נובל חושפת: "פוטנציאל נפט קיים מתחת לכל תגליות הגז בישראל" - צפו במצגת

בנובל חזרו על המספר לפיו הפוטנציאל בשכבות העמוקות הינו 'שווה ערך' ל-3.7 מיליארד חביות. להורדת המצגת החדשה - כנסו...
 |  (32)
צ'אק דוידסון לנובל, צילום: יח"צ
חברת האנרגיה נובל אנרג'י השתתפה היום בכנס של ברקליס ושחררה מצגת למשקיעים. נובל לא מחדשת יותר מידי במצגת אבל כן מבהירה עד כמה היא מאמינה בסיפור הנפט לחופי ישראל. בנובל חזרו על המספר לפיו הפוטנציאל בשכבות העמוקות הינו 'שווה ערך' ל-3.7 מיליארד חביות (מספר שמוצג כבר כשנתיים והונמך מהמספר הקודם שעמד על 4.2 מיליארד שווה ערך לנפט) אבל התייחסה גם לפוטנציאל הכללי בכל הקשור לזהב השחור. נציין כי ההתיחסות כ'שווה ערך' (BBOE) ניתנת כאשר אין ודאות האם מדובר בנפט או גז.

הדבר החדש במצגת הוא הקביעה של נובל לפיה "פוטנציאל הנפט מצוי מתחת לכל תגליות הגז" לחופי ישראל. כלומר עד כה דובר על פוטנציאל הנפט ב'לוויתן', ושם מדובר לפי נידרלנד בעד 1.5 מיליארד חביות, אבל כעת נובל אומרת באופן מפורש כי פוטנציאל הנפט קיים מתחת לכל התגליות". נזכיר כי לנובל יש בישראל 7 תגליות גז - כשהגדולות הן 'לוויתן', 'תמר' ו'בלוק 12' בקפריסין. ויש גם את 'תנין', 'כריש', 'דלית' ו'דולפין'.

לעניין הגז, במצגת נובל חוזרת על כך שתחילת אספקה מ'לוויתן' לשוק המקומי תהיה ב-2016. כלומר למרות כל העיכובים בלוח הזמנים של אישור ייצוא הגז מ'לוויתן' - נובל עדיין לא רואה דחייה באספקת הגז לשוק המקומי מ'לוויתן'. להורדת המצגת - לחץ כאן
תגובות לכתבה(32):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 25.
    ברור
    זה...... 16/09/2013 13:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כשמש בצהרי יום ! גם אם לא נובל לא היו מזכירים זאת .....לא מבין לכן מה תוקע את מניות הנפט והגז מלהכפיל או לשלש את ערכן ......
    סגור
  • 24.
    תמיד כשרציו בעליה
    ניצן 14/09/2013 20:32
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מגיע ההוא ...שיבורך
    סגור
  • 23.
    רציו
    גו 14/09/2013 11:41
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ל19 יש לך תעות לרציו 15 אחוזים בליותן ולא 10 אחוזים כמו שאתה כותב יש לך טעות או ינטרס שזה יהי 10 כניראה שאתה מושקע באבנ ר עבל לא חשוב גמר חתימה טובה שתהיה לך ורשיון נטע ורואי מפוצץ נפט זה קרוב לתחת של הליו תן שזה שייך לרציו שיבעים אחוזים עשרים האיטלקים ועשר יזדמנות ישראלית גמר חתימה טובה לכל בית ישראל ושימותו הק נאים והצרי העיין
    סגור
  • 22.
    תקראו היטב,40% מהנפט מתחת לויתן, אך רוב הנפט מתחת לתמר.
    גיאולוג ת"א 13/09/2013 16:18
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מתוך 3.7 מליארד יחידות, 1.5 מתחת לויתן, ורוב היתרה מתחת לחולות תמר, כלומר רציו תתקרב ל- 80, ישראמקו ל- 100, דלק אנרגיה ואלון גז יכפילו ואף ישלשו את ערכן, תשובה ודודי ויסמן מצאו מכרה זהב
    סגור
  • 21.
    תגליות נפט בליוויתן
    אנונימי 12/09/2013 22:49
    הגב לתגובה זו
    16 0
    מיסטר דוידסון! ראה איך מדינת ישראל מתנהלת, ממשלה שעושה ככל יכולת לא לפסוח על כל פשלה אפשרית לעשות מגודל התגליות והמאגרים שלוליות קטנות. ללא ספק נוסף לשלומיאליות, יש יד מחבלת. מחר יום כיפור, 40 שנה למלחמת הביזיון, עיין בתגליות שמפוצצות את התקשורת בישראל! הישראלים לא יפסיקו לנפח, להאשים ללא כל פרופורציות את כל מי שזז. בסוף יהיה טוב. שנה טובה.
    סגור
  • 20.
    בחברים זרח בשער מגוחך... בחודש הקרוב המראה. (ל"ת)
    יובל 12/09/2013 20:54
    הגב לתגובה זו
    3 9
    סגור
  • יובל המבולבל או אולי הנבל ????
    הכי ותיק 38 16/09/2013 11:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עוד לא עבר יום וחצי מ כפור ו כבר אתה מוכר לציבור את המיץ של הזבל??? חבל לפחות תלמד אם כבר להשקיע בזבל אז תמיד לשבת עם ההנהלה ביחד בגוליבר בדיוק כמו שתשובה יושב ב..דלק אנרגיה ו מכר לציבור את אבנר ו דלק קידוחים אני מתאר לעצמי ש מה שכתבתי ***גדול**עליך אז ש לבנק ש יסבירו ל שכמותך
    סגור
  • 19.
    רק אבנר ודלק קידוחים
    מיקי 12/09/2013 20:43
    הגב לתגובה זו
    7 1
    לרציו רק עשרה אחוזים במאגר אבנר לדוגמה פי שניים ואיפה מאגר תמר ובלוק 12 אז אם רציו טובה אז מה אבנר?
    סגור
  • מאד
    נכון ...... 17/09/2013 09:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלא של- רררצצצצצייייווווו, יש את גל 100% עם אותם פרוספקטים בדיוק כמו לויתן ושטח הרבה יותר גדול .....לכן רציו היא לדעתי המניה המועדפת מבחינת הפוטנציאל שלה על כל חב' חיפושי הנפט/ גז גם יחד !
    סגור
  • 18.
    לפי דעתי רציו תגיע לשער 80,,,עד 3 שנים מהיום (ל"ת)
    המהמר 12/09/2013 20:37
    הגב לתגובה זו
    13 3
    סגור
  • טען עוד
  • תוך שנה שער 100 לגזור ולשמור (ל"ת)
    תומר 13/09/2013 13:12
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 216- רציו תעבור את שער 120 (ל"ת)
    אנונימי 12/09/2013 22:58
    הגב לתגובה זו
    16 1
    סגור
  • 17.
    והרמאים אתמול נתנו הודעה כדי להוריד את רציו (ל"ת)
    המהמר 12/09/2013 20:35
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגור
  • 16.
    חוזר שוב ואומר לכם רציו תהיה בשער 300
    סוחר חתיך 12/09/2013 17:45
    הגב לתגובה זו
    32 5
    פשוט אל תמכרו לבעלי פנים שמתים לקנות ממכם בזול אל תמכרו להם יח אחת,חכו ותראו שבשמן יודיעו על הנפט הסקטור הזה יטוס עשרות אחוזים במספר ימים.... מחזיק רציו כמות ענקית מעל 2 מליון יח,ישראמקו,דלק קבוצה,שמן,מודיעין.... יאאלה חברים בקרוב נהיה עשירים בעה...דע לפני מי אתה עומד לפני מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא...יתהלל שישתבח שמך בעולמי עלמא....שנזכה לגאולה השנה שיחרבו אויבינו ושוניאינו... שנה טוב גמר חתימה טובה לכל עם ישראל!!!ולגבי הנפט מי שמאמין לא מפחד
    סגור
  • לסוחר חתיך אמןןןן שנה טובה יא תותח (ל"ת)
    יהודי מושקע בנפט וגז 12/09/2013 18:01
    הגב לתגובה זו
    16 1
    סגור
  • 15.
    הטיפשים כולל שופטי בית המשפט קוראים
    מקוה שלמעלה 12/09/2013 17:11
    הגב לתגובה זו
    18 2
    את כל הכותרות האלה ונקוה שיהיה יצוא לטובת כןלנו
    סגור
  • 14.
    בגלובס על טורקיה אני מתרגש רציו לשער 100
    חברים תקראו 12/09/2013 17:02
    הגב לתגובה זו
    20 3
    שנההההה טובהההההההההההה
    סגור
  • 13.
    עדיין מחפשים? אולי לקחתי מעט מידי?
    שישינסקי 12/09/2013 16:35
    הגב לתגובה זו
    7 6
    חומר למחשבה לכל אלו שהפחידו אותנו שאם יטילו מיסים יפסיקו לחפש.
    סגור
  • 12.
    מדובר במספרים דמיוניים שקשה לעכל!!
    יעקב 12/09/2013 16:34
    הגב לתגובה זו
    26 1
    רבותי,מדינת ישראל ניצבת בפני פריצה כלכלית אדירה ומתקשה להפנים, אבל נשארנו עם מנהיגות גלותית,הססנית, שלא מתאימה למציאות הדינמית של המאה ה-21, יש לפעול בנחישות ובחוכמה קדימה,אבל לצערי המנטליות חזקה יותר(שטיניץ,שישינסקי,ביבי,סטיב שלי וכו' קשי הבנה ומתקשים בקבלת החלטות וחבל!
    סגור
  • 11.
    אחרי כיפור יהיה שמחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    ההמראה יצאה לדרך 12/09/2013 16:31
    הגב לתגובה זו
    18 1
    סגור
  • דלק לשיא חדשששששששששששששששששש (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 12/09/2013 18:39
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 10.
    3.7 מיליארד לא מיוחס לישראל!? (ל"ת)
    יוסי 12/09/2013 16:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    אל תגיד לא ידעתי, פחדתי, איזה טיפש הייתי. רציו התחילה
    רציו-נל 12/09/2013 16:19
    הגב לתגובה זו
    26 2
    בהמראה...
    סגור
  • קורא אותך כל הזמן גם אני ברציו עם כל
    אחי אוהב אותך 12/09/2013 16:29
    הגב לתגובה זו
    20 2
    החסכונות של כל החיים שנה טובה אחי
    סגור
  • 8.
    רציו ההשקעה הכי טובה בשוק. ושלא תגידו למה לא השקענו (ל"ת)
    רציו-נל 12/09/2013 16:17
    הגב לתגובה זו
    25 4
    סגור
  • 7.
    רציו המלכה לשנת 2013-2015 (ל"ת)
    רציו-נל 12/09/2013 16:17
    הגב לתגובה זו
    19 3
    סגור
  • 6.
    רציו לקראת פריצת שער 40 ומשם the sky is the limit (ל"ת)
    רציו-נל 12/09/2013 16:16
    הגב לתגובה זו
    22 3
    סגור
  • 5.
    מלכה יש אחת. וקוראים לה רציו (ל"ת)
    רציו-נל 12/09/2013 16:15
    הגב לתגובה זו
    20 5
    סגור
  • 4.
    3.7 מיליארד? זה שווי ברוטו של 370 מיליארד דולר !!!
    יוסי 12/09/2013 16:14
    הגב לתגובה זו
    20 1
    3.7 מיליארד? זה שווי ברוטו של 370 מיליארד דולר !!! לפני מיסי ששינסקי ושטייניץ החכם הגדול והוצאות. זה מטורף לגמרי.
    סגור
  • 3.
    נובל עושה קופה מעבודות הקידוח יותר מההכנסות על גז (ל"ת)
    משקיע 12/09/2013 16:07
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • 2.
    נובל אף פעם לא עצרה את הפעילות (ל"ת)
    dde 12/09/2013 16:00
    הגב לתגובה זו
    17 2
    סגור
  • 1.
    ואבנר הנסיך לא לפספססססססססססססס (ל"ת)
    רציו המלכה 12/09/2013 15:57
    הגב לתגובה זו
    20 2
    סגור