מתוך תשקיף שמן: עומק הקידוח 'ים 3' שמול חופי אשדוד - 4,490 מטר

מתוך התשקיף שהגישה חברת האנרגיה היום עולה כי הקידוח קרוב מאוד לקצה שכבת הגז. האם נראה דיווח בקרוב?
גבי אשכנזי יוסי לוי אסדת שמן, צילום: Bizportal
לפי נתונים שנחשפו היום, קידוח 'ים 3' של שמן נפט וגז 0% שמן נפט וגז 209.4 0% שמן נפט וגז בסיס:209.4 פתיחה:209.4 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קרוב מאוד לקצה שכבות הגז, כך עולה ממכתב שצרפה החברה לתשקיף שהגישה לרשות לניירות ערך היום (ב'). במכתב ציינה החברה שמבצעת את הקידוח כי הקידוח באתר הגיע לעומק של 4,490 מטר, קרוב מאוד לקצה שכבות הגז.

כאשר יגיע הקידוח לקצה השכבה, שאמורה להגיע עד עומק של 4,500 מטרים, תבצע החברה לוגים, ולאחריהם צפויה להוציא דיווח על תוצאות הלוגים.

נציין כי שמן הודיעה אמש (א') כי קידוח 'ים 3' שנערך מול חופי אשדוד מתעכב לאור התקדמות קדיחה איטית וניסויים של מערכת הביטחון. שמן ציינה כי הקידוח צפוי להסתיים בסוף חודש אוגוסט, וכי תקציב הקידוח צפוי לגדול ב-12 מיליון דולר נוספים ויסתכם ב-150 מיליון דולר (לא כולל מבחני הפקה).

במסגרת התשקיף הודיעה החברה כי החברה החליט לגייס הון עתידי למימון מבחני ההפקה בקידוח 'ים 3' מול חופי אשדוד (במידה ויוחלט על ביצועם). זאת, בדרך של של סדרת כתבי חדשה שתוענק למחזיקי ני"ע של החברה ללא תמורה נוספת.

שמן מציינת כי החליטה על דרך הגיוס באמצעות הנפקת זכויות, היות ותקנות ניירות ערך (פרטי התשקיף וטיוטת - מבנה וצורה) מונעות ממנה לגייס הון בדרך של לציבור זמן קצר לאחר סיום קידוח "ים 3" וקבלת תוצאות הלוגים החשמלים בשכבת המטרה העיקרית.
תגובות לכתבה(25):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 21.
    בטח אתם בחוץ אני לא לחוץ
    שמן תהיה תגלית 23/07/2013 23:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בסוף אוגוסטניספור גז נפט כשמה שמן גז נפטשנה טובה למחזיקים ספונסר קרס אז משעמם
    סגור
  • בטוח תגלית כמו בפעמים הקודמות 700---800 חב (ל"ת)
    אלון 26/07/2013 15:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    לפי קצב הקידוח חובה לבדוק האם לא חופרים ידנית
    הכי ותיק 38 23/07/2013 15:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האמת המושקעים בטוח מרגישים פריירים כל שני וחמישי סיפור חדש למפגרים .בטוח ש בבורסה אחרת בחול מזמן היו מעיפים את כל חבורת השוטים יש להם מזל הודות ל גב לבנון.... כל מילה מיותרת
    סגור
  • 19.
    הקידוח הנוכחי בגבעות והאם כדאי לברוח עם הכסף? מבקש
    מי יודע מהו עומק 23/07/2013 14:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תשובה רצינית ומנומקת היטב. באופן אישי,נמאס לי כבר מהמלחמות המתנהלות באתר דיבורסה גבעות, אשר גרמו בין השאר,לצניחת שווי הנייר.
    סגור
  • 18.
    עם יש מנכ"ל כמו אשכנזי...אז יש בור עמוק לכסף........
    פתי 23/07/2013 13:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם ההודעות על "לחצים,קשיים,תקלות...וכו" לא מסתירות האמת שהקידוח הולך להיות קופי של 'מירה ושרה'. ????? עם יש גז אז יש גם ריח וגם להבה גדולה ! האם מישהו ראה/ הריח משהו ????
    סגור
  • 17.
    תזהרו משחילים אותכם. מסוכן !!!!! (ל"ת)
    ג.א 23/07/2013 13:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 16.
    לברוח כל עוד אפשר
    דביר 23/07/2013 11:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל חרטה שם לא קודחים ולא נעלים תפסיקו להיות תמימים , חבל להפסיד את כל הכסף שם , הכל ילך עד למחיקה.
    סגור
  • 15.
    יש גז????
    נפטול 23/07/2013 11:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל העוקבים : האם רואים בלילות להבה רצינית מהחוף (שריפת גז העולה מהקדח !!!). אודה לתצפיתנים!!
    סגור
  • 14.
    הודעה חיובית מכל הבחינות. לכו לאלף עזאזל כל השמחים לאיד
    האופטימי 23/07/2013 09:02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    התגובות של כל הקקות שזורקים מספרים, ממש לא מכובד ולא יפה. האוייב של המניה , זה גיוס כסף חדש , דרך הנפקה לציבור. אז, כל השורטיסטים מוכרים ומפילים את הנייר, מתוך ציפייה להתכסות בהנפקה, בזול יותר. זה כמעט תמיד מצליח.. הפעם, לא רק שאין הנפקה לציבור , אלא דרך זכויות שמי שנהנה מהן יהיו רק בעלי המניות והאופציות, אלא גם אנו למדים שאנו ממש לקראת סוף שכבות הגז.. ובקרוב הנפט. הסיכויים , מצויינים.. הסיכונים , תמיד ישנם, וחלק ניכר כבר צלחנו.. אז תנו למקדח לדבר. הוא יעשה זאת טוב ונכון מכולם. בהצלחה אם אכן הודעה שלילית
    סגור
  • 13.
    המטרה היא לא גז אלה נפט - גז יש מספיק
    Google_energy1 23/07/2013 08:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ואנחנו יודעים שיש שם נפט , השאלה אם החברה הקודחת תדע לעשות את העבודה כמו שצריך.
    סגור
  • טען עוד
  • 12.
    יאלה מחר 72 על הבוקר
    לאון 22/07/2013 23:19
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מסכנים ציבור המשקיעים, מסובבים אותם.
    סגור
  • 11.
    מבחני הפקה
    אשר 22/07/2013 22:22
    הגב לתגובה זו
    4 6
    רק אם יהיו מבחני הפקה אז יהיה הנפקת זכויות הרי רק אם יהיה נפט יהיה מבחני הפקה לדעתי הודעה טובה בקרוב דיווח על הגז סבלנות
    סגור
  • 10.
    ככל שאני רואה שיש יותר תגובות שליליות פה כך אני בטוח
    איש 22/07/2013 21:53
    הגב לתגובה זו
    6 7
    יותר שימצאו תמיד מה שכולם חושבים ואומרים קורה הפוךךךךךךךך הבנתם את זה חמודים? מחר תרד בבוקר ותזנק 10% בסוף היום אז יאאלה תמכרו לנו אנחנו נקנה ממכם הכללללל
    סגור
  • תודה שאכלת אותה בבוקר היא מרוסקת מינוס 40 אחוז
    לידיעת המשקיעים 23/07/2013 05:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נגמרו הסרטונים של יחסי הציבור- התחילה השחיטה
    סגור
  • אשרי התמים והמאמין
    אלון 22/07/2013 23:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דורות שלמים של חולמי חלומות הפסידו כל כספם תשאל את יוסי לוי הוא מתפרנס מהחלומות של התמימים מעל 20 שנה
    סגור
  • 9.
    איזה אבסורד צריך תקלות בשביל שבבי מידע בושה לרגולטור
    אנונימי 22/07/2013 21:37
    הגב לתגובה זו
    4 3
    זו הנפקת זכיות שתדלל ערך רק אם ימצאו משאבים לכן אולי לא נוראה כול כך .אבל לקבל שבבי מידע בצורה כזו זו פגיעה באינטילגנציה של האדם שמושקע במניה .. הרגולטור אכזרי למי שמפרנס אותו בלי שום סיבה.
    סגור
  • 8.
    הרי היו יכולים לבצע לוגים לפני גיוס הון
    שוחט הכבשים 22/07/2013 21:18
    הגב לתגובה זו
    12 2
    אבל מעדיפים לפני כי ממש אבל ממש לא בטוחים שימצאו משהו ועדיף שיהיה בקופה עוד כסף לתשלומים למנכ"ל וליו"ר אשכנזי ומימון יחסי ציבור וקצת לקידוח הבא. בקיצור מו מו מו מו ... קדימה כבשים הכנסו בכיף לשחיטה
    סגור
  • 7.
    הנפקה בשביל 10 המטר האחרונים? פשיטת רגל (ל"ת)
    gg 22/07/2013 21:02
    הגב לתגובה זו
    10 5
    סגור
  • 6.
    הנפקה
    גבי אשכנזי 22/07/2013 20:40
    הגב לתגובה זו
    6 5
    חחח ברחתי לחו״ל אין פה כלום
    סגור
  • 5.
    מנסים להריץ אץ העגלה שמן מחר תתרסק לחתיכות (ל"ת)
    הכבשים החדשים 22/07/2013 20:34
    הגב לתגובה זו
    11 4
    סגור
  • 4.
    זהירות הנפקה על מנת להכניס כבשים חדשים (ל"ת)
    הכבשים החדשים 22/07/2013 20:34
    הגב לתגובה זו
    10 5
    סגור
  • 3.
    מזכיר לי את מירה ושרה - עוד נפילה (ל"ת)
    אקמולי 22/07/2013 20:29
    הגב לתגובה זו
    11 6
    סגור
  • 2.
    תראו כמה כסף נשפך ועוד בלי מבחני הפקה כנסו
    וותיק 22/07/2013 19:52
    הגב לתגובה זו
    20 4
    בכזה סכום אפשר לעשות 10 קידוחים יבשתיים !!! ואנשים צוחקים על החברה הכי רצינית בשוק שמפיקה נפט יום יום ומפתחת את השדה שלה ,אבל אף אחד לא מפרגן .... תנו לנפט לדבר .
    סגור
  • שפו למעתיק את הכתבות והתגובות שלי
    XXXX 22/07/2013 23:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה בסדר החשוב מכל זה שהציבור יפתח רק קצת את הראש
    סגור
  • 1.
    כתבי אופציות וזכיות