סוחרי הגז-נפט אופטימים: רציו משלימה מהלך עליות חד - לשיא של 6.5 חודשים

המשט נגד ייצוא הגז לא ממש מרתיע את הסוחרים בבורסה בת"א. רציו פתחה את השבוע בעליות נאות לשיא שנתי. צפו בגרף...
 |  (20)
ניתוח, צילום: אלבטרוס
סוגיית ייצוא הגז הולכת ומתקרבת לנק' הכרעה, ומניית ו רציו יהש 0% רציו יהש 283.3 0% רציו יהש בסיס:283.3 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הולכת ומטפסת. אם לשפוט לפי התנהגותה של רציו שהינה 'שחקנית יצוא טהורה', המשקיעים לא ממש מוטרדים מההכרעה בעניין ייצוא הגז, הם אפילו מקדמים בברכה את אותה הכרעה.

מאז סוף אפריל האחרון השלימה רציו מהלך עליות של 20% והיא נסחרת כעת במחיר של 36.2 אגורות - מחיר שיא מאז דצמבר 2012.

ביום שלישי האחרון נפגשו ביבי, לפיד, פישר וסילבן שלום לדון בסוגיית ייצוא הגז הטבעי. אמנם לא נתקבלה החלטה באותה ישיבה והנושא לא הובא הבוקר לשולחן הממשלה, אך ל-Bizportal נודע כי אין חילוקי דעות של ממש בין השלושה וכי דעתו של סילבן לפיה נכון לאשר ייצוא של 40% מהיקף הגז צפויה להתקבל - גם אם בסופו של דבר המספר יהיה קרוב יותר ל-45%.

נראה כי המשקיעים בבורסה בת"א רואים בחיוב את הכיוון לפיו יתקבל בקרוב אישור לעניין ייצוא הגז, גם אם בכמות מופחתת ביחס להמלצות ועדת צמח (שדיברה על 53%). מבחינתם המשקיעים, הדבר ייתן ודאות לסקטור וכמובן יסלול את הדרך לסגירת העסקה עם וודסייד שתיכנס כשותפה ב'לווייתן' עם נתח של 30%.

גם במניות דלק קידוחים יהש 0% דלק קידוחים 1,078 0% דלק קידוחים יהש בסיס:1,078 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו{אבנר יהש} המגמה בתקופה האחרונה היא חיובית. אבנר עולה כעת 0.4% ומשלימה מהלך של כמעט 12% מאז ה-22 באפריל.

תגובות לכתבה(20):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    ביז פורטל הצ רי העיין האלה
    סזר 17/06/2013 15:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל פעם שאתם מזכירים את רציו רציו מקבלת שיתוק אולי עדיף שתחפשו מניה אחרת כי יסרחתם כל פעם רציו רציו רציו בפה שלכם זיפטים
    סגור
  • 16.
    רציו
    xcxyhhi 17/06/2013 12:10
    הגב לתגובה זו
    0 5
    מנית פח זבל האף היהודי שם עיין עליה היא כבר לא תעלה צרות העיין של כל הזבלים עושים סיבובים איך שהם רוצים רציו תרגיל מסריח של ביז פורטל אחת מזבלים שקימים בשטח יחד אם ירון זר וכל החבורה כמו שלי יחימוביץ המצורעת הזאת צרות העיין אוכלת אותה מיפלגת ראש העבודה עאלק חבל על המיפלגה
    סגור
  • 15.
    מצטט מישהו שכתב דברי טעם בפורום רציו: בעד היצוא
    מצטט מפורום כן ליצוא 16/06/2013 16:37
    הגב לתגובה זו
    12 0
    " אחרי שכל כלכלן שמחזיק בתפקיד רשמי מטעם מדינת ישראל התבטא והביע את דעתו. כולל הנגיד פישר והנשיא פרס (לגזור ולשמור). בעד החלטה אחראית בנוגע ליצוא. הגיע הזמן שהעורכים הכלכליים יקחו אחריות ויפסיקו להתחבא מתחת לסינר של 200 אותם חולגניים בתפושות מתחלפות. אין בהם ממש... הם רק עושים קצף... מדינת ישראל זקוקה ליצוא הגז וליתרונות המדיניים והכלכליים שמתלווים לו. חסל מחבואים וגימגומים.... יצוא הגז הוא החלטה אחראית, כלכלית, לגיטימית. הגיע הזמן לקבל החלטה. להגיד לשמור לדורות הבאים מבלי להביט במשמעות הכלכלית והמדינית, חסר אחריות כמו לא להגיד כלום. אני מעדיף שלבנות שלי יהיו 450 מיליארד ש"ח בכסף שיושקע בחינוך ובתרבות... מאשר בגז שאולי יהיה שווה יותר ואולי לא כלום.... שבוע טוב. זה הזמן לקחת אחריות...." זהו ציטוט של מישהו שכתב דברי טעם בפורום רציו: בעד היצוא
    סגור
  • 14.
    רציו פרצה התנגדות ב- 36 וכעת לקראת 41 (ל"ת)
    ניתוח טכני 16/06/2013 16:34
    הגב לתגובה זו
    8 9
    סגור
  • 13.
    ברור שלא נלחצים מקומץ מתנגדי היצוא שאפשר לספור בכף יד
    פטריוט אמיתי 16/06/2013 12:30
    הגב לתגובה זו
    16 0
    ברור שלא נלחצים מקומץ מתנגדי היצוא שאפשר לספור בכף יד אחת. שהינם פרבוקטיבים עוכרי ישראל מונעים יצר הרס מדינת ישראל וכלכלתה. שעבדו על כמה מאות מפגינים בלבד!!! ושכנעו אותו שיצוא הגז לא טוב לתושבים בה בשעה שזה מה שיכול להוציא את המדינה ממצבה הכלכלי הרעוע וגם לאפשר מדיניות רווחה ותמיכה בחלש + במעמד הביניים.
    סגור
  • 12.
    שאפו לפינק ולעצבני
    מיכל 16/06/2013 12:17
    הגב לתגובה זו
    4 3
    עצבני..אני ממשיכה את הסיומת שלך על הקבצנים אצלנו ומקדישה לכולם את השיר הנהדר של לאה גולדברג משירי ארץ אהבתי.."מכורה שלי..ארץ נוי אביונה...למלך אין בית למלכה אין כתר..שבעה ימים אביב בשנה וסגריר וגשמים כל היתר.. אך שבעה ימים הורדים פורחים ושבעה ימים חלונות פתוחים וכל קבצנייך עומדים ברחוב ונושאים חיורונם אל האור הטוב...." תפסיקו ליילל..שאו עינכם אל האור הטוב... ובא לציון גואל
    סגור
  • 11.
    ניר מי???????
    זהבי עצבני 16/06/2013 12:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר חשבתי שלא יהיה פלצן היום(ביום חגיגי זה..) אבל ניר הגיע..רבותייי.....!! ניר..??? ..7.......מה שבע??? 15.... מה 15?? 15 שנה?????? המחיר יגדל?? על זה אמרו חכמנו-לשטיא באגרופה.....
    סגור
  • 10.
    ייצוא גז = הכנסות למדינה = פחות מיסים לאזרחים
    KO 16/06/2013 12:09
    הגב לתגובה זו
    27 0
    יש גם ככה מספיק עתודות גז למדינה, חייבים לאשר יצוא של לפחות 50% , ככה יכנס הרבה כסף למדינה ויהיה כלכלי לפתח את המאגר. המצביעים נגד זה זה אותם חברה שמפגינים נגד חומת ההפרדה ... שמאלנים הזויים ...
    סגור
  • 9.
    סוף סוף לא פלצני
    זהבי עצבני 16/06/2013 12:06
    הגב לתגובה זו
    10 1
    הרבה פעמים התקפתי את פינק על פלצנות..הפעם אני מפרגן לו שנתן תצוגה שפויה והגיונית...הגיע הזמן שבמדינה שלנו יחפסיקו להיות כל הזמן בכיינים...מעצבנים...תתחילו לשמוח קצת קבצנים עלובים......
    סגור
  • 8.
    משקיעי נתניה מאמינים ברציו.
    לילו 16/06/2013 12:03
    הגב לתגובה זו
    19 7
    מכיר לפחות עשרה אנשים שהחליפו יד ועברו לרציו. מדובר בהמון כסף שפנוי להמון זמן.
    סגור
  • 7.
    הגז יגמר תוך 15 שנה נגמר החוזה ומה אז? המחיר יגדל?
    ניר 16/06/2013 12:00
    הגב לתגובה זו
    0 15
    בושה החוזה הוא רק ל15 שנה לאחר מכן המחיר יוכפל. לבטל את החוזים!
    סגור
  • סקומוניסט באתר השקעות-מה עוד ימצאו לנו (ל"ת)
    55 16/06/2013 12:26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 6.
    היא ירדה מ 68 אגורות ....יש לה עוד הרבה מה להשלים
    קוציו נציו 16/06/2013 11:38
    הגב לתגובה זו
    20 5
    לפי דוייצ'ה בנק ולפי ברקליס קפילט בנק
    סגור
  • 5.
    ייצוא הגז, אין ממה להלחץ, פשוט אין ברירה
    גורנישט 16/06/2013 11:10
    הגב לתגובה זו
    19 0
    למדינה אין כל אופציה לא להתקשר עם גורם נוסף שיעזור להרים את הפרויקט האדיר הזה. כל מתנגד פשוט גורם נזק לעצמו ולפורם אותו הוא מיצג, וחבל. הייצוא יהיה על בסיס לוויתן, והכמויות תהיינה נזילות. פשוט צריך למכור בסיס שישכנע משקיעים זרים, ומדינות שיקבלו את הגז, טורקיה ואירופה על הקו האדריאטי.
    סגור
  • 4.
    לא מוכר לפני שער 898 (ל"ת)
    כ 16/06/2013 11:06
    הגב לתגובה זו
    23 7
    סגור
  • שמתי מכירה ב 898 גם
    בהצלחה 16/06/2013 13:33
    הגב לתגובה זו
    3 5
    גדי שלא נתחיל להתחרות זה בזה ולדחוף את השער למטה
    סגור
  • סחטיין אחי -)))
    בהצלחה מרובה 16/06/2013 15:57
    הגב לתגובה זו
    0 4
    שיבוא הנפט נדבר-))
    סגור
  • 3.
    ייצוא או לא תנו לעבוד פשטו את המיסים (ל"ת)
    נמאס מקומיסרים 16/06/2013 11:05
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 2.
    נו באמת. מה זה 20% אחרי שצנחה 60%!!! (ל"ת)
    אנונימי 16/06/2013 11:03
    הגב לתגובה זו
    16 7
    סגור
  • 1.
    לא תהיה שום ברירה אלה לאשר יצוא ,ואז אולי האוצר יכנס
    בא 16/06/2013 10:57
    הגב לתגובה זו
    24 4
    לתוכנית גמילה ממיסים .כמה אפשר לענות את העם במיסים .
    סגור