20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

10:56 באירופה - הדאקס מטפס 0.6%, הקאק עולה 0.4%

10:55 מניית מנדלסון תשתיות בולטת בעלייה של 3.4% במחזור חריג

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
טפנו זג רודמ

מדור גז ונפט

מדור גז ונפט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

תגלית נוספת? קידוח 'כריש' הגיע לעומק הסופי, "נתגלו סימני גז משמעותיים"

לקראת ההכרעה על מסקנות ועדת צמח, דלק ונובל מדווחים על סימני גז משמעותיים בקידוח כריש, עובי השכבה - 60 מטר בלבד
 |  57
דיווח לאחר החג
Share
דלק ונובל אנרג'י, שהינן השותפות בקידוח 'כריש' מדווחות הערב לבורסה כי הגיעו לעומק הסופי (4,790 מטר) וכי נתגלו סימני גז טבעי משמעותיים. מדובר ברישיון שנמצא בסמוך לגבול הימי עם לבנון ומוחזק ע"י נובל ב-47.059% והייתרה ע"י {אבנר יהש} ו דלק קידוחים יהש (+1.08%) דלק קידוחים יהש 1,127 +1.08% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק קידוחים יהש בסיס:1,115 פתיחה:1,101 גבוה:1,136 נמוך:1,097 תמורה:13,063,002 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות בחלקים שווים.


מבחינת היקף הגז ברישיון 'כריש', בדיווח נמסר רק כי עובי השכבה הינו 60 מטר. לכאורה מדובר באכזבה שכן בדיווח של השותפויות מחודש מארס האחרון הצפי היה לעובי שכבה של 94 מטר (309 feet). עם זאת, ככל הנראה מדובר בנתון ראשון שאינו מכיל את כל הידע הנצבר וכי אין הדבר אומר שהקידוח יהיה מאכזב ביחס לציפיות. גן יש נצייו כי עובי השכבה של 'דלית' עמד בדיווח הראשוני על 33 מטר כאשר בסופו של דבר דווח על היקף גז של 0.5 TCF בלבד.

בחודש נובמבר דיווחו השותפות כי לפי דו"ח נידרלנד, הערכת המשאבים בפרוספקט 'כריש' שבשטח רישיון '366/אלון C' מעלה שהאומדן הטוב ביותר הוא 2.018 TCF.

הודעה זו על סימני גז משמעותיים הינה חדשות טובות לקראת ההכרעה על מסקנות ועדת צמח בממשלה, כלומר ההכרעה על סוגיית הייצוא. שכן ככל שיהיה יותר גז, כך הסיכוי שיאושר לייצא יותר ייגבר.

יו"ר דלק קידוחים ומנכ"ל אבנר חיפושי נפט גדעון טדמור אמר בתגובה "מדובר בעוד הוכחה לכוחה של תעשיית הגז הישראלית ולפוטנציאל הגז הגדול שקיים מול חופי מדינת ישראל - עלינו לשמור על המומנטום ולמקסם את התועלות לטובת אזרחי ישראל". יוסי אבו, מנכ"ל דלק קידוחים ציין "תגליות הגז הטבעי הם מנוע צמיחה משמעותי למשק. יצוא בכמות משמעותית מעודד שחקנים נוספים מהארץ ומהעולם להשקיע כספים רבים בחיפושים נוספים והניסיון בעולם ובארץ הוכיח כאשר מחפשים עוד גז מוצאים עוד גז".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום השבועי - כל הקידוחים, השמועות, הסימנים והתנודות בעולם הגז נפט
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

57 תגובות ב-45 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
45 נתי 17/05/2013 16:23 תשובה תציל את שמן הלך לנו הכסף
חבורת חובבים שבמקסימום קדחו לבתים משותפים מנסה לקדוח במקום ש נכשלו שלוש אסדות בהבדל אחד הם הגיעו לעומק הנפט והפעם לא מצליחים לעבור אפילו מחצית הדרך עם אסדה מודרנית עלק
44 אלה 17/05/2013 12:04 האם משהו יודע משהו על "שרה מירה גבריאלה
מקבוצת מודיעין !!!!
43 י.ה 16/05/2013 17:17 מה שכולם מפספסים בנוגע ליצוא
כמה גז ימצא לא כל כך רלוונטי לנושא היצוא, מה שחשוב באמת הוא לבנות מסוף גז שיאפשר יצוא ויבוא באופן יעיל. וכך גם יתאפשר פיתוח מהיר יותר של התגליות, גם יגדל הביטחון האנרגטי כי יש יותר ספקים (יבוא) היום וגם בעתיד (גם אם יגמר הגז בארץ יהיה ניתן ליבא, וגם אם תהיה תקלה בהפקה יהיה ניתן באופן פשוט יחסית לעבור ליבוא). וגם תהיה הורדת מחירי הגז בשל התחרות ביבוא. אז שלא יבלבלו אותנו עם מספרים, מה שחשוב באמת זה יכולת ליבא גז!
42 רובי 16/05/2013 14:37 הלך הכסף ב שמן (ל"ת)
41 יעקב 16/05/2013 12:35 60 מטר בלבד?זה מצויין! אני לא מבין את הזילזול המגמתי ! (ל"ת)
40 אבנר לא לפספס 16/05/2013 10:15 זה רק התחלה לפיצוצים.. תיראו איזה מחזור ב20 דקות (ל"ת)
39 אבנר לא טסה 16/05/2013 10:12 ממש מוזר אחרי הודעה שכזאת??????????????? (ל"ת)
38 מאת תגובה 24, 16/05/2013 10:06 מבקש תשובה אמיתית . מדוע גבעות אינה מדווחת ? (ל"ת)
קרי 16/05/2013 10:55 תשובה אמיתית
אני נודניק בלתי נסבל
התגובה שלך אינה 16/05/2013 12:37 אמיתית ומראה על פלצפנותך ודיבילותך ! לא ביקשתי
משכמותך להגיב !
37 מצחיק וגם עצוב 16/05/2013 09:03 עוכרי ישראל המתנגדים ליצוא ממש עצובים כשיש גילוי גז
נוסף. אני אומר ליצא כמה שיותר . להכניס כסף למדינה . כך גם להמריץ השקעות בגילויים נוספים . כך גם יתגלו עתודות רבות נוספות. ב 2045 כבר לא בטוח שהגז יהיה שווה כל כך . יהיו אלטרנטיבות נוספות.
36 רציו-נל 16/05/2013 08:54 רציו - השקעה העתידית הטובה ביותר בשוק (ל"ת)
שרלוק הולמס 16/05/2013 09:19 מסכים איתך עם קצת סבלנות (ל"ת)
35 יודע דבר 16/05/2013 08:54 תפרגנו
תמיד יש כאלה מתוסכלים אצלנו שבשורות טובות לא עושה להם טוב...פתאום כל אחד נהיה לי מומחה וכל אחד גיאולוג ומתדיינים אם 60 מטר זה בסדר או מקבל ציון עובר וכו- חושבים שבנובל הענקית יושבים מטומטמים......אני מקוה שבועדת צמח יושבים יותר רציניים וזה רק יתרום להחלטה חיובית להגדלת אופציית היצוא.....זה שזה לא מוצא חן בעיני המתוסכלים שמחכים רק לבשורות רעות כדי לחכך ידיים בהנאה ולהזיל ריר לשמחה לאיד זה כבר בעיה לפסיכולוגים......תפרגנו כבר קיבינימאט
שאול לא המלך 17/05/2013 12:47 צודק צודק וצודק
מזמן אני אמרתי שיצוא של גז רק יבאי תועלד לישראל, קודם כל להרשם כי יצואן של גז ישפיע במדיניות החוץ וגם מכניס הרבה כסף כך שגם לפיד יכול להוריד מיסים ולגרום לשינוי במדיניות פנים
34 מבין 16/05/2013 08:53 יש להגדיל את הכמות ליצוא ב 10% לפחותמעבר למה שנקבע בצמח (ל"ת)
33 זהבי עצבני 16/05/2013 08:46 אנונימי הטיפש
יש פה אחד פלצן שקורא לעצמו אנטנימי.....אנ י רק רואה ת השם שלו אני מקבל בחילה ולפני שאני וקרא מה שהוא כותב ועוד יותר אחרי מה שהוא מפליץ אני יומצא למרפסת וצועק שלוש דקות בעעעעעעעעע.......כזה טימטום מזמן לא מצאתי במחוזותינו... הבן אדם מסתבר לא רק טיפש אלא פלצן מקצועי ומתוסכל שפשוט לא טוב לו כשיש בשורות טובות....אם היינו בימי הביניים הייצתי מזמין אותו לדו קרב וזורק אותו לכל הרוחות
32 אבנר טיסה נעימה 16/05/2013 08:24 למחזיקים בהצלחה!!! (ל"ת)
31 מודעין 16/05/2013 07:32 תלמדו חובבנים
מודיעין תלמדו חובבנים הרסתם אותנו!!!
30 ישראלי 16/05/2013 06:56 מנופול אולי אבל מקצוענים היחדים בשטח
מה אפשר לאומר חברי מקצוענים מהדרג העלין ולכן הם גם מוצאים גז לא כמו החובבנים המנצלים את כספי המשקיאולי הם מונופול אבל ביתיים היחדים הרציניםבשטח מוטב לתת להם את כול השטח רק להם
29 אנונימי 16/05/2013 06:15 זה נועד להפעיל לחץ על ועדת צמח לייצא אבל אין סיכוי!!!!!
ואל תריצו את מניות הגז בלוף
תמיר 16/05/2013 08:03 כמה שאתה
טיפש
28 מיליונים 16/05/2013 06:13 עוד לחץ על ועדת צמח לאשר יצוא גז. מעניין שכל הידיעות
יוצאות דוקא כעת. בולשיט
27 סוחר מעוף 16/05/2013 04:57 מחרהמדד הגז נפט קופץ 3-4% שתוביל את המדד רציו,מודיעין (ל"ת)
26 שגי 16/05/2013 01:56 גלוב אקס טיסה נעימה...
יש אמונה ישפיע גם על גלוב בדרך לעוד תגלית שער מצחיק
25 דוקטור 15/05/2013 22:55 לא להתרגש רק לזכור הנתונים
א. העומק מרמז על 2-2.5 TCF ב. לפי סקר של ממשלת ארה״ב יש באגן הים התיכון 122 TCF מהם התגלו עד כה כולל בקפריסין 35-40, ללי הנראה בקפריסין יש עוד 10-15 ובלבנון נניח 35, הווי אומר שאמורים להתגלות בישראל עוד כ 35 TCF ג. לפי סקר זה יש בעומק כמויות עתק של נפט, זה המשחק הבא אז היכן הבעיה? צריך מיליארדים לקדוח ולהנזיל ולהזרים וזה עדיין מאוד רווחי לכולם והמדינה וזה טוב תרוויח המון יהיה בסדר לא לדאוג
24 מה קורה בגבעות ? 15/05/2013 22:50 איפה מגדל הקידוח שהיה אמור להגיע ב - 29.4 לפי הדיווח ?
האם הגיע כבר ? האם בדרך ? האם יגיע בכלל ? האם הענין התבטל, או נדחה ? מה קורה בכלל ומדוע אין דיווח עדכני ?
brest1 16/05/2013 07:54 חביבי תתחיל להתעורר.תעבור לדיבורסה גבעות עולם. (ל"ת)
לא הבנתי ! 16/05/2013 09:44 מה כוונתך ? אני מכיר מאיה ולא דיבורסה ! (ל"ת)
23 אלי 15/05/2013 22:22 יוי פינק
פינק הגיע הזמן שתפרגן קצת.תיגדל ותילמד מהכתבים האחרים
22 ר 15/05/2013 22:18 לא יעזור, לא יאשרו יצוא עכשיו-יחכו עם זה כדי
להרגיע את כל הפופוליסטים ולמנוע הפגנות.
דוקטור 15/05/2013 22:56 ומהיכן יגיעו מיליארדי המסים שישראל נסמכת עליהם? (ל"ת)
מיליונים 16/05/2013 07:50 המיסים יגיעו ממך . ויתרו על רווחים עצומים מכיל גם. (ל"ת)
21 אנונימי 15/05/2013 22:16 למה בלבד 60 מטר זה המון מבטיח לפחות 2 טיסיאף
בתמר היה 80 מטר 10 טיסי אף בליותן 4 135 מטר 19 טיסיאף בשימשון 15 מטר חצי טיסיאף 60 מטר עמוד גז זה מכובד ביותר ומבטיח לכול הפחות את הצפי שהיה בסקר התלת ממד.
20 רציו אופ 15/05/2013 22:12 איזה מזל שקניתי רציו אופ מאלה שמכרו בזול מההנפקה.
עליה מחר ועוד עליה ביום א בגלל וועדת צמח . מאמין שהאופציה שירדה בזמן שהמניה עלתה מ 32.2 ל 33.2 תחזיר את הנקודה הזו לפחות.
בוב פרוקטור 16/05/2013 08:20 צודק 100% רציו אופ' תהיה ביצי הזהב לנפטטטטטט
עוד מספר חודשים קידוח הנפטטטט ואז האופ' תטוס למעלה למעלה
19 כלכלן 15/05/2013 22:10 מתנה למדינת ישראל לחג מחר המעוף יעלה חזק בשורות מצוינות (ל"ת)
מיליונים 16/05/2013 07:50 חחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
18 TY 15/05/2013 21:59 שמשון הי 19 מטר ונתן 0.5 לכן יש 2TCF
בהצלחה לצמח
17 אלי 15/05/2013 21:52 מה קשור רציו כל מקום דוחפים אותה (ל"ת)
16 חברה 15/05/2013 21:45 נובל יורדת היום
חכו קצת
15 til 15/05/2013 21:41 מחר הטיל בעובי של 60 מטר (ל"ת)
14 דוד 15/05/2013 21:38 נעשה ונצליח
מתנה מיבורא עולם אדוני עוז לעמו יתן אדוניי יברך. את עמו בשלום בהצלחה לכולם .
13 חגי 15/05/2013 21:37 למה זו הודעה מצוינת לרציו? (ל"ת)
12 שרי 15/05/2013 21:08 היו שורטיזים בדלק רכב ואבנר- אז נימחקים, ללחחלללחחלח (ל"ת)
11 ליאור 15/05/2013 21:08 אני לא חושב שיש שורטים במעוף כי הם רק מפסידים,קבוע. (ל"ת)
10 גד 15/05/2013 21:04 תגלית ? לא יוסי, תגלית !!! (ל"ת)
9 בשורות מצוינות 15/05/2013 21:03 לרציווווווווווווווווווווווווו (ל"ת)
8 נו מה תגידו עכשו 15/05/2013 21:03 לכל המטומטמים שמתנגדים ליצוא
יש עוד כמויות אדירות של גז בארץ במיוחד בגל של רציו יצוא עכשו ומיד
מיליונים 16/05/2013 07:51 זה אותם מטומטמים שהתנגדו למכירת כיל ולפיד בראשם (ל"ת)
7 טוביק 15/05/2013 20:55 איזה חגיגה ירוקה ושמחה בדלק קבוצה ובנותיה. (ל"ת)
6 אליהו 15/05/2013 20:54 שוב מוכח כמה השורטיסטים טאמבלים במעוף..... (ל"ת)
5 שאבי 15/05/2013 20:54 מחר השורטיסטים שם אוספים שאריות לשון-יקבלו זובור (ל"ת)
4 מיכאל הראל 15/05/2013 20:53 אבנר מחר 8 אחוז ירוקה,רציו 5,דלק קבוצה 6 ירוק-יש (ל"ת)
3 חיים 15/05/2013 20:53 מחר דלק קבוצה ואבנר ד.קידוחים 5-6 פלוס,טיסה נעימה (ל"ת)
2 רן 15/05/2013 20:46 מזל? בכלל לא
כשמשקיעים הון ועבודה יש תוצאות וזה מול להקת פקה פקה