לחץ כבד במניות "לוויתן": אחרי העדכון של וודסייד הבוקר - רציו צוללת 4.8%

מדד הגז-נפט מאבד כעת 2.3% בלחץ מניות 'לוויתן', זאת מול ירידות של 0.2% במדד המעו"ף. צפו בטבלה - הירידות בגז-נפט כעת
 |  (33)
וודסייד, צילום: Getty images Israel
מניות 'לוויתן' נסחרות כעת תחת לחץ מכירות כבד, בהובלת רציו יהש +1.28% רציו יהש 237.6 +1.28% רציו יהש בסיס:234.6 פתיחה:234.6 גבוה:238.2 נמוך:233.7 תמורה:1,546,928 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שמאבדת 4.85% אבל גם {אבנר יהש} צוללת 3.8% ושאר המניות הקשורות נסחרות באדום בוהק. דלק קידוחים יהש -0.71% דלק קידוחים 918.1 -0.71% דלק קידוחים יהש בסיס:924.7 פתיחה:927 גבוה:933.4 נמוך:917 תמורה:3,786,381 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: יורדת 2.3% ו דלק קבוצה +0.7% דלק קבוצה 52,890 +0.7% דלק קבוצה בסיס:52,520 פתיחה:52,520 גבוה:53,110 נמוך:52,400 תמורה:6,620,832 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: יורדת 1.8%.

ענקית האנרגיה האוסטרלית וודסייד עדכנה היום במהלך כנס האנליסטים השנתי שלה כי החלטה בעניין ההשקעה ב'לוויתן' תתקבל רק במהלך המחצית הראשונה של 2014. בשוק כנראה רואים במסגרת הזמן הזו מסגרת רחבה מאוד ואם מישהו ציפה לראות את ההסכם עם וודסייד נסגר בקרוב, עכשיו ברור שזה לא יקרה כ"כ מהר.

מעבר לכך, עניין מיסוי היצוא עדיין לא סגור ומנכ"ל וודסייד ציין כי הוא מצפה שהסוגייה תיסגר תוך 60 יום, דבר שיוסיף ודאות רגולטורית לעניין כדאיות ההשקעה. "מעל הכל, אנחנו ממוקדים בלהבטיח שיש לנו כדאיות מסחרית בכניסה ללוויתן".

וודסייד חתכה היקף ההשקעות השנתי שלה ל-2013 מ-2.3 מיליארד דולר ל-1.1 מיליארד דולר, בעיקר בגלל העיכוב בסגירת העסקה ב'לוויתן'.

אתמול - בדויטשה בנק חתכו את ההמלצה למניית נובל אנרג'י מ'קניה' וקבעו את מחיר היעד על 75 דולר. נובל סגרה אתמול בירידות של 1.3% אחרי העדכון של דויטשה למחיר של 68.5 דולר. בעניין נובל, נציין כי החברה שמחזיקה ב-39.66% מ'לוויתן' תקיים ב-17 בדצמבר (יום שלישי הבא) את כנס האנליסטים השנתי וצפויה לפרסם תחזית 5 שנתית לפעילות החברה.

טבלת מניות 'לוויתן' (13:20)

קרדיט - טרמינל
קרדיט - טרמינל
תגובות לכתבה(33):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 23.
    רציו המלכה
    המאמינה 11/12/2013 13:07
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מספר 13 צודק מיליון אחוז!! החכמים והחזקים נשארו!!!!
    סגור
  • הקללה של רציו ריבוי הערסיות (ל"ת)
    אלון 14/12/2013 12:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    אולי הגז ברח מהחור של תשובה
    אולי חור בלויותן 10/12/2013 19:49
    הגב לתגובה זו
    0 5
    זה קורה לפעמים.מכיר הרבה שזה קרה להם.
    סגור
  • 21.
    גז פרום
    יניב 10/12/2013 18:08
    הגב לתגובה זו
    2 4
    רק מגז פרום תגיע הבשורה הטובה מחכים לכם לשיתוף פעולה
    סגור
  • 20.
    ישרמקו....
    איציק 10/12/2013 17:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ישרמקו. ...מעקבים את דוחות מחזיקים....לצורך ההתחשבנות עם מס ההכנסה...מ..2011....מכתבים ששלחתי גם למ המדינה לא נענו.. יותר מחודש ימים..מדובר בהרבה כסף...למשקיע הקטן...צלצלו לחברה...וללפיד....זה עושק לשמו....
    סגור
  • 19.
    רציו צוללת האמת כול השוק צולל השאלה מי מתאושש מחר (ל"ת)
    אנונימי 10/12/2013 16:43
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 18.
    פשוט אבל פשוט לא מבין מה הוא עושה
    מי שמוכר עכשיו 10/12/2013 15:34
    הגב לתגובה זו
    5 2
    דעה,לא המלצה.
    סגור
  • 17.
    תאפשרו להרוויח !!!!!!!!!!!אתם רוצים שאני אקלל אתכם?????
    יופיטר שוקי הון 10/12/2013 15:10
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אני רוצה להרוויח הרבה כסף דיי להפריע לי!!!
    סגור
  • 16.
    למרות ההפסד-שמח לאידם של הפוליטיקאים הלא יוצלחים שלנו
    משקיע מופסד 10/12/2013 15:07
    הגב לתגובה זו
    6 3
    הלוואי שהאחראים למחדל יבואו על עונשם ואלו שיבואו במקומם לא יחשבו רק על הפופולריות שלהם בקרב ההמון הנבער הסבור שכל יזם הוא גנב שמצווה לרמות אותו ולגנוב מרווחיו. מעניין אם תמצא בעתיד חברה רצינית שתסכים לעבוד עם ממשלת ישראל.
    סגור
  • 15.
    תיזהרו מיצחק תשובה הנכלולי וערן מיטל
    משה ששון ישר 10/12/2013 14:29
    הגב לתגובה זו
    5 5
    גנבים כל המוסדים ובנקיים הישראלים תפקחו עיניים טוב טוב מול יצחק שרון תשובה וערן מיטל שמסתובב סביביו לי הלך 50000 שח מניות בדלק נדלן
    סגור
  • טען עוד
  • 14.
    הירידות ברציו מסיבה אחת בלבד
    הכי ותיק 38 10/12/2013 14:26
    הגב לתגובה זו
    14 4
    המשקיעים מפנימים את המארב שמכינים להם לעתיד תשובה ונובל הכנסת מזומנים לשותפות///לויתן/// סכומים ש רציו לא תהיה מסוגלת לעמוד בהם לראיה בסוף החודש באספת אבנר עומדים על הפרק שתי החלטות אי חלוקת כספים והנפקת אגח כמטרה לצבירת הון לפיתוח לויתן ומה רציו יכולה לעשות?****לתת עשר שקל****??? כנקמה ממליץ למשקיעי רציו קנו דלק אנרגיה ואל תתנו לסבא תשובה למחוק את המניה
    סגור
  • 13.
    לחץ זמני..... והמומנטום עוד יחזור ובגדול.....
    אלפרדו 10/12/2013 14:20
    הגב לתגובה זו
    13 4
    ברחו מהמניה כל החלשים לרבות בתי ההשקעות שלהם מטרות וכוונות אחרות .... ובעצם נשארו החזקים ....והחלופה שנותרה בידי כל אלה שהתקפלו בבהלה היא הפק"מ בבנק שיבטיח להם "על בטוח" 0.20% לכל היותר ....
    סגור
  • יצאו החזקים והחכמים ונשארו החלשים והלא חכמים. ומי שיצא
    החזק והחכם מרוויח 10/12/2013 14:49
    הגב לתגובה זו
    1 5
    ב50 ו 48 יקנה חזרה ב45 והרוויח בגדול ולא 0.2% כמו שנדמה לך. להטלטל עם המניה למעלה למטה לא עושה אותך משקיע חזק וחכם אלא להיפך.
    סגור
  • 12.
    יצאו כל אלה שמלכתחילה לא התכוונו להישאר עד אוקטובר הבא
    מ. דוידי 10/12/2013 14:08
    הגב לתגובה זו
    8 1
    ונותרו עתה כל החזקים בעלי לב חזק וסבלנות שעשויים לצאת נשכרים לאחר שיתבהרו השמיים והאסדות יחזרו לפעול בשטח, אבל אז כל אלה שקיבלו רגליים קרות היום ייאלצו בבוא העת לשלם מחיר יקר עבור המניה שאיבדה זמנית את המומנטום.
    סגור
  • 11.
    הזדמנות קנייה
    משקיע 10/12/2013 14:08
    הגב לתגובה זו
    8 4
    דעה,לא המלצה.
    סגור
  • 10.
    צודקים במאה אחוז. לא משתלם להיכנס לשום דבר שקשור
    רן רן 10/12/2013 13:56
    הגב לתגובה זו
    3 3
    בסקטור הגז הישראלי. מקסימום יגזלו מהם עוד חלק מהרווחים
    סגור
  • 9.
    זבל הגבעות
    זאביק השועל 10/12/2013 13:36
    הגב לתגובה זו
    4 3
    שתי הזבלים הזיבלונים הכי גרועים בבורסה והמסוכנים לדעתי זה גבעות וגלוב. וטוביה החובב החולב את המשקיעין. חחחחחחחחחחחחח יש לפחד מהן פחד גדול. הזבל של הזבל גבעות וגלוב. מה גם שיש לגבעות פורום ספציפי ומיוחד בספונסר שעוד יותר מזיק ומוסיף להם לדעתי חט על חט ומסכן אותם להיתבטויות שליליות של מכוני דבר לדעתי. זבל הזבלים של הבורסה.
    סגור
  • 8.
    אני אוהב את זה. אני קונה (ל"ת)
    שרון 10/12/2013 13:36
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 7.
    ממשלת גזירות במקום עבודה לרווח
    חי 10/12/2013 13:35
    הגב לתגובה זו
    6 1
    הרי ברור שאין ברירה המדינה חייבת גז ליוויתן תוך כ3-4 שנים אחרת הציבור שוב ישלם קשל התנהלות..פוליטקאים
    סגור
  • 6.
    וודסייד
    הגם 10/12/2013 13:32
    הגב לתגובה זו
    0 5
    דוחים ? לאף אחד לא בוער כנראה לפתח את לויתן : לא לממשלה , לא לחברות , לא לנובל וגם לא לוודסייד ......אז מחכים עכשיו לכנס של נובל ב- 17 לחודש .....
    סגור
  • 5.
    לחץ מכירות
    רן 10/12/2013 13:31
    הגב לתגובה זו
    10 2
    קונים שם כמויות מטורפות סביב 43.2
    סגור
  • עוד אחד שחי בסרט
    יוני 10/12/2013 13:49
    הגב לתגובה זו
    2 5
    עדיף להשקיע במניות אחרות כרגע
    סגור
  • 4.
    כתבתי לכם שיצחק תשובה נכלולי תיזהרו מיצחק שרון תשובה
    אנונימי 10/12/2013 13:28
    הגב לתגובה זו
    1 7
    לדעתי ליוויתן לא תצא לפועל ... ותמר אולי יש חצי מכמות הגז משתובה הנכלולי שדיווח לי הוא מחק כמעט 50000 שח מניות דלק נדלן והפך אותה לפרטי גייס בציבורי מיליארדים והפך אותה לפרטים כלומר יצחק שרון תשובה הנכלולי גנב מיליארדים מעניין כמה כסף נוחי את תשובה את וייסמן מסתירים בחול
    סגור
  • 3.
    וודסייד תשתלטו על רציו דרך הבורסה
    משקיע טירון 10/12/2013 13:27
    הגב לתגובה זו
    11 3
    כל צד מנסה בפסכולןגיה בגרוש להשפיע על השני. עצה שלי לוודסייד עדיף לכם להתחיל לקנות רציו בשערים מגוחכים אלו!!!
    סגור
  • הם לא יכולים
    33 10/12/2013 13:41
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בבורסה זה יה"ש זה לא שווה כלום. הם רוצים לקנות את השותפות ולא יחידות ההשתתפות.
    סגור
  • מ
    מ 10/12/2013 14:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למה הכוונה?
    סגור
  • רציו זו שותפות בין כללי למוגבל. המוגבל מחזיק מניות
    ההבדל בין יה"ש למניה 10/12/2013 14:40
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אבל הכללי שולט בשותפות גם בלי שישקיע במניות. זו לא חברה רגילה עם מניות, כך שגם אם וודסייד תקנה את כל המניות שיש היא עדיין לא תשלוט בחברה.
    סגור
  • ט
    ט 10/12/2013 14:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אחי הרבה תודה!!
    סגור
  • 2.
    זה תוצאה של ממשלה חסרת יכולת החלטיות ומשילות.
    העיקר שמקימים קרן 10/12/2013 13:21
    הגב לתגובה זו
    26 0
    מדינה שנפל אוצר אדיר עם חברות מקצועיות ומשקיעים אמיצים נפלה על ממשלת סמרטוטים ואנשי ציבור אינטרסנטים לאגו שלהם. הגילוי של ליויתן כבר ידוע שנים אבל ממשלה שכל החלטותיה הן לרצות את הפופולריות בציבור וניפוח האגו על חשבון צרכי המדינה ותושביה. אז רבים על מה ואיך יחלקו את ההכנסות אבל כדאי שיתעוררו לא יהיו הכנסות . הגז ישאר באדמה והשרים ימשיכו להתרברב מי הצליח להשפיע יותר .
    סגור
  • הממשלה לא מושלת כי הבוחר הישראלי אידיוט עלוב (ל"ת)
    יעקב 10/12/2013 17:42
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • ואוליייי
    אזרח 10/12/2013 13:29
    הגב לתגובה זו
    7 4
    יכול להיות שכל מיניי מקורבים בכוונה מנסים להוריד את הנייר כדי לאסוף!!!???!!!
    סגור
  • צא כבר מהשטות הזאת של מקורבים שמורבים. שום מקרוב לא
    חי בסרט 10/12/2013 14:37
    הגב לתגובה זו
    4 4
    יצליח להשפיע על מניה שמפיקה גז ונפט במיליארדי דולרים. אם המדינה היתה פועלת כבר לפני שנתיים המקורבים שלך היו עושים כסף מעליית המניה ולא היית ממציא מקורבים שמוידים את המניה
    סגור
  • 1.
    זה מדינה תצי לך עין ולה שניים (ל"ת)
    דוד 10/12/2013 13:13
    הגב לתגובה זו
    21 2
    סגור