21:38 מסחר תנודתי לאחר הצהרת הפד: מניות הטכנולוגיה מושכות למטה, הבנקים מט... >>

21:04 הפד': "התחלת צמצום המאזן באוקטובר הקרוב" , המדדים מגיבים >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

17:39 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

10:56 באירופה - הדאקס מטפס 0.6%, הקאק עולה 0.4%

10:55 מניית מנדלסון תשתיות בולטת בעלייה של 3.4% במחזור חריג

10:55 הדולר מטפס 0.2% ונסחר סביב 3.53 שקלים

07:52 עליות באסיה - המדד בהונג קונה עולה 1%

07:51 הדולר נסחר ביציבות מול האירו ברמה של 1.194 דולר לאירו

07:51 הנפט נסחר הבוקר בצמוד לרמה של 50 דולר לחבית

16:20 מניית בית שמש השלימה טיסה של יותר מ-30% בשבוע >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
טפנו זג רודמ

מדור גז ונפט

מדור גז ונפט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סוער במניות 'לוויתן': 2 אנליסטים בראיון מיוחד - האם רציו שווה עכשיו קניה?

פיתוח 'לוויתן' נדחה בשנה וקידוח הנפט נדחה אף הוא, מה משמעות הדברים עבור מניות המאגר, וספציפית לגבי רציו? ראיון מצולם...
 |  26
הטלטלה במניות 'לוויתן'
Share
ההצהרות האחרונות של מנכ"ל נובל אנרג'י, צ'אק דווידסון , לא הוסיפו שקט בגזרת משקיעי שותפות ליוותן. יחידות ההשתתפות של רציו יהש (+0.76%) רציו יהש 224.5 +0.76% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי רציו יהש בסיס:222.8 פתיחה:222.8 גבוה:226 נמוך:222 תמורה:3,764,816 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות אומנם רשמו היום עליות חדות, אבל זה קרה אחרי נפילה שבועית של 9%. שוחחנו עם האנליסטים גלעד אלפר מבית ההשקעות אקסלנס וגיל בשן מ-IBI על אותן הצהרות של מנכ"ל נובל והשפעתן עלצ מחירי המניות. צפו בראיון





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום השבועי - כל הקידוחים, השמועות, הסימנים והתנודות בעולם הגז נפט
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

26 תגובות ב-16 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
16 נתניהו 03/12/2013 11:15 וסילבן
מנהלים משא ומתן עם האיטלקים לשנע את הגז מליותן למצרים ! לחברה האיטלקית במצרים יש מתקן הנזלה.....ממצרים ניתן לשנע את הגז לאירופה ולמזרח הרחוק דרך תעלת סואץ .....עלויות מאד נמוכות מצד אחד....ומצמד שני פותר את בעיית ההנזלה......כמו זה מהווה לחץ על וודסייד לסגור את העסקה במחיר גבוהה יותר מהמחיר הראשוני שהוצע להם ! לפי : "ידיעות האנרגיה" וודסייד עומדת לסגור את העסקה עם : רציו וקבוצת דלק ! אנחנו בתקופת הניסים ותקופת האור ....הליותן עם עזרת הבורא , יאיר לנו האור מתוך החושך שמדינתינו נתונה בו ! הללוייה !
15 היעד.... 02/12/2013 13:03 הטכני ברציו
הוא : 56 והבא הבא הוא : 79......אננאליסטים אף פעם לא יודעים לבדוק פוטנציאל עתידי של כל מניה ....אני מקווה שבמקמים ובאגחי"ם זה אחרת ....שאם לא כן בשביל צריכים אותם ?
14 יש? 02/12/2013 12:44 עוד
טיפשים שחושבים שהעסקה עם וודסייד לא תסגר ?!
13 לזכור 02/12/2013 09:43 אבנר בקרוב 400 רציו בקרוב 60 ושלא יעבדו עליכם.. יום טוב (ל"ת)
12 המאמינה 01/12/2013 23:39 רציו המלכה
תודה לאל שמתחילים להבין שרציו המלכה אמרתי לכם שיהיה בעזרת השם ירוק וזה בדוק. ואכן כן תודה לאל אז חברים להשאר נאמנים ולא לפחד יהיה טוב בעזרתהשם יתברך.
גמח 02/12/2013 10:38 למאמינה במשרד הפנים מוכנים להוריד מ גילך כ 10 שנים
מסיבה מאוד פשוטה כדי ש אולי תזכי לראות את האור ברציו אבל לא רווחים
11 משיח בן דוד 01/12/2013 22:15 תשכחו מליוויתן שמעתם מה אולמרט אמר מ inss?
שהשלטון הציוני פתח במלחמה נגד ממשל האמריקאי האמריקאים יוציאו את נובל החוצה ואת האסדות
dano 02/12/2013 09:10 כיתה א'
מי זה אולמרט? הממשל האמריקני ממזמן לא מפחיד פה אנשים,לא ירצו ? הרוסים הסינים התורכים האוסטרלים וכו... יגיעו בשמחה הממשל כן שואל אותנו כי תמיד יש מחר לבחירות חוץ מזה אתה כותב על פוליטיקה וזה לא האתר ,דמגוג קטן
10 עומר 01/12/2013 18:54 גיל בשן אמר ב 2010 שתגיע לשער 80 באתר שלכם
מקווה שהקוראים עוקבים אחרי מה שמפרסמים בביזפורטל איזה שטויות, שכולם מוכרים הם (הגופים שמשחקים בשוק) מעלים את מחיר המניה
bashan bla bla 01/12/2013 21:36 he said also not to buy before the discovery (ל"ת)
9 דבר...... 01/12/2013 18:10 אחד
כבר הפנימו כולם : שרציו ניא מניית הנפט/ גז בעלת הפוטנציאל הגבוהה ביותר ! התקדמות מה בהכרה של אנאליסטים לגבי רציו ....מה שלא עושה השכל , עושה הזמן !
8 הירש כהן 01/12/2013 17:59 לפי העיתון האוסטראלי עיסקאת וודסייד הושלמה
חתימה החודש
ב-"חדשות 01/12/2013 18:20 האנרגיה"
פורסם שלשום , מעניין שלא ביזפורטל ולא גלובס , פירסמו את הידיעה הזאת....ואני שואל למה ? הפרסום טוען שהעסקה עם וודסייד עומדת להסגר במחיר גבוהה ממה שסוכם בתחילה .....
משיח בן דוד 01/12/2013 22:17 תשכחו מליוויתן האמריקאים כועסים הם יוציאו את נובל
ולכו תדעו מה יהיה עם תמר חברת החשמל הביא האונייה מלאה בגז טבעי נוזלי מול חופי חיפה בהמתנה
לא..... 02/12/2013 12:49 הבנת
חבוב , יש אניה של חב' חשמל שממירה את הגז של תמר לנוזל ,,,,יא אהההבבב....
7 משקיע טירון 01/12/2013 16:55 ברוררר
כולם מדברים על מאגר לוויתן אבל לא מציינים את מאגר גל שם תבוא ההודעה המרעישה!! ופה יהיה אפסייד עצום לרציו ... ואם יבוא גם נפט אז השמיים הם הגבול.... אמן!!!
6 האחד 01/12/2013 16:52 למר אלפר resources=משאבים
ככה סתם בקטנה למקרה שאתה לא יודע. ניחא אפסייד, משתמשים בביטוי הזה הרבה, אבל ריסורסס?
5 YL 01/12/2013 16:51 דחיה של שנה???ההההתרשמו 4-5 שנים מה בוער
מר לנדאו מדבר על 5 מליארד דולר מסתבר שהוא פשוט לא יודע לספור מעל 10 לכן........רציו תתרסק לא בגלל שהיא לא שווה אלא מסיבה הכי פשוטה המשקיעים לא היו מסוגלים לתת את חלקם בפרויירט ותשובה ונובל שרים כל היום בדרך אל הבנק הכסף המזומן מתמר הוא נכון להיום כפול מ המצופה
4 מבין 01/12/2013 16:44 סתם אוויר נפוח שיתרוקן כבר מחר (ל"ת)
3 סוחר חתיך 01/12/2013 16:27 סבלנות רציו עוד תהיה בשערים של 300
שנה שנתיים את הדבר הזה אני לא מפספס גם אם זה יקח 5 שנים יש לה בערך 600% לתת למי שיחזיק בסבלנות
האחד 01/12/2013 17:04 רוצה לשמוע פספוס
לפני בערך 4.5 שנים קניתי רציו כשהיא היתה בשער 4 אגורות ב-80 אלף שקל, דגרתי עליה כמה חודשים בזמן שהיא רקדה טנגו עם שער 4, עד שנשבר לי והחלטתי שאני אמכור אותה ואקנה אותה שוב כשמועד סיום קידוח הגז יתקרב. מכרתי בהפסד של כמה אחוזים, ובערך חודש אחרי זה היא קפצה תוך כמה ימים ל-6, אז חיכיתי שהיא תחזור ל-4, אבל משם היא רק המשיכה צפונה. עכשיו חשוב מה 80 אלף שקל בשער 4 שווים היום, שלא לדבר על שער 70 שהיא נגעה בו. לא לאכול את הלב? בכל מקרה קניתי סכום לפני כמה חודשים בשער 31 כשהיא ירדה, אז התשואה מאד חביבה, אבל מליון שקל תשואה היה יכול להיות יותר נחמד. מאז, מניה שאני מאמין בה, אני לא משחק איתה, קונה ודוגר. בישראמקו שקניתי קצת אחרי התגלית אני מורווח בערך 400% על פני 4 שנים על סכום גדול. לא רע, אבל יכל להיות יותר טוב
מאיר 02/12/2013 12:09 ישראמקו
גם אני דוגר עליה קצת אחרי התגלית , ולא מתלונן ישן רגוע. וטרם נאמרה המילה האחרונה. בהצלחה.
רפי 01/12/2013 18:50 ברור רק אתה- כנסו
היום כתבה טובה מחר כתבה רעה, מעניין איזה בית השקעות יפרסם בעיתון כלכלי אחר מחר כתבה הפוכה, כי ברור שיש גופים שמחשחקים במניה הזאת ולמעשה בכל השוק- אם זה לא נכון מה שונה היום שעלתה 6% מאז יום חמישי??? מה השתנה?? כלום סתם חרטא
2 מאמין ב- רציו 01/12/2013 16:25 כתבה יפה וכנה! (ל"ת)
1 רוח גבית מביזפורטל 01/12/2013 16:20 הנה הגיע היום בו ביזפורטל....
הפכו את התקליט ועברו לנגן לצילי הירוק של רציו ועוד סימן לכך שהאתר מנסה לדחוף את המניה למלעה כעת. בשורה משמחת מבחינת המשקיעים שהאמת יוצאת לאור בצורה הטהורה ביותר ! ישר כוח, ביזפורטל (= ונראה שהמומנטום הירוק חוזר אלינו! בהצלחה רציו !
רוני 01/12/2013 16:44 מחר הוא ירצה לקנות בזול - ויפרסם משהו רע
מעניין איזה גוף אומר לאתר מה לפרסם כדי שיהיה לו נוח לעשות את השוק לפי רצונו, כמובן שהכל לכאורה- פוחד מתביעה של האתר
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש