גרף כואב - מניית הגז-נפט בת"א שאיבדה 30% תוך 3 שבועות

עשרה ימים חלפו מאז ההודעה הדרמטית על התקלה ב'מגד 6' והמשקיעים ממתינים להודעה, בינתיים שני ניסיונות גיוס נכשלו - תמונת מצב
 |  (32)
גבעות קידוח יבשתי
יחידות ההשתתפות של גבעות יהש 0% גבעות יהש 1 0% גבעות יהש בסיס:1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרות כבר כשלושה שבועות תחת לחץ מכירות כבד שהפיל את מחירן בכ-30%. בשעה זו גבעות נסחרת ביציבות לאחר שפתחה את יום המסחר בירידות של כ-5.5%, אבל למשקיעים אין יותר מידי סיבות לאופטימיות. הדיווח המשמעותי האחרון של החברה בדבר התקלה החמורה בקידוח 'מגד 6' הפיל את מחיר המניה משמעותית, כשנכון להיום טרם הודיעה החברה האם תהיה בכלל מסוגלת להמשיך בקידוח.

באותו דיווח נמסר כי בקידוח שהגיע לעומק של 4,498 מטר נתקעו צינורות הקידוח בעומק של 3,860 מטר וכי אין יכולת להמשיך את הקידוח. לפי ההודעה, לא ברור אם תהיה אפשרות להתגבר על התקלה וכי הכוונה היא "להמשיך ולעשות פעולות בניסיון לחלץ את צינורות הקידוח, וכי במידה ופעולות אלו לא יצלחו, השותף הכללי בסיוע יועציו, יחליטו על הדרכים להמשך הקידוח ויינתן על כך דו"ח מיידי." 10 ימים חלפו מאז ועדיין לא יצאה הודעה המבהירה אם הניסיונות לתקן את התקלה צלחו וכמובן, מה עלויות העיכוב והתיקון.

אלא שבזאת ממש לא נגמרות הבעיות של גבעות. בשתי אסיפות ניסה לוסקין לאשר גיוס כסף וכשל. בחודש אוקטובר הודיעת השותפות כי יש צורך בגיוס של 8 מיליון דולר אך גאמור - בשתי האסיפות כשהאחרונה הייתה ב-21 בנובמבר , לא הצליח לוסקין לשכנע את המשקיעים להכניס שוב את היד לכיס ולגייס את הכסף - כך שגורל הקידוח כולו והכסף שכבר הושקע בו לוט היום בערפל.

תגובות לכתבה(32):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 25.
    היום בחזרה ל3.2 כמו שעלתה בלי סיבה
    ראל00000026 17/12/2013 11:06
    הגב לתגובה זו
    0 3
    היום שחיטה לדעתי ל3 טוביה עוד סיבוב 12 אחוז לבריאות מגיע לך מתנות לקריסמנס לסנטא הלו טוביה
    סגור
  • 24.
    ירדה שתי סיבות תקלה ויבש למה עולה ספקרלציה זהירות
    ראל0000026 16/12/2013 14:53
    הגב לתגובה זו
    0 3
    זה מחזור פעמיים בשנה חוזר על עצמו מקורבים עושים סיבובים ובורחים
    סגור
  • 23.
    עליתי על המטרות של טוביק האבאי
    ראל00000000026 16/12/2013 11:04
    הגב לתגובה זו
    0 4
    כשטוביק אמר באסיפה כולם מיליונרים הייתה כוונתו לבנו לאלוף האגדי ולעורך דין הדתי סליחה שיש לו כיפה כל אחד יכול לשים כיפה דתי דוגמת טוביק ולא רק זקן 20 שנה בארץ לא מדבר עברית פגשתי באמריקה יהודים שמעולם לא היו פה ומגברים עברית בקיצור סנטא הבטיח להם להיות מיליונרים לא למשקיעים הוא למד שעבודת צדיקים נעשת ע.י אחרים עכשיו הוא מיתקשה אז הוא לחוץ טוביק אבא טוביה
    סגור
  • 22.
    איך אני עובד על כולם בפורומים :-), פתחתי שורט 2.4 (ל"ת)
    TAM 15/12/2013 22:08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 21.
    צוחק זה שצוחק האחרון !
    אברשקלה 15/12/2013 14:52
    הגב לתגובה זו
    5 2
    ראל 26הייתי בטוח שאתה "בהפסקת צהריים" לכן העזתי לכתוב אתה יודע למי לא מראים חצי עבודה,ודאי לא בתחילת הקידוחים! אצלנו הסיסמא סבלנות סובלנות ולהמשיך בדרך המלך לתוצאות! ככל הנראה אתה לא "משלנו", יגיע יום ותצטער !
    סגור
  • 20.
    לכל "המתענגים" תכינו הכובעים . בתאבון !!!
    אברשקלה 15/12/2013 10:10
    הגב לתגובה זו
    6 4
    שמחה כמו שהיתה לקנאים וסתם סוחרי יום בבורסה לא ראיתי ! אני מקוה שכולם יישרו קוו עם חברת גבעות עולם המפיקה מזה שנתיים נפט כחול לבן ! 40 קידוחים בעתיד , אלפי חביות ליממה על פי תחזית "מינורית" ...אומרים שגבעות עולם שוות "כוחות" לכל באר סעודית מוצלחת -- מי אשר חושב שכל קידוח מצליח שירוץ ויקנה לוטו טוטו או "שמותו" ... גבעות תצליח ויהייה מאד מאד טוב לאוצר מדינת ישראל ,לאזרחיה הזקוקים כל כך למחצב טבע "משלנו" שאחרי מאמצים כה רבים עומד בפיתחנו .בהצלחה.
    סגור
  • אולי אלה שבחוץ יאכלו כובע אבל בינתיים מי שנשאר אוכל ח**
    בתאבון 15/12/2013 15:01
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מצטער שהפסדת כל כך הרבה. הלכתם בעקבות כל מיני גורואים וידענים ושכנעתם את עצמכם שהנה כוכם מיליונרים כמו שלוסקין הבטיח. מי שהיה חכם ופעל עם הראש יושב עכשיו בחוץ עם רווחים ואוכל דבש. מי שהתלהב מדברי ההבל של הידענים על תמלוגים ומיליונים לא הבין ונראה שגם עכשיו מסרב להבין שהיחידי שמרוויח וירוייח הוא לוסקין וחבורתו. באמת צר לי עליך ועל האחרים .
    סגור
  • 19.
    השוד של תקרית הצינורות ללא היתערבות הבורסה
    ראל000000026 15/12/2013 09:27
    הגב לתגובה זו
    1 5
    זה מגעיל בכל כנה מידה רוב משקיעי גבעות מצטערים שלא נתנו לטוביה החולב את מה שרצה וזה יעלה לכם ביוקר ככה היה בהבעת פניו של הנוכל הרוסי הזה אם זה לא שוד ויש לו עורך דיןצמוד לכל מילה שלו מבהיל שבמדינת ישראל 2014 שלא יבייש את עריצים באפריקה של שנות השבעים אין בעיה לקחנו סיכון יבש יבש אבל שהאדם סוחט בדיסאינפורמציה בושה בשמן וגלוב מקצרים אבל לוסקין מנסה לסחוט עוד ועוד
    סגור
  • 18.
    בפורום ספונסר על כניסת שותף אסטרטגי גדול לגבעות - השאלה
    אחד הקוראים, קראתי 14/12/2013 21:34
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אם זה נכון והאם אין זה ניסיון להרצת הנייר ? !! באם זה שקר וכזב, הרי זה ממש נוכלות וגזילת כסף מהמשקיעים !!!
    סגור
  • 17.
    גבעת האשליות
    זאביק השועל 14/12/2013 16:36
    הגב לתגובה זו
    2 7
    גבעת החרא לא עונה. יש שם בעומק רק חרא וחרא . הכל זבל של מניה . סיכון ברמות הגבהות ביותר לדעתי . אני לא קונה שם גם בלי כסף. גם לא בשער 0 אג . מה גם שלדעתי מכיוון שיש למניה הזאת פורום ספציפי בספונסר כל בר בי רב . וכל ערב רב וכל נוכל יכול שם עוד יותר להשחיר אותה וליגרום בכך לעד דמורליזציה בקרב משקיעים . שיוריד אותה עוד ועוד ועוד יותר שאולה. סכנה סכנה סכנה. זבל שבזבל.
    סגור
  • טען עוד
  • 16.
    אמא שלי התוניסאית אמרה לא להאמין לרוסי עם זקן
    קולומבו 14/12/2013 09:54
    הגב לתגובה זו
    0 6
    והיא צדקה מכרתי גבעות בשער 8 לפני 3 שנים
    סגור
  • 15.
    מוזר האנליסטית אלא פדידה אומרת שגבעות יתחברו לתורקיה
    אלומי 13/12/2013 18:40
    הגב לתגובה זו
    0 6
    לא רק זאת היא גם חישבה עלויות י יש לה נסיון רב שנים כ מפיקת דיבורים על הקרח וזה לא פשוט ממרומי המשרד שמעולם לא ראה צינור נפט
    סגור
  • 14.
    איפה הרשות כשהפליצו הודעות חיוביות ביקשו מהם הסבר
    ראל00000026 13/12/2013 05:20
    הגב לתגובה זו
    0 5
    עכשיו צינורות ניראה לי נטישה זה העלאת התמלוגים לטוביה החולב
    סגור
  • 13.
    איפה האלוף האגדי מסיבות עיתואים לוגו גבעות משאיות
    ראל0000026 13/12/2013 04:53
    הגב לתגובה זו
    1 4
    איך אתה ישן או שאר כנופית גבעות טוביה החולב לא מחשיב הוא מתרבות אחרת אני אומר מיתחזה דתי זה הכי גרוע וזה טוביה החולב
    סגור
  • 12.
    כתבה מיותרת ולא ברור העיתוי (אלא אם כן מוזמנת) (ל"ת)
    piter 13/12/2013 01:21
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 11.
    יורדת גם 30 אחוז מישהו יודע
    מודיעין 12/12/2013 22:01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מה הסוף של המניה המקוללת הזו מושקע ורק מפסיד אני חושב שהגיע הזמן לצאת ממנית הזבל הזו רק צרות צרות צרות
    סגור
  • 10.
    יימח שימך לוסקין שקרן נוכל (ל"ת)
    שהשם ישמיד אותך נוכל 12/12/2013 20:45
    הגב לתגובה זו
    7 17
    סגור
  • לברכות לכל אחד ואחד מישראל. הנהלת ביזפורטל מתבקשת בזה
    שכל הקללות יהפכו 14/12/2013 21:39
    הגב לתגובה זו
    7 0
    למחוק את תגובה מספר 10 לאלתר ולא לאפשר יותר קללות והשמצות באתר.
    סגור
  • שכל הקללות של המטקבק כאן יהפכו לברכות לר׳ לוסקין היקר
    אחד המופסדים בגבעות 14/12/2013 21:12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ולכל יהודי ויהודי בכל העולם כולו אמן. והלוואי וזה שטיקבק כאן את הקללות והלשון הרע על אנשים הגונים טובים וישרים, יבין את גודל העוון והחטא שעשה כאן, יבקש סליחה ומחילה ויחזור בתשובה בקרוב אמן.
    סגור
  • 9.
    חזיתי את השער תבינו הלך הכסף אין כלום במגד
    ראל0000032 12/12/2013 18:15
    הגב לתגובה זו
    4 10
    הכל היה קמפיין משאיות לוגו מסיבות עיתונאים של האלוף מלכודת לדעתי לקחו את הרווח האפשרי מהנייר ובקרוב יודיעו כמו גלוב ושמן
    סגור
  • סוף סוף מישהו כותב את האמת . (ל"ת)
    לנפץ את הבועה 12/12/2013 19:52
    הגב לתגובה זו
    3 10
    סגור
  • 8.
    מצב חברת גבעות עולם משביע רצון
    אברשקלה משלים הכתיבה 12/12/2013 17:55
    הגב לתגובה זו
    12 3
    המשך כתיבתי :: לא פלא שהמניה יורדת כאילו אין מחר, כאילו אין נפט בכמויות עצומות מסחריות בתחתית אגם הקידוח !. חברת גבעות עולם עתידה לקדוח במגדים 40 קידוחים ( ארבעים קידוחים). כמות הנפט המצופה תיתן למדינת ישראל למעלה מ-20% בכמות הצריכה) כאחד המשקיעים הוותיקים בחברת גבעות עולם סמוך ובטוח אני בהשקעתי . כאשר קודחים לעומק 4,498 מטר ( כמעט המרחק בין כפר סבא לפתח תקוה ) קורות תקלות ! הלואי היינו מסיימים הקידוח ללא התקלה ..! הלואי !!! אני חוזר ומדגיש : חל איסור חמור על דוברי גבעות עולם להסביר קצב תיקון התקלה ! הגענו לעומק הנ"ל כאשר בעומק כ-3,850 מטר ארעה תקלה עליה עובדים לתיקונה! יתכן שממש עכשיו עת אני כותב התקלה תוקנה ...יתכן שייקח עוד מספר ימים ונהייה אחרי התקלה "הקלילה" ! הנפט שמור לנו גבעות עולם "לעולם" !!! איחולי הצלחה בתיקון התקלה שלוחים מהמשקיעים כולם כולל אותי לעוסקים במלאכה , מי ייתן ונתבשר במהרה על תיקון התקלה . אמן אמן ואמן ! אין לראות באשר כתבתי משום המלצת קניה או מכירה .אלה דברים שכתבתי על דעתי אותה למדתי מקריאת חומר! (לקרוא מותר תודה לבורא עולם "ולרשות לניירות הערך" )
    סגור
  • את מי אתה מנסה לשכנע. אותי או את עצמך שכספך שקוע שנים
    לראות את המציאות המר 12/12/2013 19:49
    הגב לתגובה זו
    3 10
    כל הכתיבה הארוכה לא שווה את המאמץ. אתה מושקע בחברה שכבר 20 שנה מטעטעת את המשקיעים . היום השער 3.2 בוא נניח שמתקנים את התקלה והנפט משפריף באלפי חביות אז המניה תעלה 50% 100% ואתה תגיע לשער 5 . מזה תראה רווחים? תראה מזה תמלוגים. ומה עם כל השנים שהכסף נשחק. רק לוסקין איש השנה מרוויח על חשבונך וחשבון שכמותך.
    סגור
  • 7.
    כמה חביות נפט מכרה גבעות עד היום? 500 אלף. זה די והותר (ל"ת)
    לממן את הקידוח 12/12/2013 17:48
    הגב לתגובה זו
    1 9
    סגור
  • ומה יצא לך מזה שמכרו חצי מיליון חביות . צנצנת נפט (ל"ת)
    חיים בסרט אימה 12/12/2013 19:53
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • 6.
    מצב גבעות עולם משביע רצון. ניתקלנו בתקלה שתתוקן במהרה !
    אברשקלה 12/12/2013 17:44
    הגב לתגובה זו
    14 1
    לידיעת הקורא התעניין : לפי הקידוח הגיע נפט מעימקי הקידוח , נתוני קצב הגעת הנפט פורסמו במאיה לטובת משקיעי הבורסה הישראלית . ( קצב המבשר מסחריות )על הקורא להבין , נפט העולה פורץ מכוח עצמו מוכיח על לחץ עצום בעימקי הקידוח. כאשר הנפט מעורב בגז בוקע כלפי פי הקידוח הווה אומרשכל הצנרת התמלאה בנפט מכוח הלחץ האמור..! על פי החישוב ,כמות הנפט בצינור עצמו מכילה כ-2,500 חביות . צאו חישבו "חשבנו" על איזו הצלחה מדובר בקידוח מגד 6' של גבעות עולם . מבחינת המומחים של גבעות עולם עולה בקנה אחד הציפיה בחישוב קודם לתוצאה שבקידוח עצמו . רבות כתבו על גבעות עולם בעיתונות הכלכלית , רבות השמועות הנילוות , על הקורא להבין שמסחר בבורסה מלווה בשמועות זדון מרושעות !!! על פי חוקיי הרשות לניירות ערך אסורה הודעת גבעות עולם בתכלית האיסור! אלא, אם הוכח הדבר בפועל ! הוכחה בפועל ענין המשתמע לפנים הרבה ! כאשר "ידיהם פיהם" של דוברי חברת גבעות עולם חסומים ע"י חוק "משונה" (אצל מר תשובה הייתם מקבלים מזמן מזמן תשובות מרנינות ) המשך יבוא --->
    סגור
  • 5.
    הכל מתוכנן מראש בגבעות אתה יודע לא טוב מי זה טוביה
    ראל0000033 12/12/2013 16:43
    הגב לתגובה זו
    0 7
    הצינורות זה היה ידוע מראש אחרי הסירוב
    סגור
  • 4.
    אחד העם על איזה שפיעה אתה מדבר. הלך לך הכסף ללוסקין (ל"ת)
    אנשים עדיין הוזים 12/12/2013 16:40
    הגב לתגובה זו
    3 14
    סגור
  • 3.
    כתבה מיותרת ולא ברור העיתוי (אלא אם כן מוזמנת) (ל"ת)
    רן רן 12/12/2013 16:28
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 2.
    @ מירון ארונוביץ - למה את שפיעת הנפט שכחת לציין ? @
    אחד העם 12/12/2013 16:21
    הגב לתגובה זו
    11 0
    קישור לאתר מאיה http://maya.tase.co.il/bursa/report.asp?report_cd=854942-00&Type=Pdf . במהלך הקדיחה שהתבצעה היום ) 01.00.3102 ( בסביבות השעה 00:11 , בקידוח מגד 0 8 – שהוא המקטע הגבוה ביותר במגד b בעומק של 3,997 מטרים, כ 011- מטר מעל מקטע 4 אשר ידוע לגביו שהוא מכיל נפט )ואשר ממנו מפיקה כעת השותפות נפט עם גז נלווה בקידוח מגד 4(, החל לזרום לפני השטח נפט למשך מעל לשעה )עם הפסקות באמצע עקב פעילות בבאר הקידוח(. הזרימה הראשונית ביותר היתה בשיעור של כ 2- חביות במשך 4 דקות, עם גז נלווה בשיעור גבוה. לאחר מכן, קצב הזרימה היה של כ 4- חביות במשך 01 דקות, עם גז נלווה בשיעור גבוה )שיעורי הגז שנמדדו היו גבוהים יותר מאלו שנמדדו במגד 4(. לא ניתן להעריך ולציין במדויק את כמויות הנפט והגז הנלווה לאחר זרימה ראשונית זו עקב הפעולות המתבצעות במהלך הקדיחה. הקידוח הופסק וחודש לאחר מספר שעות. להערכת השותף הכללי האירוע האמור אינו משנה את לוחות הזמנים ואת התקציבים המשוערים כפי שהם ידועים היום.
    סגור
  • אתה מאמיןן גם ההודעה על הצינורות שקר הכל יבש
    ראל00000333 12/12/2013 17:16
    הגב לתגובה זו
    0 8
    העיתונאים יודעים יותר טוב מהמשקיעים זוכר שהכניסו עיתונאים למגד רצו תמיכה שלהם עליהם הם לא עבדו העיתונאי הנכבד רומז תבינו את הגרף המבהיל אני ירמוז לך שמן גלוב
    סגור
  • 1.
    הכתב החסיר דבר חשוב