13:09 הקלת מס למשקיע הישראלי: מסלול חדש לביצוע השקעות בחו"ל >>

11:20 אינטק פארמה עולה 3.6% ומשלימה עלייה של 67% מתחילת השנה

10:42 בולטות בת"א: דלק קבוצה עולה 1%, אופקו הלת' עולה 1.3%

09:56 הדולר מוסיף 0.3% ונסחר ברמה של 3.523 שקלים

08:09 טבע הודיעה על השקת הגרסה הגנרית של DEPO-PROVERA בארה"ב >>

08:05 טרור בהר הדר: מחבל פתח בירי - שלושה הרוגים ישראלים

07:56 בורסות אסיה: הניקיי יורד 0.4%, שנחאי עולה 0.1%

21:06 הנפט קופץ 3% ונסחר מעל 52 דולר לחבית מזה 4 חודשים

18:35 מסיבת העיתונאים שהחריפה את הלחץ הערב במדדים >>

17:06 השערים היציגים: הדולר נקבע על 3.512 שקלים, האירו על 4.170 שקלים

16:41 בולטת באדום - מניית פייסבוק נופלת 2.5% בפתיחה בוול סטריט

15:29 דודו מזרחי מונה לתפקיד משנה למנכ"ל בקבוצת תנובה >>

14:20 ארדואן על משאל העם בעיראק: "חיילנו ערוכים לתגובה בגבול"

13:38 מניית איידיאו מאבדת 2.55% במחזור ער

13:04 יפן: ראש הממשלה הכריז על הקדמת הבחירות לחודש הבא

12:25 בולטות בת"א: פורסייט טסה 9%, קרדן אן.וי מזנקת 13.2%

11:57 מחאת הנכים: המשטרה חילקה דוחות למוחים שחסמו את כביש 1

10:47 סיטיגרופ: "הרוכשים בפועלים רואים בעסקה כהשקעה לטווח ארוך" >>

10:21 מניית ארפורט סיטי יורדת 2.3% ומשלימה 4 ימי ירידות רצופים

10:20 בולטות בת"א: אל על עולה 1.7%, פרוטרום עולה 1.3%

08:44 כוחות צה"ל עצרו הלילה 20 מבוקשים ביהודה ושומרון

08:21 הדולר מאבד 0.4% ונסחר סביב 3.50 שקלים

08:18 עיראק: היום ייערך משאל העם לעצמאות הכורדים

07:53 האירו נחלש הבוקר 0.1% מול הדולר ונסחר סביב 1.193

07:52 מדד הניקיי היפני עולה 0.4%

20:30 לקראת תנודה חדה במדדים השבוע? שימו לב למצב הקיצון שמאיים להתפרץ >>

17:09 מחאת הנכים: כביש החוף נפתח לתנועה לאחר שנחסם למשך כשעה

17:03 שר החוץ הסעודי בנאומו באו"ם: "לא רואים סיבה להמשך הסכסוך הישראלי-ערבי

16:56 פרשת ישראל ביתנו: כתב אישום נגד איש העסקים משה קליסקי

13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
טפנו זג רודמ

מדור גז ונפט

מדור גז ונפט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

יחימוביץ': "רה"מ המציא כמה מדינות דמיוניות שבהן קבור הגז, הבעיה - אין מדינות כאלה"

יו"ר האופוזיציה הגיבה בדף הפייסבוק שלה על הדברים שנאמרו בישיבת הממשלה היום אודות מדינות ששמרו את הגז לעצמן, והסבירה שההיסטוריה מראה דברים קצת שונים ממה שנתניהו טען
 |  59
הסערה נמשכת
Share
תגובת יו"ר האופוזיציה, שלי יחימוביץ', לדברי ראש הממשלה נתניהו בישיבת הממשלה היום לא איחרה לבוא. בעמוד הפייסבוק שלה כתבה יחימוביץ' כי "ראש הממשלה המציא כמה מדינות דמיוניות שבהן קבור הגז באדמה בגלל שלא ייצאו – הבעיה היא שאין מדינות כאלה".


כזכור, היום בבוקר אמר נתניהו בישיבת הממשלה ש"כל עיכוב ביישום ההחלטה מעמיד בסכנה את יכולת המדינה לממש את רווחי משאבי הגז שלנו. אסור שהגז יישאר באדמה מתחת לשכבות הבירוקרטיה והפופוליזם... את הטעות הזאת, הכניעה לפופוליזם, 'בוא נשמור על הגז אצלנו', עשו כמה וכמה מדינות והן שמרו את הגז אצלן. הוא קבור באדמה או במים, מתחת לשכבות של פופוליזם ובירוקרטיה. את זה אסור לעשות."

בתגובה לדברים אלה מסבירה יו"ר האופוזיציה שההיסטוריה דווקא מראה אחרת. יחימוביץ' כותבת: "ראש הממשלה שלנו המציא היום כמה מדינות דמיוניות כדי שהמתנה שנתן היום לטייקוני הגז – 350 מיליארד שקלים שירוויחו בתמורה ליצוא הגז שלנו... מה הבעיה במשפט הזה? שאין מדינות כאלה, אפילו לא אחת. אם כבר – אז ההיפך."
קרדיט: דוברות הכנסת
קרדיט: דוברות הכנסת

יו"ר מפלגת העבודה מוסיפה "יש מדינות, כמו בריטניה, שהיו לה אוצרות גז ונפט נפלאים בים הצפוני, אבל היא מיהרה לייצא אותם, העתודות התדלדלו, בריטניה עדיין מחויבת לייצא, אבל באותו זמן... קונה גז במחיר מופקע מקטאר.
עוד דוגמאות? מצרים. סובלת ממחסור חמור בגז ובאנרגיה. אזרחיה פשוט יושבים בחושך, מחכים לגז מקטאר, ומייצאים גז לסין.

עוד? ארגנטינה. את חברת הגז הלאומית שלה קנתה חברה ספרדית שיצאה גז בכמויות כאלה, עד שנשיאת ארגנטינה נאלצה להלאים בחזרה את החברה - כדי לספק אנרגיה לאזרחי המדינה."

יחימוביץ' מוסיפה גם שזו אינה הפעם הראשונה שמישהו טוען את הטיעון הזה בסוגית יצוא הגז. היא מזכירה שיצחק תשובה בעצמו התבטא בדומה בעבר. "יכול להיות, שראש הממשלה שמע את סיפור האגדה מתשובה עצמו כשהוא ורעייתו ארחו את תשובה ורעייתו לארוחת ערב בביתם?" שואלת יחימוביץ'. עוד הבוקר הכריזו פעילים נגד יצוא הגז על הגשת בג"צ נגד ההחלטה . מחר בבוקר צפויים להגיש עתירה לבג"צ בנושא יו"ר האופוזיציה שלי יחימוביץ' וחברי הכנסת רובי ריבלין מהליכוד, ח״כ משה גפני מיהדות התורה, יו"ר ועדת הכלכלה ח״כ פרופ׳ אבישי ברוורמן ממפלגת העבודה, בשיתוף עם המרכז האקדמי למשפט ולעסקים, המכון הישראלי לתכנון כלכלי והפורום הישראלי לאנרגיה. את העותרים ייצגו עו"ד אפי מיכאלי, ערן צין, ד"ר עופר סיטבון ונטע דגן. בעתירה נאמר בין היתר: "בהחלטה בדבר אופן ניצול הגז הטבעי שנמצא לחופי ישראל, יש כדי להשפיע על דמותה הכלכלית-חברתית של מדינת ישראל בעשורים הקרובים ועל מצבה הגיאופוליטי והמדיני בשנים הקרובות. בכך, נקרתה בפניה של מדינת ישראל הזדמנות היסטורית נדירה להביא לשינוי של ממש באופן אספקת האנרגיה למשק המקומי, תוך הינתקות מהתלות הנמשכת במקורות אנרגיה זרים.

על-אף חשיבותה העצומה של ההכרעה ועל-אף החובה לעגנה במסגרת חקיקה ראשית של הכנסת, נמנעה ממשלת ישראל מנקיטה בצד הדמוקרטי המתבקש והחליטה להימנע מהבאתו של הנושא לדיון דמוקרטי, שקוף ומקיף בכנסת ישראל"
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום השבועי - כל הקידוחים, השמועות, הסימנים והתנודות בעולם הגז נפט
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

59 תגובות ב-45 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
45 סבסטיין 30/06/2013 20:38 יצוא הגז
נתניהו המציא לא המציא תיצאיה לנו מהחיים שלי יחימוביץ שדחפת את הפרצוף שלך על חשבון זיאת המשקיעים וגורמת ומנסה באמת ליקבור את הגז כן שלי יחימוביץ את צרת העיין שום סיפורים שלך לא עוזרים אם הסקטור יפגע זה יהיה רק בגללך ובגלל הפופוליזים שלך יפרצוף צנע שכמותך ליפני שאת דוחפת את הצמך בסקטור האם פעם ישקעת אגורה יזיפטית אחת את וברורמן אלופים בליגרום נZקים כל דבר טוב בישבילכם לא טוב מגיעילם כמה כסף המשקיעים הפ0סידו בגללך בשבועיים האלה שהלכת לבגץ את וברומן את יודעת בכלל את מודעת לזה מה איכפת לך יש לך כל חודש ארבעים אטלף שקל בחודש מה איכפת לך מהציבור שהוא המשקיע היחידי בסקטור כן הציבור העם זה שאת דואגת לא יצבועה טוב שהורידו את התמונה המכוערת שלך בביז פורטל לביז פורטל אם יש לכם משהו מענין בקשר ליצוא הגז אז תיצאו האודעה אם אין לכם אז תיצאו ושלא תכניסו פרצופים מגעילים כמו שלי יחימוביץ שגרמה נזק רב והפסדים רבים למשקיעים הרבים במדינה במשך השנה הזאת קראה למשקיעים שחקני קזינו צרת עיין שכמותך בזכות הציבור שהוא שחקן קזינו יש היום גז למדינת ישראל למשך חמישים שנה וזה עדיין לא סופי לא
44 סבסטיין 29/06/2013 16:19 יצוא גז הממשלה החליטה
מי שלי בכלל שלי יחימו ב שדחפת את הפרצוף המצורה שלך בענינה הגז את וברורמן תחפשו לכם סקטור אחר אתם לא ניסבלים אצל המשקיעכים שסיחכנו את כספם אחרי חיפוש הגז ןאחרי הפסדים רבים המשקיעים שזה רוב הציבור בארץ לא ס ובלים אותך כאילו דואגת לציבור צרת העיין שכמותך בגץ את רוצה יתינופת רוצה להרוס את משק האנרגיה תיראו בקפריסין איזה יופי הולך שם חות מים הסכמים בונים מיתקן הכלנ כפי שצריך ליתנהל ופה יש לנו את יחימוביך וברורמן ופני וריבילין שהולך נגד נתניהו בגלל של א מינה אוטו לתפ קיד בריולין הזה צריך ליתביש בגילו לא מעיתנהגים כך גם הוא בוגד עכשיו במשקיעי הגז יחד אם כל החבורה הליצנים האלה אני מקוה שבית המישפט יאשר מהר את היצוא ליפני שוודסייד יתחרטו ויעברו גם כן לקפריסין ואז זאת תהיה בכיה לדורות בגלל יחימוביץ וכל הצרי העיין עמיר פרץ עאלק ברורמן הטייקון וכל השאר בושה ממש מחפשים פופוליזים על הסבל של המשקיעים נו בעולם לא ראיתי דבר כזה איזו צרת העיין עכשיו אני מבין למה שנאו אותנו בכל אירופה במילחמת העולם השניה זבלים וצרי העיין העיקר ליגרום נזק כמה שיותר למשקיעי הגז שחקני קזינו קראה לנו הצרת העיין
43 לבנון והרשות הפלסטינ 25/06/2013 18:41 לבנון והרשות הפלסטינית זו המצאה!
לבנון והרשות הפלסטינית זו המצאה!
42 שאול לא המלך 25/06/2013 08:09 שלי כשאת מספרת סיפורים
תבדקי אותם קודם, לגבי ארגנטונה שהנשיאה הלימה את חברת הנפט בגלל שהספרדים יצאו גז בכמויות, זה לא נכון אתודות הגז היו נורה נמוכות ועכשיו ארגנטינה מייבאת גז מבוליביה, הגז הארגנטיני ליצא ממנה לעולם נועד לשימוש עצמי, ןמה נישר להם מזה, חברות גז שמכרו לצרכנים ושילמו אגורה לקוב גז וזהו לא נישר גז לא למדינה ולא לצרכנים מי ירביח מי זה? אך אחד, שלי חפסי דוגמאות טובות יותר
41 נמשל 24/06/2013 23:31 נתניהו מצא גז ונותן אותו לתשובה
ושלי רוצה להפוך את ישראל לאגדה . כי ארצות כאלה יש רק באגדה . אם היא תצליח אנחנו עלולים להפוך לרוחות רפאים.
נמשל 26/06/2013 00:03 תשובה יתן את הגז
לקפריסאים והם יתנו אותו לצרפתים ל- Total
40 חבר מרכז מפלגת הערסי 24/06/2013 21:16 יחימוביץ הורסת כל צמיחה במשק בשקריה (ל"ת)
39 אחד 24/06/2013 14:57 מגיבים עלובים, היא אומרת את האמת ועדיין תוקפים אותה ?
זה מה שנקרא אתם לא נותנים לעובדות לבלבל אתכם...
38 אוהב ישראל 24/06/2013 14:54 יחימוביץ נציגת הרשעות והשנאה. בשבילנו את היסטוריה. (ל"ת)
37 דד 24/06/2013 12:47 יחמוביץ תטוס ממילא בפריימריז הפה (ל"ת)
36 זרס 24/06/2013 11:09 יצוא הגז
עדיין לא אוסרה היא הודעות אפילו שהממשלה אישרה סופי ארבעים אחוז עבל בכל זאת שלי יחימביץ אם הטייקון שלה ברורמן יחליטו ללכת עד הסוף ליגרום כמה שיותר נזק למשקיעי הגז אני פונהלמשקיעי הגז ליקבוע יום ולהיתהסף כולם ביום אחת להפגין נגד שלי יחימוביץ והטייקון שלה ברורמן ושיבינו שהמפגינים פה זה לא נוער העובד והלומד שהפגין במאה שקלששלי מה יחימוביץ שילמה להם
35 FOO 24/06/2013 10:36 יחימוביץ - את היא זו שטועה ומטעה
למה בזכותך מצאו פה גז? בכלל מה את עשית חיבוי בחיים שלך חוץ מלהעביר ביקורת?
34 גו 24/06/2013 10:28 יצוא הגז בשעה טובה
לכל משקיעי הגז בואו ניפגש ונפגין ביכדי להראות לשלי יחימוביץ מזה מפגינים ולא ילדי נוער העובד ששלי יחימוביץ שילמה להם מאה שקל כדי להפגין נגד היצוא דבר שלא יכול להיות בלי יצוא לא יהיה גז ולא יהיה פיתוח קומי לכן אם ברצונכם להפגין ול הראות לשלי יחימוביץ מה זאת הפגנה אולי הגיע הזמן שהיא וברורמן יבינו את זה שהיצוא חשו בלמדינה בלי יצוא אף אחת מהחברות לא יבו לפתח מאגר כזה גודל במילירדי דולרים החברות לא פריריות שלי יחימוביץ מרוב שינאה לטייקונים את מוכנה שהגז יהיה קבוראלפי שנים בבים מה אם הטייקון שהלחת איתו לבגץ ברורמן גם אוטו את שונאת
33 YL 24/06/2013 10:19 שלי בבקשה האף של פינוקיו מספיק ארוך
אין בליבה של שלי קצת רחמים על פינוקיו???? אפו כל כך ארוך אז מה עוד שקר...... העיקר שהיה ישר עם שרה נכון שימרון?
32 סבסטיין 24/06/2013 10:18 יצואהגז
שלי יחימוביץ אנחנו מבינים שאת בכל זאת מנסה ליפגוע וליקבור את הגז בגלל הפ ופוליזים שלך כניראה שאף אחת לא אמר לך איזה מכוארצ את הפרצ וף של ך כל כך מגעיל וכניראה שאת הואבת לזיק למשקיעים ולחברות עבל טוב שיש ממשלה לא יעזור לך שליחיחמוביץ ולא לברורמן הטיי קון הצר העיין שלא רוצה שהמשקיעים יקצרו קצת פרי מיכל הסיכונים שלקחו במשך שנים עד לגילוי הגז גועל נפש אנחנו ניתך לבגץ לבגץ יחימוביץ פרצוף צנע
31 הגיון 24/06/2013 09:40 היא נותנת דוגמאות השאלה אם הן נכונות מה שלא יהיה אנחנו
בתקופה אחרת ,ונכון להיום אין לדעת מה ילד יום בכל רגע נתון גם בחיים וגם בכלכלה ,ההעדפות צריכות להיות שונות ו40 60 זה הגיוני מאד אז תפסיקי לקשקש גבירתי
30 אזרחי 24/06/2013 09:32 להבדיל בין המלח של כיל והגז שאת הגז חיפשו שנים והישקיעו
מאות מיליונים עד לגילוי מאגר בקנה מידה מיסחרי ומגיע להם להנות מעמלם ומהשקעתם המהומה של המיתנגדים אינה צודקת ואפילו הרסנית לכלכלת המדינה תיתפקחו ותעסקו בחיי היום יום ובבעיות העכשויות של חינוך ורווחה
29 יהודי 24/06/2013 09:31 נתניהו הנהנתן מגן טייקונים שכחתי את שרהלה
שמנהלת את המדינה ומכבסת את הבגדים של המשפחה שלה על חשבון האזרח המסכן שלא גומר את החודש. קדימה הגיעה הזמן לשלוח את הזוג הזה מאיתנו.
28 פיני 24/06/2013 09:13 משאל עם
גם אם האישור ליצוא יעבור בכנסת שלי תגיד שזה לא צודק וצריך משאל עם
27 טוליק 24/06/2013 09:00 במקום להתלהם, בואו נבדוק את העובדות.
ביבי אמר שיש מדינות שקברו את עתידן יחד עם הגז שנותר במעמקים. שלי אומרת שאין מדינות כאלה. אז במקום להשתלח זה בזה, לגדף ולהאשים, בואו נבדוק פשוט מבן העובדות. יש מדינות כאלה או אין? אני לא יודע. הויכוח צריך להיות מוכרע לא בגידופים אלא ע"י קביעה עובדתית. מישהו מכיר מדינה כזאת?
26 ירובעם בן נבט 24/06/2013 08:01 להוביל את הגז לחוף? לא.אאאא סכנת זיהום פיצוץ אויר
טוב אז ליצא אותו??? לאאאאאא. הוא יגמר, נקנה אותו בחזרה במחיר משולש. אתם יודעים מה? צריך להפסיק לקדוח ולחפש. ככה לא יבלבלו לנו את המוח. אז נייצר את החשמל מפחם. רק רגע ומה עם אפקט החממה? העולם מלא בכאלה שיודעים הכל!!!!
25 יונתן כהן 24/06/2013 07:49 פאק אוף על כולם- לייצא 100% מהליוויתן תכלס הכי שווה
ומי זאת שלי- אתם יודעים שהיא מעולם לא היתה בקואליציה, סתם תמיד צווחת מחוץ לגדר. בושה לכנסת.
24 שילשולי 24/06/2013 07:23 אישה רעה שלא יודעת כלום רק ליבכות כל הזמן
פעם אחת תעשי משהו חיובי לא רק״ לצאת חוצץ״ לכל דבר חיובי במדינה , לא צריך לישנוא עם שלם כי הטבע שלך כזה , עזבי אותנו ולכי לחפש את נקודת ה... בגילך כבר צריך לדעת ליהנות מהחיים
23 הניצוץ 24/06/2013 06:07 שלי צודקת - מי שלא מביא דוגמאות הוא עובד עלינו
היחידה שמצדיקה את המשכורת שלה , אופוזיציה אמיתית שחשפה את הבלוף בנאום הכריזמטי לכאורה, עכשיו תור נתניהו , איפה המדינות שלא ייצאו גז והיום הגז נמצא באדמה מתחת
22 טוביה 24/06/2013 05:37 יחימוביץ יצור דוחה שלא מאמין לשקרים של עצמו (ל"ת)
21 אנונימי 24/06/2013 05:02 אני מציע לנובל להעביר את אסדת הנפט שאמורה להגיע לכאן
ברבעון האחרון לקפריסין,ולתת ליחימוביץ ושישינסקי למצוא את הנפט בעצמם. אחרת,יבואו 2 החארות הללו אחרי שימצא נפט,ויאמרו שזה "שלנו" "של כולנו" ולא של ה"טייקונים" ,ולכן צריך להעמיד את המשקיעים לפני כיתת יורים (או מיסוי של 100% מה שיבחרו).
אזרחי 24/06/2013 09:35 אין צורך להיתיאש ולישבור את הכלים מה שחשוב ההחלטה בממשל (ל"ת)
סבווי 24/06/2013 08:03 למה להמשיך לקדוח??
צריך לבטל את רשיונות הקידוח לגז ולחפש רק נפט
20 יעקב 24/06/2013 00:20 עצוב כמה טמטום ושנאה לעשירים יש באישה אחת (ל"ת)
19 אזרח 24/06/2013 00:20 3 מילים
שלי את מגעילה !!!
18 מאיר 24/06/2013 00:08 שלי הטעות שלך עקשנית חבל ראש בטאטא -הפסדת
בגדול- בי שלי בבגץ
17 יואב 24/06/2013 00:05 מי את בכלל לא רוצה אל תדברי בשמי שלי הביתה (ל"ת)
16 גדי 23/06/2013 22:48 שלי תדאגי לדור הזה לאמהות חד הוריות לזקנים לילדים
האם את עשית משהוא בשבילם מלבד נזקים.
15 לשלי 23/06/2013 21:03 תילחמי שהמדינה תשחרר קרקעות לבניה . תילחמי להציל את
העם מרעידת אדמה חצי עם ימות עם הבתים בני ה 50 שנה ואז לא יעזור לך גז ל מאה שנה הבנת? חוץ מזה תקראי מה עשתה נורבגיה איך צמצמה את הסיכונים להפסדים והיא תומכת בחיפושי הגז מה את עשית? תילחמי שתאגידי המיים יחזרו לעיריה ולא נשלם מע"מ. תילחמי לביטול אגרת רשות השידור הא.... תפסתי אותך!!! את תפגעי בחברים בטלויזיה? מה פתאם ודרך אגב קחי איתך את לפיד השקרן הוא קיצץ לחרדים? להפך תקציבי החינוך למוסדות הדת גדלו.
14 אבי 23/06/2013 20:56 ביבי התחנן לשלי בואי תהיי שרת הכלכלה
לא לקחת אחריות, רצית להיות ראש ממשלת ישראל, תמשיכי לנבוח מהאופוזיציה שם מקומךךךך
יוסי 25/06/2013 00:38 יש לך ביצים לך לבגץ מי הולך לבגץ צריך ביצים (ל"ת)
יוסי 25/06/2013 00:37 מעמד כזה צריך ביצים מאפו לשלי יש ביצים חחחחחחחח (ל"ת)
ביבי עשה טעות 23/06/2013 21:05 לפיד לא מתאים וגם כל הבטחותיו היו שקרים תקציב החינוך
לדתיים רק עלה. גיוס אין. נזקים לבורסה הוא עשה כדי שהחברים שלו יקנו בזול כיל וחברה לישראל
13 פיקח 23/06/2013 20:56 שלי, האם המדינה תשתתף בהוצאות במידה והקידוח נכשל?
את רק יודעת לדבר על זה שכל הגז שייך למדינה ועוד שטויות כאלו ואחרות. ללא המשקיעים, האם היה לך בכלל את האפשרות לדבר על הייצוא של הגז? למה המדינה לא משתתפת ברגע שהקידוח גם נכשל? שתחלק גם 40% המשקיעים והשאר המדינה משלמת! בקיצור אף פעם לא הבנת בכלכלה וגם אף פעם לא תביני. אם תיקחי את כל הגז אף משקיע לא ירצה להמשיך לחפש גז ואז לא יהיו לך כותרות עתידיות של איזה גז אפשר לחלק.
12 benis 23/06/2013 20:54 שלי טועה ומטעה
שלי יחימוביץ טועה ומטעה - הטעות הגסה של יחימוביץ' בדיון בכנסת על יצוא הגז זו כתבה מגלובס קישור לכתבה http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000845608&fid=4621 כל מי שיקרא את הכתבה יבין מיד ששלי יחימוביץ החליטה להניף דגל לא לה אפילו במחיר של אי אמירת האמת, לתקוף את העשירים זה IN ולתקוף את הממשלה ואת העומד בראשה IN ומה עם לומר את האמת? זה OUT
11 יוגב 23/06/2013 20:51 תחזרי לרדיו זה המקום שלך ביבי אתה גדול רק אתה מבין
לא רוצה טוב לאזרחים לא מבינ ה וחושבת שהיא מבינה ביבי אתה הגדול מכולם כמו שאמרה שרית חדד רציו מתחילה את המסע שלה ממחר
lionav 24/06/2013 08:10 גם לרדיו לא הייתי מחזיר אותה .. כל הזמן רק נובחת (ל"ת)
10 אזרח 23/06/2013 20:50 שלי בימקום לטחון מים תפני את מאבקך לשימוש נכון ברווחים
לעודד אנרגיה סללולארית שהממשלה תספסד בעלי גגות שיתקינו מערכות טוב למשק מכל הבחינות וגם לשוק העבודה
9 אלון 23/06/2013 20:50 ווואייייייי מספיק כבר
כמה אפשר
8 זגזסג 23/06/2013 20:48 לשלישת
מגינת העם והצדק האבסולוטי, היכן היית עד עכשיו? תוותרי על השכר שלך על התנאים שלך על תוספת הפנסייה השנתית של 4% על השיחות טל' ושאר ההוצאות המוכרות ואז נראה אותך!!! הרי מה את רוצה? לדפוק אותנו את החלשים אלו שזקוקים לסיוע לרווחה. מאין יקחו את כל הכספים? מהנמל שמיסדתם? מחברת חשמל שהקמת? אולי מההסתדרות שלכם? מאין גברת יחימוביץ? שבי בשקט על תפריעי, תני לקדם לחפור לקדוח לעמול ולקדם, לא רוצים לחזור לפנקס האדום, זו היתה תקופה נוראית, ללא סיכוי רק חבר מביא חבר לחברת החשמל, לנמל לכל דבר. היום יש סיכוי לרווחה להקלה ומה את מבקשת? לקבור את הגז יחד איתנו בעומק 5800 מטר?! עזבי אותנו בשקט אף אחד לא ביקש אותך ליצג אותנו בעניין. את רק מכשילה. נ.ב. את ממש רעה!
7 אזרח 23/06/2013 20:42 שלי אים יש לך כוונות באמת לשנות אז תידרשי מהאוצר להפסיק
העברת כספים לקרנות ההישתלמות או לפחות שיטילו עליהן מס תילחמי על העלאת גיל הפרישה מצהל תילחמי על העלאת שכר המינימום לפחות ל 6.000 שח תילחמי זכות הנכים לשכר ומענקים שישנו את חייהם ועוד ועוד ותילחמי שהרווחים מהגז יופנו לרווחת הציבור החלש לטובת השכלה לכל דורש
6 רון 23/06/2013 20:33 יחימוביצ קומוניסטית, דמגוגית,אינטרסנטית, אישה רעה. (ל"ת)
5 רון 23/06/2013 20:33 יחימוביצ קומוניסטית, דמגוגית,אינטרסנטית, אישה רעה. (ל"ת)
4 אלי 23/06/2013 20:33 שלי
נמאס לשמוע את המכוערת הזו
3 צדיקת הדור שלי 23/06/2013 20:24 מה יש לך להגיד על חשמל חינם לעובדי חברת החשמל?
למה את שותקת? איזה רוע
2 מנהיג המהפכה 23/06/2013 20:14 נתניהו משקר במצח נחושה כדי לשלול מהעם את הזכות לגז
המדינה מעקבת את המעבר לגז כך נטען בדו"ח בנק ישראל - תיבדקו . כל המדינות שיצאו אנרגיה - גם ארה"ב נאלצו ליבא אנרגיה במחירים כפולים - אנגליה , ארה"ב וכו . אפילו סעודיה לא מיצאת גז אלה משתמשת בו לצרכים שלה . רק מדינות שיש להן עתודות ל 100 שנה ומעלה לאחר שסיפקו את כל צרכי האנרגיה שלהם מיצאות . חלק מהממדינות מפסידות כסף עקב עלויות יצוא גבוהות . אין כל ביטחון שנרוויח מהיצוא - קיים סיכון גדול ביצוא . בשימוש מקומי שמחליף דלק הרווח פי שלוש למדינה ,לאזרח ולתעשיה .
די 23/06/2013 20:48 נמאסתם כבר עם הגז (ל"ת)
עילי 23/06/2013 20:39 כמה שטויות אתה
כותב, כעת שיש יצוא יש הכנסה למדינה נצא מהבוץ, והמשקיעים ימשיכו בעבודתם,אנחנו לא נבריח אותם, גם אני ואתה לא נעבוד בחינם, יש עוד כמויות אדירות של גז שיספיק לנו למאות שנים
לדבר אמת 24/06/2013 08:03 ל"מנהיג המהפכה"
אתה כותב כלמדינות שיצאו אנרגיה נאלצו ליבא אנרגיה במחירים כפולים... ומה עם סעודיה קטר כווית עירק איחוד הנסיכויות ניגריה לוב רוסיה... ועוד עשרות מדינות שמיצאות אנרגיה שנים ולא מיבאות כלל??? די עם הפופוליזם !!
1 pan 23/06/2013 20:07 נמאס לנו לשמוע שטויות ,,, האם שולי השקיעה פעם אחת בחיים
שלה שקל אחד בחברות חיפושי נפט כדי להבין מה זה??????????
אזרח 24/06/2013 05:09 טפש שכמותך
לא !! היא מעולם לא השקיעה מכספה הפרטי בחיפושי גז. וכי ביבי השקיע ? וכי יאיר לפיד השקיע ? מי השקיע מלבד תשובה ???? מה אתה למד מזה ? שתשובה יחליט מה יקרה עם הגז ? זה מה שאתה אומר ????? מה פשר כל התגובות המפגרות האלה כנגד שלי יחימוביץ ? עצרת לחשוב ולברר שמא היא אולי צודקת ? מקהלה של ליכודניקים חסרי מוח שתמיד יישרו קו עם הביבי כי הרי ביבי יודע ה כ ל