גיל בשן: "הצטמצמו הסיכויים לעסקת וודסייד, לצינור גז יש יתרונות פוליטיים וכלכליים" - מי המניה המומלצת?

אנליסט האנרגיה של IBI בראיון ל-BizportalTV על הצעת הרכש בדלק אנרגיה, המידע שנחשף בתשקיף והמניות המומלצות. צפו בריאיון
גיל בשן, צילום: bizportal; אלבטרוס
משקיעי שותפויות הגז נפט הגדולות {אבנר יהש}, דלק קידוחים יהש -2.09% דלק קידוחים 960.5 -2.09% דלק קידוחים יהש בסיס:981 פתיחה:988 גבוה:988 נמוך:950 תמורה:21,867,563 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו רציו יהש -1.09% רציו יהש 226.6 -1.09% רציו יהש בסיס:229.1 פתיחה:228 גבוה:229.2 נמוך:225.3 תמורה:3,110,844 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ממתינים בדריכות לדיון שייערך בביהמ"ש העליון ב-17 בספטמבר, במסגרתו צפויה להתקבל החלטה בנוגע לסוגיית מכסות ייצוא הגז. בד בבד, מחזיקי השותפויות גילו בערב יום שני האחרון כי דלק קידוחים ואבנר עדכנו במסגרת מדף כי הן מנהלות מגעים עם מדינות שכנות בכל הנוגע להקמת צינור גז או מיכליות שיאפשרו ייצוא הגז למדינות אירופה.

Bizportal שוחח עם האנרגיה של בית ההשקעות IBI גיל בשן על השלכות המגעים של שותפויות הגז עם מדינות שכנות, על הסבירות כי עסקת וודסייד לרכישת 30% מ'לוויתן' אכן תתממש, על הסיכויים למחיקת דלק אנרגיה -2.61% דלק אנרגיה 127,000 -2.61% דלק אנרגיה בסיס:130,400 פתיחה:130,400 גבוה:130,200 נמוך:126,400 תמורה:1,203,606 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מהבורסה בת"א לאחר הכישלונות הקודמים, ומסמן שותפויות מומלצות להחזקה בטווח הקצר.
תגובות לכתבה(12):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    יצוא גז גיל בשן
    המאמינה 11/08/2013 17:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חברים כל הכבוד תלמדו לא להתייחס לאף אחד רציו תוכיח את עצמה בגדול....וגם אם דחו את היצוא לספטמבר הכל יהיה ביחד עם האסדה......
    סגור
  • 10.
    לצערי כל האנליסטים נראים לי סיסי
    הכי ותיק 38 11/08/2013 11:26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    קשה לי להאמין שבמשך השנתיים האחרונות לא ראיתי ולו המלצה אחת על דלק אנרגיה מ אף אנליסט להערכתי יכולות להיות כמה סיבות לכך אחת....חוסר ידע רציני וניתוח רציני של ענף הנפט שתיים פחדנות וניגוד אינטרסים ואף איום מרומז על האנליסטים לא לסקר ולהמליץ על ד .אנרגיה הריי בתי השקעות אוכלים מ שולחנו של תשובה חשוב לציין את יושרה של הנהלת דלק שלא העלימה או הסתירה את כוונתה לעתיד אז...... מה אתם חושבים שווים ***האנליסטים****?????
    סגור
  • בשן .......תן תגובה (ל"ת)
    אלון 11/08/2013 12:01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 9.
    נשאר
    לא...... 11/08/2013 04:04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כבר הרבה זמן לפריצתן המדהימה של מניות לויתן !
    סגור
  • 8.
    גיל בשן מטעה את המשקיעים כ 3 שנים- הכל הפוך...
    יונתן 09/08/2013 22:30
    הגב לתגובה זו
    13 1
    המניות כבר מתמחרות את העינין שהעסקה עם וודסהייד לא תתקיים- ולכן הן עולות!
    סגור
  • 7.
    קונה דלק אנ' ואלון גז שתיהן זולות להפליא
    אנליסט 09/08/2013 17:21
    הגב לתגובה זו
    11 2
    דלק אנרגיה זה מכרה זהב לכן תשובה מנסה כל חצי שנה הצעת רכש ונכשל. השווי שלה כנראה כפול משווי בורסאי. אלון גז מחזיקה 4 אחוז מתמר ומתומחרת במחצית משוויה האמיתי, גם כאן דודי ויסמן מכין הצעת רכש.החסרון- מחזורים לא גדולים.
    סגור
  • 6.
    דלק אנרגיה, לא יקום ולא יהיה !!!
    משקיע ותיק 09/08/2013 17:02
    הגב לתגובה זו
    14 1
    מאיפה האנליסט המלומד יודע כמה שווה המניה החדשה דלק תמלוגים? כמה השווי הפנימי האמיתי , של דלק אנרגיה ? כרגעף ההצעה של תשובה , ללא דלק תמלוגים, נמוכה בכ 10% משער הבורסה ( ושער הבורסה, להערכתי, בדיסקאונט משמעותי, לעומת השווי הפנימי האמיתי).. אז גם אם יהיו מספיק פריירים טיפשים , לתת לתשובה מתנה , ולהיענות להצעת הרכש, אני מבטיח לו מלחמה רציני. , דרך בית משפט .. עשה לי התרגיל הנ"ל באלעד מלונות, ודלק ילאומי (בלרון).. הצעת רכש כפוייה , במחירים מגוחכים.. פתאם , כשן לא ציבוריות, הפכו להיות מפלצות של מיליארדים... זהו.. הפעם לא !!!
    סגור
  • 5.
    רק דלק אנרגיה
    שרלוק הולמס 09/08/2013 16:25
    הגב לתגובה זו
    9 3
    מעניין שיש ראיונות בביזפורטל תמיד אחרי הצעות רכש של תשובה ראיונות שבאות לתת גושפנקא שיח ההש טובות יותר מאנרגיה כך היה גם בהצעות הרכש הקודמות העלו אנליסט שקבע שהצעת הרכש טובה בנתיים אני יודע ממחזיקי אנרגיה שאין הסכמה של אף אחד להצעת הרכש גם לא בפסגות גם לא בהלמן אלדובי וגם לא אצל המשקיעים אז למי להאמין לאנליסט שבא לשרת בעל ענייו תשפטו אתם הקוראים
    סגור
  • 4.
    העבודות לצינור הגז לתורכיה החלו עם בג"ץ ובלי בג"ץ יהיה
    חוזה מול תורכיה 09/08/2013 16:22
    הגב לתגובה זו
    17 1
    תוך חודשיים שלושה ..עד אז גם האסדה הנפט תתחיל לשייט לכיוון הסיכון היחידי עימות עם אירן לא בג"ץ ולא יחימוביץ' לא להתבלבל בן עיקר לטפל....גם ביבי וגם נובל יודעים שאם לא גז ישראלי התורכים ירכשו מלבנון גז ואז תהיה לנו בעיה בליטרלית עם שיתוף פעולה כזה.
    סגור
  • 3.
    בטח שלי מאושרת איך טרפדה הכל והעם המטומטם שותק
    ,תותה מבסוטה 09/08/2013 16:03
    הגב לתגובה זו
    13 0
    מגיע לכם שלי יחימוביץ וממשלה כזאת עד שתקבלו שכל לא ישאר לכם שקל וגם לא מקום עבודה וגם לא פנסיה זבלות
    סגור
  • 2.
    רוצים שהוא יעשה שלום? לא מסוגל ליצא גז איזה חלשלוש הוא (ל"ת)
    ביבי? 09/08/2013 15:17
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 1.
    דלק אנרגיה
    דני 09/08/2013 15:13
    הגב לתגובה זו
    15 2
    אין סיכוי להצעת הרכש הניבזית של תשובה,אפילו יגייס עוד כמה אנליסטים לטובתו!!!שישלם 40% תוספת למחיר,שיתבייש!
    סגור