דחייה קלה: קידוח גבעות ב"מגד 6" יחל רק בשבוע הבא - צפו בתמונות מהאתר

הקידוח היה מתוכנן להתחיל השבוע אך ל-Bizportal נודע כי המשקיעים יצטרכו לחכות עוד קצת - המקדח ייכנס לפעולה רק בשבוע הבא
מבנה גבעות, צילום: שלום (zorikk) אלימלך
המשקיעים יצטרכו להמתין עוד קצת. הקידוח של גבעות יהש 0% גבעות יהש 1 0% גבעות יהש בסיס:1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שלפי דיווחי השותפות אמור היה להתחיל בשבוע השני של יוני (כלומר החודש), יחל ככל הנראה רק בשבוע הבא, כך נודע ל-Bizportal.

כפי שניתן לראות בתמונות שהועלו לאחרונה גם בפורום גבעות בדיבורסה , מגדל הקידוח כבר עומד מאז יום חמישי האחרון אבל מבחינה טכנית ההכנות יושלמו ככל הנראה רק ביום חמישי הקרוב - והקידוח יחל בתחילת השבוע הבא.

אתר 'מגד 6' ממוקמם כק"מ דרומית לקידוח מגד 5 מתוך ציפייה שהקרבה של 2 הבארות תוביל לממצאים דומים. במהלך מפגשים עם משקיעים של גבעות בחודש אפריל האחרון אמר טוביה לוסקין כי "ביקשנו מהרשויות לתת לנו שטח נוסף לתת לנו שטח נוסף ב'מגד 5' להקמת המיני-טרמינל כך שישרת את הקידוחים של 'מגד 5' עד 'מגד 8'. יש לנו תמיכה של הממונה על ענייני הנפט בתוכנית הזאת ואנחנו מקווים שכל התוכניות יאושרו בזמן בעוד שנתיים לרשת הארצית. עד שנשלים את המהלך הזה, ההפקה שלנו מכל קידוח תהה מוגבלת ל-2000-3000 חביות ביום כי אי אפשר לטפל ביותר מזה מבחינה תשתיתית.

קרדיט: זוריק, פורום גבעות בדיבורסה
קרדיט: זוריק, פורום גבעות בדיבורסה


קרדיט: זוריק, פורום גבעות בדיבורסה
קרדיט: זוריק, פורום גבעות בדיבורסה


קרדיט: זוריק, פורום גבעות בדיבורסה
קרדיט: זוריק, פורום גבעות בדיבורסה


תגובות לכתבה(53):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 37.
    במגדל ? בדרך לחיפה ראיתי מספר מגדלים באותם הצבעים .
    לא ברור לי מה המיוחד 16/06/2013 13:52
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אינני אוהב שסתם מבלבלים את הציבור עם תמונות ואמירות ללא שום משמעות. דרך אגב, אני רואה דווקא מספר טריגרים טובים ואחרים בנייר זה ואני אף מושקע בו. להדגיש : אינני ממליץ בזה על שום דבר. ממני, בעילום שם.
    סגור
  • 36.
    סיפור על האלוף האגדי בעניין הדחייה
    ראל0000046 14/06/2013 12:02
    הגב לתגובה זו
    1 6
    איילנד ההאלוף האגדי חשב שזה דחייה שבלבנון ונתן הוראה למסיבת עיתונאים באתר אז טוביה שוקל לפטר אותו כרועץ לגבעות
    סגור
  • 35.
    אמינות?- סתם יחצ"נות -שלילית
    T 12/06/2013 14:08
    הגב לתגובה זו
    9 0
    היו בעלי עניין שרצו להזיק (לדעתי ). ויצרו אוירה לא אמינה ,כאילו שההנהלה לא אמינה. בכל מקום יש תקלות והיו שרצו להשים מקלות ושמו ראו מקרה בג"צ שהאמינות רחוקה מימנו ומהפונים אליו וכ"ו.
    סגור
  • 34.
    תשמע מעשה בדחיה ועוד דחיה
    ראל00000046 12/06/2013 13:10
    הגב לתגובה זו
    0 10
    האלוף האגדי איילנד שמע דחיה ועוד דחיה והוא לא הבין הלך למילון וראה שזה ביצה מה עשה הלך ללוסקין וגרד לו את הביצים זה הגוגויים ששאלתה
    סגור
  • 33.
    דחיה-בערבית דחיה זה ביצה
    ראל00000046 11/06/2013 17:50
    הגב לתגובה זו
    2 23
    טוביה תפסיק לבלבל לנו את הביצים
    סגור
  • במקום להתעסק עם גבעות, לך ותשחק חמודי בגוגואים או
    לראל 46 היקר ! 11/06/2013 21:14
    הגב לתגובה זו
    19 1
    בג'ולות.
    סגור
  • אתה גם בעסק ה-דחיה
    ראל0000046 12/06/2013 20:35
    הגב לתגובה זו
    0 8
    תיתעסק בחשבון בנק שלך שלי על הפנים ואין כסף לגוגואים
    סגור
  • 32.
    שלגבעות יש הנהלה אמינה מאד ויתכן מאד שגם אתה תיווכח בזה
    אני דווקא סבור 11/06/2013 14:48
    הגב לתגובה זו
    22 1
    בקרוב.
    סגור
  • 31.
    חסרה אמינות כבר שנים
    יש 11/06/2013 12:53
    הגב לתגובה זו
    0 21
    בינתיים אין דבר מוחשי למרות השנים.. חבל על הזמן. יש תמר זורם מיליארדים..
    סגור
  • דווקא הנפט והגז כאן זורמים בשפע ועוד מעט תהיה גם בעיה
    הינך טועה ומטעה אחי 11/06/2013 14:25
    הגב לתגובה זו
    20 1
    היכן לאפסן אותם טרום המכירה. לעומת זאת, הקידוחים הימיים בינתיים זה רק פקה פקה וראינו היטב למשל כיצד הנוכלים דפקו היטב את המשקיעים עם ההזדמנות הישראלית שלהם. בתחילה הם הודיעו על תגלית משמעותית של פטרוליום משובח ולאחר מכן התברר שהכל היה חארטה ובלוף, בקיצור רמאות והונאה אחת גדולה! לצעריי הרב, גם אני נפלתי בפח שהם טמנו לנו והפסדתי בהזדמנות כסף רב מאד. לעומת זאת, אני רואה באופן אישי פוטנציאל עצום בשדה מגד... וכל אחד שיפעל על פי שיקול דעתו !
    סגור
  • טען עוד
  • 30.
    ל-26 לצערי הרב אתה צודק ולרעל עשה שורט אם יש לך..... (ל"ת)
    T 11/06/2013 10:25
    הגב לתגובה זו
    0 20
    סגור
  • 29.
    איזה יופי של מגדל. רק למה שכחו את המגדל של היה"שים ? (ל"ת)
    היהש שכחו אותי בקרקע 11/06/2013 10:21
    הגב לתגובה זו
    3 17
    סגור
  • 28.
    לדחיה של למעלה מ3 חודשים ולא לעוד כמה ימים (ל"ת)
    ניסוח עלוב,"רק" 11/06/2013 10:15
    הגב לתגובה זו
    23 0
    סגור
  • 27.
    אנו לפניי פריצה חיובית מעלה
    אנונימי 11/06/2013 09:56
    הגב לתגובה זו
    18 1
    כל מי שמחזיק בגבעות אל ייאוש , יש לחזק בשביל להסיר את השורטיסטים ואז הנייר ישתחרר וישאף לפרוץ מעלה. עם תחילת מגד 6 יחלו בצורה מתונה האברכים של ניו-יורק לחזור להשקיע. סבלנות וגם זהירות .אך מפה יש לצפות לעליות.
    סגור
  • 26.
    בהצלחה ל"מהמרים" מאת שלי יחמוביץ
    מוטי 11/06/2013 09:43
    הגב לתגובה זו
    5 17
    אם ימצא תגלית נפט גדולה הרי זה של יחימוביץ ודב חנין ואם תפלו זה זבשכ"ם ,,,,בושה למדינה שמנהיגים שלה הם יחימוביץ וחנין
    סגור
  • עצוב מאוד! הסוציאליזם והפופוליזם חוגג במדינה.
    קארל מרקס אנגלס לנין 11/06/2013 12:59
    הגב לתגובה זו
    20 0
    עוד כמה שנים ואף אחד לא יעבוד במדינה כי זה פשוט לא משתלם לעבוד או לפתוח עסק... הממשלה הבזבזנית יודעת רק לעלות עוד מיסים במקום לייצר תעשיה בארץ.
    סגור
  • 25.
    בהצלחה .....
    T 11/06/2013 01:40
    הגב לתגובה זו
    28 0
    ושהשורט ייחנק..... טובת כל העם ובעיקר למופסדים כל כך הרבה שנים וזמן אני באופן אישי מקווה ומאמין בהצלחת גבעות.
    סגור
  • 24.
    מחר עליות חדות. סוף סוף קידוח
    מוטלה 11/06/2013 01:30
    הגב לתגובה זו
    19 0
    עוד חודשיים שער 10 לפחות. בדוק.
    סגור
  • מתי עליות חדות ?
    ראל00000046 12/06/2013 21:22
    הגב לתגובה זו
    0 7
    יש בגבעות רק דחיה ודחיה ראה תירגום בהודעה מספר34
    סגור
  • חכיתי לראות אם אתה מבין משהו בבורסה . היום נגמר אהבל
    עוד זומבי של לוסקין 12/06/2013 11:02
    הגב לתגובה זו
    0 8
    והשער דפוק כמוך . העיקר תמשיך לחלום ולהשלות את עצמך .
    סגור
  • ללוסקין ? יש הרבה סוחרים בבורסה שמריצים מניות בכיוונים
    מה זה קשור בכלל 12/06/2013 12:27
    הגב לתגובה זו
    10 0
    שונים, למטה ולמעלה. וכל טוקביסט כאן יכול להיות בעצם סוחר סוסים. אם כן חביבי, לא ברור לי מדוע הינך נשמע כועס כל כך וגם מתלהם....
    סגור
  • יש לי 5 מילון יה"ש אם אתה בטוח בשער 10 תקנה ממני ב7 ? (ל"ת)
    חלומות באספמיה 11/06/2013 10:15
    הגב לתגובה זו
    0 16
    סגור
  • 23.
    לוסקין בכפר המכביה "כולכם מיליונרים" ?! מאז ההכרזה
    זוכרים את הכרזת 10/06/2013 23:39
    הגב לתגובה זו
    31 1
    בתקופת הקידוח של מגד 5, הנייר למעשה תקוע והרבה משקיעים (גם אני), ברחנו בזמנו מהנייר בגלל שאותה הכרזה לא התגשמה והרבה משקיעים הפסידו כסף רב. לאחרונה, חזרתי להשקיע בנייר עם כל הסיכונים הכרוכים בעניין, בתקווה לבשורות טובות בקרוב. להדגיש: אינני ממליץ בזה על שום דבר! ממני, בעילום שם.
    סגור
  • 22.
    גבעות מנייה לרצים למרחקים ארוכים
    דעה 10/06/2013 23:22
    הגב לתגובה זו
    20 1
    ממש לא מתאימה לבעלי לב חלש-גבעות היא המנייה המסוכנת ביותר-אבל לעומת זה היא עם הפוטנציאל הגבוה ביותר במניות תל-אביב.
    סגור
  • 21.
    משהוא מזיע מאוד
    חושב בקול 10/06/2013 22:40
    הגב לתגובה זו
    31 2
    חברים כל עוד מאיה לא אמרה את דברה על דחיית הקידוח ראו זאת כברווז עיתונאי .לי דווקא נראה שמשהוא גדול התפלל לכותרת כזאת כדי לסגור שורט שלא מצליח לו כי אין קונים/מוכרים בנייר מלבדו.הנהלת גבעות מעולם לא הוציאה דיווח שהקידוח יחל בשבוע זה או אחריו הם נתנו הערכת זמנים כפי המקובל.ממליץ לכולם לא למכור לקנות ולתת לשורטיסט לסגור את הפוזיציה שלו בסקוויז אדיר שידע שלא משחקים במשקיעי גבעות לא דרך המסחר ולא דרך העיתונות.יום טוב לודש טוב והמון הצלחה למדינת ישראל
    סגור
  • 20.
    לדעתי גבעות צריכה להיות שווה יותר מרציו וזה יקרה
    מכביסט 10/06/2013 22:22
    הגב לתגובה זו
    38 2
    אחרי מגדים 6-8 כי כולם יתחילו להבין מה הפוטנציאל שיש לגבעות עם 40 קידוחים במגד ועוד רשיון "מכבי"
    סגור
  • 19.
    דחיה קלה ממש עמוד גבוה להכנסה לכולם כגודל העמוד (ל"ת)
    אלי 10/06/2013 22:06
    הגב לתגובה זו
    0 16
    סגור
  • 18.
    שווה השקעה
    דוד 10/06/2013 22:06
    הגב לתגובה זו
    35 4
    יש לי כרגע סכום שיצא לי מקרן השתלמות, האם לדעתכם שווה להשקיע במניית גבעות, על פניו נראית מנייה מבטיחה
    סגור
  • 17.
    לוסקין בהצלחה
    הכי ותיק 38 10/06/2013 21:43
    הגב לתגובה זו
    36 1
    ללא ספק לוסקין לוחם אמיתי שלא רואים שכמותו הרבה העולם כולו גם אני בעבר לא האמנתי באמונתו ועל כן שפו כפליים מאחל הצלחה מכל הלב נ.ב לא מושקע
    סגור
  • 16.
    תשימו לב לשעת ההודעה זאת גבעת חלפון (ל"ת)
    ראל000000046 10/06/2013 21:09
    הגב לתגובה זו
    3 22
    סגור
  • 15.
    מההה דחיה לא יכול להיות הנהלה אמינה כזאת
    ראל00000046 10/06/2013 20:54
    הגב לתגובה זו
    4 29
    בראשם טוביה החולב לדעתי לא דחו כלום שמעו דחיה (בערבית זה ביצה)וחשבו שזה דחיה של הקידוח .לא יכול להיות יש שם בהנהלה בנוסף לטוביה יש את האלוף האגדי (התימהוני)והעורך דין יש לו כיפה וזקן.אף פעם הם לא דחו כלום מעולם אני שלוש שנים בנייר הזה .לא היה פעם אחת שעמדו במילה (כנופיה של שקרנים הכל פוזות )טוביה הזה בוקר את רוסיה הקומוניסטית .ואת מישנתו העביר להנהלה .שאלה אחרונה טוביה מדבר רוסית או רק אנגלית?
    סגור
  • 14.
    בתוך מספר חודשים ליכלוכית תהפך לסינדרלה
    צופה שקט 10/06/2013 20:23
    הגב לתגובה זו
    35 2
    ששמה ינשא בפי כל משקיע בבורסה. הדרך למעוף מתחילה בשבוע הבא....
    סגור
  • 13.
    עוד שנה 3 בארות מפיקות בשדה כניסה למדד המעוף
    נפטון 10/06/2013 20:01
    הגב לתגובה זו
    38 3
    10,000 חביות ביום משלוש בארות יתנו לפחות שער 40 א' ,4 א' רווח בשנה . יוצא עלייה של אלף אחוז במנייה.וכניסה למדד המעוף עם שווי חברה של 4 מיליארד ש"ח.
    סגור
  • 12.
    אבל מה עם המניה ?
    מופסד עמוק 10/06/2013 19:34
    הגב לתגובה זו
    25 1
    אני שלוש שנים שם ו...נאדה
    סגור
  • 11.
    נראה לכם שיש נפט בישראל? לא חבל על הכסף?
    מוטי 10/06/2013 19:31
    הגב לתגובה זו
    2 41
    לא נראה לי שיש סיכוי זה לא סעודיה פה.
    סגור
  • 400 אלף חביות משיכבה בעובי 15 מטר.
    נפטון 10/06/2013 20:05
    הגב לתגובה זו
    31 3
    כמה יתנו 8 שכבות בעובי 235 מטר.
    סגור
  • 0 למשקיעים והרבה מאד להנהלה (ל"ת)
    חשבון פשוט 10/06/2013 21:20
    הגב לתגובה זו
    4 23
    סגור
  • 10.
    הידעתם-אין משקיעים אשכנזים בגבעות (ל"ת)
    fdff 10/06/2013 19:19
    הגב לתגובה זו
    2 43
    סגור
  • שטויות אבי מליטא ואימי מרומניה
    יהודה 10/06/2013 19:58
    הגב לתגובה זו
    39 1
    ואני מושקע בגבעות בגדול מאז הייתהשווה 1.25 מלפנ כ- 4 שנים . נקווה לטוב.
    סגור
  • 9.
    מגדל קידוח מדהים עוד שבוע לקידוח בהצלחה (ל"ת)
    yosi.la 10/06/2013 19:18
    הגב לתגובה זו
    24 4
    סגור
  • 8.
    אני 3 שנים בניר מופסדת עד העצם
    מיובשת 10/06/2013 19:04
    הגב לתגובה זו
    24 6
    לא ברור לאור ההתפתחויות איך הניר נסחר ב 4.6 אג'. קניתי בשער 12 לאחר גילוי הנפט . אולי השותפות ברווח אבל אין פירות להשקעה וספק אם אי פעם אפגוש בקרן.
    סגור
  • 7.
    לוסקין : 3000 חביות ביום. עוד חארטה מבית מדרשו של ההוזה
    צנצנות נפט 10/06/2013 19:03
    הגב לתגובה זו
    4 38
    שמענו אותך גם במגד 4 וגם במגד 5 עם מיליארדי חביות ואלפי חביות ביום. בסוף תקעת את המשקיעים על 500 חביות אומללות ומניה שנסחרת במחיר של לפני 3 שנים. נראה את התירוצים שלך בעוד כמה חודשים למה אין אלפי חביות ביום . מי שקלט אותך לפי שנים ברח עם רווח כל השאר תקועים עם שאריות הכסף. מזל שלא קניתי את החארטות שלך וברחתי בזמן .
    סגור
  • 6.
    קידוח עם סיכויים גבוהים מאוד להצלחה
    חוזיטו 10/06/2013 19:01
    הגב לתגובה זו
    40 2
    הקידוח באתר הסמוך ובנתונים גיאולוגיים דומים למגד 5 שממנו הופקו מאות אלפי חביות. לקודחים ניסיון בינלאומי מוצלח מאוד - מה שמבטיח אופטימיות רבה בהגעה למטרה ולהפקה של אלפי חביות ביממה. לגבעות עולם פונציאל להיות חברה מובילה בישראל.
    סגור
  • 5.
    בשעה טובה ומזל טוב
    Mr T 10/06/2013 19:00
    הגב לתגובה זו
    32 1
    אכן סיכון גבוה למשקיעים אבל כל הכבוד על העמידה בזמנים (ראה חברות ענק עם עיכובים של חודשים), וגם בכותרת ! פרסום חיובי ביותר... חזרתי לרכבת של לוסקין ב 4.5 האחרון ואמתין בציפייה. לא ממליץ,לא עובד מטעם החברה ולא משועמם..
    סגור
  • 4.
    איזה מגדל מרשים. ממש ענק
    אנונימי 10/06/2013 18:48
    הגב לתגובה זו
    26 7
    הקידוח נראה מבטיח בגלל הקירבה למגד 5 בהצלחה
    סגור
  • 3.
    מזה שבוע אחרי
    מוקה 10/06/2013 18:47
    הגב לתגובה זו
    26 3
    3 שנים של ציפיה
    סגור
  • 2.
    שבוע זה זמן מעולה....בשעה טובה ובהצלחה
    zur5 10/06/2013 18:28
    הגב לתגובה זו
    32 4
    היכונו לחגיגה הגדולה בקרוב הסינים יכניסו את שנת גבעות לסבב שלהם -:)
    סגור
  • ואתה עוד פוצה פיך?
    3.5 שנים 10/06/2013 20:11
    הגב לתגובה זו
    4 25
    לא מספיק הולכתם שולל את המשקיעים קבוצה קטנה של הזויים שגרמו למשפחות להיתפורר תיתבישו לכם
    סגור
  • צור תחזור לפורום שלך ושם תשלה את עצמך ואת שאר ההוזים
    ממני שמכרתי לך ב 12. 10/06/2013 19:16
    הגב לתגובה זו
    5 27
    על אלפי חביות ביום ועל כספים שזורמים לחשבונות ההוזים מהפורום. כאן אתה לא יכול לחסום תגובות שלא מתיישרות עם הקו הדיקטטורי של הפורום. כאן תשמע את האמת היחידה שמי שמרוויח זה לוסקין ושות' ואתה ממן אותם. ונניח שמחר המניה תעלה 100% אז תהיה בשער 8-9 זה אותו שער מלפני 3 שנים .
    סגור
  • צור אתה סכנה לבריות אתה והחבר שלך ראובן
    3.5 שנים 10/06/2013 20:13
    הגב לתגובה זו
    3 25
    תחסום אותי שם כי אני ואתה לא באותה דיעה דיקטאטור שכמוך
    סגור
  • כותבים דיקטטור -:)
    zur5 10/06/2013 23:24
    הגב לתגובה זו
    19 2
    גם תולעים מתות בסתר...כי אין להם שמות לפחות תזדהה שאדע ממי להיפגע או שתישאר נמושה
    סגור
  • לו ידעתה שהמילה לא לקוחה מהשפה העברית
    3.5 11/06/2013 08:12
    הגב לתגובה זו
    1 16
    ולכן לך תלמד עלוב נפש שרודן היא המילה החלופית מיסכן ולא יותר
    סגור
  • 1.
    ממש אסון בין לאומי.דחייה בשבוע (ל"ת)
    אלישע 0528928464 10/06/2013 18:18
    הגב לתגובה זו
    33 4
    סגור