הזדמנות נופלת 7% לאחר הכישלון ב'ישי': התקדמות ב'רועי' ו'נטע'

שותפות הנפט עדכנה כי כמויות הגז שנתגלו בקידוח ב'ישי' הינן זניחות. בתוך כך, הממונה על ההגבלים העסקיים אישר להזדמנות להיכנס לרישיונות 'רועי' ו'נטע'
 |  (11)
אייל שוקר, צילום: תמר מצפי
יחידות ההשתתפות של הזדמנות יהש -1.41% הזדמנות יהש 111.5 -1.41% הזדמנות יהש בסיס:113.1 פתיחה:113.1 גבוה:112.2 נמוך:111.5 תמורה:19,038 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מגיבות היום לראשונה לדו"ח המשאבים שפורסם ברישיון 'ישי' ביום חמישי האחרון ונופלות ב-7%. השותפות דיווחה כי כמויות הגז שנמצאות בקידוח הינן 'זניחות' והמשמעות של זה הינן שהקידוח נכשל.

דו"ח המשאבים שנערך על ידי ריידר סקוט הצביע על כך שסך המשאבים ברישיון מסתכם ב-0.03TCF בלבד. ההערכות המוקדמות הצביעו על כך שבשטח הרישוין ישנו פוטנציאל למציאת 3.7TCF של גז טבעי. אחרי הקידוח ברישיון 'ישי' להזדמנות ישראלית ישנם כ-30 מיליון דולר בקופה.

בתוך כך, היום דיווחה השותפות על התקדמות בזירה אחרת. הממונה על ההגבלים העסקיים אישר להזדמנות ישראלית להצטרף גם לרשיונות "רועי" ו"נטע" שבהיתר "גל" ולהחזיק מספר תגליות במקביל. לאור ההחלטה, הממונה על ענייני והנפט צפוי לאשר את הצטרפותה של הזדמנות ישראלית לרשיונות יחד עם רציו יהש -1.04% רציו יהש 276.3 -1.04% רציו יהש בסיס:279.2 פתיחה:279.2 גבוה:279.2 נמוך:275 תמורה:1,533,661 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ואדיסון. לאחר האישור יפרסמו השותפים ברישיונות את תוכנית העבודה המעודכנת.

מנכ"ל הזדמנות ישראלית אייל שוקר ציין כי "ההחלטה העדכנית של הממונה תאפשר להזדמנות ישראלית להמשיך ולממש את האסטרטגיה שלה לפזר סיכונים באמצעות בניית פורטפוליו הכולל מספר נכסי גז"
תגובות לכתבה(11):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    למה שנה לפירסום הסקרים של "גל"? (ל"ת)
    GO 17/04/2013 11:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    את הברכה בקידוחים כי שבת היא מקור הברכה.
    רק שמירת השבת תביא 15/04/2013 20:46
    הגב לתגובה זו
    18 0
    בברכה לישראל, פלוני.
    סגור
  • 7.
    גנבו את כספי המשקיעים! במשך 4 חודשים ביקשתי פה באתר
    הכל רמאות ובלוף גדול 15/04/2013 19:30
    הגב לתגובה זו
    8 0
    הפסקת מסחר בנייר הזדמנות בגלל שהדיווחים של החברה לא היו ברורים בכלל ואף היטעו את המשקיעים!!! גם הרשות לניירות ערך שתקה ואיפשרה לחברה להמשיך את המסחר בנייר למרות הטעיית המשקיעים! ממש גועל נפש שככה מרמים את המשקיעים! תתביישו לכם!!!
    סגור
  • 6.
    זה היה ידוע לפני חודשים מה עם רשיון גל מושחתים מחכים שה
    תום 15/04/2013 18:19
    הגב לתגובה זו
    8 0
    שהואפציות ימחקו ואז יוציאו הודעה זבלים
    סגור
  • 5.
    עכשיו הנייר הזדמנות....ישראלית
    הנייר היה מת 15/04/2013 13:34
    הגב לתגובה זו
    0 14
    שווי שוק 22.6 מיליון דולר מזומן 30 מיליון דולר תוסיפו את שווי הרישיונות ותקבלו מציאה של ממש.
    סגור
  • על תגלית בישי, סימני גז משמעותיים והידרקרובונים
    הוליכו אותנו בבדותות 15/04/2013 17:24
    הגב לתגובה זו
    8 0
    הניתנים להזזה וגם יצאו בהכרזת שמחה על התגלית ו"עבדו" בלשון המעטה על המשקיעים התמימים ובתוכם אני,והפסדנו כסף רב מאד בגללם. משכו אותנו במשך כ- 4 חודשים במתח וכל הזמן לא רצו לספר כמה גז מצאו, ולט זו בלבד שלא סיפרו, אלא אף הוליכו אותנו שולל בסיפורו סבתא על תגלית! אני באופן אישי סבור שזוהי הטעיית הציבור, אינטרסים וקומבינות, כפי שציינתי כבר בתגובה מספר 4 ולכן היזהרו מאד.כל טוב לישראל.
    סגור
  • 1. מרוב מהירות, יצאו לי שתי שגיאות כתיב. במקום האותיות
    המשך לתגובתי- 15/04/2013 20:32
    הגב לתגובה זו
    7 0
    "ולט" שכתבתי בטעות, צ"ל "ולא". במקום: "בסיפורו", צ"ל" בסיפורי". עימכם הסליחה. 2. אני שב ומתריע בפניכם לא להאמין לאף טוקביסט כי רובם אינם אמינים ומנסים לעשות עלינו קופה. 3. תגובה מספר7 נכתבה אף היא על ידי. כל טוב. פלוני.
    סגור
  • 4.
    וקומבינות! כל הזמן מנסים לרמות את המשקיעים התמימים!
    הכל אינטרסים 14/04/2013 16:49
    הגב לתגובה זו
    15 0
    הפסדתי יחד עם רבים אחרים כסף רב בגלל שהוליכו אותנו שולל! בבקשה מכם, היזהרו ואל תיכנסו לסיכונים ולהרפתקאות מיותרות. שימרו על בריאותכם וכל טוב! פלוני.
    סגור
  • 3.
    נייר מת אני בשורט שם משער 28
    סוחר 14/04/2013 13:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתראה בשער 6
    סגור
  • 2.
    שלא קניתם בשערים אלו מצחיקים לאסוף והרבה כולל אופ (ל"ת)
    עוד תיתחרטו 14/04/2013 12:57
    הגב לתגובה זו
    0 16
    סגור
  • 1.
    לא לפספס את העליות שיבואו בקרוב..הזדמנות לאסוף (ל"ת)
    אחלה הזדמנות 14/04/2013 11:30
    הגב לתגובה זו
    1 16
    סגור