ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

ירון ייני: "אנחנו בהלם, לדעתי ההחלטה לפרסם כבר אתמול תוצאות כאלה קשות כמו קידוח יבש - היתה מהירה מדי"

ייני שמוחק ברגעים אלה השקעה של סביב 6 מיליון דולר, אומר הבוקר בשיחה עם Bizportal - "יש משהו לא הגיוני במה שקרה אתמול"
ירון ייני, צילום: Bizportal
ירון ייני, מי שהשקיע באמצעות החברות שבשליטתו בכ-5% מהזכויות ברשיון "שמן" היבש ומוחק כרגע השקעה בסך של כ-6 מיליון דולר, אומר היום בשיחה עם Bizportal: "כולם בהלם! כולם לא מבינים מה קרה וכולם אומרים שצריך לחכות לבדיקות ולהבין מה קרה". למנה מניית שמן מתרסקת דווקא 95%? הנה ההסבר

לדברי ייני שמחזיק במשותף בשליטה בחברת צמיחה 0% צמיחה 123 0% צמיחה בסיס:123 פתיחה:123 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: (שמחזיקה 5% מרישיון שמן), באמצעות החברות דולומיט אחזקות -4.94% דולומיט אחז 48.1 -4.94% דולומיט אחזקות בסיס:50.6 פתיחה:50.6 גבוה:48.1 נמוך:48.1 תמורה:2,405 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ומעליה אולטרה אקוויטי -0.29% אולטרה אקוו 34 -0.29% אולטרה אקוויטי בסיס:34.1 פתיחה:34.1 גבוה:31.3 נמוך:31.3 תמורה:48 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: אומר הבוקר כי "יש פה נעלם גדול. אני אמנם מבין את הרצון של ההנהלה למנוע דליפת מידע, אבל יש משהו לא הגיוני במה שקרה אתמול. עוד לא היה זמן לבדוק ולהעריך. לדעתי ההחלטה של הנהלת שמן לפרסם תוצאות כל כך קשות כמו קידוח יבש כבר אתמול - היתה מהירה מדי".

"יש פה עוד עבודה שצריכה להעשות. צריך לבדוק מה קרה עם הנפט שאמרו שיש בקידוח באיכות גבוהה. גם צריך לבדוק עדיין את הכדאיות של הפקת הגז. תארי לך שהדוחות בדיקה יראו שלא עשו את הפיצוץ במקום הנכון? אנחנו בהלם, וההודעה תפסה אותנו לא מוכנים".

הבוקר פורסמה הבהרה של חברת שמן נפט וגז 0% שמן נפט וגז 239.2 0% שמן נפט וגז בסיס:239.2 פתיחה:239.2 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: (77.69%), הנפגעת הגדולה ביותר מהבשורה המרה על היותו של קידוח "ים 3" יבש שמסרה כי "נכון להיום לא קיימת ולא אושרה תוכנית עבודה בקשר עם מבחני הפקה בשכבת הגז (שנמצאת בעומק של 3,440 מטר). החברה והשותפים ברשיון טרם בחנו את הפוטנציאל והכדאיות הכלכלית של ביצוע מבחני הפקה בשכבת הגז האמורה ואין לוח זמנים צפוי ו/ או משוער לביצע מבחני הפקה בשכבה זו (אם בכלל)".

כתבות נוספות:

הלם טוטאלי: קידוח "שמן" יבש, השקעה של מעל 170 מיליון דולר שקעה בים

טירוף: המסחר במניית 'שמן' נפתח אחרי שלב מגבלת התנודה - מתרסקת 95%

גיל בשן: "כישלון 'שמן' מעלה תהיות - קשה להבין בדיוק מה קרה שם"

המכה: צפו ברשימת המפסידים הגדולים בקידוח הכושל של שמן - כואב בעיניים

חישוב ההתרסקות: למה 'שמן' צוללת דווקא ב-95%? הנה ההסבר
תגובות לכתבה(46):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 39.
    ייני שרף לי את הכסף
    גילאון 18/10/2013 10:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני לא מבין איך הצליח להפסיד בגילאון משנת 2009 כשהבורסה עלתה
    סגור
  • 38.
    מה הוא רצהלהשתמש במידע פנים? (ל"ת)
    מישה 14/10/2013 15:14
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 37.
    ככלות ייני, תרד עיני, פלגי מים פלגי מים... (ל"ת)
    גל... 14/10/2013 12:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 36.
    ירון ייני
    ramin 14/10/2013 12:24
    הגב לתגובה זו
    3 2
    נורא מענין איך אדם ריק וחלול כמוך נהיה מליונר.
    סגור
  • 35.
    לדעתי זרח תסגור סביב שער 10. פניקה מיותרת. (ל"ת)
    משיקו 14/10/2013 12:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 34.
    ירון ייני, איזו פליטת פה, תפסו אותנו לא מוכנים?
    מופסד גם כאן 14/10/2013 12:08
    הגב לתגובה זו
    13 0
    מה? לא הודיעו לך לפני פרסום ההודעה? זה חורג מהנורמה אצלך? לפי פליטת הפה שלך כנראה שכן. הפלת רבים עד היום, מעניין איך? היום נפלת אתה.
    סגור
  • 33.
    מאחל לך בריאות ורק שתימחק את כל הכסף שלך..
    ינתי פרזי 14/10/2013 11:58
    הגב לתגובה זו
    19 2
    כמו שאתה רגיל לעשות למשקיעים הקטנים עם כל התרגילים שלך.. הגיע הזמן שתרגיש מה זה להיות בצד השני.
    סגור
  • צודק בכל השלדים שלו הפסדתי את התחתונים (ל"ת)
    רון 14/10/2013 12:05
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 32.
    ייני
    אהוד ברק 14/10/2013 11:56
    הגב לתגובה זו
    10 2
    אשכנזי היה גם רמטכל נוכל והאמנתה לו זה בעייה שלך אל תשאל לאן נעלם לך הכסף
    סגור
  • 31.
    לירון ייני
    אחמד 14/10/2013 11:52
    הגב לתגובה זו
    9 1
    קודם כול צריך לחקור אותך במס הכנסה מאיפוא היה לך 6000000 שח להשקיע בזבל הזה אולי אשכנזי עבד עלך
    סגור
  • טען עוד
  • 30.
    ייני
    דן 14/10/2013 11:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטח נישאר לך מיתןך 6000000 איזה 150000 תימכור גם אותם קנה לך רכב נחמד ליפני שלא ההי שווה 0 0 חחח
    סגור
  • 29.
    תפסו אותנו לא מוכנים איזו בדיחה
    חיימון 14/10/2013 11:46
    הגב לתגובה זו
    14 0
    בגלל זה מכרתי את על התיק הישראלי שלי ועברתי רק למניות בארופה וארה"ב, לא יאמן שהוא אומר את זה כמעט במפורש.
    סגור
  • 28.
    ככה זה...
    גל גלבוע 14/10/2013 11:44
    הגב לתגובה זו
    2 1
    את הכסף בחיפושים ושאר אנרגיות עושים טרם ההודעות...קונים את הצפייה של כולם ומוכרים יום לפני שמגיעה הודעה מהותית. אין ברירה, בטווח הרחוק זו הדרך היחידה לשרוד כאן
    סגור
  • 27.
    ירון ייני
    דוד 14/10/2013 11:42
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זה בסדר תוכל את הכובע אתה בטח גנב כמוהם הגנבים מאשדוד תתנכם בזה שעוד מעט ניכנסים לכלא זקי וצביקה קולמברג
    סגור
  • 26.
    לא הגיוני אה...?
    דוד 14/10/2013 11:38
    הגב לתגובה זו
    10 0
    ברור, לא הגיוני שלא רמזו לך קודם יא ארכי נוכל. מהנוכלים הגדולים של שוק ההון ירון ייני, יום יבוא והרשות תשים עליך את הידיים
    סגור
  • 25.
    איך לא הודיעו לו מראש? (ל"ת)
    אבי 14/10/2013 11:36
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 24.
    כיפה אדומה
    דוד 14/10/2013 11:33
    הגב לתגובה זו
    9 0
    עשו עליכם קופה בנוסח אשדוד כמו שעשו במנית ארזים והם ממשכים בנוכלות שלהם זקי בן זקן והצוות שלו
    סגור
  • 23.
    הפכנו מדינה של עסקי אויר (ל"ת)
    בדבכט 14/10/2013 11:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    זרח מושקעת 7% ויורדת ב62% מישהוא יכול להביר..????????? (ל"ת)
    אלי 14/10/2013 11:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זרח
    תשובה 14/10/2013 11:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זרח מחזיקה 7% בשווי של מעל 30 מיליון. זרח שווה סה"כ 50 מיליון.. תעשה את החשבון.
    סגור
  • אם כך מה לדעתך צריך להיות השער של זרח? (ל"ת)
    יובל 14/10/2013 12:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    צודק! לא נתנו לו זמן לברוח... (ל"ת)
    משה 14/10/2013 11:01
    הגב לתגובה זו
    16 0
    סגור
  • 20.
    יוסי לוי
    שי 14/10/2013 11:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה לא עושים מבחני הפקה לגז או משהו להציל אותי אני גמורררררררררררררר
    סגור
  • 19.
    הסירחון זועק לשמיים!!! מצד אחד העלו משקל סגולי של בוץ
    רן רן 14/10/2013 11:00
    הגב לתגובה זו
    12 0
    הקידוח כדי למנוע פריצה של הנפט החוצה, מצד שני אי אפשר להפיק אפילו חבית אחת???? מסריח עד השמיים
    סגור
  • 18.
    משפט תמוהה " ההודעה תפסה אותנו לא מוכנים" ...
    שחר 14/10/2013 10:58
    הגב לתגובה זו
    27 0
    לא מוכנים למה ? למכור את המניות לפני שההודעה השלילית תצא, ולהשאיר את ציבור המשקיעים הרחב בבוץ לבדם ? האם הוא מתפלא שכמשקיע גדול ומקושר לא קיבל איתות רמז לפני שבוע שהקידוח מסתמן ככישלון ? הכל פה מסריח, ומעורר גועל ושאט נפש, החל מבעלי ומנהלי שמן שעבו יפה יפה על המשקיעים, במיוחד עם ההצגה כשהביאו שחקן ראשי, אשכנזי, איש צבא מוכתם בעלילות מסואבות שנחקרות עדיין, שאינו מבין כלום ממש כלום בתעשיית קידוחי הנפט והגז, ועד לבעלי עניין שמצפים כמו שקורה ברוב המקרים, לקבל מידע פנים לפני הציבור הרחב.
    סגור
  • 17.
    חיים לייבוביץ מכר את כל מניותיו לפני שנה בגלל שמירת שבת
    עופר 14/10/2013 10:54
    הגב לתגובה זו
    18 1
    http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000791100 http://www.themarker.com/markets/1.1845074 http://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3585234,00.html
    סגור
  • נקניק את זה כתבו מזן (ל"ת)
    $$ 14/10/2013 11:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 16.
    קשה קשה - אין כסף, אין עבודה......... (ל"ת)
    לובה 14/10/2013 10:53
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 15.
    למה זרח קורסת כך? היא רק 7% משמן.... מה יהיה? (ל"ת)
    יובל 14/10/2013 10:52
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 14.
    גבי אשכנזי
    יעקב 14/10/2013 10:52
    הגב לתגובה זו
    7 4
    לא נשכח ולא נסלח גמרת עם אפשרותך להיות מנהיג בישראל בעוון משכורת שמנה עבדת עלינו הלוואי ובמשפט תקבל קנס כזה גדול שכל כספך ירד לטימיון ואני אחד המערצים שהיו לך
    סגור
  • אמן ואמן (ל"ת)
    שי 14/10/2013 11:03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 13.
    לא נורא ירון הכל זה מלמעלה (ל"ת)
    ארז 14/10/2013 10:51
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 12.
    למי שלא מבין
    פרשן 14/10/2013 10:50
    הגב לתגובה זו
    20 2
    איך יכול להיות שלא הודיעו למשקיע לפני כדי שיוכל למכור את אחזקותיו לציבור ושהציבור יפסיד במקומו? ככה לא מתנהלים טייקונים !!! אם נסכים לזה עכשיו, מה יהיה הלאה, הם עוד יאלצו לעמוד בהתחייבויות ולהחזיר הלוואות !!!! לאן נגיע ?!!?!?! מחפש תשובה (ודנקנר וחבס ופדרמן ושאר שמטני חובות) בנרות ...
    סגור
  • 11.
    ירון ייני מגיע לך זה מלמעלה כמו שמחקתם אותנו בתשואה10 (ל"ת)
    נירו 14/10/2013 10:50
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 10.
    ירון ייני מגיע לך זה מלמעלה כמו שמחקתם אותנו בתשואה10 (ל"ת)
    נירו 14/10/2013 10:50
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 9.
    למי האמנתם לג'קי בן-זקן שמואשם בהרצת מניות ובמרמה ? (ל"ת)
    קלוד שיטרית 14/10/2013 10:50
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 8.
    למי האמנתם לג'קי בן-זקן ולרמטכ"ל לשעבר ???? טיפשים !!! (ל"ת)
    קלוד אפללו 14/10/2013 10:47
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 7.
    מה לא הגיוני? השקעת בחלום וחלומות לא תמיד מתגשמים
    הנשר 14/10/2013 10:46
    הגב לתגובה זו
    7 2
    את זה יודע כל ילד בכיתה ג'.
    סגור
  • 6.
    מכה קשה
    אראל 14/10/2013 10:44
    הגב לתגובה זו
    10 0
    כל הכבוד להנהלת שמן . עם כל הצער והכאב ברמה האישית הלאומית וכל מה שמסביב ולמרות עומק האכזבה העצום החלטה מאוד מאוד אמיצה ונכונה . אם היה זולג מידע היו כאלה כמו מיסטר ירון ייני שמצמצמים נזקים על חשבון הציבור ופה זה לא קרה . שאפו שאפו לחיים לייבוביץ שאפשר לומר ששיחק אותה בענק והרוויח המון מקידוח שמן וזה בזכות הרב שלו שאמר לו למכור . מקווה שיגיע יום ואכן ימצא נפט בארצינו בכמות רבה ובאיכות טובה . כרגע מבחינת מציאות רק לגבעות יש נפט אבל טיפין טיפין בינתיים . בשורות טובות .
    סגור
  • 5.
    הבורסה חייבת לחקור,על ההודעות הרציונליות שהתגלו כאוויר (ל"ת)
    אלי בובליל ר"ג 14/10/2013 10:43
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • לא ידעתי שאנחנו באיראן? האם הרב אמר לו להשקיע מלכתחילה?
    כסילון 14/10/2013 11:16
    הגב לתגובה זו
    0 4
    האם הרב אמר לו למכור בגלל שאין נפט? יאללה קח את האמונה הפרימיטיבית שלך לאתרי יהדות למיניהם ותעשה מעגל ותרקוד בולו בולו
    סגור
  • 4.
    אתה בהלם כי לא הצלחת לברוח. (ל"ת)
    מימי 14/10/2013 10:43
    הגב לתגובה זו
    14 0
    סגור
  • 3.
    היו צריכים להדליף למקורבים.... (ל"ת)
    רועה חשבון 14/10/2013 10:22
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • 2.
    לדעתי היתה תקלה אקוטית במבחני ההפקה קריסה של בור הקידו
    אנונימי 14/10/2013 10:20
    הגב לתגובה זו
    4 3
    או משהו מאין זה שגרמה לנחרצות לגבי הקידוח.
    סגור
  • 1.
    לפני שבועים היתה שכבה של 63 מטר שקרנים לאן היה נעלמהאשכ
    שועלי 14/10/2013 10:18
    הגב לתגובה זו
    16 0
    גבי אשכנזי דפר שקרו
    סגור
  • אשכנזיייייייייי
    עדי 18/10/2013 08:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא פלא שגם בצבא הוא היה נוכל גדול, ואהוד ברק הוכיח לו את שחור על גבי לבן, כלב.
    סגור