ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
טפנו זג רודמ

מדור גז ונפט

מדור גז ונפט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

הדיווח יצא: נחתם חוזה ראשון לייצוא גז מ'לוויתן', היעד - הרשות הפלסטינית

היקף העסקה: 4.75 BCM בשנה למשך 20 שנה. יצחק תשובה: "אני מאמין שכלכלה חזקה ויציבה תביא לשלום". צפו בתמונה
 |  52
השכנים תחילה
Share
חוזה ראשון לייצוא גז מ'לוויתן' השותפות במאגר מדווחות היום על הסכם עם חברת חברת הגז הפלסטינית (palestine Power Generation Company). חברת הגז הפלסטינית תרכוש הגז לצורך הפעלת הפעלת תחנת כח אותה היא מתכוונת להקים באזור ג'נין שבצפון הגדה המערבית.


החוזה עם החברה הפלסטינית יחל מייד עם התחלת הזרמת הגז הטבעי מהמאגר (סביב 2017). מדובר בעסקה של השותפות ב'לוויתן' בהיקף של 4.75 BCM בשנה למשך 20 שנה, כלומר שווי כולל של 1.2 מיליארד דולר. לא מדובר בחוזה גדול, ובכל זאת מדובר בחוזה ראשון ל'לוויתן', כאשר לא ממש ברור אם בכלל מדובר בייצוא.

חברת PPGC צפויה להקים בג'נין תחנת כח שתספק MW200. משך ההקמה המוערך הוא כ-30 חודשים והעלות המוערכת להקמה היא 300 מיליון דולר. החברה מוחזקת על ידי מספר בעלי מניות והאחזקה העיקרית היא של חברת החשמל הפלסטינאית. עוד מחזיקה עיקרית היא חברת CCC, המתמחה בהקמה וביצוע פרוייקטים בתחום האנרגיה. נכון להיום, הרשות הפלסטינית צורכת 8% מסך ביקוש החשמל בישראל עם גידול ביקושים שנתי של כ-6%.
קרדיט: חן גלילי
קרדיט: חן גלילי

יצחק תשובה: "אני מאמין שכלכלה חזקה ויציבה בין הצדדים תביא לשלום וליציבות לאזור כולו - וכולם ייהנו משגשוג כלכלי וצמיחה. השלום הוא עשייה משותפת, שיתוף פעולה כלכלי, כבוד ואמון הדדי. שיתופי פעולה כלכליים כדוגמת ההסכם שנחתם היום יעזרו לקרב בין המדינות ויתרמו לבניית בסיס לשלום. יהיה ניתן לייצר מקומות עבודה חדשים רבים, שיתוף פעולה בעסקים וביזמות - כל אלה יחברו את הרצון המשותף של כל הצדדים להגיע להבנות ולשלום".

לוסון פרימן, סגן נשיא נובל אנרג'י: "נובל אנרג'י מקדמת בברכה את ההסכם ההיסטורי הזה, הראשון ללוויתן. אנו מקווים להגיע בקרוב למצב המאפשר לנו לחתום על הסכמים נוספים לאספקת גז טבעי הן ללקוחות מקומיים והן לייצוא. אנו מצפים לפיתוחו של לוויתן בהקדם האפשרי".

קצת אחרי השעה 16:00, כל המניות הקשורות למאגר 'לוויתן' בבורסה בת"א נכנסו להפסקת מסחר מלאה לקראת הדיווח (המסחר לא יחודש היום). {אבנר יהש}, דלק קידוחים יהש (-0.74%) דלק קידוחים יהש 947.9 -0.74% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק קידוחים יהש בסיס:955 פתיחה:950 גבוה:972 נמוך:931 תמורה:13,150,926 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ו רציו יהש (+0.17%) רציו יהש 231.6 +0.17% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי רציו יהש בסיס:231.2 פתיחה:230.2 גבוה:235 נמוך:226.9 תמורה:2,984,420 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות הן בין המניות שנכנסו להפסקת מסחר. השותפות במאגר לווייתן הן: דלק קידוחים (22.67%), אבנר חיפושי נפט (22.67%), נובל אנרג'י (39.66%) ורציו (15%). המאגר מכיל 537 BCM.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום השבועי - כל הקידוחים, השמועות, הסימנים והתנודות בעולם הגז נפט
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

52 תגובות ב-34 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
34 אלון 08/01/2014 22:29 התכוונתם אויבים תחילה ולמר תשובה
הדבר היחידי שאתה מאמין בו הוא הצבע הירוק אז תפסיק לבלבל את המוח.
33 פנסיונר צעיר 07/01/2014 12:19 אני מסייג בזה את מה שאכתוב בהמשך, מכיוון שאינני יודע
כלל מה מתרחש במגד 6 !!! אני סבור שאם הדיווח של זוריק מהיום בבוקר בפורומים, הוא נכון, או שמה שקורה בשטח הוא בערך לפי הדיווח שלו, הרי שזה מצוין לדעתי למשקיעים בנייר מכיוון שקרובים מאד לשפיעת הנפט האחרונה שהתגלתה בקידוח זה. ה׳ יתברך יעזור לכל עם ישראל.
32 רפי 06/01/2014 14:58 יש טעות במאמר תקראו במאיה
מדובר ב 4.75 עבור 20 שנה ולא 4.75 לשנה יחי ההבדל הענקי
31 פנסיונר צעיר 06/01/2014 13:17 בגדר המלצה בלבד: לקרוא תאוריה של איש השטח על אפשרות
להמשך הקידוח בזווית שבירה. תאוריה מעניינת לדעתי האישית ושייתכן גם שזה מה שקורה עתה בפועל. גילוי נאות: אין לי שום מידע אישי בנושא וגם אינני גיאולוג או איש מקצוע אחר בתחום הנפט והגז. הבנתי מפורום ספונסר שהתאוריה נכתבה עבור מר עמיטל מפורום תפוז גבעות.
30 תשובה 06/01/2014 11:34 הולך
בדרך כל בשר .....כמו אי די בי.....מהיכן יש לו כסף להשקעות בליותן ? לרציו יש ? בטוח שהפלסטינאים ישלמו לו ?בטוח שלא יעסקו בטרור ויפוצצו לו , כמו שפיצצו במצרים ?הרבה מאד שאלות ותשובות (תשובה....) אין !
29 אברשקלה 06/01/2014 11:10 קיראו, בודאי לא תאמינו ! אני מבטיח שאמת כותב אני !!!
מעבר לכל ההבהרות נתוחי מומחים וכותבי פוסטים "מיקצוענים" ! משהו "קטנטן"שאולי ישכנע אחרון המתתנגדים : ידעתם שגבעות עולם חייבת להחזיר למשקיעים ( בגבעות עולם) לפני שתוכל להנות מפרוטה "ראשונית" לעצמה 80 מיליון ש"ח ? במילים ברורות: על מנת שגבעות עולם תקבל לידה המגיע לה מהצלחת הקידוח חייבת החברה להחזיר למשקיעים כ-80 מילוין שקלים . על פי חישוב לכל מיליון יה"ש השקעה יוחזר למשקיע35,000ש"ח. יוצא מהדברים ומהחשבון מצב לא יאמן: אתה חבר יקר משקיע היום 35,000 לרכישת מיליון יה"ש לעצמך . מאידך על פי חוק שישינסקי תקבל בעבור השקעתך החזר למלוא השקעתך . יגידן שאני חולם בהקיץ...יגידו !!! נא לברר אמיתות כתיבתי. ( גם לי עצמי קשה להאמין ) למי שיש מיידע יאחר , מתבקש לכתוב המיידע ( לא סתם כתיבה) אני עומד אחרי דברי הכתובים כאן למרות שזה נראה דימיוני ... עכשיו משקיע יקר , האם כדאי לך להשקיע בגבעות עולם . ????
אברשקלה 06/01/2014 12:13 תיקון "טעות" הכוונה 80 מיליון $ לא שקלים יחי ההבדל הקטן (ל"ת)
נו, אז זה דווקא יותר 06/01/2014 13:25 טוב למשקיעים כי הם יקבלו החזר יותר גדול!!! תודה
לאברשקלה.
28 ברור 06/01/2014 08:54 לא
מהיכן יקחו רציו למשל את הכסף לפיתוח לויתן שמוערך כערך ראשוני של 8 מיליארד דולר.....בארה"ב אין אימון בחב' נובל אנרגי והיא נופלת ונופלת ונופלת......אז מה הפואנטה לא ברור בכלל.....האם דלק קבוצה לוקח על עצמו משהו הגדול ממידותיו ? האם סאגת אי די בי חוזרת על עצמה ? !
Ran 06/01/2014 09:47 מימוןןן בנקיםםם
ישלמוו ועוד ישלמוו
27 ציון 06/01/2014 08:14 הגיע הזמן שהפלסטינאים יקעו את גורלם ועתידם בידדם וברצינ
ות ויעסקו בבנייה ובתשתיות ובהקמת תעשייה שתעסיק אותם ויאפשרו חיים תקינים ולא יעסקו בקינאה ושינאה ובטרור נגד היהודים ומדינת ישראל שגם פוגיע בהם בראש ובריאשונה ומשאיר אותם מאחור בעוני ואוש הלוואי שהיתעוררו לטובתם ולטובת כולם
26 פול 06/01/2014 07:49 רואים שם, בתמונה, נציג ממשלת ישראל? מדוע לא? (ל"ת)
25 יוסי י 06/01/2014 07:31 רציו רק מתחילה לחמם מבערים הטיסה. החלה !!!!!
מי שלו. יקנה רציו ב47 יקנה ב52 ומי שלו יקנה ב52 יקנה ב70 אין. מה לעשות המגמה הזו תלך ותיתחזק בימים הקרובים מניות הלוויתן הסחורה הכי חמה. בבורסה היום !!!
24 אבי י 06/01/2014 07:25 היום צפי לעליות חדות בניות הלוויתן !!!!!!!!!!!!
רבותיי המשקיעים זו. רק ההתחלה עיסקאות במיליארדים רבים בקרוב יחתמו עם מאגר לוויתן ומניות הלוויתן יטוסו לשחקים ובראשם. רציו המלכה. !!!!
23 סוחר חתיך 05/01/2014 23:28 רציו יעד 80,120,300 תחזיקו חזק יום שני טסים לשער 51
מינימום וזה רק ההתחלה עד סוף החודש אנחנו בשער 67
22 המהמר 05/01/2014 23:06 שווי שוק של ליויתן ורציו
4.75 BCM בשווי 1.2 מיליארד דולר עיסקה עם החברה הפלסטינית בליוויתן 537 BCM בשווי 135 מיליארד דולר ..רציו 15 אחוז שווי 20 מיליארד דולר ..71 מיליארד שח ..שימו לב שרציו ניסחרת בשווי שוק 3.5 מיליארד שח..ימים יגידו
21 אנונימי 05/01/2014 22:44 למי שלא הבין סנונית ראשונה.
זה אמיתי ומתקרב .. לוויתן הולך לייצר עשרות עסקאות שיובילו את המניות לרקיע.. ועכשיו המוסדיים והכרישים יחלו לאסוף . אין מנוס המניות ממש בתחילת המסע הארוך צפונה.
20 סמי 05/01/2014 22:21 4.75 bcm זו הכמות הכוללת ל-20 שנה
0.2 bcm זו הכמות לשנה . לפיכך שןןי לויתן מעל 500 מיליירד דולר. והסליחה עם הכתב שלכם !
19 סמי 05/01/2014 22:17 4.75 bcm זו הכמות הכוללת ל-20 שנה
0.2 bcm זו הכמות לשנה . לפיכך שןןי לויתן מעל 500 מיליירד דולר. והסליחה עם הכתב שלכם !
18 ל-GG 05/01/2014 20:56 למה נדם קולך?
בועה הה? אינשלה עוד הרבה בועות כאלה,לצערי גם אני יצאתי בתקווה לירידת שערים במטרה להיכנס שוב בנמוך, אבל מיד הבנתי שטעיתי ,נכנסתי שוב ואני שמח!
17 הודעה 05/01/2014 20:26 לא
מהותית , שכן העיקוב בפיתוח לויתן וההשקעה הענקית בהפקתו ומשך ההפקה הם כל כך לא רלוונטים לעכשיו......מה הכוונה שלהם בעצם בהודעה הזאת לא ברור.....
משקיע בנפט וגז 05/01/2014 20:44 הודעה מאד רלוונטית!
ללא קשר לקידוח למטרות נפט שנדחה מעט אך לא בוטל,הפרויקט חי ,נושם ובועט, אין ספק שהתקשרות זו ואלה שבדרך מוכיחים ששווי הפרויקט עצום ולא ניתן לעצרו, מחירי המניות בהתאמה יעלו מעלה מעלה וכל המלעיגים והלוזרים ימשיכו להכפיש ולכתוב שטויות, מ י ס כ נ י ם !!
16 אברשקלה 05/01/2014 19:42 צינור הכסף של לוסקין : קבל תשובה !
אתה מודאג מכסף שיילך מאיתנו המשקיעים למר טוביה לוסקין ! לידיעתך, הדרך ארוכה ורבה,בסוף תבין אשר כרגע נעלם מעיינך אני לעומתך דואג לאוצר מדינת ישראל ולאנרגיה כמקור שאוזל ! האם חשבת שלוויתן של תשובה יפתיע כמו שהפתיע ...????? האם רכשת מהמניות הנ"ל "מבעוד מועד" ..? לא רכשת ...!!! גבעות עולם כיום במחיר "גניבה" ..!! דאג לעצמך למשפחתך ! להשקיע במניות לוויתן "תשובה" איחרת חביבי . בגבעות עולם "הדרך סלולה" ומוגשת לך על מגש , רק תיקח !!!
צנור הכסף 05/01/2014 23:06 אברשקלה יקירי. אני מחזיק ברציו והחזקתי בגבעות
קניתי את האופציה של רציו ב 1 אג' וממשתי בתוספת של 3.3 מחזיק 1.5 מיליון יח'. קניתי את גבעות ב1 אג' לקחתי עוד בהנפקות ומימוש אופציות ובסך הכל הגעתי לכ 5 מיליון יח'. מכרתי את הכל לפני מספר שנים בשער 12.6 כי הבנתי את לוסקין בהצהרות באסיפות שהיו אז. עשיתי הרבה סיבובים בגבעות ולקחתי מיליון יח' בשער 3.5 כהימור של לוטו. מאחל לך לדוד לשי נחמיה והשאר שתצליחו . אבל מניסיון של שנים הצינור מוביל רק מהכיס של המשקיעים לכיס של לוסקין
דעה אישית ממשקיע 06/01/2014 09:08 חושב בעילום שם - המשך. בהתייחס לנושא הכינוי צנור הכסף
אז דע לך כי אני סבור אחרת ממך. גם אני השקעתי בעבר סכומים לא מבוטלים בגבעות והצלחתי ברוך ה׳ להפיק רווחים יפים ממספר סיבובים מוצלחים בנייר, כולל מהאופציות שהיו בנייר זה בעבר. לדעתי האישית, ישנם מספר טריגרים טובים מאד בנייר ויש מצב לעשיית רווחים יפה לאחר כל התלאות הרבות שעברו על המשקיעים בשנים האחרונות. בהתייחס למה שכתבת לגבי המנכ״ל, מר לוסקין, אני דווקא התרשמתי ההיפך ממך! לדעתי האישית הוא מנכ״ל מעולה, אדם טוב ישר והגון וגם מקצועי מאד ומסור מאד לעבודתו! אינני מבין את אותם אנשים שמנסים להעליל עליו סתם דברים! זה ממש לא בסדר! התרשמתי כי מדובר כאמור באדם ישר והגון ואני משוכנע בזה שהוא לא פגע אפילו באגורה אחת באף משקיע! רבותי, כאן זה בורסה עם הרבה סוחרי יום רמאים ומומלחים! מר לוסקין לדעתי הוא אדם צדיק וישר ואני גם בטוח כי כולם יווכחו בזה בקרוב. בברכה ממני, פנסיונר צעיר ( דעה אישית של משקיע חושב בעילום שם). כן אני הוא אותו פנסיונר צעיר שכותב לכם את האמת לאמיתה כפי שאני רואה אותה.
דעה אישית ממשקיע 06/01/2014 08:49 חושב בעילום שם - למען ההגינות, זה אני אותו משקיע מסוים
שכותב לכם כאן את דעתו האישית. השתמשתי בזה במספר כינויים שונים כדי שאוכל להמשיך ולהישאר בעילום שם. ברצוני להדגיש שאין לי שום קשר לאף אחד ממשקיעי גבעות, לא להנהלה, לא לשותף הכללי ולא לשותף המוגבל! אני בסך הכל מושקע באופן אישי בכמות לא מבוטלת בנייר זה וסבור באופן אישי כי יש מצב לעשיית רווחים. יחד עם זאת, אני מודע היטב לכל הסכנות הקיימות בהשקעה כזו של חברת נפט ולקחתי הכל בחשבון. כמובן שלא שמתי את כל הביצים בסל אחד והכל בפרופורציה הנכונה. להלן המשך ...
15 צדק 05/01/2014 17:50 מחיר של 0.25$ לBCM?? לעומת 0.56 בשוק
אזי יש פה הפסד לחברות ישראליות (ולמשק ישראלי) של 460 מיליון דולר (1.6 מליארד שקל) לפי מחיר בשוק אירופי. והפסד של 1.46 מיליארד דולר!! לפי מחיר בשוק סיני! כלומר 5.116 מיליארד שקל! למה אנחנו תמיד צריכים לעזור לרשות פלסטינאית?
14 פול 05/01/2014 17:44 כמה שיגשוג שלום ויציבות כל הנפט וגז הביאו לאזור כולו?
הקבלן מנתניה מדקלם שטויות בסיגנון ביל קלינטון כאילו הוא איזה משיח על סוס לבן שמבסר לנו על עידן חדש. הודעה בלי תאריכים ודי UNDERWHELMING
13 דויד יוסף 05/01/2014 17:37 לחתום עם הערבים זה לזרוק את הכסף לים, או לתת להם נשק (ל"ת)
12 דרור 05/01/2014 17:31 נובל לשלום
נו... מה שחסר עכשיו זה שיתנו לתשובה פרס נובל לשלום ובכך לגמרי יכשירו את השרץ...
קנאי לוזר! 05/01/2014 20:30 לא בריא לקנא, מביא למחלות קשות,תפרגן חביבי! (ל"ת)
11 ואווווו 05/01/2014 17:19 להחזיק חזק .......רציו ואבנר עפותתתת (ל"ת)
10 אברשקלה 05/01/2014 17:03 בקרוב גבעות עולם עולה לכותרות . נא לרשום !
גבעות עולם בקידוח הנערך דרומית לראש העין עומד ממש בסיום הערכות זהירות "מדברות" על 5,000 חביות ליממה ...! בגלל בעיות שינוע גבעות עולם תוכל להפיק רק כ-2,550 חביות! קוראים נכבדים הייתם מאמינים ..? בגלל בעיות שינוע גבעות עולם "תיישר" קוו ותפיק רק חצי מהאפשרות הכמותית ...? מה יקרה לדעת גורמי התחבורה כאשר גבעות עולם תגיע לחצי מ-40 הקידוחים בשדה המגדים שברשותה ...? כבר עכשיו אני קורא לשרי התחבורה התתשתיות "להתעשת" ולמצוא פתרון יצירתי להפקת בקנה מידה לא מקובל בישראל ! הפקת נפט כחול לבן זו משימה לאומית לכל דבר וענין ! מתי ראשי מדינתנו יעשן משהו למען האזרח והמדינה ולאו דוקא למען אלה להם "קשרים" ולא כישורים . נא להתעורר למען השם!
דעה אישית 05/01/2014 22:56 לאברשקלה היקר, ראיתי סימוכין מסויימים לתחזיתך האופטימית
בדבריו של איש השטח מהיום, שהעלה אפשרות לקידוח זוויתי באיזור התקלה. בברכה אישית ממני למרות שאיני מכירך.
דעה אישית 05/01/2014 22:36 רשמתי והתרשמתי. נראה לי שכולם יצטרכו להפנים בקרוב את
מה שכתבת.
משקיע חושב 05/01/2014 22:19 אף אני סבור כמוך. יש מצב לדעתי,שהרבה משקיעים שהם אנטי-
גבעות, יאכלו כנראה את הכובע בקרוב, אפילו יותר מהר מ..... דרך אגב, שימו לב למילים: יש מצב. כאשר ההדגש שלי הוא על המילים האלה. ולך אברשקלה מגיע כל הכבוד וכל טוב!
בעילום שם 05/01/2014 22:04 דווקא אני מתרגש מתגובה אמיתית כזו שיוצאת מכל הלב, הן
באמיתותה והן בטוב ליבו של הכותב בשם אברשקלה. לא אתפלא כלל אם האמת תצא לאור בקרוב. בברכה, אחד מהמשקיעים.
צינור הכסף של לוסקין 05/01/2014 17:42 אברשקלה זו הבעיה של גבעות? תגיד תודה אם יוציאו גם 500
חביות כמו במגד 5. עד עכשיו הם שינעו רק את הכסף שלך ושל חבריך לכיסים שלהם. שנים קודחים בכיסים של המשקיעים ואף פעם לא הייתה להם בעיית שינוע
חחחחחחחחחחחחחח 05/01/2014 17:24 לך תעשה חומוס חמוד (ל"ת)
9 ירון 05/01/2014 16:53 השאלה גם אם הפלסטינים בכלל ישלמו...
חברת החשמל כבר מחכה לכסף די הרבה זמן.
8 mosses 05/01/2014 16:51 עלאק יצוא ....
תרשום תרשום - נחתם חוזה יצוא שני - לביטוח הלאומי . מיקרון TCF בעשר שנים. תרשום תרשום - נחתם חוזה שלישי - יצוא ל- נעמת ומעדוני היום תרשום תרשום - גברת שולה מעפולה - נכנסה למשא ומתן לרכישת גז מזגנים מלוויתן . ראבאק ... תריצו אותה יותר חזק הרי היא תציף ערך ב - 2020 ....
חה.חה.חה...... 05/01/2014 20:24 תאכל את הלב..קנאי,אנו נרוץ כל הדרך אל הבנק (ל"ת)
7 אינפורמציה חשובה 05/01/2014 16:48 היה צפוי,בדרך,תוך זמן קצר, הרבה הודעות מצוינות! (ל"ת)
6 אבי 05/01/2014 16:47 מסריח. לא הודעה מהותית. כנראה שהכרישים מתכננים
בריחה על חשבון הפריירים . לדעתי וסטווד עלה על סרטון.
עוד הודעה ועוד ועוד. 05/01/2014 20:28 בקרוב הרבה הודעות טובות!
האוצר בליוויתן ותמר מתחיל לתת אותותיו, בדרך עוד הרבה הודעות טובות, מסכן מי שמכר בציפייה לירידות, אכזבה גדולה!
5 ישראלי 05/01/2014 16:45 לפלסטינים אין כסף. חבל על גז. (ל"ת)
4 יעקב 05/01/2014 16:43 רשות הפלסטינית
אין להם כסף וגם אין גז הכל בלוף אחד ג דול
אתה מיסכן ועלוב ! 05/01/2014 20:48 יעקב, מה כואב לך?אתה בחוץ? (ל"ת)
3 תומר 05/01/2014 16:41 היום יום א- מסחר עד 16:30 יוסי פינק
המסחר אמור להסתיים תוך כמה דקות מפרסום הכתבה ולא עוד שעה ויותר... שימו לב לפרטים..
2 שוק מסריח 05/01/2014 16:30 ושוב הדלפה - ושוב קבוצת אנשים שיודעת לפני כולם
מפורסם בכלכליסט שליוותן תמכור גז לפלסטינים, הרבה לפני שמפורסם במאיה של הבורסה, איפה הפאקינג רשות לניירות ערך שתבדוק את ההדלפה!!!!!!!!
רונית 05/01/2014 17:12 ככה זה שיו"ר רשות לניירות ערך פוחד מחזקים
הרשות לא זזה, באמריקה כל המעורבים היו בכלא עוד היום
1 על בטוח 05/01/2014 16:14 חוזה ייצוא עם הרשות הפלסטינית במיליארד דולר
זה כבר ידוע בהמשך עם פוטאש בירדן 700 מיליון דולר יאללה בי
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש