המכה: צפו ברשימת המפסידים הגדולים בקידוח הכושל של שמן - כואב בעיניים

אחרי הדיווח על "קידוח יבש". Bizportal בחן את המפסידים הגדולים. הציבור: כמעט חצי מיליארד שקל הפסד. כמה מאבד בן זקן?
גבי אשכנזי יוסי לוי אסדת שמן, צילום: Bizportal
שחור בעיניים, ולא מנפט. השותפות בקידוח שמן שמול חופי אשדוד דיווחו היום (א') כי הקידוח יבש. המניותה קשורות נכנסו להפסקת מסחר עד לנעילה, כלומר התגובה בבורסה להודעה על הכישלון תתקבל רק מחר. אבל כבר עכשיו ברור שיהיה מדובר בכמעט מחיקה. שוויה של חברת 'שמן' בבורסה בת"א גוזר לרישיון שמן שווי של 687 מיליון שקלים - וזה הסכום שהולך כעת לשקוע במצולות. אז מי המפסידים הגדולים בסיפור? הנה הרשימה

בראש ובראשונה המפסיד הגדול בקידוח 'שמן' הוא כמובן הציבור. כמה מחזיק הציבור בקידוח? בשביל זה צריך לבצע מספר חישובי שירשור פשוטים.

נתחיל - חברת שמן מחזיקה ב-77.6% מהרישיון. הציבור מחזיק ב-73% ממניות חברת שמן, כלומר דרך חברת שמן מחזיק הציבור ב-56.6% מהקידוח. נוסיף לזה את זרח שמחזיקה ב-7.15% מהרישיון והציבור מחזיק בה ב-71.38%, כלומר ישירות דרך זרח מחזיק הציבור בעוד 5.1%. נמשיך עם חברת צמיחה שמחזיקה ב-5% מהקידוח, הציבור מחזיק ב-16.24% מצמיחה, כלומר עוד 0.8% מהרישיון באופן ישיר. גרינסטון שמחזיקה בצמיחה ב-83.7% מוחזקת ע"י הציבור ב-50% - אז תוסיפו עוד כ-2% חשיפה ישירה של הציבור לרישיון 'שמן'.

סיכום המספרים - בשורה התחתונה אחזקת הציבור ברישיון שמן באופן ישיר עומדת על כמעט 63%. בכסף, הציבור עומד לראות מחר 432 מיליון שקל חוטפים מכה אנושה (כמעט חצי מיליארד שקל!).

אחרי הציבור - זה נניקשווילי שחטף חזק

המפסיד הפרטי הגדול ביותר הוא אברהם ננקשווילי ששווי ההחזקה שלו במאגר מגיע לכ-60.7 מיליון שקל. ננקשווילי מחזיק ב-9% ממניות חברת שמן ששוי השוק שלהן הינו 48.3 מיליון שקל. בנוסף מחזיק ננקשווילי ב-31% ממניות חברת ארנה גרופ 0% ארנה גרופ 2.3 0% ארנה גרופ בסיס:2.3 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המחזיקה 7.5% בשמן - שווי ההחזקה של מנופים הוא 40 מיליון שקל ושל ננקשווילי 12.4 מיליון שקל.

הבא ברשימה הוא ג'קי בן זקן שמחזיק אף הוא ב-9% ממניות שמן - שווי ההחזקה הינו 48.3 מיליון שקל. נציין גם את חברת איי.אס.טי.סי שהשתלטה על מנופים (מחזיקה ב-49%) מידי בן זקן ודרכה חשופה בסכום של 19.6 מיליון שקל לקידוח הכושל. מפסידה נוספת היא כמובן מפעילת הקידוח Caspian Drilling Company Limited שמחזיקה ב-10% ששווים עמד על 68.7 מיליון שקלים. יש גם את ירון ייני שחשוף לקידוח דרך אחזקתו באולטרה אקוויטי (4.37%) שמחזיקה בגרינסטון אבל מדובר בסכומים יחסית זניחים.

תגובת החברה לאחר הדיווח על הכישלון:

בשמן הוציאו לאחר הדיווח תגובה בזו הלשון: "חברת שמן ביחד עם השותפים תלמד ותבחן ,ביחד עם אנשי המקצוע את כלל הממצאים והמסקנות הנובעים מהקידוח ואת האפשרויות השונות הגלומות בשטח הרישיון ,לרבות בתחום הגז."

קרדיט: bizportal
קרדיט: bizportal
תגובות לכתבה(81):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 49.
    עומק של 5 ק"מ מתחת לאדמה זה בטוח חום של קיטור
    א.ק. 15/10/2013 10:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ןקיטור ניתן לייצר ממנו חשמל הידרותרמי. הקידוח יכול לשמש לישומים אחרים מאשר הוצאת נפט או גז...
    סגור
  • 48.
    תאמינו לי שבן זקן לא מפסיד כלום..נהפוך הוא.. (ל"ת)
    פסימי 14/10/2013 09:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 47.
    ** בן זקן השקיע בשמן 82 מיליון שח **
    אנונימי 14/10/2013 08:34
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ניתן לראות את זה בקלות מתנועת בעלי עניין בעמוד המניה. זה שאתמול שווי האחזקה שלו היה 48 מיליון לא רלוונטי. הוא הביא "מהבית" 82 מיליון שח מ 2011 (כנראה המקור הוא 90 מיליון שח שאיתם יצא ממנופים).
    סגור
  • בן זקן מציב לה שווי של 1.4 מיליארד דולר
    אנונימי 14/10/2013 09:44
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מפברואר 2011 בן זקן ל"גלובס": "ברישיון 'שמן' 270 מיליון חביות נפט" גיוס פרטי של כ-200 מיליון שקל שמתכננת חברת חיפושי הנפט "שמן", שבן זקן נמנה עם בעלי מניותיה, מציב לה שווי של 1.4 מיליארד דולר17/02/2011, 19:0
    סגור
  • 46.
    לא נורא יבואו פראיירים אחרים (ל"ת)
    יודלה 14/10/2013 06:26
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • מודלה אתה צודק פריירים לא נגמרים רק מתחלפים (ל"ת)
    אלון 16/10/2013 11:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    ביזיון של אשכנזי ויוסילוי (ל"ת)
    לא מתביישים 14/10/2013 06:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 44.
    כמו שאמרתי פיטורים המוניים אחרי החגים
    קולומבו 14/10/2013 05:47
    הגב לתגובה זו
    3 1
    טבע -בזן -וזו רק ההתחלה -הדולר הולך לקפוץ בקרוב
    סגור
  • 43.
    שלי יחימו ביץ' ונציגי הצדק החברתי יכסו ההפסדים
    בוזגלו 14/10/2013 04:24
    הגב לתגובה זו
    10 1
    גם הפילוסוף שטייניץ וחבר שלו ששינסקי. שטענו שהממצאים יהיו שייכים להם. פחחחחח. למה חבורת המפגרים הזאת מגיעה לנו? למה?
    סגור
  • 42.
    איפה שלי יחימוביץ כשיש הפסד
    חימוביץ 14/10/2013 03:56
    הגב לתגובה זו
    10 2
    איפה כל הפוליטיקאים תאבי הבצע??? כשתשובה הצליח כולם רצו להתחלק ברווחים שלו. כשניקשווילי הפסיד האם המדינה תבוא ותשפה אותו על ההפסד??? בזיון של מדינה, ובושה לשלי יחימוביץ'!!! וזה מתקשר למשפט הידוע: הכשלון הוא יתום ואילו להצלחות יש הרבה אבות.
    סגור
  • טען עוד
  • 41.
    בסוף יצא שיש אצלי בבטן יותר גז טבעי מאשר בקידוח (ל"ת)
    אבי 14/10/2013 01:43
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • וגם נפט קל (ל"ת)
    וגם נפט קל 14/10/2013 07:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • חחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    armo0 17/10/2013 22:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 40.
    לא מאמין
    אגרומן 14/10/2013 01:14
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מתגנב החשש לליבי שכבר בשבוע שעבר כשנתקבלה ההודעה על "סימנים לנפט באיכות גבוהה " היו מי שידעו , ומכרו לציבור הטיפש שהתפתה ל"סימנים" לעניות דעתי הכל היה מתוכנן.
    סגור
  • הבורסה חייבת,להקים וועידת חקירה,לבדוק הכול. (ל"ת)
    אלי בובליל ר"ג 14/10/2013 09:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    חיים רביבו גם מופסד כ12 מיליון שח (ל"ת)
    אבי 14/10/2013 00:18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 38.
    האמת כשראתם שאשכנזי וחבריו לא ממשו את האופציות
    דעה 13/10/2013 23:59
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יכלתם להבין שהם יודעים דהרים שאנחנו לא יודעים-ועל החרטה מבחינה חוקית אסור היה להם-אז למה נתנו להם אופציות שהם לא יכולים לממש-עבודה בעיניים.
    סגור
  • הבורסה,חייבת לחקור את החרטה, של חוות הדעת. לבית סוהר. (ל"ת)
    אלי בובליל ר"ג 14/10/2013 09:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 37.
    אשכרה אתם מטומטמים
    שי 13/10/2013 23:49
    הגב לתגובה זו
    5 0
    איך איך אתם רואים שהגדולים לא ממשים את האופציות ולא מכרתם איךךךךךךךךךךך נראה לכם שאם הקידוח היה שווה משהו הם לא היו ממשים.....?
    סגור
  • 36.
    שווי ההחזקה מעניין תתחת- כמה שילמו מכיסם הפרטי? (ל"ת)
    א.ב 13/10/2013 23:44
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 35.
    מזל שחיים ליבוביץ׳ שומר שבת, ובגלל זה מכר את אחזקתו
    אריק 13/10/2013 23:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בערך לפני שנה מכר את אחזקתו ואת השליטה בה, בגלל שטען ששמן מחללת טת השבת, וכאדם דתי לא יכל לשאת בזה. כנראה שהשבת שמרה עליו, יותר מאשר הוא עליה....
    סגור
  • 34.
    ל 14 תסתכל על ההפסד באחוזים ולא בשקלים
    המהמר 13/10/2013 23:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיד תוכל להחזיר את כספך אלא אם הפסדת 99 אחוז מסהכ ההשקעה ואני לא ממליץ לך למכור מחר לפי דעתי מחר ובימים הקרובים הזדמנות קנייה למניות הגז.. שמן שווי שוק 550 מיליון בקופה 25 מיליון זאת אומרת שמחר מניית שמן מינוס 95.5 אחוז שער 4.5 בשער הזה קונים ולא מוכרים אישית מחזיק במניות גז לונג רציו היתה 1 אג לאחר תגלית ליוויתן 69 אג 6800 אחוז תשואה אז חביבי ישועת השם כהרף עין .בהצלחה
    סגור
  • 33.
    קראתי בדיבורסה \מבית ביזפורטל ישראמקו ,,
    אברהם 13/10/2013 23:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגובות מענינות איך כדאי להתנהל בסקטור הזה ,, יש שם ויכוחים מענינים [ לפעמים קצת בוטים ] אבל ביחס למקומות אחרים די בסדר ,, מספר כותבים לא מתביישים להסביר שם גם על דברים שלכאורה יכולים להוריד שער ,, אבל אם קוראים מתקבלת תמונה מאוזנת למדי ,, ממליץ [ אבל לא על מנייה מסוימת ],, לסיכום גם האזהרות שם נכונות ,,
    סגור
  • 32.
    כמה בכי
    הכי ותיק 38 13/10/2013 23:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה מה שקורא לצעירים שלא קוראים אזהרות של ותיקים בענף אבל מנסיון העבר אני יודע ש בעוד חודש אף אחד לא יזכור ו....הכל יתחיל מחדש כמו שנאמר החלום ושיברו
    סגור
  • 31.
    גזרות שישנסקי
    ע 13/10/2013 22:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אינן מאפשרות להתקזז בהפסדים , [ כל מאגר נושא את עצמו ] מדוע הכנסת הסכימה לחוק? אם ההפסדים בגין באר יבשה , היו מוכרים , הציבור היה מבין שאחרי באר יבשה יש סיכוי לאתר באר שופעת ,, וגיוס הכספים להמשך , היה יותר פשוט ,,
    סגור
  • 30.
    איך זה שכולם הפסידו ואני הרווחתי? אקבל גם בונוס! (ל"ת)
    אשכנזי 13/10/2013 22:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    אפילו לרמות לא יודעים
    שמן תרמיות בעמ 13/10/2013 22:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לפני חודש 60 מטר היום יום א יבש מבחני ההפקה בוצעו ע"י שימו לב -קספיאן דרילינג - להבנתי לא עובדים ביום ראשון - כך שאת המידע מסרו כבר בשבוע שעבר - תרמית !!! יש מקום לחקירת היחידה לפשעי הונאה
    סגור
  • 28.
    בן זקן - ברברן, בכל מה שנוגע מתרסק (ל"ת)
    אוהד הפועל באר שבע 13/10/2013 22:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 27.
    רמאים שמן
    שי 13/10/2013 22:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כששני הרמאים לא מימשו אופציות היה מובן שהכל בלוף למה לא שמעתי לעצמי הושפעתי מאתר ספונסר טעותתתתתתתתתת
    סגור
  • 26.
    אם שמתה מיליון שקל בהימור על קידוח אתה משקיע לא סוחר (ל"ת)
    סוחר 13/10/2013 22:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    מדוע הם לא מימשו את האופציות ? (ל"ת)
    אפ 13/10/2013 22:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 24.
    שמן
    שי 13/10/2013 22:22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ברגע שהמנובלים אשכנאצי ויוסי לוי לא מימשו אופציות היה צריך להבין שמשהו כאן לא בסדר לקחו כל חודש 100000שח לכיס אוך לא שמעתי לעצמי הושפעתי מאתר ספונסר מכל המנתחים למינהים אני גמור מה יהיה אם אני יצליח למכור בחצי מחיר מחר זה יהיה טוב אני הולך לישון כולם רמאים
    סגור
  • 23.
    הודעה חשובה
    הממליץ 13/10/2013 22:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממליץ לכל מי שיש לו השקעה כלשהי בבורסת תל אביב לממש אותה מחר. אין כאן כלום חוץ מאשר הפסדים - פשטו לצאת ולא לחזור לעולם!!!
    סגור
  • 22.
    לא יכול להיות יבש -כנראה תקלה
    גיאולד 13/10/2013 22:18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    במקרה הגרוע היו צריכים לשאוב מים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ושלא יעבדו עליכם. לא מוכר ושישרף הכסף מצידי
    סגור
  • 21.
    לפחות זה ילמד לקח את הטמבלים ששמו את כל כספם בסלסלה אחת
    snupon 13/10/2013 22:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מרחם עליכם מגיע לכם
    סגור
  • 20.
    וזה זה יהיה 2 סיבובים ל הונאה - יאספו סחורה בירידה של
    חיים 13/10/2013 21:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    וזה זה יהיה 2 סיבובים ל הונאה - יאספו סחורה בירידה של 80% - ואז תצא הודעה כי הייתה תקלה במבחני ההפקה ויש סיכוי לנפט - כך יגרפו מיליונים ! ולא חשוב אם יש נפט או לא . חשוב התנודה במניה - וניצול המידע פנים . מחר מתחילה הנדנדה.
    סגור
  • אז זה יראה חשוד ביותר-פשוט עוקץ (ל"ת)
    דוד 14/10/2013 13:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    יש לי הרגשה ניעור (ל"ת)
    גוני 13/10/2013 21:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 18.
    שחור בעיניים ולא מנפט....גדוווווול (ל"ת)
    דניאל 13/10/2013 21:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    התמלאתי ברחמים על ה"מסכנים" האלו. הלוואי עלי יכולתי (ל"ת)
    להפסיד 40 מיליון. 13/10/2013 21:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    יש לי חדשות בשבילכם, בסוף הכל מתגלגל על הציבור. (ל"ת)
    ררמ 13/10/2013 20:57
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 15.
    הצילו חרצתם את גורלי לעוני וסבל.תודה לכולם
    מיואש מופסד כל כך 13/10/2013 20:44
    הגב לתגובה זו
    6 10
    הרסתם לי את הבריאות לקחתם לי את כל הכסף פשוט הרגתם אותי.מאחל לכם כפל כייפלים למי שצריך ואני מבטיח שביום מין הימים אתם תקבלו את מה שמגיע לכם גקי,נימרודי,נוחי...אתם כולם תענשו בעולם הבא לנצח נצחים
    סגור
  • תחייך אנחנו מחייכים איתך (ל"ת)
    חי 14/10/2013 06:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אל תאחל כלום אתה פשוט לא חכם אכלת אותה תחייך (ל"ת)
    יודלה 14/10/2013 06:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ל15 אני מקווה שתתאושש במהרה ,
    רחל 13/10/2013 23:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גם אני חוויתי ירידות הגונות בעת הדיונים שהיו בכנסת לישום חוק שישנסקי ,( ניגרם לי הפסד של כ40000 שקלים בגזיות\ נפטיות ) ,, כנראה שהטבע עושה את שלו ,, בחלוף הימים הסקטור עלה ובתוך אלו גם אחזקותי ,,וכעת אחרי כ2.5 שנים אני לא מופסדת ,
    סגור
  • מי אמר לך להשקיע שם?
    astern 13/10/2013 22:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תאשים את עצמך. מי משקיע את "כל הכסף" שלו בהשקעה יחידה וספקולטיבית כל כך?
    סגור
  • היית רודף בצע עיוור ועכשיו אתה מאשים אחרים על טיפשותך? (ל"ת)
    אמיר 13/10/2013 22:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אני מזדהה איתך מאוד, אולי כדאי לך לבחון כניסה לכלל ביו
    אחי 13/10/2013 21:37
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עם מה שנשאר לך בשמן, להעיף מהר בבוקר לפני שתימחק לגמרי. עם ה15-20% מהכסף שיישאר כדאי שתבחן השקעה במניית עוגן עם פוטנציאל עליות אדיר לשנה הקרובה, ולא מניית קזינו כמו גז ונפט, כזו אני מכיר אחת חזקה כלל ביו שיש סיכוי שתעלה 400% כי יש לה תרופות שימכרו במיליארדים בצפי ואז אולי תחזיר את כספך אחי. לא ממליץ לך לקנות או משהו דומה, רק תבחן את המצב ותראה מה תעשה, שיהיה לך הרבה בהצלחה.
    סגור
  • צר לי שמצבך כזה אולם
    D.W 13/10/2013 21:22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בעניני בורסה יש שני כללי ברזל שאסור אסור לשבור 1) אסור לקחת הלוואות ולהשקיע בבורסה כי הלוואות תמיד צריך להחזיר 2) אסור אסור להשקיע בבורסה כספים שאין באפשרותך להפסיד. ועם כל הכבוד אתה החלטת להשקיע היית מודע לסיכוי לרווח וגם לסיכוי להפסיד אף אחד לא לקח ממך דבר עם כל הכאב זו היתה החלטה שלך. אני מקווה שכל מה שהפסדת היום יחזור אליך בהשקעה הבאה שלך. אל יאוש.
    סגור
  • 14.
    לא מאמין ששוב עבדו עליי בקידוח יבש..אני מופסד מליון שקל
    סוחר 13/10/2013 20:40
    הגב לתגובה זו
    15 14
    במניות גז....שאלוהים יעזור לי אני חשוב כמת.אולי באמת אתאבד היום ואגמור את הסיוט הזה.למה למה זה קורה לי אני רוצה למות
    סגור
  • אל תתאבד - קח 20 אלף ש"ח וסע לחופש ארוך
    אריק 14/10/2013 00:29
    הגב לתגובה זו
    8 1
    בתאילנד, תנוח על החוף, תראה קצת נופים ונשים יפות ותחזור לעצמך! כסף זה לא הכל - תחשוב שהבית שלך היה נהרס בלי ביטוח, היית מתאבד? קח חופשה במקום שמח, תנקה את הראש ותחזור לפרופורציות!
    סגור
  • כסף זה נייר החיים שלך שווים יותר
    jak 13/10/2013 23:49
    הגב לתגובה זו
    1 2
    קח את מה שנשאר אם נשאר וסע לגור באיזה אי בתאילנד או בהודו או משהו
    סגור
  • כי אתה מהמר מכור ובקזינו הנפט (ל"ת)
    אמיר 13/10/2013 22:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לך תמות...העיקר שתפסיק לבכות (ל"ת)
    סתם שמן 13/10/2013 21:08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • סוחר טוב חייב לדעת להפסיד
    סוחרת 13/10/2013 21:02
    הגב לתגובה זו
    13 2
    ומי שיודע לעשות כסף יעשה אותו שוב
    סגור
  • צודקת
    DW 13/10/2013 21:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי שרואה רק רווח ולא רואה את הסיכון או כמו שאומרים באנגלית אם חם לך מדי במטבח אז אל תכנס למטבח. וכל מי שהפסיד זה ממש חבל.
    סגור
  • אני מקווה שאתה לא רציני...
    6a3c69 13/10/2013 20:55
    הגב לתגובה זו
    24 4
    אבל שווה לצוות האתר לבדוק מי אתה ולוודא שאפשר להציל אותך
    סגור
  • 13.
    לא יאומן מאות מיליונים יהפכו לאפס (ל"ת)
    קאכע 13/10/2013 20:23
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 12.
    sheri
    ogi 13/10/2013 20:11
    הגב לתגובה זו
    1 5
    מוזר
    סגור
  • 11.
    יש שם לא מעט גז (ל"ת)
    בן 13/10/2013 19:50
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • יש שם הרבה כסף של טיפשים (ל"ת)
    אמיר 13/10/2013 22:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    אוי שישינסקי שישינסקי. אני כל כך שונא אותך
    מנפגעי שישינסקי 13/10/2013 19:48
    הגב לתגובה זו
    38 6
    תאב בצע שכמוך. בזזת וגנבת את הכסף של המשקיעים הקטנים שנפל בחלקם להשקיע את החסכונות בסיכון שנקרא חיפושי נפט -גז וההשקעה הצליחה. מיד פתחת עיניים ובלעת למשקיעים את הרווחים וגם חלק מהקרן. מעניין איך אתה מתכוון לעזור למשקיעים שהפסידו את כספם בצוק תמרור . שרית , שרה , מירה , שמן , גבריאלה, ים חדרה, בלוק 14 , דולפין , דוחפין וקקה בלבן. מי יפצה אותם אההה יאחרה ? או שאתה יודע רק לקחת.
    סגור
  • איך ששינסקי קשור? לא הבנתי...מישהו יכול להסביר לי? (ל"ת)
    סתם שמן 13/10/2013 21:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    לומדים את הלקח
    משקיע 13/10/2013 19:44
    הגב לתגובה זו
    12 3
    אין לי את מי להאשים , חוץ מאת עצמי.
    סגור
  • תגובה בוגרת ואחראית
    D.W 13/10/2013 21:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צר לי לשמוע שהפסדת מורדיד בפניך את הכובע על התגובה האחראית. בהצלחה בהשקעה הבאה.
    סגור
  • הצדק איתך
    ip 13/10/2013 21:10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    והמסקנה המתבקשת היא שלחברה היחידה שהוכיחה את יכולתה המיקצועית,נובל מכניסים הרגולטורים שנו מקל מבין גלגליה. הם מצפצפים על הנזק שגורמים לכלכלה וגם למצבה הגאופוליטי של ישראל ומופעלים על ידי צרות עין וחוסר מיקצועיות מדהים בכול הרמות. המשקיעים היו עיוורים למצב ענינים זה ולכן נענשנו. לא עוד. לא אגורה אחת נוספת למישהו אחר למעט נובל. לדאבוני אין לי דרך להתחשבן עם הרגולטורים הנחשלים שלנו. הייתי מפתר את כולם איש איש לביתו בבוז פנים
    סגור
  • 8.
    אם לא מצאו גז מעל הנפט שאיננו - אין גם גז !
    ציקי 13/10/2013 19:35
    הגב לתגובה זו
    10 1
    חבל על הכסף וחבל על הזמן .
    סגור
  • 7.
    מי השקיע כספי ציבור בדבר כזה ? (ל"ת)
    לפטר במיידי 13/10/2013 19:19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • הציבור, שמכרו לו שכבת נפט של 77 מטר נטו
    אריק 14/10/2013 00:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו שיספרו בבקשה למה הם לא דיווחו לציבור שיכול להיות ששכבה כזו תצא יבשה. או שדיווחו ולא קראתי על זה בשום מקום? יכול להיות?!
    סגור
  • 6.
    בטח שהם מסכנים
    אלעד 13/10/2013 19:19
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מסכנים שכבר יצאו לפני ברווחים , בטח חשבתם שהם יישארו למחר חה חה חה שיאכלו אתכם השדים.
    סגור
  • 5.
    כמה אינטרסנטים (ל"ת)
    יון 13/10/2013 19:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    זרח כמה היא נפגעת ? (ל"ת)
    עדי 13/10/2013 19:03
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • תתכן פניקה בהתחלה, אך הפגיעה קטנה, 5%- לדעתי. (ל"ת)
    יובל 13/10/2013 19:12
    הגב לתגובה זו
    1 16
    סגור
  • 3.
    תודה לביזפורטל שגם היו שותפים להרצה...
    רונית 13/10/2013 19:01
    הגב לתגובה זו
    53 7
    תמיד העתבות היו חיוביות, סרטון תדמית מצויין שהיה להם לשווק את המניות, הודעות על גילוי מאגר נפט ענק... חרטה, באמריקה היו יושבים בכלא על זה
    סגור
  • הכל טוב ויפה- אבל בארץ לא עושים כלום לכאלה
    מישהו 13/10/2013 22:22
    הגב לתגובה זו
    4 1
    גבי אשכנזי הכי מושחת בעולם, שימו לב שגם יום חמישי היא עלתה כמעט 9% לפני סגירה, סוחר מכר לסוחר שיראה כאילו לא ידעו כלום לפני, למה הרשות לא מתערבת הכי שקוף בעולם מה שהלך פה, גם בונסטאר שלא מימשה את האופציות, עלק לא היה מידע פנים איפה הרשות למען השם מופסד כמעט 100K
    סגור
  • תאשים את כול העולם רק לא את תאוות הבצע והרווח הקל, הם
    אמיר 13/10/2013 22:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיים על טיפשים כמותך, מי משקיע במה שאין לו מושג בו ןעןשים עליו סיבוב?
    סגור
  • מושחתים , נמאסתם !!!! (ל"ת)
    דוד 13/10/2013 21:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    יום עצוב חבל (ל"ת)
    ניר 13/10/2013 19:00
    הגב לתגובה זו
    14 6
    סגור
  • 1.
    זה לא הסוף של מודיעין בכל אופן, של שמן כן. (ל"ת)
    פרימייר 13/10/2013 18:50
    הגב לתגובה זו
    8 15
    סגור
  • לא הסוף. לדעתי תיחתיך בחצי ביום יומיים הקרובים. (ל"ת)
    מאיר 14/10/2013 05:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • זה הסוף של מודיעין-לשמן סיכוי גבוה יותר לשרוד ממודיעין!
    פרימייר האידיוט 13/10/2013 21:42
    הגב לתגובה זו
    1 3
    גבריאלה וים חדרה הרישיונות שנותרו למודיעין יבשים! אותם שכבות בדיוק כמו שמן רישיונות תאומים. סולטן לא יוכל לגייס והספיק לפתוח בימים האחרונים עוד שורטים במיליונים כי ידע ששמן נכשל. אף אחד לא רוצה לגעת בנבלה הזה בשם סולטן-דיברתי עם אחד המוסדיים השבוע מהבכירים שבהם והוא אמר לי שצחי סולטן זה כבשה שחורה ושקל לא להשקיע אצלו. מודיעין נעלמה מהעולם היום תודה לאל ולמזלם של משקיעים תמימים חדשים שהיו קורבנות לגניבת כספים של סולטן. ככה אנשים יפסידו פחות ושסולטן מריץ פרוקוגניה מאי 2012 שיירקב בכלא או שהשם יכה בו חזק והוא יחטוף מחלה קשה אמן גם זה יהיה נפלא עבור כולם!
    סגור