שוב לוהטת: רציו זינקה 3.8% ומתקרבת לשיא של שנתיים - מה שווי ה'לוויתן'?

מחזור המסחר במניה גבוה באופן יחסי למחזור הממוצע. דלק קידוחים צוללת 1.3% אחרי שנסחרה בשיא כל הזמנים. צפו בגרף מ-2011
אסדת לוויתן, צילום: אלבטרוס
בזמן שקידוח הנפט ב'לוויתן' נדחה, הבג"צ על ייצוא הגז נדחה אף הוא והענף נמצא בסוג של עמדת המתנה - המניות לא מחכות לאף אחד. אחרי שבשבועות האחרונים ראינו את {אבנר יהש} ו דלק קידוחים יהש -0.45% דלק קידוחים 956.2 -0.45% דלק קידוחים יהש בסיס:960.5 פתיחה:954.5 גבוה:963.9 נמוך:953 תמורה:4,192,130 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פורצות לשיא כל הזמנים, היום הגיע תורה של רציו יהש -0.75% רציו יהש 224.9 -0.75% רציו יהש בסיס:226.6 פתיחה:225.1 גבוה:228 נמוך:224.4 תמורה:1,113,691 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: להיסחר בשיא - שיא שנתי.

יחידות ההשתתפות של השותפות שמחזיקה ב-15% מ'לוויתן' (מאגר בהיקף של 18.9 TCF) סגרו בעלייה של 3.8% ולראשונה השנה נסחרות מעל הרמה של 40 אגורות. מדובר ברמה שרציו בחנה מספר פעמים בשנתיים האחרונות - ולא יכלה לה. הפעם האחרונה הייתה בדצמבר 2012 כאשר רציו זינקה בתוך יומי ל-41.2 אגורות אבל סגרה את אותו היום ב38.2 אגורות ובשבועות שלאחר מכן הדרדרה עד 30 אגורות ליחידה. מבחינת שער סגירה, היום נגעה רציו ברמה הגבוהה מאז ינואר 2012.

רציו נסחרת כעת לפי שווי של 3.16 מיליארד שקלים, וכיוון שהיא 'שחקנית טהורה' של לוויתן - היא משקפת למאגר שווי סחיר של 21 מיליארד שקלים (או כ-6 מיליארד דולר). נציין כי ישראמקו יהש +0.66% ישראמקו יהש 45.9 +0.66% ישראמקו יהש בסיס:45.6 פתיחה:45.9 גבוה:46 נמוך:45.7 תמורה:2,628,290 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שנסחרת לפי שווי של 8.5 מיליארד שקלים (צמוד לשיא כל הזמנים) והינה שחקנית טהורה - משקפת למאגר 'תמר' שווי סחיר של כמעט 30 מיליארד שקלים (או 8.5 מיליארד דולר). נזכיר כי מאגר 'תמר' כבר מחובר למערכת בישראל ומזרים גז בקצב מסחרר - קרוב לניצולת מלאה ( לכתבה המלאה על קצב זרימת הגז מתמר כעת - לחץ כאן ).

נציין גם את נובל אנרג'י , השותפה הבכירה ב'לוויתן' (36%). מניית נובל אמנם רשנה 3 ימי ירידות רצופים בוול סטריט, אבל זאת רק לאחר שהגיע בשבוע החולף למחיר שיא כל הזמנים - 67.7 דולר (נזכיר כי לפני מספר חודשים היה ספליט במניה). מתחילת השנה רשמה מניית נובל מהלך עליות של כ-33%.

מניית רציו מאז 2011

תגובות לכתבה(50):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 35.
    נובל ותשובה לא ממהרים לשום מקום עד... שיחסלו את רציו
    הכי ותיק 38 29/09/2013 12:19
    הגב לתגובה זו
    2 4
    לא סוד הוא ש שרציו הם סרח עודף ו החסרי מזומן לכל פעילות הנדרשת ב לויתן ולכן יאלצו בעלי רציו ***לוותר מרצונם** על לפחות 50% מ רק אז תחזור הפעילות ל לויתן נכון להיום שהדולרים זורמים מ תמר לא בוער לאף אחד
    סגור
  • את הכדורים הכחולים לא את האדומים חחחח (ל"ת)
    רוני 29/09/2013 17:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 34.
    יכול להיות שרוצים להשתלט על רציו
    רוני 29/09/2013 06:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בעל הבית לא חזק ובגלל עסקים כושלים רים הוא נאלץ להיפרד כל שנה מ 15 עד 20 מיליון שקל . מישהו לדעתי שם עין על רציו .
    סגור
  • 33.
    אנחנו רוצים שיא של 36 חודשים
    רועה חשבון 27/09/2013 21:38
    הגב לתגובה זו
    8 1
    וזה יבוא בגדול
    סגור
  • 32.
    רבותיי. שלו. נישכח שבלוויתן. יש. מיליארדים. חביות נפט
    משה. ע 25/09/2013 13:45
    הגב לתגובה זו
    16 3
    בקיצור. לרציו. יש. עוד. הרבה מאוד. מקום. לעליות ואנו המשקיעים. רוצים. להישתתף בחגיגה. ברציו. !!!!!
    סגור
  • לפני שיוציאו חבית מלוויתן ישלחו מלבנון לאירופה כמויות (ל"ת)
    אנונימי 27/09/2013 10:15
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 31.
    גם מנית שמן בדרך לתגלית נפט וגז ענקית !!!!!!!!
    אבי י 25/09/2013 13:36
    הגב לתגובה זו
    11 5
    מנית שמן נפט. בדרך. לתגלית. נפט. ענקית. ובקרוב. מאוד. אנו נחזה. בעליות מטורפות. במניה.
    סגור
  • איך תהיה תגלית גז אם דווחו רק על סימני נפט ? (ל"ת)
    גדעון 28/09/2013 05:07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 30.
    כל מי שהספיד את רציו אוכל את הכובע. בגדול !!!!!!
    אלי י 24/09/2013 21:53
    הגב לתגובה זו
    25 3
    רציו עומדת. בפני גל. עליות. מטורפות. בזמן הקרוב ביותר ואיש. לו. יוכל כבר. לעצור. אותה !!!!!!!!
    סגור
  • 29.
    רציו לוהטת
    המאמינה 24/09/2013 21:05
    הגב לתגובה זו
    25 4
    אמרתי לכם שעוד נשמע בשורות טובות היום אמרתי לעצמי אם היא תעלה ל41 לא ל40 אז זהו דרכה סלולה ואכן תודה לאל זה מה שהיה אז חברה מישהו יחפש ללכלך כידי שתבהלו אל חשש היא בעזרת השם עולה למעלה לא לפחד אחרי החד והשבת בשורות טובות בעזרת השם
    סגור
  • טען עוד
  • 28.
    אובמה תזכור60 ימים מהיום
    כהן אלי אמיתי 24/09/2013 19:12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אים לא תכבד את עם ישראל 400 40 8 100
    סגור
  • 27.
    אלי XXXX באר שבע
    כהן אלי אמיתי 24/09/2013 19:04
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ישראל כץ כול הכבוד לך אתה ראש ממשלה הבא של מדינת ישראל תזכור 60
    סגור
  • 26.
    די מספיק כל הזמן בפה שלכם רציו
    סבסטיין 24/09/2013 18:29
    הגב לתגובה זו
    19 3
    אפילו מי שלא יודע מי זו רציו יודע עכשיו ואני חושב בגלל הפ שלכם שרציו כל הזמן בפה שלכם רציו קרוב לשלוש שנים לא זזה מימקומה אלה רק ירדה וירדה ו8ירדה לכן אולי אם תפסיקו אם כל הרעש שאתם עושים רציו היא המלכה רציו אין כמו רציו תפסיקו אם השטויות האלה ואז אולי המניה באמת תיתיצב במקום שמגיע לה להיות ושלא כל פחי ההשפה שמחפשים רק להוריד אותה בגללכם תידעו בפה שלכם כל הזמן רציו רק היא עולה שני החוזים רציו עבל קרוב לשלוש שנים שהיא ירדה משער 68 ל 22 אתם מבינים את הנזק שאתם גורמים תנו למניה להיסחר בשקט ולאט לאט היא תחזור למסלול העליות שלה בין פורט יוסף קרע סטן חג שמח ובזכות שימחת התורה שבאה אלינו רציו תחזור למסלול העליות בלי כתבות ושיהיה שקט
    סגור
  • 25.
    אמרתי לכם לא למכור אפילו לא יח אחת מרציו
    סוחר חתיך 24/09/2013 17:50
    הגב לתגובה זו
    26 7
    בקרוב תחזור לרמות שיא ובצהרי יום אחד בהיר תשמעו בחדשות על תגלית הנפט של לוויתן תראו אותה בשער 300...טכנית נסיון פריצה שני של 41 הראשון היה בהודעת כניסת האוסטרלים,פעם שלישית גלידה טעימה ומתוקה מדבש...כמו שנאמר ארץ זבת חלב ודבש....ובקיצור רציו תעשי אותי מליונררר צעיר ויפה תואר....יום א יהיה מעניין ברציו יעד הבא 51 ואחרי זה שוב 67 ומשם 80 והבא אחריו 120 עד שנראה 300 ברציו..תעשו מה שבא לכם אבל תדעו שבעלי פנים קונים ממכם הכלללל בלי לחשוב פעמיים אל תיתנו להם לקנות יהלום במחיר זכוכית....חג שמח,ושרבינו המרן יצא מבית החולים במהרה בע״ה
    סגור
  • אתה אלוף
    חנון 24/09/2013 19:27
    הגב לתגובה זו
    11 5
    אמן אמן
    סגור
  • אתה מריצן
    יצחק 27/09/2013 08:58
    הגב לתגובה זו
    2 5
    אם אתה כותב שבעלי מידע פנים קונים ,אזי אתה מחובר אליהם. וזה בעצם אומר שאתה כותב מריצן.
    סגור
  • 24.
    אני שוב פעם חוזר. ואומר רציו המלכה של. מניות הגז.!!!
    יהודה כ 24/09/2013 17:33
    הגב לתגובה זו
    22 5
    רציו. רק אבל. רק. מתחילה לעלות. אחרי. יותר משנתיים של. ירידות. ודישדוש. מורת עצבים רציו. תעלה ותרקיע. לשחקים. תגיע. לפחות ל80. עד. סוף. השנה. !!!!!!
    סגור
  • 23.
    בין פורט יוסף קרע סטן
    סבסטיין 24/09/2013 15:55
    הגב לתגובה זו
    9 4
    אני מקוה הפחי השפה לא יגרמו נזק לסקטור כל צרי העיין למינהם בזכות השימחת התורה שמיתקרב הסקטור יתעורר ויתעורר גמר חתימה טובה למשקיעים
    סגור
  • 22.
    ל-19
    ניצן 24/09/2013 15:42
    הגב לתגובה זו
    4 3
    גם אותי סיננו ! באותו הקשר
    סגור
  • 21.
    רציו. היא. מלכת. מניות. הגז. ללא. עוררין !!!!!!!!!!
    אבי י 24/09/2013 15:27
    הגב לתגובה זו
    19 6
    רציו. אהובתי כמה. חיכיתי ליום. הפריצה. הגדול.
    סגור
  • 20.
    רציו. היהלום שבכתר ועל יהלום. שומרים חזק חזק !!!!!!!
    יוסי ע 24/09/2013 15:24
    הגב לתגובה זו
    20 5
    אני. קונה. רציו. אחרי החג. בכל. הפנסיה שלי. רציו. בדרך. ל70 מהר מאוד. !!!!!
    סגור
  • 19.
    ליוסי פינק י ז
    שי 24/09/2013 14:46
    הגב לתגובה זו
    32 4
    תפסיק לצנן את האוירה החיובית במניה מספיק בגללך הפסדתי הרבה עם הכתבה המזויינת שלך על דחיית הקידוח נמכרה ב 36.3 אבל ניקנה שוב ב 38 חייבים להיות ברציו לטוב ולרע עוד נגיע ל 60 אג יוסי תן פעם כתבה אוהדת על רציו אל תהיה אנטי אני מקווה שתפרסם את מה שכתבתי כי אתה מצנזר מה שלא ממתאים לך
    סגור
  • האחריות העליונה לקבלת החלטות היא שלך
    David 24/09/2013 15:50
    הגב לתגובה זו
    8 4
    הכי קל להאשים מישהו אחר, האחריות לקבלת החלטות מתי למכור מתי לקנות היא שלך. ואם הסתמכת על מקור מידע אחד - כתב ספציפי מי אשם? גם אני מכרתי כל מיני מניות והצטערתי אבל אין לי את מי להאשים חוץ מעצמי.
    סגור
  • מה אתה מקשיב לו סתם שמוק (ל"ת)
    טט 24/09/2013 15:06
    הגב לתגובה זו
    10 4
    סגור
  • הוא לא סתם (ל"ת)
    ניצן 24/09/2013 17:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 18.
    כתבה טובה ורגע מרגש אבל בוא נהיה רגע רצינים
    חברים אכן 24/09/2013 14:31
    הגב לתגובה זו
    27 5
    אם אכן יש אמת בערכות אלו ובמספרים שהוצגו אז רציו אמורה להיות בשער שבין 60 ל70 וזה עוד בלי קידוח גל שכולנן מקוים שימצא שם משהו ובלי קידוחי הנפט שיתחילו בקרוב ואם אכן יקרה מה שאנחנו מקוים רציו יכולה להגיע לשער 200 בקלות חג שמח
    סגור
  • 17.
    רציו
    שמעון 24/09/2013 14:05
    הגב לתגובה זו
    27 6
    עצמאות כלכלית למדינת ישראל בזכות הגז ואולי הנפט!
    סגור
  • בתנאי ששונאי ישראל לא יכשילו את היצוא חג שמח (ל"ת)
    מאוכזב לפיד 24/09/2013 14:46
    הגב לתגובה זו
    21 2
    סגור
  • 16.
    סוף סוף
    עידו 24/09/2013 14:02
    הגב לתגובה זו
    27 3
    מתחילים להבין כמה באמת שווה רציו
    סגור
  • 15.
    התלג של המדינה
    אבי 24/09/2013 14:00
    הגב לתגובה זו
    19 1
    גם ראש הממשלה וגם שר האוצר בונים על ההכנסות ממיסיי הקידוח בליויתן ותמר מאות מיליונים של דולרים לקופת המדינה בכל שנה לכן תבינו לבד כמה שווה באמת מניית רציו...
    סגור
  • 14.
    פריצת מחסום בעליה חזקה במחזור גבוה - איתות קניה מובהק
    רציו-נל 24/09/2013 13:59
    הגב לתגובה זו
    28 4
    למרות שבאופן אישי אני עם רציו כבר הרבה זמן ולא צריך איתותים וחיזוקים טכניים כדי להרגיש בטוח כפי שאני עם המניה הזאת.
    סגור
  • 13.
    רציו עוד מעט דהירה בהצלחה למחזיקים ולי (ל"ת)
    dan313 24/09/2013 13:57
    הגב לתגובה זו
    19 4
    סגור
  • 12.
    רציו פרצה התנגדות של 39.5 ההתנגדות הבאה 41.5 ...45
    אנונימי 24/09/2013 13:57
    הגב לתגובה זו
    27 4
    ההזרמה של הכספים לכול הבורסה לא רק לרציו המון מניות עלו בשבועיים האחרונים בלי ממש סיבה ניראת לכעין כניראה כספים מחו"ל שזורמים בעיקבות הפשרה בסוריה.
    סגור
  • 11.
    התחילה כניסת המוסדיים למניה.
    רציו-נל 24/09/2013 13:45
    הגב לתגובה זו
    34 5
    לא יכולים יותר להרשות לעצמם להישאר בחוץ . הגיע עידן רציו!
    סגור
  • 10.
    בוא לא נזכיר שלויתן מתומחר בשליש מערכו האמיתי
    אנונימי 24/09/2013 13:44
    הגב לתגובה זו
    37 4
    שששש שלא יקלקל את הכתבה שהתורכים מוכנים להולכת גז בצינור על חשבונם שוודסייד בדרך החוצה שההיוון התקצר משמעותית עקב כך וזה בלי להזכיר את קידוח הנפט וגל שכרגע לא נספר כלל..
    סגור
  • הטורקים והאיטלקים יתחברו לקפריסין לפני לויתן (ל"ת)
    אנונימי 27/09/2013 10:21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 9.
    שימו לב
    חנון 24/09/2013 13:44
    הגב לתגובה זו
    23 8
    רציו לא ביצעה שום מהלך עלייה היא אמורה להיות כרגע בשער 85 אז שלא יעבדו עליכם כל הטכנאים שאומרים כי היא פרצה. המניה במשך שנתיים יורדת ללא סיבה. רציו ליפניי הודעות משמעותיות בקידוח גל ובקידוח לנפט... אני לא מוחר את המניה ליפני שער ש ל ש ה שקלים.
    סגור
  • חנון
    חנון 24/09/2013 13:53
    הגב לתגובה זו
    8 8
    מוכר
    סגור
  • 8.
    סגירה בין 40 ל 41 היום והדרך לשער 60 סלולה. (ל"ת)
    רציו-נל 24/09/2013 13:39
    הגב לתגובה זו
    29 9
    סגור
  • סגרה ב 41.1 אז חבל על הזמן...ההמראה התחילה!!!
    רציו-נל 24/09/2013 14:35
    הגב לתגובה זו
    17 6
    להדק חגורות
    סגור
  • לא יפה
    שמעון 24/09/2013 14:07
    הגב לתגובה זו
    16 5
    מה 60 לפחות 90
    סגור
  • 7.
    רציו ואתה מסודר בפנסיה!!! (ל"ת)
    רציו-נל 24/09/2013 13:37
    הגב לתגובה זו
    27 4
    סגור
  • 6.
    אופ' 13 של רציו במחיר חינם!
    רונית דוידי 24/09/2013 13:36
    הגב לתגובה זו
    21 5
    שרציו היתה שער 40 האופצ' היתה צריכה להיות שער 11!!
    סגור
  • תוספת המימוש 45 עוד 4 א"ג ונקבל מנוף פי 6 (ל"ת)
    אנונימי 24/09/2013 14:02
    הגב לתגובה זו
    12 4
    סגור
  • 5.
    רציו המלכה לשנת 2013 - 2015 (ל"ת)
    רציו-נל 24/09/2013 13:32
    הגב לתגובה זו
    21 7
    סגור
  • 4.
    כפי שכבר אומר זמן רב - רציו ההשקעה הכי טובה בשוק
    רציו-נל 24/09/2013 13:32
    הגב לתגובה זו
    29 5
    תעלה עוד מאות אחוזים ( ללא הנפט ) ואפילו אלפי אחוזים ( בהנחה שיתגלה גם נפט בכמות משמעותית)
    סגור
  • אוהב אותך חג שמח (ל"ת)
    אחי אכן אמרת 24/09/2013 13:46
    הגב לתגובה זו
    15 5
    סגור
  • 3.
    חג שמח לרציו (ל"ת)
    הכתום 24/09/2013 13:32
    הגב לתגובה זו
    21 7
    סגור
  • 2.
    גל עליות
    משקיע 24/09/2013 13:26
    הגב לתגובה זו
    29 6
    כנראה שנכנסים משקיעים זרים במניה
    סגור
  • 1.
    ושלא יעבדו עליכם (ל"ת)
    המלכה נישארת מלכה 24/09/2013 13:22
    הגב לתגובה זו
    27 6
    סגור