בן זקן ל-Bizportal: "אולי הייתה טעות בגבהים או בסוג הפצצות, כי זה פשוט לא הגיוני - נכין שיעורי בית ונחזור לקידוח"

בן זקן שמחזיק 9% ממניות שמן ורואה היום מחיקה של כמעט 50 מיליון שקל, מתייחס בשיחה עם Bizportal לתחושות. מה התוכניות כעת?
 |  (52)
ג'קי בן זקן אסדת שמן, צילום: בוצ'צ'ו; Bizportal
יממה לאחר חברת שמן נפט וגז -0.09% שמן נפט וגז 227.8 -0.09% שמן נפט וגז בסיס:228 פתיחה:186 גבוה:230 נמוך:186 תמורה:249 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על כישלון בקידוח "ים 3" מול אשדוד, מספר ג'קי בן זקן ל-Bizportal על תחושותיו ומנסה גם לעודד מעט את המשקיעים: "נכין שיעורי בית ונחזור לבאר. עלויות חיפוש הגז אינן גבוהות יחסית כיוון שכבר יש צנרת מוכנה".

איך אתה מרגיש?

בן זקן: "לא הכי מאושרים, אבל ממשיכים קדימה. זה לא הגיוני. צריך עוד לחקור את מה שהיה - כל המומחים אמרו שיהיה משהו ובסוף לא יצא כלום".

מה תוכנית העבודה להמשך?

בן זקן: "את זה נדע בעוד מספר ימים או שבועות. הדיווח היה על קידוח יבש וזה מה שמשגע אותי, אולי הייתה טעות בגבהים או בסוג הפצצות, אני לא יודע. לא יכול להיות שכל המומחים טעו. בסיטואציה כזאת אולי אפשר לחזור לאותה הנקודה וזה בעלויות זניחות כי הבור כבר קיים".

אז אם לא נפט - תחפשו גז?

בן זקן: "המטרה העיקרית שלנו הייתה נפט. עכשיו אין ברירה ולא נוותר על מבחני הפקה לגז. אם יש גז - הוא נמצא בגובה של 3,000-4,000 מטר. לא נוותר על זה עכשיו, נכין שיעורי בית ונחזור לבאר. העלויות אינן גבוהות יחסית כיוון שכבר יש צנרת מוכנה".

עד שיימצא גז, אם בכלל, המשקיעים הגיבו היום לתוצאות חיפוש הנפט. מניית שמן נפט וגז קרסה היום וכ-500 מיליון שקל נמחקו מערך החברה. שלוש בעלי המניות הבולטים בחברת חיפושי הגז והנפט ושהפסידו הם: ג'קי בן זקן 9.07%, אברהם נניקשווילי 9.07%, וחברת מנופים פיננסים לישראל - 7.5%.

ככה זה היה נראה לפני 3 חודשים:

תגובות לכתבה(52):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 44.
    עשו שורט לפני ההודעה
    שורט 007 16/10/2013 11:25
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מקורבי שמן ידעו לפני ההודעה השלילית על מאגר יבש -סביר להניח שהם מקורביהם וסבתא שלהם עשו לכאורה שורט ענקי על המניה לפני ההודעה - זה תרגיל ידוע בשוק ההון ועשו מיליונים ממאגר יבש. כך שלא צריך לדאוג להם.
    סגור
  • 43.
    בן ז אל תתחיל לדבר שטויות יותר טוב תתחיל לעבוד
    הכי ותיק 38 15/10/2013 17:37
    הגב לתגובה זו
    3 1
    דבר ראשון מיד להתחיל בהכנות ל בדיקת הגז שם לדעתי תהיה הצלחה .למרות העלויות הלא נמוכות בציוד ביחס לנפט. מומלץ לעשות שיעורי בית ולקרא את דוח הגאולוגית של אדמונד אמר( רב אלוף אשכנזי לא יכול לשנות גאולוגיה רק מסמכים) לכן גם אן להאשים את הפצצות או את החור של המנעול פשוט להגיד לציבור בפעם הבאה את האמת כמו שמופיע בדוחות העבר של כל הקידוחים ***יש נפט איכות מעולה כמויות לשאיבה יומית לא יותר מ 1200 לאור שכבת הנפט הרדודה אבל.....יתכן שאיבה לאורך שנים
    סגור
  • 42.
    בן-זקן מחפס נפט...!!!
    בן-צעיר 15/10/2013 15:18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הוא צודק-החברה הקודחת פיקששה את החור של המר מ-1993 (זוכרים את הלחצים הגבוהים ונפט איכותי ??) . וכמאמר הפתגם : אין שמחה כמו שמחה לאיד...
    סגור
  • 41.
    כל הכבוד אשרי המאמין במניה
    אנליסט 15/10/2013 14:01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ז'קי בן זקן תמשיך לקנות אולי תיפגש עם כסף אם לא אז תדע שהפסדתה בהצלחחחחחחחחחחחח .
    סגור
  • 40.
    לדעתי שורט עצבני אמור להשתלם כרגע. (ל"ת)
    מאתר הזדמנויות 15/10/2013 11:46
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 39.
    ברור שלא הגיוני הרווחת בסיבוב האחרון מעט בסיבוב השני
    בדבכט 15/10/2013 11:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יהיה פחות טוב מהסיבוב ה1
    סגור
  • 38.
    מניסיון ....היכן שג'קי בן- זקן נמצא- אני בחוץ !
    אלון 15/10/2013 09:50
    הגב לתגובה זו
    7 0
    בכל מקום רק הפסדים למשקיעים ורווחים לבעלים
    סגור
  • 37.
    להוציא ולהכניס את האסדה ?
    הזקן 15/10/2013 08:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    להוציא ולהכניס ( את האסדה ) בשביל לגמור ( את הכסף ) לא הגיוני לאדם זקן . הקידוח יבש גם לאחר פיצוץ
    סגור
  • 36.
    למה לא מדווחים מה סוג הסלע בשכבות עם סימני הנפט ?
    לגבי הגז ותגובה ל 6 15/10/2013 07:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עד רגע זה לא מספרים מה טיב הסלע שמצאו בעומק הקידוח שמתאים לנפט פוטנציאלי. לגבי הגז, הוא בשכבה שונה ואולי סוג סלע טוב יותר. בכל מקרה צריך לבצע סיסמיקה חדשה או פיענוח חוזר כדי לדעת מה הגודל הפוטנציאלי של השכבה וצריך לברר לוודא שיהיה קונה לגז הזה.
    סגור
  • 35.
    בן זקן , לך תעשה חמוצים , אתה לא מבין בתחום
    רוני , רואה חשבון 15/10/2013 06:04
    הגב לתגובה זו
    9 0
    וגם יוסי לוי המנכל לא מבין , עשיתם קדוח הכי יקר ואפילו ב 94 הצליחו יותר ממכם עם ציוד ישן . רק נובל , רק נובל כל השאר רק שורפים כסף .
    סגור
  • טען עוד
  • 34.
    מחר תיקון למעלה
    גו'ני קאש 14/10/2013 22:08
    הגב לתגובה זו
    8 4
    ירידה לא פרופורציונלית לטעמי ולא נאמרה המילה האחרונה. דעה אישית,לא המלצה.
    סגור
  • 33.
    תפסיקו לקלל ולהתבכיין תקחו אחריות על עצמכם.
    אנונימי 14/10/2013 22:05
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כל אחד השקיע מבחירה עצמית כולל אותי שמופסד, הקללות לא יעזרו וכל מי שמרמה או גונב אותנו מתעסק עם הבוס הגדול מלמעלה. נקווה שאכן דבריו אינם סרק ואכן יחפשו באותו הקידוח גז ובעהש ימצאו לטובתנו .
    סגור
  • 32.
    11 מ' גז =לא כלכלי
    גניקולוג 14/10/2013 21:39
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בן זקן האידיוט לא מבין שחוץ מלמצוא נפט צריך שיהיה סלע מתאים לחדירות . מאחל לו לפשוט את הרגל כמו שאני סובל בגלל חוסר המקצועיות שלו.
    סגור
  • 31.
    כן ומאפה תגייסו כסף..?..פרת הפנטזיה מתה .. (ל"ת)
    אנונימי 14/10/2013 21:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 30.
    עוד מניאק זקן
    רמי 14/10/2013 21:37
    הגב לתגובה זו
    4 0
    רק גנבים יכולים להתעשר אתה חייב להיות גנב אחרת אן לךה סכוי ואני בטוח שחלק גדול משוק ההון מקושר למשפחות פשע אחרת הם לא היו שורדים
    סגור
  • 29.
    לאחר הדרמה, מה השער שאמור להיות לזרח ? (ל"ת)
    יובל 14/10/2013 20:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 28.
    מנופים פיננסים לפני טיסה לדעתי .מישהוא יאסוף סחורה בזול (ל"ת)
    miki 14/10/2013 20:53
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 27.
    רק נובל יכולה, תפנו אליה הם בטח ימצאו, (ל"ת)
    מן הישוב 14/10/2013 20:06
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 26.
    לא הבנתי תחזרו להריץ מניות??? (ל"ת)
    שוקו 14/10/2013 19:47
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 25.
    הסיכוי שעירוני אשדוד יזכו באליפות גבוה מהסיכוי לנפט....
    רק נובל מקצוענים 14/10/2013 19:46
    הגב לתגובה זו
    9 0
    ככה זה שחובבנים מתעסקים בקדוחי נפט וגז.....
    סגור
  • חזק אהבתי (ל"ת)
    אנונימי 14/10/2013 21:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • הדגים בלעו את הנפט ואנחנו בלענו צינור (ל"ת)
    דוד מ , 14/10/2013 20:51
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 24.
    צודק גקי הצינור ישנו
    הצינור 14/10/2013 19:38
    הגב לתגובה זו
    13 0
    הצינור נמצא אבל איפה אתה רוצה להשחיל כבר השחילו לנו את הצינור הכי עמוק שיכול להיות
    סגור
  • 23.
    לא מאמין ולא יאמין בעתיד לאף מילה שלו
    שימו מים שימו שמן 14/10/2013 18:59
    הגב לתגובה זו
    5 1
    $$$$
    סגור
  • 22.
    צריך כסף כדי לחזור לקדוח
    dw 14/10/2013 18:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אמונה זה יפה, אבל בלי כסף כדי לממש את הקידוח השני לא יעזור כלום. אפילו אם יש גז - גז קבור בים לא שווה הרבה. תשאלו את משקיעי אמפל, המנוסים לצערם :-( גז במצרים יש הרבה, אבל אם הוא לא בפתח חברת חשמל זה לא עוזר הרבה למשקיעים, ומקסימום אפשר לבכות "אכלו לי, שתו לי, פוצצו לי". אבל כסף? אין.
    סגור
  • בורסה מלכודת
    דוד 14/10/2013 21:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני מושקע בשמן כבר שנה ואני אומר לכם שהם ידעו מה התוצאות מזמן כי המניה דשדשה כבר חודש במחזורים גדולים אז בן זקן וכל החברה שלו לקחו כבר את הכסף מזמן ועשו לנו מלכודת ובגלל הבורסה כבר אין לי כסף בחשבון
    סגור
  • 21.
    אפשר להכין שעורי בית - אבל רק ליוותן מכיל נפט בתכלס
    רציו 14/10/2013 18:09
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אלה המניות האמיתיות עם נפט
    סגור
  • 20.
    שמן נפט למבינים
    חדש 14/10/2013 18:01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ערב טוב אז מה יהיה עם מניה כמובן כמו כולם אני בהפסד אבל לא מכרתי היום יש סיכוי שיהיה תקון קטן? תודה על עזרה. ותשובה.
    סגור
  • 19.
    בר מזל
    ליבוביץ 14/10/2013 17:38
    הגב לתגובה זו
    8 5
    מכר את חלקו במליוני דולר, ואז הוא חשב שהוא מקריב קרבן גדול למען השבת והתורה. המון אנשים ליגלגו על ה”פראייר” שמוותר על מליונים בגלל אמונה וציות לפסק הלכה. צוחק מי שצוחק אחרון. ...
    סגור
  • 18.
    האמת, הוא בסדר יחסית לירון ייני שמתחמן ומתבכיין (ל"ת)
    מופסד גם כן 14/10/2013 17:32
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 17.
    תכלס הוא צודק אבל הוא כזה לוזר שזה ברור שאין כלוםםם
    סוחר שנדפק חזק 14/10/2013 17:31
    הגב לתגובה זו
    3 3
    וואלה גקי אתה פשוט אפס כל דבר שאתה עושה אתה מפסיד כנראה שמשמיים זה קורה אתה ואני מכיר אותך יחסית טוב אתה עבריין וחבר של כאלה מאחל לך מגורים בגינת לווינסקי עם הסודנים
    סגור
  • 16.
    הוא גבר ,אם הפסיד 50 מליון ועדיין מדבר בהגיון זה יפה .
    בא 14/10/2013 17:14
    הגב לתגובה זו
    5 6
    תפסיקו ליילל ,כנראה יש לו עמוד שדרה חזק .
    סגור
  • 15.
    זקן
    עדני דגן 14/10/2013 17:08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כן מה יש לך גם להגיד על מנית ארזים גם שם לא גנבתה כסף של אנשים יחד עם החבר שלך צביקה קולומברג המכונה אצבעות ינוכל מסריח כול הכסף שגנבתה לתרופות לשרטן הפרקליטות יש כבר כתב אישום
    סגור
  • 14.
    בחיים הוא לא עשה שיעורי בית, עכשיו הוא נזכר? (ל"ת)
    אני 14/10/2013 16:50
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • ענק!!!!!!!! חחחחחח (ל"ת)
    חחח 14/10/2013 17:35
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 13.
    מי בכלל יכול להאמין לו, יש נגדו חקירה לא? (ל"ת)
    הנשר 14/10/2013 16:38
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 12.
    גבעות אמרתי לכם קחו את טוביה וגיורא צמד מנצח
    ראל0000033 14/10/2013 16:37
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אשכנזי מה עשה נישחטתם מכה אחת אצלם זה בשיטת הסלמה חתיכה חתיכה מה יותר כואב...
    סגור
  • 11.
    דבר ראשון זה להעיף את יוסי לוי ואשכנזי,ואח"כ להמשיך (ל"ת)
    יאיר 14/10/2013 16:32
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 10.
    מאמין שימצאו גז ונפט (ל"ת)
    גיאול 14/10/2013 16:29
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 9.
    אתם עוד מאמינים לאיש הזה שמואשם בהרצת מניות ? (ל"ת)
    ז'וז'ו 14/10/2013 16:26
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 8.
    שפו ל בן זקן וננקשווילי
    הכי ותיק 38 14/10/2013 16:25
    הגב לתגובה זו
    10 1
    הם היחידים שקיבלו את בשורת האיוב בלי בכי כמו שאר אסופת הרחוב..ו על מנת להציל את המצב לדעתי יש רק דבר אחד לעשות חיבור הגז ישירות ל תחנת הכח ב אשדוד נכון ***הטיפול **בגז הוא הרבה יותר יקר ומסובך אך ללא ספק אני מאמין שמדובר במאגר לא קטן שרווח נאה בצידו ובנוסף מדובר בצינור קצר מאוד של16 קמ שעלותו לא רצינית ואף ישנה אפשרות למכור את ***הזכיון ***להובלת הגז מאחר ושמן קיבלה את רשיון ההובלה אגב לדעתי זה הדבר היחידי שעשה יוסי לוי 0
    סגור
  • כבר יש לך שדה גז שאתה כבר בונה עליו ארמון?
    dw 14/10/2013 18:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלב ראשון בתהליך זה למצוא את הגז. זה עולה כסף. אופס. בעיה. אין כסף. game over. רוצה להמשיך לשחק? בבקשה. המשקיע החדש רוצה לדלל אותך 1 ל 100. עכשיו תבחר. או לקבל מאית מהגז או להשאר עם 100% גז קבור בים. בכל מקרה המצב לא מלבב.
    סגור
  • 7.
    ודאי לא הגיוני...
    יובל 14/10/2013 16:22
    הגב לתגובה זו
    4 6
    נכון שרצו נפט אך כמות הגז לא מבוטלת כלל, המניה יורדת יותר מידי, לדעתי יבוא תיקון בקרוב מאוד.
    סגור
  • 6.
    אם הנפט לא הצליח לצאת מהסלע גם הגז לא יצליח
    ג 14/10/2013 16:22
    הגב לתגובה זו
    4 4
    עם כל הכבוד ג'קי בן זקן מבין משהו בנפט וגז ?
    סגור
  • 5.
    נפט
    דהן 14/10/2013 16:19
    הגב לתגובה זו
    3 3
    יש--פשוט צריך למצוא
    סגור
  • ובשביל למצוא צריך כסף
    dw 14/10/2013 18:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אחרי הקידוח הזה - כסף? אין. פוף. נגמר. אז אולי יש נפט ויש גז - אבל אם אין כסף להוציא אותם מהים זה לא ממש עוזר הרבה, נכון? לצערי משקיעי אמפל מכירים את זה מאד מקרוב. גז במצרים יש. גז בפתח מתקן ח"ח? אין. לבכות "אכלו לי, שתו לי,פוצצו לי" לא מביא כסף.
    סגור
  • 4.
    בא בקלות הולך בקלות
    אריק 14/10/2013 16:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כסף מקולל לא נישאר
    סגור
  • 3.
    הוא השקיע שם 72 מיליון שח - כנראה הפסיד 60 פלוס
    אנונימי 14/10/2013 16:17
    הגב לתגובה זו
    8 1
    הרוב נקנה ב 200 אגורות בסוף 2011. נשארו לו פירורים לקנות פיצוחים לחבר'ה (וזיכוי מס מפה עד סוף העולם ל-7 השנים הקרובות).
    סגור
  • 2.
    בקיצור נקנה את המניה בזול, נעלה אותה ונמכור שוב לפריירי
    הרצל 14/10/2013 16:12
    הגב לתגובה זו
    8 2
    הם לא מתים , רק מתחלפים
    סגור
  • מה זול במניה?
    dw 14/10/2013 18:52
    הגב לתגובה זו
    4 0
    קנו כרטיס חיש גד. גירדו. אין זכיה. למה שכרטיס החיש גד המגורד יהיה פתאם שווה משהו?
    סגור
  • 1.
    לא הגיוני?זה הגיוני כמו אם היו מוצאים נפט.או שיש או שלא (ל"ת)
    מופסד גם כן 14/10/2013 16:07
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • לא מספיק למצוא נפט
    dw 14/10/2013 18:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צריך למצוא נפט בכמות כזו גדולה שישתלם להרים מערכת הפקה, לשלם עליה, ועוד בסוף גם להרוויח כסף (המשקיעים, לא גבי, הוא מרוויח בכל מקרה). מכאן שלא משנה אם גם היו מוצאים נפט, אבל דרדל'ה. נפט קבור בים לא שווה הרבה. לצערי משקיעי אמפל למדו טוב טוב את הלקח הזה. גז קבור בים (המצרי) לא שווה הרבה.
    סגור