ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סוער במניות 'לוויתן': 2 אנליסטים בראיון מיוחד - האם רציו שווה עכשיו קניה?

פיתוח 'לוויתן' נדחה בשנה וקידוח הנפט נדחה אף הוא, מה משמעות הדברים עבור מניות המאגר, וספציפית לגבי רציו? ראיון מצולם...
גיל בשן גלעד אלפר, צילום: יח"צ; אלבטרוס
ההצהרות האחרונות של מנכ"ל נובל אנרג'י, צ'אק דווידסון , לא הוסיפו שקט בגזרת משקיעי שותפות ליוותן. יחידות ההשתתפות של רציו יהש -1.18% רציו יהש 225.6 -1.18% רציו יהש בסיס:228.3 פתיחה:228.1 גבוה:230 נמוך:225.2 תמורה:3,749,167 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: אומנם רשמו היום עליות חדות, אבל זה קרה אחרי נפילה שבועית של 9%. שוחחנו עם האנליסטים גלעד אלפר מבית ההשקעות אקסלנס וגיל בשן מ-IBI על אותן הצהרות של מנכ"ל נובל והשפעתן עלצ מחירי המניות. צפו בראיון




תגובות לכתבה(26):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    וסילבן
    נתניהו 03/12/2013 11:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מנהלים משא ומתן עם האיטלקים לשנע את הגז מליותן למצרים ! לחברה האיטלקית במצרים יש מתקן הנזלה.....ממצרים ניתן לשנע את הגז לאירופה ולמזרח הרחוק דרך תעלת סואץ .....עלויות מאד נמוכות מצד אחד....ומצמד שני פותר את בעיית ההנזלה......כמו זה מהווה לחץ על וודסייד לסגור את העסקה במחיר גבוהה יותר מהמחיר הראשוני שהוצע להם ! לפי : "ידיעות האנרגיה" וודסייד עומדת לסגור את העסקה עם : רציו וקבוצת דלק ! אנחנו בתקופת הניסים ותקופת האור ....הליותן עם עזרת הבורא , יאיר לנו האור מתוך החושך שמדינתינו נתונה בו ! הללוייה !
    סגור
  • 15.
    הטכני ברציו
    היעד.... 02/12/2013 13:03
    הגב לתגובה זו
    8 0
    הוא : 56 והבא הבא הוא : 79......אננאליסטים אף פעם לא יודעים לבדוק פוטנציאל עתידי של כל מניה ....אני מקווה שבמקמים ובאגחי"ם זה אחרת ....שאם לא כן בשביל צריכים אותם ?
    סגור
  • 14.
    עוד
    יש? 02/12/2013 12:44
    הגב לתגובה זו
    4 2
    טיפשים שחושבים שהעסקה עם וודסייד לא תסגר ?!
    סגור
  • 13.
    אבנר בקרוב 400 רציו בקרוב 60 ושלא יעבדו עליכם.. יום טוב (ל"ת)
    לזכור 02/12/2013 09:43
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 12.
    רציו המלכה
    המאמינה 01/12/2013 23:39
    הגב לתגובה זו
    8 1
    תודה לאל שמתחילים להבין שרציו המלכה אמרתי לכם שיהיה בעזרת השם ירוק וזה בדוק. ואכן כן תודה לאל אז חברים להשאר נאמנים ולא לפחד יהיה טוב בעזרתהשם יתברך.
    סגור
  • למאמינה במשרד הפנים מוכנים להוריד מ גילך כ 10 שנים
    גמח 02/12/2013 10:38
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מסיבה מאוד פשוטה כדי ש אולי תזכי לראות את האור ברציו אבל לא רווחים
    סגור
  • 11.
    תשכחו מליוויתן שמעתם מה אולמרט אמר מ inss?
    משיח בן דוד 01/12/2013 22:15
    הגב לתגובה זו
    1 5
    שהשלטון הציוני פתח במלחמה נגד ממשל האמריקאי האמריקאים יוציאו את נובל החוצה ואת האסדות
    סגור
  • כיתה א'
    dano 02/12/2013 09:10
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מי זה אולמרט? הממשל האמריקני ממזמן לא מפחיד פה אנשים,לא ירצו ? הרוסים הסינים התורכים האוסטרלים וכו... יגיעו בשמחה הממשל כן שואל אותנו כי תמיד יש מחר לבחירות חוץ מזה אתה כותב על פוליטיקה וזה לא האתר ,דמגוג קטן
    סגור
  • 10.
    גיל בשן אמר ב 2010 שתגיע לשער 80 באתר שלכם
    עומר 01/12/2013 18:54
    הגב לתגובה זו
    8 2
    מקווה שהקוראים עוקבים אחרי מה שמפרסמים בביזפורטל איזה שטויות, שכולם מוכרים הם (הגופים שמשחקים בשוק) מעלים את מחיר המניה
    סגור
  • he said also not to buy before the discovery (ל"ת)
    bashan bla bla 01/12/2013 21:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    אחד
    דבר...... 01/12/2013 18:10
    הגב לתגובה זו
    12 1
    כבר הפנימו כולם : שרציו ניא מניית הנפט/ גז בעלת הפוטנציאל הגבוהה ביותר ! התקדמות מה בהכרה של אנאליסטים לגבי רציו ....מה שלא עושה השכל , עושה הזמן !
    סגור
  • 8.
    לפי העיתון האוסטראלי עיסקאת וודסייד הושלמה
    הירש כהן 01/12/2013 17:59
    הגב לתגובה זו
    19 3
    חתימה החודש
    סגור
  • האנרגיה"
    ב-"חדשות 01/12/2013 18:20
    הגב לתגובה זו
    8 0
    פורסם שלשום , מעניין שלא ביזפורטל ולא גלובס , פירסמו את הידיעה הזאת....ואני שואל למה ? הפרסום טוען שהעסקה עם וודסייד עומדת להסגר במחיר גבוהה ממה שסוכם בתחילה .....
    סגור
  • תשכחו מליוויתן האמריקאים כועסים הם יוציאו את נובל
    משיח בן דוד 01/12/2013 22:17
    הגב לתגובה זו
    0 5
    ולכו תדעו מה יהיה עם תמר חברת החשמל הביא האונייה מלאה בגז טבעי נוזלי מול חופי חיפה בהמתנה
    סגור
  • הבנת
    לא..... 02/12/2013 12:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבוב , יש אניה של חב' חשמל שממירה את הגז של תמר לנוזל ,,,,יא אהההבבב....
    סגור
  • 7.
    ברוררר
    משקיע טירון 01/12/2013 16:55
    הגב לתגובה זו
    19 0
    כולם מדברים על מאגר לוויתן אבל לא מציינים את מאגר גל שם תבוא ההודעה המרעישה!! ופה יהיה אפסייד עצום לרציו ... ואם יבוא גם נפט אז השמיים הם הגבול.... אמן!!!
    סגור
  • 6.
    למר אלפר resources=משאבים
    האחד 01/12/2013 16:52
    הגב לתגובה זו
    4 5
    ככה סתם בקטנה למקרה שאתה לא יודע. ניחא אפסייד, משתמשים בביטוי הזה הרבה, אבל ריסורסס?
    סגור
  • 5.
    דחיה של שנה???ההההתרשמו 4-5 שנים מה בוער
    YL 01/12/2013 16:51
    הגב לתגובה זו
    6 10
    מר לנדאו מדבר על 5 מליארד דולר מסתבר שהוא פשוט לא יודע לספור מעל 10 לכן........רציו תתרסק לא בגלל שהיא לא שווה אלא מסיבה הכי פשוטה המשקיעים לא היו מסוגלים לתת את חלקם בפרויירט ותשובה ונובל שרים כל היום בדרך אל הבנק הכסף המזומן מתמר הוא נכון להיום כפול מ המצופה
    סגור
  • 4.
    סתם אוויר נפוח שיתרוקן כבר מחר (ל"ת)
    מבין 01/12/2013 16:44
    הגב לתגובה זו
    8 8
    סגור
  • 3.
    סבלנות רציו עוד תהיה בשערים של 300
    סוחר חתיך 01/12/2013 16:27
    הגב לתגובה זו
    36 8
    שנה שנתיים את הדבר הזה אני לא מפספס גם אם זה יקח 5 שנים יש לה בערך 600% לתת למי שיחזיק בסבלנות
    סגור
  • רוצה לשמוע פספוס
    האחד 01/12/2013 17:04
    הגב לתגובה זו
    21 4
    לפני בערך 4.5 שנים קניתי רציו כשהיא היתה בשער 4 אגורות ב-80 אלף שקל, דגרתי עליה כמה חודשים בזמן שהיא רקדה טנגו עם שער 4, עד שנשבר לי והחלטתי שאני אמכור אותה ואקנה אותה שוב כשמועד סיום קידוח הגז יתקרב. מכרתי בהפסד של כמה אחוזים, ובערך חודש אחרי זה היא קפצה תוך כמה ימים ל-6, אז חיכיתי שהיא תחזור ל-4, אבל משם היא רק המשיכה צפונה. עכשיו חשוב מה 80 אלף שקל בשער 4 שווים היום, שלא לדבר על שער 70 שהיא נגעה בו. לא לאכול את הלב? בכל מקרה קניתי סכום לפני כמה חודשים בשער 31 כשהיא ירדה, אז התשואה מאד חביבה, אבל מליון שקל תשואה היה יכול להיות יותר נחמד. מאז, מניה שאני מאמין בה, אני לא משחק איתה, קונה ודוגר. בישראמקו שקניתי קצת אחרי התגלית אני מורווח בערך 400% על פני 4 שנים על סכום גדול. לא רע, אבל יכל להיות יותר טוב
    סגור
  • ישראמקו
    מאיר 02/12/2013 12:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אני דוגר עליה קצת אחרי התגלית , ולא מתלונן ישן רגוע. וטרם נאמרה המילה האחרונה. בהצלחה.
    סגור
  • ברור רק אתה- כנסו
    רפי 01/12/2013 18:50
    הגב לתגובה זו
    3 1
    היום כתבה טובה מחר כתבה רעה, מעניין איזה בית השקעות יפרסם בעיתון כלכלי אחר מחר כתבה הפוכה, כי ברור שיש גופים שמחשחקים במניה הזאת ולמעשה בכל השוק- אם זה לא נכון מה שונה היום שעלתה 6% מאז יום חמישי??? מה השתנה?? כלום סתם חרטא
    סגור
  • 2.
    כתבה יפה וכנה! (ל"ת)
    מאמין ב- רציו 01/12/2013 16:25
    הגב לתגובה זו
    19 4
    סגור
  • 1.
    הנה הגיע היום בו ביזפורטל....
    רוח גבית מביזפורטל 01/12/2013 16:20
    הגב לתגובה זו
    23 6
    הפכו את התקליט ועברו לנגן לצילי הירוק של רציו ועוד סימן לכך שהאתר מנסה לדחוף את המניה למלעה כעת. בשורה משמחת מבחינת המשקיעים שהאמת יוצאת לאור בצורה הטהורה ביותר ! ישר כוח, ביזפורטל (= ונראה שהמומנטום הירוק חוזר אלינו! בהצלחה רציו !
    סגור
  • מחר הוא ירצה לקנות בזול - ויפרסם משהו רע
    רוני 01/12/2013 16:44
    הגב לתגובה זו
    21 0
    מעניין איזה גוף אומר לאתר מה לפרסם כדי שיהיה לו נוח לעשות את השוק לפי רצונו, כמובן שהכל לכאורה- פוחד מתביעה של האתר
    סגור