תחיית המתים: מודיעין רצה 61% תוך 5 ימים, "רצון להיחשף במינוף לקידוח שמן"

יחידות ההשתתפות של מודיעין מרכזות מחזור של 9.6 מיליון שקלים, גבוה יותר מכל מניות מדד ת"א-75. צפו בגרף מודיעין...
מחקר, צילום: Getty images Israel
שותפות מודיעין יהש -1.22% מודיעין יהש 892.3 -1.22% מודיעין יהש בסיס:903.3 פתיחה:889.1 גבוה:909.9 נמוך:889.1 תמורה:159,329 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בולטת מעל מסכי הבורסה ורושמת עליות שערים נאות אשר מלוות בגידול ער במחזורי המסחר. מודיעין משלימה מהלך עליות חד של 61% ב-5 ימי מסחר, זאת לאחר שאתמול (ד') שותפות האנרגיה חשפה את דו"ח המשאבים של חברת NSAI , ממנו עולה כי פוטנציאל משאבי הגז הטבעי ברישיון 'ים חדרה', שמרוחק 30 ק"מ מחופי ישראל, עומד על 3.4 TCF גז טבעי ופוטנציאל ל-208 מיליון חביות נפט.

בנוסף, המשקיעים מעודדים מהסכם הפשרה אליו הגיעה בתחילת החודש עם שותפויות 'גבריאלה', במסגרתו מודיעין צפויה לקבל כ-4.6 מיליון דולר בגין הקידוח שלא יצא לפועל שם.

ניכר כי משקיעי מודיעין נחלו אכזבות רבות בהשקעתם ביחידות ההשתתפות, שאיבדו 97% מאז רמת השיא בחודש פברואר 2010. זאת, על רקע הכישלונות בקידוחי 'מירה' ו'שרה' שהיו עקרים ולאחר מכן אי הצלחתה לגייס שותפים ל'גבריאלה'. כעת, המשקיעים מכוונים לרישיונות האחרים שבפורטופוליו השותפות, רישיון 'גבריאלה' שמול חופי הרצליה ורישיון 'ים חדרה' שמול חופי חדרה שנמצאים באותו פס גיאולוגי של רישיון 'שמן'.

המשך הקידוח ברישיון 'ים 3' ע"י שמן נפט וגז 0% שמן נפט וגז 198.5 0% שמן נפט וגז בסיס:198.5 פתיחה:198.5 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , והצפי לקבלת תוצאות ראשוניות מהקידוח כבר בחודש הקרוב מפיחים תקווה בקרב הסוחרים ומשקיעי מודיעין מייחלים לתגלית שכמובן צפויה להשפיע באופן ישיר על כדאיות הקידוחים ברישיונות 'ים חדרה' ו'גבריאלה' ועל תמחורה של מודיעין בבורסה, שנסחרת לפי של 80 מיליון שקל בלבד, אחרי הזינוקים.

גורם בשוק מסר ל-Bizportal כי "התנודות בשותפות מודיעין הן בהתאם למצב הרוח של הסוחרים. לדעתי המגמה החיובית הינה על רקע המשך הקידוח ב'ים 3' שמתקרב לשכבת המטרה והתוצאות הראשוניות צפויות להתפרסם בקרוב".

עוד הוסיף הגורם כי "מדובר באופציה מעניינת עבור חלק מהסוחרים שחושבים ש'שמן' מתומחרת במלואה וכעת מבקשים להיחשף לקידוח 'ים 3' בדרך ממונפת. ניכר כי הנהלת מודיעין יודעים שמדובר באופציה על שמן ומכוונים את פירסום ההודעות החיוביות עוד לפני קבלת תוצאות הקידוח ב'ים 3', ובכך למעשה הם מגדילים את החלום שהם מוכרים למשקיעים".

תגובות לכתבה(35):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 30.
    להשקיע אחרי שניראה את זרם הנפט פורץ ועד אז ... (ל"ת)
    אנונימי 21/07/2013 16:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 29.
    ירדה לתחתית כך שמבחינת פוטנציאל יש לה פוטנציאל ענק
    ותיק 21/07/2013 12:38
    הגב לתגובה זו
    0 3
    יותר משל כל שאר המניות לעשות אלפי אחוזים , מצד שני זו מניה מסוכנת
    סגור
  • 28.
    סוס מת נראה יותר טוב מ מודיעין
    אלון 20/07/2013 01:39
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה זה משנה ל מפנטזים כמה נפט אולי יש בשטח של מודיעין כל זמן שאין כסף לאוטובוס
    סגור
  • 27.
    שמן בישול לשורט עצבני עד מחיקה
    שמן 18/07/2013 22:48
    הגב לתגובה זו
    5 4
    רא הוזהרתם
    סגור
  • 26.
    צחי סולטן ה אפס הרס את מודיעין צריך לזרוק אותו מההנהלה (ל"ת)
    תום 18/07/2013 19:12
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 25.
    מודיעין שבוע הבא בעזרת השם 20 ושמן 125
    מיקי 18/07/2013 17:56
    הגב לתגובה זו
    7 5
    תרשמווווו
    סגור
  • 24.
    לצערי גם תחזור מהר מאד לקבר (ל"ת)
    לצערי גם תחזור מהר מ 18/07/2013 17:12
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 23.
    אני דווקא רואה פה לונג עצבני יעד 21 90% תתן מעכשיו
    סוחר 18/07/2013 17:10
    הגב לתגובה זו
    3 4
    תוך חודש שמן שבוע הבא פורצים 102 כמו חמאה
    סגור
  • 22.
    מודיעין
    אראל 18/07/2013 16:30
    הגב לתגובה זו
    6 0
    בשביל שהמשקיעים יתיישרו עם מה שהפסידו עד כה ביה"ש מודיעין השער צריך להיות 1000 . כן אלף כמו שאתם קוראים נכון . נראה לכם שגם אם גבריאלה וים חדרה יזילו נפט וגז זה יקרה ? רק החלפה של הבעלים בשותף הכללי תסדר את מודיעין . שלושת המוסקטרים יחנקו את כל בעלי היה"ש במוגבל וימתינו לפריירים הבאים כי הם רק מרוויחים מכל הכיוונים .
    סגור
  • 21.
    איזה גוף מוסדי גדול רכש מיליוני מניות שמן השבוע?
    דודי כהן 18/07/2013 14:54
    הגב לתגובה זו
    4 5
    הרי זה לא המשקיעים הקטנים שיצרו מחזורי מסחר עצומים כאלה שימו לב...
    סגור
  • טען עוד
  • 20.
    גם כלכליסט מריץ את מודיעין- תראו כותרת מודיעין +9%
    ביזפורטל משחק מלוכלך 18/07/2013 14:49
    הגב לתגובה זו
    7 2
    למרות שכבר כמה שעות היא +4.5% הנפט שקיים בשמן לא קשור למודיעין
    סגור
  • 19.
    מעניין איזה גוף הצתייד היום במיליוני מניות שמן
    מישהו 18/07/2013 14:45
    הגב לתגובה זו
    4 4
    כנראה הוא יודע משהו
    סגור
  • 18.
    שמן מניה קטנה- מי שהספיק לקנות בשער 9/10- רווח שלו
    אופיר 18/07/2013 14:44
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בשבוע הבא תחזור לשער ההנפקה...רגע לפני התוצאות
    סגור
  • 17.
    ושוב איתנו? מה זה פה משרד יחסי ציבור של צחי סולטן? (ל"ת)
    כותרת 18/07/2013 14:23
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 16.
    שופרסל מוכר ב 1700 חברה מס אחת !!!
    זאוס הסקסי 18/07/2013 14:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקונה ממני רואה רק ברכה!!!!
    סגור
  • 15.
    צחי סולטן פותח כרגע שורטים אדירים ויפיל את מודיעין ל-2
    למי שמבין בבורסה 18/07/2013 14:08
    הגב לתגובה זו
    13 1
    יעשה איחוד הון 1:1000 והפלא ופלא מודיעין תהיה בשער 2000. זה התכנון של האיש הזה. כמובן שהוא יתכסה על השורט שפתח עכשיו בהנפקה שתהיה במחיר של 80% פחות מהשער היום. ז"א השווי יישאר אותי שווי חברה ואף יגדל אך המשקיעים הקיימים יפסדיו 80% מכספם. חשוב לי להזהיר את המשקיעים שלא כ"כ מבינים שלא תיפלו בפח של צחי סולטן כפי שאלפי אנשים נעקצו על ידו ב-4 שנים האחרונות.
    סגור
  • מה שלא יהיה עדיין היום מינוס90% מאז.ובסביבהאולי ישגזנפט (ל"ת)
    מוט 18/07/2013 14:48
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 14.
    מה קרה ביז? צחי סולטן נתן הוראה לפתיחת שורטים להנפקה?
    כותרת ראשית? 18/07/2013 13:57
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אוי אוי אם הרשות לני"ע תחליט להיכנס לעובי הקורה כמה חלאות כמוכם לכאורה ייכנסו לכלא! גועל נפש-מה זה מודיעין? מניית כלום ושום דבר. שווה כתבה בכותרת הראשית למשך חצי שעה עד כה? מריח לא טוב ביזפורטל והמניע ברור
    סגור
  • 13.
    מודעין
    רמי 18/07/2013 13:53
    הגב לתגובה זו
    7 0
    עלתה 44 אחוז אחרי שירדה 200 אחוז בשנה
    סגור
  • 12.
    צחי סולטן עושה יחסי ציבור דרך אתרי האינטרנט
    זהירות!!!! 18/07/2013 13:53
    הגב לתגובה זו
    9 0
    כל האתרים שותפים
    סגור
  • 11.
    חברים תבינו צחי סולטן=ברני מיידוף הישראלי וגרוע יותר
    לכולם 18/07/2013 13:53
    הגב לתגובה זו
    10 0
    הבנאדם הריץ את פרוקוגניה 96% בתוך יומי ביוני 2012 בזמן שהיה באסיפת מודיעין וסידר לעצמו לכאורה "אליבי"-ההרצה הייתה במחזור של 10 מיליון ש"ח שבאותו הזמן היה גבוה משווי החברה! שעמד על 9.5 מיליון. כמובן שלאחר ההרצה הפרועה הוא פתח שורטים דרך אנשי הקש שלו(לצחי סולטן הרבה אנשי קש ומלך הקומבינות). בנוסף באלווריון הוא מקורב לעושי הדבר בהנהלה פתח שורט עצום בכמה מיליוני שקלים לפני האיחוד הון ורכש ב-1.2 מיליון דולר אך ורק בכדי לסגור את השורט שפתח ברווח אסטרונומי-וכמובן התכסה על השורט לפני שהחברה הכריזה על פשיטת רגל-אז אני שואל(בקריצה כמובן)-איך תמיד לסולטן הזה יש כזה מזל? או שבעצם הוא קיבל הנחיות ודיווחים מאנשי הנהלת אלווריון שהודיעו לו שיסגור את השורטים שם כי הם מכריזים עוד 3 שבועות על פשיטת רגל. במודיעין יהש סולטן ואנשי הקש שלו פתחו שורט אדיר על מודיעין בשער 140 והתכסו ב-56 מיליון ש"ח בהנפקה שהייתה בשער 25 בערך-תבינו אילו רווחים האיש עושה ואף אחד לא מצייץ-פשוט הרמאי הכי גדול בשוק ההון הישראלי-צריך לזרוק אותו לכלא עד סוף ימיו.
    סגור
  • ואולי יש אנשים שמקבלים שוחד כדי לשתוק?
    השואל 18/07/2013 14:20
    הגב לתגובה זו
    10 0
    לא טוען לכלום... חוץ מזה שהכל אפשרי.
    סגור
  • 10.
    עצומה:כנסו לאתר הרשות לני"ע ותתלוננו על הרצה של סולטן!
    לכולם 18/07/2013 13:52
    הגב לתגובה זו
    10 0
    הבנאדם הריץ את פרוקוגניה 96% בתוך יומי ביוני 2012 בזמן שהיה באסיפת מודיעין וסידר לעצמו לכאורה "אליבי"-ההרצה הייתה במחזור של 10 מיליון ש"ח שבאותו הזמן היה גבוה משווי החברה! שעמד על 9.5 מיליון. כמובן שלאחר ההרצה הפרועה הוא פתח שורטים דרך אנשי הקש שלו(לצחי סולטן הרבה אנשי קש ומלך הקומבינות). בנוסף באלווריון הוא מקורב לעושי הדבר בהנהלה פתח שורט עצום בכמה מיליוני שקלים לפני האיחוד הון ורכש ב-1.2 מיליון דולר אך ורק בכדי לסגור את השורט שפתח ברווח אסטרונומי-וכמובן התכסה על השורט לפני שהחברה הכריזה על פשיטת רגל-אז אני שואל(בקריצה כמובן)-איך תמיד לסולטן הזה יש כזה מזל? או שבעצם הוא קיבל הנחיות ודיווחים מאנשי הנהלת אלווריון שהודיעו לו שיסגור את השורטים שם כי הם מכריזים עוד 3 שבועות על פשיטת רגל. במודיעין יהש סולטן ואנשי הקש שלו פתחו שורט אדיר על מודיעין בשער 140 והתכסו ב-56 מיליון ש"ח בהנפקה שהייתה בשער 25 בערך-תבינו אילו רווחים האיש עושה ואף אחד לא מצייץ-פשוט הרמאי הכי גדול בשוק ההון הישראלי-צריך לזרוק אותו לכלא עד סוף ימיו.
    סגור
  • 9.
    ראו הוזהרתם!הרצה נטו של צחי סולטן לפני הנפקה שתפיל אתכם
    בועז שליט 18/07/2013 13:51
    הגב לתגובה זו
    6 1
    המנייה חייבת להיות מעל 10 אג'. היום בסגירה לא אתפלא אם סולטן הנוכל יודיע על הנפקה וביום ראשון מודיעין חזרה בשער 8. סיכוי גבוה מאוד שזה יקרה כמו שאני מכיר את צחי סולטן-אגב העליות של ה-61% האלה מלוות תוך מידע פנים מכוער ביום שני בסגירה לפני ט' באב ששם החלו לאסוף סחורה אנשיו של סולטן וזה מחייב חקירה של הרשות לני"ע
    סגור
  • 8.
    סופה של שמן כמו -הזדמנות ישראלית מודיעין והכשרה
    רונן דקל 18/07/2013 13:50
    הגב לתגובה זו
    6 3
    האתרים במדינת ישראל מריצים מניות- שקוף כל כך- בחסות עופר נמרודי וצחי סולטן????.... תחשבו לבד
    סגור
  • 7.
    זו הרצה יש התנגדות חזקה בשער 11.6 ראו הוזהרתם
    אנונימי 18/07/2013 13:50
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מניה פח מוניטין פח עליה מטואורית על כלום.
    סגור
  • 6.
    כן פייט
    הבודק 18/07/2013 13:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מסקרנת
    סגור
  • 5.
    עליה של 60% אחרי ירידה של 97%. זהירות!
    מאוכזב מודיעין 18/07/2013 13:14
    הגב לתגובה זו
    12 1
    אתם עלולים להפסיד שוב 97%, בדיוק באותה דרך... היתה כתבה על צחי סולטן שאמרה שהוא לא הפסיד במודיעין כלום. כל ההפסד היה של המשקיעים! אז... אתם רוצים להיות השפן הבא?
    סגור
  • קצת חשבון יקירי: נניח ירדה מ100 ל3 כעת עלתה ל 4.8 ברור? (ל"ת)
    מוט 18/07/2013 13:50
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • מוט, לא ברור מה אתה רוצה להגיד. (ל"ת)
    מאוכזב מודיעין 18/07/2013 14:21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 4.
    כנראה שיודעים משהו במודיעין שאנחנו לא...
    רונן צבי 18/07/2013 13:02
    הגב לתגובה זו
    5 9
    לא סתם שמן טסה כבר 30% השבוע- אבל היא אפילו לא נסחרת בחצי מהשווי שהנפיקו אותה, ככה שיש לה לפחות לעלות עוד 100% עוד לפני תוצאות הקידוח..
    סגור
  • 3.
    מתומחרת במלואה ?מתים לקנות הא? (ל"ת)
    רינו 18/07/2013 13:01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 2.
    כאילו אתם ביזפורטל לא שותפים לפרסומים של מודיעין
    מכיר את הסקטור 18/07/2013 12:58
    הגב לתגובה זו
    3 4
    זה שבשמן ידווחו על נפט לא בטוח שגם בגבריאלה יהיה
    סגור
  • יחסים נפלאים בין ביז לבין סולטן-תומר חורנפלד הלך לסולטן
    2 אתה גאון 18/07/2013 13:55
    הגב לתגובה זו
    7 0
    הכתב הראשי של ביזפורטל! הכל עובד ביניהם בשיתוף פעולה לכאורה! וואלה בא לי להחרים את אתר ביזפורטל-בושה וחרפה שאתם נותנים יד לנוכל צחי סולטן שבאופן קבוע מונה את כל משקיעיו בכל מניותיו-את העונש שלו הוא כבר יקבל משמים אינשאללה
    סגור
  • 1.
    אופציה ממנופת על ים 3 ? מה עם זרח ? (ל"ת)
    תותי 18/07/2013 12:54
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור