גבעות מדווחת: "נפט החל לזרום בקידוח מגד 6 למשך מעל שעה"

בחברה כלל לא בטוחים אם הנפט זרם ממקטע חדש או ממקטע קיים באמצעות שבר טבעי שהוליך את הנפט מהמקטע האחר
טוביה לוסקין, צילום: Bizportal
גבעות יהש 0% גבעות יהש 1 0% גבעות יהש בסיס:1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה אמש כי "במהלך קדיחה שהתבצעה בקידוח מגד 6 בעומק של 3,997 מטר (כ-100 מטר מעל מקטע 8b שהוא המקטע הגבוה ביותר במגד 5 ושהוא מכיל נפט שממנו מפיקה כעת השותפות נפט עם גז נלווה) החל לזרום לפני השטח נפט למשך מעל שעה עם הפסקות באמצע עקב פעילות בבאר הקידוח".

עוד מדווחת השותפות שבניהולו של טוביה לוסקין, כי "הזרימה הראשונית ביותר הייתה בשיעור של כ-3 חביות במשך 5 דקות עם גז נלווה בשיעור גבוה. לאחר מכן קצב הזרימה היה של כ-5 חביות במשך 10 דקות עם גז נלווה בשיעור גבוה. שיעורי הגז שנמדדו היו גבוהים יותר מאלה שנמדדו במגד 5.

זרימת נפט וגז נלווה בקדיחה אינם מהווים אינדיקציה להפקה פוטנציאלית

חשוב להבהיר שלא מדובר עדיין בתגלית אם בכלל: זרימת נפט וגז נלווה במהלך קדיחה אינם מהווים אינדיקציה לקצב זרימה או הפקה פוטנציאלי. הללו יתקבלו רק על ידי עריכת מבחנים. יתרה מזאת - בחברה כלל לא בטוחים אם הנפט זרם ממקטע חדש או ממקטע קיים באמצעות שבר טבעי שהוליך את הנפט מהמקטע האחר.

גבעות עולם מזהירה את המשקיעים: "לא ניתן להעריך ולציין במדויק את כמויות הנפט והגז הנלווה לאחר זרימה ראשונית זו עקב הפעולות המתבצעות במהלך הקדיחה. הקידוח הופסק וחודש לאחר מספר שעות".

גבעות עולם עוסקת בחיפושי גז ונפט בעיקר ביבשה. הפרויקט המרכזי שלה נקרא 'מגד' והוא נמצא באזור ראש העין. השותפות מפיקה נפט משדה מגד 5 עוד מיוני 2011. קצב ההפקה הנוכחי עומד על כ-470 חביות ליממה והכמות המצטברת שהופקה עד אוגוסט 2013 היא 449 אלף חביות במחיר מכירה ממוצע של 107 דולר.
קריסת מניית השותפות ב-3 השנים האחרונות
קריסת מניית השותפות ב-3 השנים האחרונות
תגובות לכתבה(79):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 45.
    של גבעות אובססיביים בטיקבוקים שלהם וצריכים בדחיפות
    רוב החברים בפורומים 18/11/2013 11:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גמילה !!! כנ״ל גם לגבי ראשי הפורומים שלהם שקוראים לעצמם מנהלים. איזה מנהלים? חחחח את מי אתם מנהלים ? לא מנהלים ולא נעליים. אני חושב שהגיע כבר הזמן שתפסיקו כבר לחרטש לנו בשכל ותסגרו את הפורומים המיותרים האלה שלכם אשר אינם תורמים לציבור שום דבר !!!
    סגור
  • שם על חפירות וזיבולי שכל. פשוט חבל״ז (חבל על הזמן).
    כמעט הכל מושתת 18/11/2013 13:10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אכן הפורומים האלה מיותרים בהחלט. אילולא המריבות והמאבקים הפנימיים ביניהם, השער של המניה היה נסחר כיום לפחות בשער דו - ספרתי , אם לא יותר מכך...... בברכה, אחד מהמשקיעים.
    סגור
  • 44.
    בינתיים מכל חברות הגז ,,,גבעות״״ היא היחידה שבאמת יש
    אנונימי 18/11/2013 00:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אז למה ל ה ש מ י ץ ???????
    סגור
  • האם גם תגובה מספר 12 היא שלך, או שזה אנונימי אחר?? חחחח (ל"ת)
    תגובה מס׳ 12 18/11/2013 10:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 43.
    הלוואי וייתבעו את המשמיצים אחרי שיוכח שהחברה ישרה ! (ל"ת)
    T 16/11/2013 23:27
    הגב לתגובה זו
    28 1
    סגור
  • יש לחברה הנהלה הגונה טובה וישרה, אך אין צורך לדעתי
    דעה אישית 17/11/2013 20:03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לתבוע את המשמיצים. א. דבר שאינו ניתן מעשית. ב. מספיק לדעתי שכולם יראו את האמת וממילא לא יהיו יותר טרוניות.
    סגור
  • 42.
    טוביה וכנופית גבעת טוביה כמה הפעם
    ר000000033אל 15/11/2013 10:48
    הגב לתגובה זו
    0 5
    כמה מתוכנן הסיבוב הפעם שלוש שנים טחנתה אותנו. ובאסיפה האחרונה אמרתה ששער הנייר לא מעניין וכל דולר שיש בקופה אתם חולבים מה תוכניותכם כנופית גבעות
    סגור
  • 41.
    בהתייחס לגבעות, אם דברי tam בפורום ספונסר גבעות, לפיהם
    משקיע חושב 14/11/2013 09:50
    הגב לתגובה זו
    8 0
    יש שמועות שהנפט ממשיך לזרום כל הזמן בבור הקידוח, הם נכונים, ואין כאן כוונה להריץ את הנייר, הרי שאין צורך להוסיף שום דבר....
    סגור
  • 40.
    לדעתי, אנשים לא הבינו את ההודעה במאיה לגבי המקטע שבו
    הודעה אישית חשובה! 13/11/2013 11:26
    הגב לתגובה זו
    9 0
    זרם הנפט ולכן המניה אינה נוסקת כלפי מעלה. קראתי שוב לעומק את ההודעה והבנתי ממנה שיש את מקטע b8 וגם מקטע אחר מעליו . יחד עם זאת מדובר כאן באותו הקידוח, קרי מגד 6 שאין לו שום קשר בשלב זה למגד 5! מסקנתי האישית, מה זה משנה לי אם הנפט פרץ ממקטע b8 שבמגד6 , או מהמקטע אחר שמעליו או מתחתיו אפילו באותו מגד 6 - הרי זהו קידוח חדש לחלוטין ! אז למעשה מה איכפת לי אם היה שבר או לא היה שבר שהוביל את הנפט ממקטע למקטע, הרי מדובר באותו הקידוח עצמו !!! רוב האנשים לא הבינו כנראה את ההודעה וחשבו בטעות שהיתה זליגה ממגד 5 למגד 6 , וגם אני חשבתי כך בהתחלה וזה הטעה גם אותי! עכשיו הבנתי הכל והחכם עיניו בראשו. ממני בברכה, פנסיונר צעיר. וכל אחד יפעל כמובן לפי הבנתו.
    סגור
  • 39.
    אין קשר בין המניה לפוטנציאל הגלום בה לטוב ולרע.
    T 12/11/2013 20:59
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אני מאמין (ולא רק אני ) שיש במקום נפט בכמויות גבוהות מאוד ,נתון הנפט הוכח עד עכשיו למרות שהשמיצו אנשים טובים אני מאמין להם לגבי הנתונים שהם מנפיקים אך אתה לא חייב ,אך אל תשמיץ אנשים טובים בטח אם אין הוכחה וללא משפט צדק. לגבי יכולת ניהול החברה זה נתון אחר שגם הוא בר מחלוקת ביננו.ואני באופן אישי לא רואה איך הם היו מתמודדים אחרת!
    סגור
  • טען עוד
  • 38.
    ככה זה כשהממונה על שוק ההון אפס כולם מריצים את המניות
    תום 12/11/2013 19:11
    הגב לתגובה זו
    0 6
    המניות
    סגור
  • 37.
    ויום לפני דיווחו על גיוס כסף הכל מושחת מריצים מניות במד
    תום 12/11/2013 19:10
    הגב לתגובה זו
    0 5
    במדינה הזו חופשי
    סגור
  • 36.
    טוביה כמה סיבוב הפעם עשו החברה שלך
    ראל0000033 12/11/2013 10:15
    הגב לתגובה זו
    1 10
    סיסמא צינצנות דבש לחכות בכניסה המיזרחית שם מחכה האלוף האגדי עם אלות צינצנות נפט בכניסה המערבית שם יחכה העורך דין אינדינג סימן הכר דומה לטוביה רק הזקן קצוץ כן כיפה סרוגה ציצנות ריקןת בכניסה ראשית אנשים טובים מריעים לכל מילה של טוביה החולב
    סגור
  • 35.
    מה אמרתי ?-אתם תופתעו (ל"ת)
    T 12/11/2013 00:31
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • הם העלו נפט ממקטע קיים. מה שנראה כמו רמאי הוא רמאי. (ל"ת)
    מנסה לגזול פראיירים 12/11/2013 09:14
    הגב לתגובה זו
    0 9
    סגור
  • זהו קידוח חדש בכלל (כקילומטר) מהקידוח הקודם, אז מה שייך
    למה אתה מנסה להטעות? 12/11/2013 09:57
    הגב לתגובה זו
    12 0
    לומר פה ״העלו נפט ממקטע קיים״? מדוע אתה סתם מוציא דיבה רעה על אנשים הגונים וישרים ? אולי אתה בעצמך הוא הרמאי ? אתה יודע למשל שאפשר לתבוע אותך על מה שטיקבקת כאן !
    סגור
  • זה מהדברים של לוסקין לא ברור האיש כמו כל ההודעות שלו. (ל"ת)
    אמיתי 12/11/2013 19:28
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • באף מקום שמר לוסקין אמר זאת! בנוסף לכך, אינני מבין מה
    לא ראיתי ולא שמעתי 12/11/2013 23:48
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אתה רוצה ממנו? מה לא ברור לך בדיוק? מדוע הינך תוקף כל הזמן אנשים הגונים וישרים? איך ייתכן לדעתך שהנפט זרם ממקטע אחר ? מגד 5 ממוקם הרי במרחק די רב ממגד 6 - איך ייתכן לדעתך שהנפט יעבור ממגד 5 למגד 6 ? נראה לך הגיוני שהוא יכול לעבור מרחק של קילומטר לפחות ממקטע למקטע ? חביבי, זה סיפורי סבתא שמנסים למכור כאן ! איזה שבר יוליך פתאום כזה מרחק ? נראה לך גם הגיוני ? לי אישית,בכלל לא. בברכה, אחד מהמשקיעים.
    סגור
  • לפני כשלוש או ארבע שנים, כשהחברה הודיעה על מציאת סימני
    תראו איזו הפתעה! 12/11/2013 08:58
    הגב לתגובה זו
    10 1
    נפט במגד 5, המניה זינקה לפתע בכ - 400% . עכשיו כשהיא מודיעה במגד 6 על נפט וגז שפרצו לפתע מהקידוח וזה עוד לפני שהגיעו עדיין לשיכבת המטרה, המניה עלתה בפחות מ - 10%. האם נראה בעיניך הגיוני? קו למחשבה. בברכה, אחד מהמשקיעים.
    סגור
  • שהנייר ממשיך למעשה לדרוך במקום אחרי ההודעה של אתמול.
    אכן הופתעתי מאד 12/11/2013 08:50
    הגב לתגובה זו
    9 4
    בהתחלה הוציאו הודעה שיש כמות גבוהה מאד בדוח המשאבים, בערך כפול ממה שחשבו קודם, והנייר לא זז ! קיבל פקודה : ״ במקום דרוך! ״ חחחח, ועכשיו יצאה הודעה ״פגז ״ על נפט וגז שזורמים בפועל ,וזה לר רק סימנים , אלא ממש נפט וגז בפועל ! ומה קורה עכשיו בשטח חביבי ? הנייר שוב בקושי עולה ! שוב ניתנה כנראה הפקודה : ״ במקום הדרך ׳ חחחח. בקיצור, משחקים עם המשקיעים!
    סגור
  • 34.
    היום היה זרזיף של נפט וגז וזה בסך הכל 100 מטר מעניין
    zur5 11/11/2013 18:05
    הגב לתגובה זו
    14 6
    מה יהיה כשיקדחו עוד 1000 מטר? עוד 1000 מטר אתם קולטים? אל תאמינו להזויים שמסתובבים חסרי שמות ופנים, אלה כמו גנבים מנסים להרויח בעזרת רמאות. יש יותר אמיתי מנפט זורם? לדעתי אין. אני בפנים מה איתכם? בהצלחה
    סגור
  • והרמאי עם כיפה? }אבו אחמאד{
    אמיתי 12/11/2013 19:26
    הגב לתגובה זו
    3 8
    על מי אתה מגן ימריצן שכמוך כמה חברים נפלו בגללך ובגלל הראובן הזה? לא פלא שאתם מחולקים ומפוזרים כמו עדר פרא
    סגור
  • לאמיתי, קבל עצה טובה ממני: אנא הפסק להאשים סתם אנשים
    דעה אישית 13/11/2013 00:06
    הגב לתגובה זו
    15 3
    הגונים וישרים. אני מבין שהפורום של גבעות אינו מוצא חן בעיניך וזה הגיוני מאד ולגיטימי בהחלט, אבל מכאן ועד לפגוע באנשים מסויימים על לא עוול בכפם, נראה בעיני אינו ראוי כלל וגם אינו הגון. אודה לך מאד אם תואיל לקבל את הצעתי. כנ״ל גם לגבי מספר תגובות נוספות שלך שראיתי במאמר זה. בברכה, משקיע פרטי שזוהי דעתו האישית.
    סגור
  • צור לוזר,אתה בפנים כי אתה תקוע ומופסד ולא כי רצית
    צנצנת נפט 11/11/2013 21:33
    הגב לתגובה זו
    5 13
    אני לעומתך מורווח כי מכרתי ב12.6 מיליוני יה"שים לפני שנים מה שקניתי ב1. כשהבנתי עם מי יש לי עסק. וגם היום אני מורווח . מחזיק בקטנה 2 מיליון שנקנה ב3.7 עם לימיט קרוב להעיף. תמשיך לשכנע את עצמך שטוב לך . עוד עצה למרות שאתה לא קולטומתלהב : הנפט מהיום זה בולשיע זה לא סימן לכלום. הנפט לא אמור לזרום ולוסקין מנצל אוילים כמוך וכמו שאר חבריך בפורום להציג את האירוע חסר החשיבות המהותית כעדות להמצאות נפט בר הפקה.
    סגור
  • 33.
    מה המשמעות יש אסיפה בקרוב להעלאת תמלוגי
    ראל0000033 11/11/2013 16:16
    הגב לתגובה זו
    1 11
    טוביה רציתי להעיר עליה של 100%זה כמו ירידה של 50%אז גם מאה לא יחזיר ההפסדים וטביה חולב לא יעזור כלום
    סגור
  • 32.
    ברצוני לשתף את הציבור בדבר יפה ששמעתי מפי יהודי ירושלמי
    פנסיונר צעיר 11/11/2013 15:47
    הגב לתגובה זו
    16 1
    לפני כ - 35 שנה בעת הנסיעה במיניבוס מת״א לירושלים. יעקב אבינו נקרא גם כידוע בשם ישראל ואנו קרואים על שמו. נתייחס למילה: ישראל. המילה כסידרה נקראת ישר אל. האות האמצעית במילה ישראל, היא האות ר. אם נסתיר אות זו, נקבל : יש אל. כלומר יש אלוקים בניגלה. אם ניקח עכשיו את האות: ר שהסתרנו קודם, ונכתוב אותה בכתיב מלא, נקבל ״ריש ״. עכשיו נסתיר שוב את האות : ר בתוך ה ״ריש״ ונקבל יש. יש אלוקים בנסתר. בקיצור, המילה ישראל מרמזת לנו שיש אלוקים גם בנגלה וגם בנסתר. ואנו רואים זאת בכל דבר ודבר.
    סגור
  • נזכרתי כי שמעתי זאת מיהודי בשם בלכר שסיפר לי (לפי מיטב
    פנסיונר צעיר 15/11/2013 10:11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    זכרוני) שהוא גר במאה שערים. והאומר דבר בשם אומרו מביא גאולה לעולם. בנוסף רציתי לציין כי ראיתי כאן שהוורד הזה לא מצא חן בעיני מישהו וחבל לי מאד עליו על שלאן הבין לאשורם את הרמז הנפלא שרואים כאן. כמו כן, הדברים נכתבו כאן ביושר ללא היפוכים והורדת אותיות. מה פתאום רצו כאן להפוך את המילה: אל , למילה : לא ??? ומדוע רצו להוריד את האותיות: ישר ??? אסיים בתקווה וברכה לאותו יהודי שלא ראה עדיין את האמת לאמיתה שיש כאן בוורד הנפלא הזה, שיזכה גם הוא להבין ושיתברך יחד עם כל ישראל בכל הברכות הכתובות בתורה. שבת שלום.
    סגור
  • חכם מיימון
    באבה בובה 11/11/2013 18:20
    הגב לתגובה זו
    3 11
    אם נקח המילה ישראל ונוריד 3 אותיות נקבל את המילה אל אם נקרא משמאל לימין נקבל לא כלומר בשני הכיוונים לא אל לכן אין אלוהים נוסיף את המילה שהורדנו ונקבל ישר כלומר מי שישר מבין שאין אלוהים . מה קיבלנו שאפשר לבלבל את המוח כמה שרוצים עם אותיות.
    סגור
  • כתיבתך מראה כי אינך ישר עם עצמך (האם אינך דתל״ש במקרה
    באבה בובה, נוסח 11/11/2013 22:25
    הגב לתגובה זו
    8 1
    ו/או חוזר בשאלה?). במקום לראות את האמת בעולם שיש ״אל״, אתה רואה דווקא את ההיפך מהאמת, דהיינו את השקר - את ה ״לא״. גם את המילה ״ישר״, הסרת בכתיבתך מהמילה ישראל. בקיצור, אתה ״לא ישר״ עם עצמך!!! ......
    סגור
  • שתקרא לעצמך - דברי ההבל והשטות שכתבת, מוכיחים עליך כי
    באבה בובה,או איך 11/11/2013 21:06
    הגב לתגובה זו
    12 2
    היושר, האמת וההגינות הם אינם מנת חלקך ! הורדת את היושר בצורת כתיבתך ! ניתקת את המילה: ישר, המופיעה בתוך ישראל וניסית לסלף ולעוות את האמת והמציאות ! אינני יודע מדוע בחרת לך ללכת עם השקר שבך ולעוות את האמת ! חבל, חבל מאד. בכבוד רב, ממני אדם מסורתי שפשוט מתבייש בסוג כתיבה נלוז כמו זה שלך !
    סגור
  • 31.
    צור כמה שאתה מסכן על מה אתה מנסה להריץ?
    אמיתי 11/11/2013 15:46
    הגב לתגובה זו
    5 14
    תבקש מלוסקין להוציא את הדובר שלו מהכלוב אולי הוא יצליח להזיז דברים במדיה
    סגור
  • 30.
    ההלוואה סגורה דיווח בקרוב ... (ל"ת)
    TAM 11/11/2013 14:32
    הגב לתגובה זו
    16 0
    סגור
  • ברגע שתצא הודעה המניה תטוס (ל"ת)
    אלישע 0528928464 11/11/2013 15:41
    הגב לתגובה זו
    15 1
    סגור
  • הלוואי. (ל"ת)
    דעה אישית 11/11/2013 15:15
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • 29.
    צריך להודות לה׳ יתברך על הניסים והנפלאות ועל החסדים
    משקיע פרטי 11/11/2013 13:57
    הגב לתגובה זו
    14 0
    הטובים שגמלנו וגומלנו תמיד, בכל יום ובכל עת ובכל שעה. נודה לה׳ ונספר תהילתו על חיינו המסורים בידיו ועל נשמותינו הפקודות לו ועל ניסיו ונפלאותיו שבכל עת ערב ובוקר וצהריים. ״ הטוב כי לא כלו רחמיך והמרחם כי לא תמו חסדיך כי מעולם קיווינו לך.. ״.
    סגור
  • ״ הודו לה׳ כי טוב כי לעולם חסדו ". (ל"ת)
    פנסיונר צעיר 11/11/2013 15:21
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 28.
    יאללה הגיע הזמן של גבעות להתעורר (ל"ת)
    הנסיך עבדול 11/11/2013 13:57
    הגב לתגובה זו
    11 8
    סגור
  • 27.
    חשבתי הבוקר לתומי שהנייר יעלה בעשרות אחוזים ואולי אף
    איש פרטי 11/11/2013 13:29
    הגב לתגובה זו
    11 2
    במאה אחוז ויותר..... מוזר מאד מה שקורה כאן!
    סגור
  • מעניין יש עדיין תמימים בגבעות
    ראל0000033 11/11/2013 18:53
    הגב לתגובה זו
    1 9
    לי היה ברור לפני האסיפה שטוביה ישחרר איזה הודעה תבדוק לפני כל אסיפה מעניין שלא ירדה 100% אתה חושב שהסוחרים לא יודע מול איזה נוכל יש להם עסק נייר אחר היה עולה 200%בהודעה כזאת ולמה בלילה. תרגילי טוביה וכנופית גבעות
    סגור
  • למה מוזר. אין שום סיבה לעליה. לוסקין וחבר מרעיו נשארו (ל"ת)
    תחליף הנהלה והמניה ת 11/11/2013 14:17
    הגב לתגובה זו
    4 10
    סגור
  • 26.
    אני מאד שמח על הבשורות הטובות. ברכה והצלחה לישראל. (ל"ת)
    דעה אישית 11/11/2013 13:22
    הגב לתגובה זו
    14 0
    סגור
  • 25.
    דיווח שבהחלט שווה השקעה קטנה בסיכון נמוך ופוטנציאל גבוה
    הפתעה 11/11/2013 12:09
    הגב לתגובה זו
    15 3
    המניה ירדה המון ולכן שווה להסתכן כי נראה שפוטנציאל העליות הרבה יותר גבוה מפוטניאל הירידות . בכל מקרה היא תזגז למעלה למטה בתקופה הקרובה ולכן יהיה נחמד לעשות סיבובים על המטוטלת . מזפיק רק שעוד פעמיים שלושה במהלך הקידוח יהיו סימנים מעודדים ומי שיכנס עכשיו יוכל להרוויח יפה רק מהעליות ומהקפיצות היומיות זו דעתי האישית בלבד !!!
    סגור
  • בעיני אף יותר מכך... (ל"ת)
    בעיניך השקעה קטנה 11/11/2013 14:00
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 24.
    גבעות למדו מ גלוב
    YL 11/11/2013 12:09
    הגב לתגובה זו
    8 8
    הכסף הכבד נמצא ב 5900 מ ולכן לוסקין יעמיק את הקידוח יש לי הרושם ש גבעות מנסה להתחבר לשכבה שגלוב נמצאת נכון לרגע זה שם הכסף הגדול יתכן והיה מפנה ענק אם גם גבעות יגיעו לשכבת הגז 50 מ ברור לכול המונופול של תשובה בצרות
    סגור
  • 23.
    ביז תתקנו! לא הבאר התעוררה - השדה התעורר!!!
    נגמרו סיפורי הבאר 11/11/2013 12:06
    הגב לתגובה זו
    13 4
    נגמרו הסיפורים על הבאר הבודדת שאי אפשר רק על פיה לתמחר שדה. תתחילו לחשב 40 בארות לפחות. חג שמח.
    סגור
  • 22.
    המשמעות היא אחת
    אבי 11/11/2013 11:06
    הגב לתגובה זו
    3 14
    לוסקין הנוכל מנסה לגייס כסף באמצעות מצג שווא .....
    סגור
  • 21.
    המוסדים מכרו כרגע 10% מהחזקותיהם
    אודי 11/11/2013 10:41
    הגב לתגובה זו
    8 11
    מהמלך ברור, המוסדיים לא הסכימו להשתתף בהנפקה. היום הם מכרו 10% מהחזקותיהם ברווח. ועוד שבועיים הם יצביעו בעד ההנפקה כי יש להם כסף מהיום. וכך אף אחד לא כועס על השני=)
    סגור
  • אודי אהבל
    טווח ארוך 11/11/2013 11:19
    הגב לתגובה זו
    7 6
    היום הקבוע להצבעה 31/10/13 אין קשר למכירות או קניות לאחר תאריך זה
    סגור
  • 20.
    מצא את ההבדלים בין לוסקין לתשובה ואחרים
    קטנטונת 11/11/2013 10:28
    הגב לתגובה זו
    12 2
    אם ההודעה על הנפט בבאר שהיתה שייכת לתשובה או מקושר אחר לצמרת...אז המניה היתה קופצת במאות אחוזים ולא בעשרות...
    סגור
  • 19.
    נשאלת השאלה מתי ההנפקה הרי כסף להמשך אין (ל"ת)
    פסח 11/11/2013 10:20
    הגב לתגובה זו
    3 18
    סגור
  • 18.
    תפסיקו להשלות את עצמכם, זה נייר לקיזוז מס בלבד (ל"ת)
    ירון 11/11/2013 10:19
    הגב לתגובה זו
    4 17
    סגור
  • 17.
    לתרגם ל לוסקין בבקשה- גש לבנק קח הלוואה לקידוח במקום ..
    הכי ותיק 38 11/11/2013 10:18
    הגב לתגובה זו
    9 9
    ללא ספק לוסקין מאוכזב עד היום הוא כנראה אמר אף בנק לא יתן הלוואה על סמך מה? בקיצור היום הוא כבר יקבל הלוואה ללא בעיות מיוחדות מה שכן ההנהלה מאוכזבת לא יזכו לגזור קופון מ ההנפקה
    סגור
  • 16.
    המשמעות היא לברוח עכשיו כי אחרי ההנפקה הנייר ב 3.5 (ל"ת)
    הילרי 11/11/2013 10:16
    הגב לתגובה זו
    4 16
    סגור
  • 15.
    יש עוד 1000 מטר לקדוח...זאת רק סנונית ראשונה
    zur5 11/11/2013 10:09
    הגב לתגובה זו
    27 6
    שלא יעבדו עליכם גם ההזויים שכותבים אפילו כאן נגד כנראה עסוקים עכשיו בקניות לוסקין "הנוכל" שיחק אותה שוב פעם בהצלחה למחזיקים
    סגור
  • צור יא אומלל כמה פעמים צריך להסביר לך עד שתבין
    צנצנת נפט 11/11/2013 14:26
    הגב לתגובה זו
    6 13
    כמה בן אדם יכול להשלות את עצמו ולהוליך שולל אחרים עם היה"ש הזה. אתה יכול לספר לחבריך כמו ראובן, הבזוי באדם שונא היהודים וכל אדם ולשאר חבריך בפורום המתרפסים כמו סחבות בפני המולך לוסקין. שום גוף שפוי לא יגע בגבעות כל עוד לוסקין וחבר מרעיו יהיו המנהלים. שום אדם שפוי לא יתקרב בגבעות כל עוד אנשים כמוך מנהלים את הפורום ומנסים לשכנע אחרים בבלוף של רווחים שיהיו מיליון בארות אתה תשאר מופסד . ןאני כותב לך את זה כבר הרבה זמן
    סגור
  • אינני מכיר אותך צנצנת נפט וגם אינני מכיר את צור וכל
    אדם מהיישוב 11/11/2013 21:23
    הגב לתגובה זו
    15 0
    היתר שהזכרת בכתיבתך, אך דע לך שסגנון כתיבה משמיץ ומגדף כמו זה שלך, אינו ראוי לדעתי שיועלה כאן בכלל ! אתה בסך הכל צריך להתבייש בעצמך על הוצאת דיבה ולשון הרע על אנשים שקרוב לוודאי גם אינם מוכרים לך כלל ! ! ! פשוט גועל נפש וסלידה לקרוא כאן באתר דברים מסוג זה!
    סגור
  • אתה צודק אינך מכיר אותו אבל זה הסגנון שצור מתיר למקורבי
    מכיר את הצנצנת 12/11/2013 08:43
    הגב לתגובה זו
    4 9
    הפורום שלו להשתלח במי שאינו מקורבו. כנס לפורום שלו ותקרא את ידידו ואלילו של צור ראובן האשקלוני. האיש מגדף ומנאץ ומנבל את מי שלט מסכים עם דעתו בפורום כולל השוואה גזענית מבית מדרשו של הרייך השלישי , וצור תומך בכתיבתו ומוחק וחוסם כל ניסיון להגיב לדברי השיטנה. הצנצנת החל להגיב בסגנון הזה רק אחרי שתגובה של אחד הכותבים בפורום שלו הורדה ונחסמה לתגובה של ידידו ראובן שדקות אחרי הצפירה של טקס השואה השווה את כותבי הפורום השני בכינויים גזעניים בלתי נסלחים. אני מכיר את הצנצנת וזה הסגנון שהוא משתמש מאז מול מנהלי הפורום וימשיך עד שהפורום יוקיע את בן העוולה הזה מתוכו.
    סגור
  • ראוי מה שאתה עושה פה - הולך ותוקף באופן אישי אנשים
    אין זה הוגן ואין זה 13/11/2013 00:18
    הגב לתגובה זו
    8 2
    הגונים וישרים שלא פגעו באף אחד ואפילו אינך מכיר אותם כלל ! חביבי, לא זו הדרך להוציא כעסים. אתה יכול ורשאי בהחלט להעביר למשל ביקורת חריפה על הפורום שאינו מוצא חן בעיניך ואת זה אפשר בהחלט להבין, אבל לתקוף סתם אנשים טובים, זה ממש לא בסדר מצידך! אנא, חסוך מעצמך הוצאת דיבה ולשון הרע ורק תרוויח מכך! ממני, משקיע שאיכפת לו.
    סגור
  • 14.
    באר שנייה שמפיקה נפט בשדה מגד- יפה
    נתן 11/11/2013 09:40
    הגב לתגובה זו
    24 2
    כמו שזה נראה כרגע מגד 6 מפיקה יותר ממגד 5 וזה עוד לפני פעולות הנדסיות להמרצת הנפט. בשעה טובה.
    סגור
  • 13.
    תקלה ? אולי בראש של הכתב
    הנפט זורם- מדהים! 11/11/2013 09:18
    הגב לתגובה זו
    24 7
    נפט זורם וימשיך לזרום בקצב של מעל 1000 חביות ליום . ותזכרו את זה טובבב טובבבב ביזפורטל !!!
    סגור
  • 12.
    הדפקטים קדחו בצנור הנפט (ל"ת)
    אנונימי 11/11/2013 09:01
    הגב לתגובה זו
    9 20
    סגור
  • קדחו לנפט של גלב קידוח אלכסוני (ל"ת)
    בני 11/11/2013 10:32
    הגב לתגובה זו
    5 11
    סגור
  • 11.
    השתגעתם ?תקלה?
    דמו 11/11/2013 08:53
    הגב לתגובה זו
    37 4
    ממליץ בחום שתשנו מיידית כותרת מטעה ומסלפת זו שנתתם לכתבה .תקלה הייתה לו חלילה התרחשה פריצה בלתי מבוקרת של נפט /גז בעת קדיחה ולא קבלת ממצאים פנטסטיים תוך כדי קדיחה מבוקרת כמו במקרה זה כשההזרמה והקדיחה לחלוטין תחת שליטה.
    סגור
  • 10.
    מזל טוב ישראל !!
    שחקן פוקר 11/11/2013 08:44
    הגב לתגובה זו
    22 6
    ברכה והצלחה לכל עם ישראל !!!
    סגור
  • 9.
    ביז אתם בזיון ותקלה בשמי העיתונות בישראל
    איכס 11/11/2013 08:30
    הגב לתגובה זו
    40 1
    כל כך קשה לפרגן?
    סגור
  • תודה שהתעשתם ותיקנתם את הכותרת הבזיונית!
    מפרגן לכם. 11/11/2013 09:55
    הגב לתגובה זו
    17 5
    תפרגנו גם לגבעות ביום חגה.
    סגור
  • 8.
    תקלה? כן ירבו תקלות כאלה יש עוד1000 מטר של תקלות דומות
    zur5 11/11/2013 08:22
    הגב לתגובה זו
    35 0
    זה דיווח רגע לפני שנכנסו לשיכבת המטרה ומגלים שקיבלנו כנראה עוד 100 מטר נוספים של תגלית במקום להיות באי וודאות עד לסיום הקידוח הכללי "הנוכל" מצא דרך ליידע אותנו שאנחנו בכיוון הנכון אז שלא יעבדו עליכם הסימנים מראים על נתונים אפילו יותר טובים ממגד 5 מי שרוצה להאמין ייכנס מי שלא שיחכה בסבלנות תמיד יוכל להיכנס בשערים גבוהים יותר בהצלחה לכל המשקיעים
    סגור
  • צור תפסיק להשלות את עצמך ואת וההזויים מהפורום שלך
    צנצנת נפט 11/11/2013 09:25
    הגב לתגובה זו
    8 20
    כבר שנים שאתה מאיים על מי שלא בפנים שיאלץ לקנות בשערים גבוהים . בינתיים מי שלא הקשיב לעצות האויליות שלך ניצל. מכסימום יקנה היום ברמות של 4+ . בטח לא כמוך שקנה וחיזק בשערים שאפילו עם מגד 8 לא יחזרו. אין לך מושג והבנה בבורסה ובטח לא בהתנהלות של גבעות. תחזור לפורום שלך ולמעריצים האומללים שלך שעדיין לא קלטו מי אתה
    סגור
  • 7.
    מדוע אף פעם אין הוכחה מצולמת בזמן אמת? (ל"ת)
    הנשר 11/11/2013 08:15
    הגב לתגובה זו
    5 12
    סגור
  • מכיוון שאין הברכה שרויה אלא בדבר הסמוי מן העין. אם
    תשובה לשאלתך: 11/11/2013 08:50
    הגב לתגובה זו
    14 4
    הרשות לניירות ערך לא הוציאה חובת צילום, אז למה צריך להראות לכולם את מה שיש? מספיק להוציא דיווח כנדרש וזהו.
    סגור
  • 6.
    תרגיל של לוסקין לפני ההנפקה (ל"ת)
    היזהרו!!! 11/11/2013 08:13
    הגב לתגובה זו
    6 26
    סגור
  • 5.
    הרמאי מכה בשביעית איילנד איפה הבנזין (ל"ת)
    רמאי 11/11/2013 08:12
    הגב לתגובה זו
    4 21
    סגור
  • 4.
    נפט למשך שעה וניגמר?כבר לא זורם?
    פסל" 11/11/2013 07:58
    הגב לתגובה זו
    6 25
    מחכה לתשובה .
    סגור
  • 3.
    בחיים כמו בחיים-
    בארותיים 11/11/2013 07:55
    הגב לתגובה זו
    14 3
    מי שמאמין לא מפחד == היידה לוסקין
    סגור
  • 2.
    נפט??????????}
    קובי 11/11/2013 07:54
    הגב לתגובה זו
    3 11
    תשובה ל1 חכה בסבלנות .עדיף לקנות תעודת השתתפות לאחר שימצאו נפט או גז ולא מים?ברור
    סגור
  • 1.
    נפט?
    יוסי 11/11/2013 07:37
    הגב לתגובה זו
    9 4
    מה זה אומר לגבי המניה היום!!
    סגור
  • זה אומר ירידות!!! מנית זבל רק חולרות מתקרבים אליה .. (ל"ת)
    פחחח 11/11/2013 08:02
    הגב לתגובה זו
    1 24
    סגור
  • אם אתה שואל שאלה כזאת אז תמכור (ל"ת)
    יעקב 11/11/2013 07:59
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סגור
  • עליות חדות מאוד של כ 100%.
    מני 11/11/2013 07:55
    הגב לתגובה זו
    21 2
    הבוננזה האמיתית נמצאת מעל 4000 מטר.
    סגור