20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

10:56 באירופה - הדאקס מטפס 0.6%, הקאק עולה 0.4%

10:55 מניית מנדלסון תשתיות בולטת בעלייה של 3.4% במחזור חריג

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
טפנו זג רודמ

מדור גז ונפט

מדור גז ונפט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

לא יאמן: ממש בדקה ה-90, נדחה הדיון בבג"צ על יצוא הגז - בלמעלה מחודש

בזמן שכולם ממתינים להתקדמות בנושא ייצא הגז הטבעי מישראל, טחנות הצדק טוחנות לאט. הדיון בבג"צ נדחה
 |  49
לוקחים את הזמן
Share
בזמן שכולם ממתינים להתקדדמות בנושא ייצא הגז הטבעי מישראל, טחנות הצדק טוחנות לאט. בתחילת חודש אוגוסט החליט בג"צ בראשות נשיא העליון אשר גרוניס לקיים את הדיון על אישור ייצא הגז הטבעי בהרכב מורחב וקבע את מועד הדיון ל-17 בספטמבר. היום המועד הזה נדחה ל-20 באוקטובר.


ייתכן שדבר הדחייה קשור לחופשות השופטים, שכן המועד המקורי של הדיון (19 בספטמבר) נקבע ליום שלישי הבא - בין יום כיפור לערב סוכות. כעת יתקיים הדיון לאחר תקופת החגים. נציין בהקשר זה כי כל הצדדים מודעים לדחיפות הדיון ומתן ההכרעה בכדי ששוק הגז יוכל להתחיל בהליך של פיתוח, ובכל זאת הדיון נדחה.

בכדי להבהיר עד כמה מדובר בסחבת של ממש בכל הנוגע לאישור ייצא הגז, נציין כי ההמלצות הסופיות של ועדת הייצוא ('צמח') התקבלו בספטמבר 2012אחר כמעט שנה של דיונים, לממשלה לקח זמן רב להחליט ורק ב-23 ביוני אישר נתניהו ייצוא של 40% ממאגרי הגז. הדיון הראשון בבג"צ שהוגש נקבע ל-1 לאוגוסט, הוא נדחה ל-17 בספטמבר ועכשיו ל-20 באוקטובר.

אם בג"צ יקבל את העתירה של יחימוביץ' ויבטל את אישור הממשלה לאישור הגז. הכדור יעבור למגרש של הכנסת לקריאה ראשונה, משם לאחת הוועדות (ככל הנראה ועדת הכספים) ומשם לקריאה שניה ושלישית. מדובר יהיה בתהליך של לפחות חצי שנה נוספת.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום השבועי - כל הקידוחים, השמועות, הסימנים והתנודות בעולם הגז נפט
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

49 תגובות ב-40 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
40 יאיר 15/09/2013 11:10 דלק נדלן
אחרי הגנבה של המשקיעים בדלק נדלן, לא יזיק אם תשובה יפסיד כמה מיליונים
39 עזרא 12/09/2013 22:20 שופטי בג ץ איכן האחריות הלאומית (ל"ת)
38 מן הישוב 12/09/2013 16:01 עד שהרופא יגיע החולה ימות!
לעיתים יש להכות על הברזל כשהוא חם, גרירת הרגלים של ממשלת ביבי בכל התחומים מסבה נזק רב למדינה(ראה מינוי נגיד,החלטה בנושא פיתוח משאבי הגז ואתר צפוני להולכה,החלטה על היקף היצוא). העולם לא מחקה לנו,כשיתעוררו יהיה מאוחר! ממש מנהיגות חלם!
37 מה יש להתפלא אם 12/09/2013 10:48 זוהי הממשלה שלנו? (ל"ת)
ממשלה גרועה 12/09/2013 15:04 ועשירה בממון שדורכת על החלשים והמסכנים - ביבי את לפיד
ואת בנט ושות' בע"מ. היידה ביבי, הביתה, או שלפחות, תחזיר אותם כבר לביתם ותבטל בהקדם האפשרי את הגזירות הרעות שלכם. בכבוד רב, אזרח מדינת ישראל.
36 שאול המלך 11/09/2013 19:33 רבותאי צריך לקחת הפסקה
עכשיו בית המשפט עובד בקצף של הפוליטיקאים, הנושא היה מוכן באוגוסט 2012 ועכשיו ספטמבר 2013 ממשיכים לדחוק ולדחוק יופי של בית משפט, יופי של כנסת רק יודעים להתקן את המשכורות שלהם, אבל לעבוד צריכים ללמוד מהקפריסאים
35 מומחה לחלמאים 11/09/2013 16:32 בושה לשופטים
זו הוכחה ניצחת שלשופטים אין שום מושג בכל הסוגיה של יצוא הגז או שהם עדיין בשלב של לימוד.....למה לא ידחו מיד את העתירה בנימוק הכי פשוט שאין להם שום מושג בנדון? העדיפו לעשות צחוק מעצמם
34 אנונימי 11/09/2013 16:30 מדינה שודדת את אזרחייה
ידחו או לא ידחו , עדיין כל אחד במדינה הזו נשדד עי הממשלה , מדיניות מיסים ואגרות . אם יבדקו במכון לסטטיסטיקה בשנים האחרונות כמה המיסים עלו ,הממשלה תיפול בהצבעת אי אמון .
33 דנידין 11/09/2013 15:48 יש אלוהים לפני יום כיפור-זאת מכה כל תאבי הבצע במדינה! (ל"ת)
ככ 12/09/2013 15:42 תאבי הבצע זה לא אלו שרוצים לגזול את המציאה מהמשקיעים? (ל"ת)
32 אחד שאיכפת לו 11/09/2013 15:34 חלם...........
ארץ אוכלת יושביה....
31 אחד 11/09/2013 15:09 עם משכורות כשלהם,לא פלא שהם בחופשה בחו"ל חודש.
בגץ צווארון לבן לבנבן עשירים מבלים בחול והכלכלה קורסת
30 הדמוקרט 11/09/2013 15:08 כמו בכל מדינה דמוקרטית ההחלטה על נושאים
כמו תקציב מדינה מדיניות יצוא ויבוא מחיר שיחת טלפון וכדומה צריכה להתקבל על ידי אנשים מורמים מעם שלא נבחרו בבחירות דמוקרטיות. שופטי בג"ץ צריכים להחליט בנושאים כאלו ולא הרשות המבצעת שאנו בחרנו...
29 אנונימי 11/09/2013 14:51 רוצים דיקטטורה.נמאס מבית המשפט.שילכו לעזאזל (ל"ת)
28 הצבור אשם 11/09/2013 14:40 למה בחרנו גרוניס ולא ביבי
מדינת חלם החירות רק למראית עין מי שקובע זה בג"ץ מעניין מה יחליט לתקוף באירן ביבי או המצביא גרוניס
27 נותן בראש 11/09/2013 14:40 עם משול לחמור
כשאברהם לקח את יצחק לעקידה התלוו איליו החמור ועוד שני נערים......כשהגיעו אל מול הר המוריה שאל אברהם את הנערים אם הם רואים נצנוץ הפיסגת ההר והם ענו שלא רואים כלום...שבו פה עם החמור גער בהם אברהם וכינה אותם עם משול לחמור.......והנמשל: אל מול עיני העם בציון יש ניצוץ בפסגת ההר..אל הוא מכשסה עיניו..מקים עוד ועוד ועדות ומבקש שבג"צ שיחליט שהחליט לא להחליט....אכן עם משול לחמור
26 אזרח כועס 11/09/2013 14:36 אידיוטים
פשוט אידיוטים..אין מילה אחרת...אלה שופטים אלה??? נראה אותם גברים תובעים אותי על הוצאת דיבה....השם שמור במערכת
25 blond101 11/09/2013 14:34 אתם יודעים למה לא מעריכים
אותם כי השופטים האלה לא מהעם שלנו. הם מעם אחר מנותק מהמציאות. מענין אם הם היו דוחיםמשפט אם זה היה על השכר שלהם.
שופטים בישראל 11/09/2013 14:45 יש לבדוק איך אנשים עם קשרים מגיעים להיות שופטים
ואיך עוזרים לשופטים הם רק בוגרי מכללות כדי שהשופטים לא ירגישו מתחרים . נוח להם שעוזרים יהיו נחותים מהם ולא יהוו איום בית המשפט מלא שופטות רעות . בית המשפט מדרדר מיום ליום כי בכל מכללה הפקולטה הראשית זה משפטים שם לא צריך להתאמץ כדי להיות שופט חכם ומקורי הבינוניות חוגגת בכל דבר בארצנו כי השיקולים הם אחרים ולא טובת הציבור . בושה וחרפה שלא סוגרים פה מכללות למשפטים עד מתי זילות המקצוע?
24 המאזן 11/09/2013 14:09 הצדק דורש
לדחות את שכר השופטים עד ה-20.10...
23 הסיבה לדחייה שמן 11/09/2013 14:01 שמן הודיעה על תגלית לכאורה כך שלא ברור כמות הגז
תגלית שמן תשפיע חזק על החלטת בג"ץ במידה ויש שם כמות רצינית של גז - לכן אולי החליטו לדחות את ההחלטה כך הסיכוי גבוה יותר לייצוא כמות גדולה.
בני 11/09/2013 15:25 ילד לך תמכור ארטיק קרח בחוף אשדוד (ל"ת)
22 בא 11/09/2013 13:51 לפי דעתיהסתברות יותר גבוה שיעבירו את הדיון לכנסת . (ל"ת)
חלמאות 11/09/2013 14:24 וישאירו את החלטת הממשלה על כנה...
אז למה להתעכב בפיתוח מאגרים..... כל החלטה שתפחית / תבטל את יצוא הגז תגרום לכך שהגז ו/או הנפט יישאר באדמה וווווווישאר שלנו
21 החופש של השופטים עול 11/09/2013 13:49 חוצפה !! מגעיל !!! פשע !!! הרס כלכלי !!
לא מתביישים - מדינה זבל !
20 משוגעים 11/09/2013 13:47 מדינה משוגעת יורה לעצמה ברגל
לא איכפת להם מהכסף של הציבור והפסדי העתק - נגרמו בעבר הפסדים במיליארדים עקב עיכובים - וגם עכשיו נגרמים נזקים אדירים
19 אבי 11/09/2013 13:38 מי משלם על הנזקים חלאות !
הציבור מפסיד המדינה מפסידה ולאף אחד לא איכפת - בושה מדינה מגעילה חבל שנולדתי כאן
18 משפטן 11/09/2013 13:35 הדחיה רומזת לצדדים להגיע לפשרה (ל"ת)
17 אנונימי 11/09/2013 13:23 כל חודש דחיה, קופת המדינה מפסידה מיליארד שקל מס! (ל"ת)
אוהבת אזרחים 11/09/2013 13:48 קופת הטייקונים מתרוששת וזה סבבה לגמרי (ל"ת)
אוהב מאוד אזרחים 11/09/2013 13:59 חבל שאין לך מושג מזערי בכלכלה (ל"ת)
16 דוד 11/09/2013 13:22 סבלנות
מניות הגז הם לטווח ארוך.שככתם שעוד מאט מתחיליים ליקדוח לנפט. אני שנתיים מהיום בהמתנה . שיהיה לכולם גמר חתימה טובה ובהצלחה .
15 יופיטר שוקי הון 11/09/2013 13:15 חבלללללללללללללללל (ל"ת)
14 יגאל 11/09/2013 13:01 בושה למערכת המשפט (ל"ת)
13 שרון 11/09/2013 12:54 מכרתי רציו לעת עתה, נקנה בעתיד (ל"ת)
12 חזי 11/09/2013 12:49 חלם זה לא כאן, יוון זה כאן!
הלוואי חלם. המערכת תעשה הכל כדי למלא את קופתה כדי שיהיה מספיק כסף לממן את הפנסיות והמשכורות של השרות הציבורי הרקוב. צדק? לא כאן
11 יובל המבולבל 11/09/2013 12:42 זה עיתונות?
מי ביקש לדחות את הדיון? למה ביקש לדחות את הדיון? מי יהיו הנהנים? על כל אלו ועוד נצטרך למצוא תשובה בבמה אחרת, אשר מתייחסת ביותר כבוד לקוראים.
10 סוחר חתיך 11/09/2013 12:33 איזה מדינה דפוקה בחיי שזה שובר שיא בטיפשות
לא נותנים לנפטים רצף של עליות וחבל אבל סבלנות טעמה מר פרותייה מתוקים אולי שווה לחזק בקטנה פוזיציות שמעו חברים בגץ יאשר את היצוא זה הכל הצגה של השמאל אני לא קונה את זה לא מוכר כלום
לסוחר חתיך 11/09/2013 12:48 אתה צודק פשוט סבלנות הימים היפים לפנינו אל תמכרו יח 1 (ל"ת)
תל אביבית 11/09/2013 12:44 כל דחיה בהחלטה פירושה ירידות במניות והזדמנות להגדיל
אחזקות. בסוף הם יחליטו משהו. אולי הם מחליפים את הכסאות בלשכה שיהיה להם נוח לשבת על המדוכה. גם יזמינו תפריט ממסעדת יוקרה כל זה יעזור להם להחליט נכון למען עם הטמבלים הישראלים
9 יוסי 11/09/2013 12:24 בגלל זה ישראמקו עשתה פרסה מעליות לירידות
השאלה עד לאן זה מוריד אותה עכשיו?
8 על בטוח 11/09/2013 12:22 תגידו תודה לאישה אחת אומללה - שלי יחימוביץ'
לא מענין אותה שהכול נדפק בגללה העיקר נזק נזק נזק לגרום. שתלך לעזאזל עם כל המפלגה שלה.
7 kimkim 11/09/2013 12:20 פשוט לא להאמין,איזו מדינת חלם. (ל"ת)
6 KO 11/09/2013 12:16 חלם זה כאן
מדינת ישראל בשיטתיות עושה ככל שביכולתה להרוס את נושא הגז
5 איציק 11/09/2013 12:15 בושה
מדינה בושה. שרים בושה. חכים בושה. שופטים-ללא בושה......--יאללללה לקפל אין פה סיכוי לשפייות .
4 ian 11/09/2013 12:06 עכשיו מבינים למה צריך עוקף בג"צ. (ל"ת)
3 יוני 11/09/2013 12:06 צריכם להצדיקאת...
הם צריכים להצדיק את השכר+קפה ועוגיות ... פשוט בושה וחרפה "למפעל הצדק"........
2 תל אביבית 11/09/2013 12:02 יש זמן תדחו עד ששלי יחימוביץ תלמד משפטים ותהיה
בחבר השופטים.
1 יופי עד אז ימצאו עוד 11/09/2013 11:59 גז יצוא יאושר רציו עולה עולה (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש