דיווח לילי של שמן: הודיעה על יציאה למבחני הפקה - יימשכו כ-30 ימים

חברת שמן הוציאה אמש (ב') הודעה לבורסה ובה מפרטת את התוכנית לביצוע מבחני ההפקה בקידוח שהיא מנהלת מול חופי אשדוד
אסדת שמן, צילום: Bizportal
חברת שמן נפט וגז -4.64% שמן נפט וגז 203.3 -4.64% שמן נפט וגז בסיס:213.2 פתיחה:213.2 גבוה:195 נמוך:195 תמורה:998 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הוציאה אמש (ב') הודעה לבורסה ובה היא מסרה את הפרטים בדבר ביצוע מבחני הפקה בקידוח 'ים 3'. מבחני ההפקה צפויים להתחיל בימים הקרובים ולהימשך כ-30 ימים. נזכיר כי לפני יומיים Bizportal העריך כי החברה עשויה לשחרר הודעה לקראת פקיעת אופציה 4. .

הדיווח הנוכחי מגיע ברקע לעובדה שאמש היה יום המסחר האחרון למסחר ב{שמן נפט וגז אפ 4}. מדובר באופציה שמועד המימוש האחרון שלה יהיה ביום ראשון בשבוע הבא (22.9.13), אולם המסחר כאמור, הסתיים אתמול. לפי תקנות רשות ני"ע, אם לחברה ישנה סדרה של כתבי אופציה העומדות בפני פקיעה, ישנה חובה לדווח על כל מידע מהותי וזאת עד 5 ימים (לא בהכרח ימי מסחר) טרם פקיעת האופציות.

על פי תוכן ההודעה, "אין באפשרות השותפים לרישיון לתת אומדן לקצבי הפקה משוערים לפני ביצוע מבחני הפקה בקידוח. בהתאם למידע שנמסר לשותפים ברישיון מהמפעיל, פענוח הלוגים מאפשר להעריך את עובי השכבות נטו בהן קיים פוטנציאל לקיומו של נפט, בעוד שרק מבחני ההפקה יוכלו לתת אומדן לקצב ההפקה מהקידוח".

החברה תבצע שני מבחני הפקה בהמלצת המפעיל, כאשר "המבחן הראשון יבוצע בטווח העומקים 5,413 עד 5,462.5 מטר בו יפתחו 28 מטר לצורך הזרמת נפט בקצבים שונים תוך מדידת הלחץ במאגר וניתוח הרכב הנפט שיופק ממקטע זה".

"המבחן השני יבוצע בטווח העומקים 5,182 ועד 5,241 מטר, בו יפתחו 49 מטר לצורך הזרמת נפט בקצבים שונים, תוך מדידת הלחץ במאגר וניתוח הרכב הנפט שיופק ממקטע זה".

התקציב המשוער לביצוע מבחני ההפקה (בגין 100% מהזכויות) עומד על 24.4 מיליון דולר. חלקם בפועל של מחזיקי הזכויות ההוניות בחברה בתקציב כאמור הינו כ-19.9 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(43):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 35.
    הזהרו משמן כמו מאש
    הכריש 01/10/2013 01:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק לדעת מי הם העומדים מאחרי שמן ולהבין במה מדובר....
    סגור
  • 34.
    בשמן הכל נעשה במחשכים - הודעות ליליות עמומות- הכל חארטה
    יודע דבר או שניים 28/09/2013 10:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברחו כל עוד הכסף איתכם , המנייה תתדרדר ל- 50
    סגור
  • 33.
    הבעלים יוציאו הודעות אופטימיות המנייה תעלה ואז ינתשו
    חיים 26/09/2013 10:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכיר את הבעלים מקרוב
    סגור
  • 32.
    לא לשכוח שאשכנזי הוא היור ,המכתב במגירה ,ומישהו ישלם (ל"ת)
    הנחש האדום 21/09/2013 19:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    זהירות היום הכי מסוכן מנסיון זה יום הדלקת הלפיד
    הכי ותיק 38 19/09/2013 19:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בפעם הקודמת כל המדינה היתה ערב ערב ב חוף הרצליה תוך מבט על הלפיד ש בער באסדה באופן טבעי זה הרגע הכי מותח והכי מסוכן הן לחיוב והן ל שלילה אני עדיין זוכר את התרגיל ש ישראמקו עשתה למשקיעים הביא פחית נפט לאספה כולל כיבוד כ יד המלך בזמן ש בהנהלה ידעו כבר שהקידוח נכשל וכמדומני תוך כדי האספה שאלו מדוע המניה יורדת כ8% לכן היו זהירים במיוחד מ מנכל ישראמקו לשעבר
    סגור
  • 30.
    זריקת הסחורה מדאיגה -5% מינוס בתחילת המבחנים
    יוסי 17/09/2013 19:47
    הגב לתגובה זו
    6 0
    יותר מ מדאיג
    סגור
  • 29.
    מצאו נפט???
    נפטלין 17/09/2013 14:03
    הגב לתגובה זו
    3 3
    זה שיש נפט באיכות טובה (מצויינת ?!) יודעים כבר מ-1993 !!! מה שיקבע הוא קצב ההפקה (חביות /שעה/יום/שבוע...) חג סוכות שמח !!!!!!!!
    סגור
  • יתחילו עם 1200 חב וירדו ל800 חב
    רובי 19/09/2013 19:21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ו......הריסוק הקבוע כולל הבכי הניצחי של חולמי העושר ש כבר התפתרו מ העבודה והזמינו טיול שורשים ל מרוקו
    סגור
  • 28.
    שורט סקוויז על הכיף כיפק עומד בפתח (ל"ת)
    אלון 17/09/2013 11:27
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 27.
    עמוק עמוק בלב כולנו מרגישים ש.......
    רובי 17/09/2013 10:19
    הגב לתגובה זו
    6 4
    אין בשורות טובות תמיד לנגד עייני איך תשובה הגיב ו מיד לאחר גילוי שדה הגז טרם ביצוע מבחנים כולם ידעו ש יש בשורות טובות מאוד אבל בשמן...........??????? אני מקווה שההנהלה לא תאלץ לנגן בכינור בכיכר המדינה
    סגור
  • טען עוד
  • 26.
    סיגנון ה הודעות של שמן לציבור מריח לי רע מאוד
    אלון 17/09/2013 10:14
    הגב לתגובה זו
    8 2
    למה לבלבל את הציבור? פשוט בידקו מה היה בעבר ב 3 הקידוחים באותו שטח ציק צק קבעו 800 חב אז................ חודש???? מה זה מוזמביק??? כולה קידוח בביצה מול אשדוד כנראה נשארו עוד אופציות למימוש ו
    סגור
  • אתה מדבר שטויות ומתוך חוסר ידע
    אחד שיודע יותר... 17/09/2013 20:22
    הגב לתגובה זו
    1 4
    ע"פ התקנות החדשות של הרשות לניירות ערך מאז מקרה 'תמר' יש סדר חדש לאופן שבו החברה יכולה לדווח לבורסה וגם לגבי נוסח ההודעות. עד לתוצאות מבחני ההפקה אי אפשר לקבוע שום דבר באופן נחרץ ולכן אסור לכתוב מעבר למה שידוע כלום. לגבי הירידות במניה היום - מדובר ככל הנראה בלחץ שנוצר עקב מימוש אופציה 4 למניות...
    סגור
  • 25.
    סיגנון ה הודעות של שמן לציבור מריח לי רע מאוד
    אלון 17/09/2013 10:11
    הגב לתגובה זו
    5 3
    למה לבלבל את הציבור? פשוט בידקו מה היה בעבר ב 3 הקידוחים באותו שטח ציק צק קבעו 800 חב אז................ חודש???? מה זה מוזמביק??? כולה קידוח בביצה מול אשדוד כנראה נשארו עוד אופציות למימוש ו
    סגור
  • 24.
    יש לי הרגשה טובה משום מה בקשר לנפט .אבל זה הימור
    בא 17/09/2013 09:12
    הגב לתגובה זו
    3 4
    כמובן .
    סגור
  • 23.
    אולי סכום קטן ,מסוכן אבל מעניין . (ל"ת)
    בא 17/09/2013 09:07
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 22.
    שידברו איתנו אחרי התוצאות
    חי 17/09/2013 09:02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא מעניין מה בדרך וזה גם המון הוצאות.. רק תוצאות ידברו ולא הודעות
    סגור
  • 21.
    כל ההודעות מתוזמנות בשביל האופציות - חברה קיקיונית (ל"ת)
    בן 17/09/2013 08:35
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 20.
    הודעה לא יודעים יכולת הפקה ומה
    חי 17/09/2013 07:58
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בתמר שם זורמים המיליארדים כולל בתמר הנוסף שפורסם וליוויתן..יודעים מה יש חברת ישראמקו אבנר דלק קידוח נראים הבטוחים לשנים הקרובות אחרים מסחר מכל מיני הודעות מחוסר ברירה שמועות ולא ידוע כלל יכולת הפקה מסחרית..
    סגור
  • 19.
    מנופים אופציה 2היום הגדול הגיעעעעעע (ל"ת)
    שוגון 17/09/2013 07:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    לקראת נטישה (ל"ת)
    תיזהרו 17/09/2013 07:41
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 17.
    לדעתי הודעה מצוינת כנראה השכבה של בראבו בפנים
    גיאוימי משקיף מהצד 17/09/2013 07:03
    הגב לתגובה זו
    4 6
    מה שמגדיל את ההסתברות ל 220 מיליון חביות שני ציפורים במכה שאפו על התכנון והביצוע
    סגור
  • 16.
    אני מהר על 160 מיליון חביות ברות הפקה
    גדי 17/09/2013 05:34
    הגב לתגובה זו
    7 7
    עוד חודש נדע
    סגור
  • 15.
    נו באמת
    איציק 17/09/2013 02:25
    הגב לתגובה זו
    8 5
    מחר צפו לירידות של אופציה 2 ומניית שמן ולא לעליות כמו שחושבים כאן אנשים וזאת למה . מכיוון שאין שינוי בין הדיווח של היום לזה של לפני שבוע פרט לכך שעכשיו עודכנו שחסר להם 6 מליון דולר בהנחה של יהיו תקלות ובנוסף עודכנו שזה ייקח 30 יום ושאז נדע אם עוד פעם נבכה או שמה נצחק כל הדרך אל הבנק. ולכן כל אלה שבאו לעשות סיבוב יצאו מחר עד לעוד 18 יום בערך ולכן הכל יירד
    סגור
  • את האמת ניראה לי שאתה בחוץ , מחר אתה תראה את
    רוני , רואה חשבון 17/09/2013 07:23
    הגב לתגובה זו
    4 3
    גל מספר 3 . בהודעה הראשונה על 90 מטר ברוטו נכנסו החכמים . בהודעה השניה על 68 מטר נפט באיכות מעולה נכנסו הזהירים . ומחר יכנסו גם הפחדנים . לדעתי יש יותר נפט ממה שצפו לפני הקדוח . מזכיר לי את תמר שקבלו יותר ממה שציפו גם זה קורה לפעמים .
    סגור
  • 14.
    כד שמן
    גרשון 17/09/2013 01:33
    הגב לתגובה זו
    7 7
    -ידליק את כל הסקטור ל -7 דורות.. 77 מ' נטו - שווה ערך ל120 מיליון חביות פי 9 מהיום בהצלחה למחזיקים
    סגור
  • 13.
    אם היה שם נפט מוסדיים ממזמן היו קונים- החבית ריקה
    משקיע מיומן 17/09/2013 01:03
    הגב לתגובה זו
    5 10
    הבעלים קנה שער 100 והתממש על הפרצוף שלכם היום
    סגור
  • אתה כנראה לא כ"כ מיומן כמו שאתה חושב
    משקיע אמיתי 17/09/2013 08:51
    הגב לתגובה זו
    2 4
    מוסדיים מחזיקים בשמן מאות מיליונים חפש דוח אחזקות מפברואר האחרון תופתע מהתוצאות
    סגור
  • אתה כנראה בשורט מרחם עליך (ל"ת)
    לונגו 17/09/2013 07:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 12.
    מה אתם רציניים
    איציק 17/09/2013 00:23
    הגב לתגובה זו
    4 6
    מחר האופציה 2 וגם המניה עומדים לרדת. הריי לא חידשו לנו כלום מההודעה הקודמת פרט לכך שחסר להם 6 מליון דולר בחשבון ואם תהיה בעיה אז חסר להם יותר מ 6 מליון. הדבר הנוסף שחידשו לנו שרק עוד 30 יום נדע מה קורה ונהיה יותר חכמים ואז או שנבכה שעוד השקעה בנפט הלכה או שנצחק כל הדרך לבנק ונשכח מהצרות שעברנו כאן.
    סגור
  • 11.
    אנשים חכמים קונים אבנר ודלק קידוחים הם הבוננזה האמיתית (ל"ת)
    ספקולנט 16/09/2013 23:33
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • 10.
    הודעת שמן
    משקיע מ-1991 16/09/2013 23:01
    הגב לתגובה זו
    18 9
    מי שטוען שלא ניתן לדעת כמה נפט תפיק הבאר ללא ביצוע מבחני הפקה לא מבין בחיפושי נפט הלוגים החשמליים ושליפת הליבות הם התורה מסיני
    סגור
  • את הלוגים
    למה לא מפרסמים 16/09/2013 23:15
    הגב לתגובה זו
    5 4
    מה הם מסתירים
    סגור
  • 9.
    מחר פורצת 140 וואוו רוח גבית לכל הסקטור מחר חגיגיה
    סוחר חתיך 16/09/2013 22:57
    הגב לתגובה זו
    26 8
    מודיעין תגיב נהדר שמן כמובן וכל יתר הנפטים,מי הטיפשים שמכרו רציו היום חחחחחחח לא יאומן איזה מניפולציות עשו ברציו היום.... יש לי הכל מהכל בסקטור מחר קופון שמןןן משמן חחחחחח
    סגור
  • 8.
    או שזה היה גבעות או דלק קידוחים (ל"ת)
    ראובן 16/09/2013 22:39
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 7.
    עליה ל 77 מטר ו 2 שכבות מגדיל את הסיכויים
    רוני 16/09/2013 22:32
    הגב לתגובה זו
    18 9
    ל 5000 עד 7000 אלף חביות ביום . לדעתי הודעה טובה . אנחנו 30 יום לפני הכרזה על תגלית נפט . מה שמפריד ביננו לבין התגלית זה מבחני ההפקה .
    סגור
  • 6.
    איזה יופי, זרח מתחילה בטיסה על הבוקר. לא לפספס. (ל"ת)
    יובל 16/09/2013 22:25
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • 5.
    היידה שמן
    יוסף 16/09/2013 22:17
    הגב לתגובה זו
    16 10
    איזה ניעור היה היום האופציות מחר חוגגות 2 שמן 6+7 זרח בהצלחה לכולםםםםםםםםםםםםםםםם
    סגור
  • 4.
    מאיפה יביאו את הכסף ??? (ל"ת)
    יוסף 16/09/2013 22:16
    הגב לתגובה זו
    8 5
    סגור
  • צודק מי ירצה להכנס שותף לחברה עם נפט מוכח
    נלסון 16/09/2013 22:24
    הגב לתגובה זו
    13 8
    שקודחת קידוח אימות ..
    סגור
  • 3.
    למה הנייר ירד היום ??. (ל"ת)
    דוד 16/09/2013 22:13
    הגב לתגובה זו
    7 6
    סגור
  • 2.
    מחר הנייר עולה ל 200
    יוסי 16/09/2013 22:12
    הגב לתגובה זו
    25 12
    יש כ 120 מיליון חביות הקצב הוא לפחות 10000 חביות ליום מי שלא קונה מחר מפסיד
    סגור
  • 1.
    למה הודעה מינמלית ללא הסבר על טיב השכבות
    משה וחצי 16/09/2013 22:11
    הגב לתגובה זו
    16 11
    זה לא ניראה טוב
    סגור
  • שיהיה מספיק זמן לברוח ולהשאיר את הקטנים בפנים. (ל"ת)
    ישראל 17/09/2013 00:37
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור