נערכים לקידוח בשדה 'מגד': המגדל של גבעות יגיע לאתר בסוף החודש

גבעות עולם עדכנה היום כי קיבלה הודעה מקבלן הקידוח שהמגדל יגיע לישראל ב-29 באפריל. בגבעות מעריכים כי יידרשו שלושה שבועות נוספים עד שיוקם המגדל
 |  (17)
גבעות קידוח יבשתי
משקיעי גבעות יהש +7.04% גבעות יהש 21.3 +7.04% גבעות יהש בסיס:19.9 פתיחה:20.5 גבוה:21.3 נמוך:20.5 תמורה:1,040,098 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ממתינים בקוצר רוח לתחילת קידוח 'מגד 6'. היום (א') מדווחת שותפות הנפט כי קבלן הקידוחים הודיע לה כי מגדל הקידוח צפוי להגיע לישראל ב-29 באפריל. בשותף הכללי מעריכים כי יידרשו כשלושה שבועות להובלת המגדל אל אתר הקידוח והקמתו.

גבעות עולם מפיקה מאות חביות של נפט מקידוח 'מגד 5' ובשנתיים האחרונות נתקלה בקשיים ביורוקרטיים בקבלת אישור לקידוחים נוספים בשדה מגד שבאזור ראש העין. לפני מספר חודשים התקבלו האישורים האחרונים ובגבעות החלו בהיערכות לקידוח.

נכון להיום לגבעות ישנם את כל המשאבים הכספיים לטובת הקידוח אשר צפוי להתחיל במהלך חודש מאי. המשקיעים מקווים כי הקידוח ייאמת את ההשערה של השותף הכללי ומנכ"ל השותפות טוביה לוסקין כי ניתן להפיק מהשדה אלפי חביות מדי יום.

נזכיר כי בעוד שלושה ימים, ב-17 באפריל תערוך גבעות כנס משקיעים בכפר המכביה. הנהלת גבעות תענה לשאלות המשקיעים לקראת הקידוח הצפוי ולנושאים נוספים. הסיבה לכך היא שבמהלך הקידוח תידרש גבעות לשמור על דממה תקשורתית, זאת בשל התקנות המחמירות של רשות ני"ע.

תגובות לכתבה(17):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    מעניין אם האלוף האגדי יבוא במדים
    ראל00000000000000000 17/04/2013 05:01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בכל זאת אחרי יום העצמאות שלו (שהוא שותף לחליבה לטוביה החולב הכריזמטי)תשמעו הוא חולב לא מעט מעל 500000 בשנה .על מה לקצר תהליך אישורים?להראות רצינות של טוביה?
    סגור
  • 14.
    מעניין למה טוביה החולב את המשקיעים
    ראל0000046 16/04/2013 07:52
    הגב לתגובה זו
    1 6
    לא כתב אתר מגד 5 ברוסית הוא מיתכחש למולדתו לשפת האם שלו לדבריו שם הוא קיבל תעודת גאולוג אני מבקש להעביר לו באספה אני אהיה שם אבל חושש מלדבר שאת מגד 6 7 וכו..... שירשום ברוסית פה סיכמתי ולקחתי את הכספים של המשקיעים כמו שלמדתי ב"גאולוגיה" ישראלים זקן כיפה ואלוף (אשכנזי)ואתה יכול להגיש לו גם את ...........
    סגור
  • 13.
    גבעות שווה כניסה לדעתי
    יעקב 15/04/2013 20:25
    הגב לתגובה זו
    2 5
    בטח יפמפמו את גבעות בחודש-חודשיים הקרובים בכל האתרים מה שיכניס המון אנשים למנייה. שווה להיכנס לעשות כמה עשרות אחוזים ולצאת.
    סגור
  • שלך בנושא? גם אתה מפמפם למעשה! (ל"ת)
    מעניין מה האינטרס 15/04/2013 20:54
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 12.
    אני סקרן איזה שפן ישלוף טוביה החולב
    ראל0000046 15/04/2013 12:33
    הגב לתגובה זו
    1 10
    חשבתי קרוב לעצמאות אולי יביא עוד איזה אלוף או יביא את איך קוראים לו הרומני המצחיק (ניזכרתי ננסי ברנדס במקום הצינצנות מה יביא אני מציע אם יחלקו שתיה לא לשתות רק תראו אם טוביה החולב וכל הכנופיה למעלה אני לא מגיע פוחד שהביריונים של טוביה והאלוף האגדי
    סגור
  • 11.
    אני עד שער 42 אגורות ! (ל"ת)
    תכלס 14/04/2013 21:19
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • 10.
    טוביה החולב מכין את הצוואר של המשקיעים
    ראל00000046 14/04/2013 17:00
    הגב לתגובה זו
    3 12
    מלאכת החליבה של טוביה נימשכת פשוט מאוד בזמן האחרון הוא לא עושה סיבובים .אז כנס חיוכים אבל הפעם ניראה לי יהיה לו קשה גם הגרעין הקשה שהאמין לו שחוט .לכן לדעתי הוא רוצה שהמשקיעים יתנו את הצוואר
    סגור
  • 9.
    כל מה שישאבו משדה מגד, זה כספי המשקיעים. (ל"ת)
    מקס פאואר 14/04/2013 15:39
    הגב לתגובה זו
    2 9
    סגור
  • 8.
    בהצלחה לחברה! עם הסרת הבעיות הבירוקרטיות גבעות תפיק
    אספתי גבעות בכמויות 14/04/2013 13:03
    הגב לתגובה זו
    10 4
    אלפי חביות נפט ביום מסוג הכי איכותי שיש (נפט קל/מתוק) ותתקדם עם פיתוח השדה מגד כך שיגיעו לקצב ההפקה של מאות חביות ליום. לדעתי בשווי השותפות הנוכחי גבעות זו חברה הכי מועדפת להשקעה בסקטור.
    סגור
  • 7.
    האומללים של גבעות מתלהבים מהודעה שהייתה צריכה להופיע
    לא חוגג את הבלוף 14/04/2013 10:59
    הגב לתגובה זו
    6 9
    לפני שנה . תרגילי הבלוף של לוסקין וחבורתו לפני האסיפה כדי להרדים שוב את האומללים שגזל את כספם
    סגור
  • 6.
    לוסקין מנסה לסמם את המשקיעים לפני הישיבה עם ההודעה (ל"ת)
    הקוסם 14/04/2013 10:55
    הגב לתגובה זו
    5 14
    סגור
  • 5.
    בקורב מאד...
    איש עשיר 14/04/2013 10:54
    הגב לתגובה זו
    7 12
    נפט בטוח יש שם. נשאר רק לשבת על הגדר לחכות
    סגור
  • 4.
    אולי בחדשות ,מצאו בקידוח גם גז גם נפט וגם יהלומים
    בא 14/04/2013 10:54
    הגב לתגובה זו
    2 11
    וכול זה ליפני שקדחו בכלל .אני משקיעה רק ממגד 50 והלאה ,בהצלחה .
    סגור
  • 3.
    השנה תהיה שנת גבעות תזכרו...כולם מוזמנים לחגיגה (ל"ת)
    zur5 14/04/2013 10:41
    הגב לתגובה זו
    9 9
    סגור
  • 2.
    מי שבפנים בפנים ומי שבחוץ - שיראה את הטיסה למעלה מבחוץ! (ל"ת)
    דוגלאס אדמס 14/04/2013 10:37
    הגב לתגובה זו
    13 13
    סגור
  • מי שבחוץ לא הפסיד את כספו כמוך . זה משפט שחוק (ל"ת)
    אני בחוץ משער 12.6 14/04/2013 10:56
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • 1.
    הסבלנות בסוף תניב פירות בעה"ש (ל"ת)
    אנונימי 14/04/2013 10:36
    הגב לתגובה זו
    17 6
    סגור