ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

כתב Bizportal על אסדת קידוח הנפט מול אשדוד - צפו בסרטון

באוגוסט צפוי הקידוח להגיע לעומק הסופי, אבל כבר כעת המקדח נמצא בשכבות הגז. Bizportal שוחח על האסדה עם גבי אשכנזי ויוסי לוי
אסדת שמן, צילום: Bizportal
הקידוח ב'שמן', 16 ק"מ מחופי אשדוד, מתקרב לישורת הסופית. לפי המדף שפרסמה השבוע החברה - המקדח נמצא בעומק של 4,069 מטרים כאשר שכבת הנפט מתחילה ב-5,200 והעומק הסופי הוא ב-5,800 מטרים. צריך לציין כי כבר כעת המקדח נמצא עמוק בתוך שכבות הגז (נמצאות עד לעומק 4,500 מטר) ולאחר סיום הקידוח באותן שכבות ככל הנראה יבוצעו לוגים חשמליים שלאחריהם ייתכן וייתקבל דיווח בדבר הגז. צוות BizoprtalTV הגיע לסיור באסדה, שוחח עם יוסי לוי המנכ"ל ועם רא"ל במיל' גבי אשכנזי וגם ראה מקרוב את הדברים. הנה הסרטון שהכנו...

תגובות לכתבה(19):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    אם היו מניות על תמימות אז היינו מקבלים 1000 אחוז
    דביר 10/07/2013 09:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה תמימות כמה
    סגור
  • 14.
    כמה לא מוזר צנזורה על שאלת מליון הדולר
    הכי ותיק 38 08/07/2013 12:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בהנחה שיש אפילו כפול נפט מהחלום הכי ורוד של יוסי לוי אבל .....שכבת הנפט רדודה כמו בשלושת הקידוחים ---700 חב נפט בלבד בעבר -- הרי גאולוגיה אי אפשר לשנות ---כמה חב חברת שמן חושבת שתוכל להפיק ביום מאחר וזה המדד הכי חשוב לרווחיות לא של אשכנזי אלא של הציבור
    סגור
  • 13.
    לדעתי הזדמנות השקעה חלומית (ל"ת)
    גיאו-ימי 06/07/2013 21:23
    הגב לתגובה זו
    1 10
    סגור
  • 12.
    יוסי הרסת את רציו
    ניצן 05/07/2013 20:52
    הגב לתגובה זו
    2 9
    שאת הכסף שתרויח תשלם...
    סגור
  • 11.
    יוסי פינק עם הכובע של גדוד 52 (ל"ת)
    גוטמן 05/07/2013 13:21
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • 10.
    תרגיל שקוף היחסי ציבור.
    cinege 05/07/2013 12:42
    הגב לתגובה זו
    4 12
    ביום ראשון המוני מטומטמים יסתערו על המניה ובעלי הענין ( והידע הפנימי ) ימכרו להם השמחה.
    סגור
  • מזל טוב אשכנזי למד כמה מלים בלועזית (ל"ת)
    בלשן 06/07/2013 13:13
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • 9.
    תארו לעצמכם שכל הכסך היה מושקע ב קידוחי יבשה בגבעות
    כלכלן 05/07/2013 11:43
    הגב לתגובה זו
    10 5
    לפחות 7 קידוחים אפשר היה לקדוח בעלות של קידוח ימי אחד הריי בגבעות שואבים כ 600 חב ליום ומה נקבל ב שמן? עוד מאה או טיפה יותר לעולם לא יכסה את העלות לכן לדעתי העתיד הוא בגבעות אבל לא ברור לי למה הם נרדמים ב עמידה
    סגור
  • לראל 46, איפה אתה ?גבעות מתגעגעת אליך! חה...חה..חה..
    בעילום שם 06/07/2013 23:26
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אתה בדרך כלל אינך מפספס אף כתבה . מה קרה הפעם ? שבוע טוב !
    סגור
  • 8.
    לא תצלחנה לעולם! מומלץ שתבדקו באם החברה שומרת שבת.
    חברות שמחללות שבת, 05/07/2013 10:24
    הגב לתגובה זו
    26 8
    ידוע למשל שחברת גבעות שומרת שבת, וזו אחת מהסיבות שאני באופן אישי, ביצעתי בה לאחרונה מספר רכישות.
    סגור
  • מספיק עם השטויות לוסקין . (ל"ת)
    שתוק לטאה 05/07/2013 12:17
    הגב לתגובה זו
    3 21
    סגור
  • בבקשה להשמיץ ולגדף אנשים הגונים וישרים. דע לך גם כי שבת
    אני לא לוסקין ותפסיק 05/07/2013 12:37
    הגב לתגובה זו
    20 3
    היא מקור הברכה, ואם אינך חושב כך(ואתה גם שונא חרדים וכל מה שקשור לדת ויהדות,כפי שמשתמע מתגובתך), אז זו בעיה שלך. חבל מאד שאתה מגיב כך וכדאי שתכיר את היהדות מקרוב ותוכל לראות את בורותך בנושא. בברכת שבת שלום וכל טוב, ממני בעילום שם(אחד מהמשקיעים בגבעות).
    סגור
  • 7.
    רואים איזה כתם נפט קטן הים ,אל תהיו כאלה . (ל"ת)
    בא 05/07/2013 10:05
    הגב לתגובה זו
    3 9
    סגור
  • 6.
    בעקבות מציאת הגז משנים את תכנית העבודה
    הסוס 05/07/2013 06:14
    הגב לתגובה זו
    5 8
    ובמקום להמשיך ישר לנפט, בסיום שכבות הגז עוצרים לעשות לוגים. מידע מהותי! תודה!
    סגור
  • 5.
    השטח אותו שטח קידוח אז מה חדש????
    אלון 05/07/2013 02:12
    הגב לתגובה זו
    7 10
    עובי שכבת הנפט בטוח לא השתנתה כבר מליון שנה כלומר שכבת נפט רדודה מה שמגביל את כמות הנפט לשאיבה כבר אז לפני 22 שנה באספת ישראמקו במלון מול הים הנוכלים עבדו על בעלי המניות ועוד באותו היום המניה התחילה להתרסק והם לא אמרו אמת למשקיעים את האמת אז מה חדש הפעם יוסי??? אם גם הפעם כמות הנפט תהיה בסביבות 700 חב ואפילו 1000 כמה דורות נאלץ להשאר עד לכיסוי העלות שימו לב טוב טוב יוסי את אשכנזי מדברים על כמות נפט בשטח אבל לעולם לא אמרו צפי ל הפקה יומית וזה המבחן האמיתי לרווחיות הקידוח
    סגור
  • 4.
    לפחות שיודיעו על מציאת הגז