מהלך בזק: תוך מספר שבועות יחל קידוח במבנה "תמר SW" - מה הפוטנציאל?

סיכויי ההצלחה - 90%. לפני פחות מחודש הגיע דו"ח המשאבים, ותוך מספר שבועות יחל הקידוח. עליות חדות בסקטור, בהובלת רציו
 |  (27)
אסדת לוויתן, צילום: אלבטרוס
זה היה מהיר, רק לפני פחות מחודש קיבלו השותפות במאגר תמר SW את דו"ח המשאבים , וכעת הן מדווחות כי תוך מספר שבועות יחל הקידוח בפרוספקט. השותפות הן דלק, נובל, ישראמקו ואלון - כלומר אותן שותפות במאגר 'תמר'.

היה זה ב-21 באוגוסט שהשותפות ברישיון הוציאו דיווח לפיו נתקבל דו"ח משאבים לפרופסקט תמר South-West ולפיו בפרופסקט יש פוצנציאל ל-19.1 BCM (שזה 0.6 TCF) בסבירות של 90%. וכעת מבלי להמתין יותר מידי, השותפות הוציאו דיווח לפי קידוח אקספלורציה ברישיון יחל כבר בשבועות הקרובים.

הקידוח בתמר SW יחל מייד לאחר סיום מבחני ההפקה ב'בלוק 12', וצפוי להימשך 4 חודשים. אתר הקידוח נמצא במרחק 100 ק"מ מחופי חיפה ויהיה למה שנקרא "חולות תמר" מגיל אוליגומיוקן. עומק המים באתר הקידוח הוא כ-1,650 מטר, והעומק הסופי המתוכנן לקידוח הוא כ-5,300 מטר מפני הים. סה"כ תקציב הקידוח ללא מבחני הפקה הינו כ-122 מיליון דולר.

{אבנר יהש} ו דלק קידוחים יהש 0% דלק קידוחים 913.7 0% דלק קידוחים יהש בסיס:913.7 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שמחזיקות כ"א ב-15.6% מהרישיון עולות כ-2.5% כ"א, ישראמקו יהש 0% ישראמקו יהש 39 0% ישראמקו יהש בסיס:39 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שמחזיקה ב-28.75% מזנקת 2.75%. אלון גז 0% אלון גז 4,015 0% אלון גז בסיס:4,015 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שמחזיקה ב-4% הינה עם אפסית. נובל מחזיקה ב-36%. נציין גם את רציו יהש 0% רציו יהש 237.9 0% רציו יהש בסיס:237.9 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שמזנקת 4.4% בעקבות הדיווח, שכן כל גז נוסף שיימצא - מחזק את אפשרות הייצוא.

תגובות לכתבה(27):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    רציו הכי פריירים בזמנו רציו מכרה 85% מלוויתן לתשובה
    ראוובן 27/09/2013 08:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזמנו רציו מכרה 85% מלוויתן לתשובה ונובל אנרגי
    סגור
  • 15.
    בשביל מה לפמפם את גבעות? אין לה זכות קיום!!!
    רונן 11/09/2013 06:44
    הגב לתגובה זו
    1 16
    לא יכול להיות שחברה שהפיקה נפט בשווי של כמה עשרות מליוני דולרים מסיימת בהפסד!! הם מצאו שיטה וחיים עליה מצויין. הציבור יממן את הקידוחים והם ייקחו את כל השמנת. בסופו של דבר לא משנה מה יימצא בקידוח, הציבור לא יהנה מזה. צריך להיות טפש לחלוטין בשביל לקנות את מניות גבעות ולהשתתף בהנפקות שלהם. חישוב קל. המדינה לוקחת תמלוגים. השותף לוקח 20% בלי התחשבות בהוצאות או בתמלוגים והמשקיעים?? להם יש רק תפקיד אחד, לתת עוד כסף שהרי ללא קשר לגודל התגלית, החברה תפסיד
    סגור
  • טעויות רבות בידך. 1. חברה טובה עם הנהלה מצויינת, הגונה
    לרונן הטוקביסט, 11/09/2013 10:32
    הגב לתגובה זו
    6 0
    וישרה, שמשום מה אינה מוצאת חן בעיניך בלשון המעטה, ואתה מנסה להוציא עליה דופי. 2. חברה שמפיקה נפט יומי בצורה יפה באופן עקבי ורצוף. 3. פוטנציאל ממשי גבוה בשדות, חלקו בתקופה הקרובה. 4. טריגרים חיוביים נוספים, כדוגמת הכנסת שותף גדול וכדומה שלט כאן המקום לפרטם. חוץ מזה, תכתוב שמפמפמים כאן את גבעות. בקיצור, תמתין מעט ותראה כיצד טעית בגדול. שנה טובה.
    סגור
  • 14.
    כל מניות הלוויתן. בדרך לעליות (ל"ת)
    יהודה ג 10/09/2013 23:21
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 13.
    כל מניות הלוויתן. בדרך לעליות חזקות מאוד !!!!!!!!
    יהודה ג 10/09/2013 23:20
    הגב לתגובה זו
    1 6
    רבותיי סוף. סוף מניות הגז. מתחילות לעלות וזו. בשורה חיובית מאוד אחרי. תקופה ארוכה מאוד של דישדוש מורת. עצבים
    סגור
  • 12.
    ״מהלך בזק״ - מתאימה יותר למהלך של מנכ״ל גבעות הנכבד
    הכותרת בכתבה זו 10/09/2013 21:21
    הגב לתגובה זו
    13 0
    שראיתי היום בערב בהודעת החברה במאיה. מנוסח ההודעה אני מבין כי נרמז שיש מצב לסיום הקידוח עוד לפני המועד המשוער וזאת אומרת שהחברה תמתין בסבלנות לסיום מגד 6 שבעקבותיה תהיה תוך זמן קצר ביותר הנפקה לציבור וזה נשמע לי טוב מאד לציבור המשקיעים, כולל גם אותי. אם אני מנסה להבין דבר מתוך דבר, נראה לעניות דעתי שהקידוח מתקדם טוב יותר מהמצופה ולא נותר לדעתי אלא להמתין לתוצאות המעשיות. בברכה, דעה אישית של אחד המשקיעים .
    סגור
  • בסעיף 4 של נוסח ההודעה, מר לוסקין מדבר על "חלון
    דעה אישית 10/09/2013 22:49
    הגב לתגובה זו
    8 0
    הזדמנויות" לביצוע הנפקה שעשוי להיות לפני 31 בדצמבר 2013 באם שלב הקדיחה יסתיים לפי המתוכנן והמצופה. לכן לדעתי האישית, אפשר לראות בזה רמז למשהו טוב ואפשר גם שלא!
    סגור
  • מצויינת דעתו של עו"ד יוני בנושא. אם הוא צודק, אז זה טוב
    בפורום דיבורסה גבעות 10/09/2013 21:38
    הגב לתגובה זו
    9 1
    ליהודים.
    סגור
  • הנפקה במחיר ריצפה מינימלי של 10 אג' נראית לי בהחלט
    טוב מאד אפילו. 10/09/2013 23:09
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סבירה והוגנת בהשוואה לישראמקו למשל.
    סגור
  • 11.
    מדוע תשובה רצה לרכוש את מניות המיעוט בדלק אנרגיה?
    רני רהוב 10/09/2013 15:59
    הגב לתגובה זו
    6 10
    כי המניה שווה כפליים,וביחד עם אלון גז מדובר במכרה זהב. לא להענות להצעות רכש בשתי המניות.
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    לקנות ולשכוח מהם לשנה שנתיים למכור ב 5000% רווח לצאת
    סוחר חתיך 10/09/2013 15:06
    הגב לתגובה זו
    23 1
    לפנסיה ולהגיד לחברה גם אני התעשרתי בזכות הגז ונפט אני ועוד 300000 איש אנחנו שהאמנו כל הזמן הזה בעוד שאנשים זילזלו מכרו קטלו וניסו לישבור את רוחינו אנו אלה שהלכו עד הסוף....סבלנות טעמה מר אך פיירותה מתוקים מדבש,ארץ זבת חלב ודבש והעיקר לסמוך על בורא עולם ולא לפחד כלל בהצלחה שנה טובה חתימה טובה בריאות אושר ועושר ושנזכה לגאולה במהרה
    סגור
  • 9.
    מעניין כמה הוא נותן לגבעות, אם בכלל? (ל"ת)
    90% - הבנתם את זה? 10/09/2013 14:49
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • 8.
    רציו המלכה של מניות הגז נפט. 2013. 2014 !!!!!!!!!
    אבי י 10/09/2013 14:48
    הגב לתגובה זו
    9 10
    רציו עוד. תעלה. הרבה מאוד עוד לפני גילויי הנפט בלוויתן. כידוע בלוויתן. מיליארדים של חביות. נפט בודאות !!!!!!!!
    סגור
  • 7.
    אם זה ככה אז ברציו יהיה יצוא בטוח והיא תעוף בחודש הקרוב
    יוסי 10/09/2013 14:45
    הגב לתגובה זו
    9 9
    יש לי גם ישראמקו וגם רציו אבל אם מישהו מתלבט רציו עדיפה כי אם זה נכון אז יש יצוא של גז ואז רציו היא זאת שתכפיל את עצמה,לא סתם היא עלתה הכי הרבה היום מכל מניות הגז היא עלתה ל5.51 השאר 2.6 זה יותר מכפול.
    סגור
  • 6.
    מניות הגז לקראת עליות. מטורפות. !!!!!!!!
    יוסי. כ 10/09/2013 14:44
    הגב לתגובה זו
    10 9
    רבותיי סקטור. הגז. נפט מתחיל. להיתעורר. מהתרדמת ואנו עומדים לחזות בעליות. חדות מאוד בתקופה. הקרובה מנית הגז ניסחרות היום מאוד מאוד בזול ביחס לפוטנציאל. הענק שטמון בהם !!!!!!
    סגור
  • 5.
    תקנו מהר מהר מודיעין !!! (ל"ת)
    . 10/09/2013 14:10
    הגב לתגובה זו
    2 11
    סגור
  • בשביל להפסיד את הכסף מהר מהר??? (ל"ת)
    בשביל מה??? 10/09/2013 22:07
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 4.
    רציו בדרך ל 300 הסקטור לפני פיצוץ לחלל 2014 שנת הנפט (ל"ת)
    סוחר חתיך 10/09/2013 13:52
    הגב לתגובה זו
    10 12
    סגור
  • קודם אבנר שתגיע ל300 אחרי כן רציו. לאן אתה ממהר (ל"ת)
    לסוחר ותיק 10/09/2013 14:37
    הגב לתגובה זו
    1 12
    סגור
  • נכון בעוד 300 שנה (ל"ת)
    aru 10/09/2013 14:17
    הגב לתגובה זו
    1 11
    סגור
  • יש בגץ בדרך ,בקרוב . (ל"ת)
    בא 10/09/2013 13:58
    הגב לתגובה זו
    1 13
    סגור
  • 3.
    סבירות גבוהה
    ידידידיה 10/09/2013 13:10
    הגב לתגובה זו
    1 17
    גם במודיעין עם הסקר התלת מימדי היתה סבירות גבוהה.. ראו הוזהרתם מתמר SW...
    סגור
  • ידידיה יקירי קצת אופטימיות
    מן הישוב 10/09/2013 14:09
    הגב לתגובה זו
    4 9
    אני מבין את דאגתך אבל מודיעין אינה נובל!
    סגור
  • 2.
    מדהים שישראמקו לא מוזכרת בכתבה! (ל"ת)
    רועי עובדיה 10/09/2013 13:03
    הגב לתגובה זו
    1 10
    סגור
  • תסתכל שוב (ל"ת)
    אלוין 10/09/2013 14:18
    הגב לתגובה זו
    0 9
    סגור
  • אתה צריך להסתכל דרך מיקרוסקופ (ל"ת)
    שי 10/09/2013 14:09
    הגב לתגובה זו
    0 9
    סגור
  • 1.
    ק.דלק