גבי אשכנזי: "תחושה של אכזבה, חשבנו שנביא בשורה למשק האנרגיה"

חברת שמן מקיימת כעת שיחת עיתנאים אחרי הדיווח כי קידוח שמן התגלה כיבש.
 |  (14)
אסדת 'שמן', צילום: רן ויזנגרין
חברת שמן נפט וגז -0.09% שמן נפט וגז 227.8 -0.09% שמן נפט וגז בסיס:228 פתיחה:186 גבוה:230 נמוך:186 תמורה:249 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קיימה הערב שיחת ועידה לעיתונאים, זאת אחרי הדיווח על כך שקידוח הנפט התגלה כיבש ( לכתבה המלאה על הכישלון בקידוח ). יו"ר החברה גבי אשכנזי אמר כי "לצערנו לא הצלחנו להפיק נפט.רצינו להביא בשורה של עצמאות אנרגטית לישראל - ולא הצלחנו".

יוסי לוי המנכ"ל התייחס אף הוא ואמר כי "קדחנו לעומק של 5,700 מטר והגענו למטרה, זה אחד הקידוחים העמוקים אי פעם שנעשו בישראל. התגברנו על תקלות משמעותיות ביותר והצלחנו להגיע למטרה, אבל התוצאות מראות שלא אימתנו קיומו של מאגר נפט. למה דיווחנו היום? לא רצינו שהמידע ידלוף. בדר"כ נהוג לפרסם דיווח על תוצאות מבחני הפקה אחרי שמוציאים את כל ציוד הקידוח מתת הקרקע, בכדי לוודא שלא הייתה תקלה באחד המונים, הפעם החלטנו לדווח מייד. ביומיים הקרובים נבצע את הוצאת הציוד ונוודא את הדיווח".

כתבה נוספת בעניין: צפו ברשימת המפסידים הגדולים בקידוח הכושל של שמן - כואב בעיניים
תגובות לכתבה(14):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    כול המניות הן אופציות ,אין סולידי ,ראו אפריקה ,סלקום ,
    בא 14/10/2013 09:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טבע,דלק נדלן ...במוקדם או מאוחר תחטפו .
    סגור
  • 12.
    הפוך רוצו להשקיע מצאו ים של נפט
    בדבכט 14/10/2013 08:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחד מבפנים
    סגור
  • 11.
    אשכנזי תחמן - כמו בפרשת גלנט
    משה 14/10/2013 08:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא לא מימש אופציות כי מזמן ידע שהקידוח יבש. החברה הקודחת לא מימשה אופציות כי ידעה שהקידוח יבש וירקה באחוזי החזקה בקידוח באופן משמעותי. אבל הוא פרסם הודעות עמומות והמשיך לסחוט את המשקיעים עד הסוף. כך גם בפרשת גלנט, אשמתו ומעורבות אשתו ברורה אבל התחמן ממשיך לדבר בצורה עמומה גם אחרי דוח מבקר המדינה. אשכנזי מהטיפוסים השליליים שקיימים בהנהדגה הישראלית ועטוף ביחסי ציבור מזה שנים.
    סגור
  • 10.
    תזהרו הם עוד יעשו עליכם סיבוב בימים הקרובים
    חזי 14/10/2013 07:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יקנו היום בזול וימכרו בעוד 3 ימים 200-300 אחוז רווח
    סגור
  • 9.
    בוא נדבר על השולחן כמה הירווחתה?
    ראל00000033 14/10/2013 04:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשורה כמה דימיינתה שאתה מרוויח
    סגור
  • 8.
    חקירה נוספת נגד מר אשכנזי
    יעקב 13/10/2013 22:11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    יש לחקור היטב את התנהלות שמן והעומדים בראשה על כל הודעות השוא במיוחד לאחרונה אשר הונו ציבור שלם אז עכשיו יהיו לנו שתי פרשיות פרשת הרפז ופרשת קידוח אשדוד אלוהים יודע מה עוד מסתתר לנו......עכשיו אנשים מבינים טוב יותר מדוע התעקש אהוד ברק לסיים את כהונתו של אשכנזי מהר ככל האפשר
    סגור
  • 7.
    למה לא מספרים מה סוג הסלע שמצאו שם ? (ל"ת)
    רמי 13/10/2013 21:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    עד מתיי גנבים יעלוזו בחסות הרשות לניירות ערך+ הממשלה (ל"ת)
    אנונימי 13/10/2013 21:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    יש לי תחושה שלא נאמרה המילה האחרונה (ל"ת)
    דוד מ 13/10/2013 21:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    אסור לחדש את המסחר לפני סיום סופי של הבדיקות (ל"ת)
    פיבו 13/10/2013 20:40
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 3.
    להמשיך את הפסקת המסחר עד לבדיקה סופית של התוצאות
    פיבו 13/10/2013 20:19
    הגב לתגובה זו
    10 2
    אסור לחדש את המסחר לפני קבלת התוצאות הסופיות . אם יחדשו את המסחר מחר כנראה שהכל ספקולציה.
    סגור
  • 2.
    בלית ברירה
    yud 13/10/2013 19:58
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אדון אשכנזי הרמטכ"ל השנוי במחלוקת יצטרך בלית ברירה לחזור לביצה שבה הוא מתמצא טוב -תככים וקומבינות - הפוליטיקה שם אולי יעשה כסף על חשבונינו כי לבד כנראה הוא לא יודע
    סגור
  • בבורסנהיש סיכון תתמודד עם ההפסדים!!!!!!! (ל"ת)
    רועי 13/10/2013 21:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    גנבים