רגע לפני שמתחיל קידוח 'מגד 6': גבעות מקיימת מפגש של המשקיעים

שותפות הנפט תערוך כנס משקיעים ב-17 באפריל בשעה 18:00 בכפר המכביה. טוביה לוסקין יעביר מצגת ויענה על שאלות המשקיעים
 |  (29)
גבעות קידוח יבשתי
רגע לפני שמתחיל קידוח 'מגד 6' רוצה שותפות הנפט גבעות יהש 0% גבעות יהש 1 0% גבעות יהש בסיס:1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: לבצע יישור קו מול המשקיעים. היום דיווחה גבעות כי בכוונתה לערוך כנס משקיעים למחזיקי היחידות ולציבור. במהלך הכנס יעביר מנכ"ל השותפות טוביה לוסקין מצגת ויענה על שאלות. הכנס ייערך ב-17 באפריל בשעה 18:00 במלון כפר המכביה ברמת גן.

האסיפה האחרונה של גבעות התקיימה בספטמבר 2010, כלומר לפני כשנה וחצי. המשקיעים הוותיקים וודאי זוכרים את המאות הרבות של המשקיעים שהגיעו כדי לשמוע את לוסקין. תוך זמן לא רב עלתה האסיפה לטונים צורמים כאשר המשקיעים מתלהמים כנגד השותפות וכנגד חבריהם המשקיעים.

היום נמצאת גבעות בצומת דרכים חשוב מבחינתה. בתקופה הקרובה צפויה השותפות להתחיל את קידוח 'מגד 6' שממנו היא מצפה להפיק אלפי חביות של נפט מדי יום. הציפיות של המשקיעים דיי גבוהות, אך יחידות ההשתתפות נסחרות ביציבות וההתלהבות של המשקיעים מעט דעכה ביחס לשנת 2010.

בניגוד לקידוח 'מגד 5' שבו סיפקה גבעות דיווחים יומיומיים על ההתקדמות במבחני ההפקה, היום התקנות של רשות ני"ע מעט שונות. נראה שגבעות רוצה לספק למשקיעים יותר פרטים על הקידוח הצפוי, זאת מאחר ובמהלך הקידוח ומבחני ההפקה - היא תאלץ לשמור על דממה תקשורתית.
תגובות לכתבה(29):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 22.
    טוביה מזכיר את מנהיג צפון קוריאה
    ראל00000046 10/04/2013 14:57
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שלפן כל מילה בלי חשבון (כמובן על חשבון המשקיעים שלו לא יפגע)מיליונרים צינצנות מיכלים משאיות יוצאות וניכנסות(לא כמו התמולה של הצפון קוריאני בסוף כלם עניים והוא גבר
    סגור
  • 21.
    רק בקידוחים יבשתיים יש לציבור סיכוי לראות מזומנים
    הכי ותיק 38 10/04/2013 11:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כמה שנים ידרשו למשקעי שמן לקבל את השקל ה ראשון לאור קידוחי העבר בשטח*** 700 חב**** והוצאה של כ 150 מליון דולר ליפני צנרת להובלת הנפט---- לאומת כ 20 מליון דולר אותו קידוח ביבשה אז....שלא תגידו ש חיים ליבוביץ פרייר שברח מ שמן הוא איש העסקים הכי חכם בענף השנה
    סגור
  • 20.
    עכשיו יותר ברור מה עושה האלוף האגדי בגבעות
    ראל0000046 08/04/2013 16:24
    הגב לתגובה זו
    6 14
    מאז שהאלוף היצטרף לחליבת משקיעי גבעות .טוביה החולב את המשקיעים התחיל להיתנהג כמו בצבא שתיקה וחליבה(האלופים בצבא ברובם חולבים את הצבא)איפה החיוכים וכולם מיליונרים (למרות שכוונתו הייתה ליושבים על הבמה שהם מיליונרים על חשבון יושבי האסיפה.ץלדעתי זאת ההיזדמנות לקחת את הצינצנות שחילק מתברר גימיק לזרוק אותם על הבמה (לא באלימות כמו שהמשקיעים רגילים)להניח בעדינות כנראה שנגמר לו הנפט ויתן לחדשים .בקיצור האיש נוכל ברמות שלא ידועות המערב .לא לשכוח מאיפה הוא הגיע (לא מקנדה)
    סגור
  • 19.
    זה יגמר בדמעות ובשער 1 נקודה (ל"ת)
    נוכל נשאר נוכל 08/04/2013 14:07
    הגב לתגובה זו
    6 17
    סגור
  • 18.
    בתוך 7 ימים הבאים הזדמנות אמורה לפרסם דוח משאבים לגבי
    פלוני 08/04/2013 09:53
    הגב לתגובה זו
    5 3
    ממצאי ישי. אני מסתמך על פירסום החברה מיום 14.2.13. מעבר לזה, אין לי שום מידע נוסף.
    סגור
  • 17.
    ש...היה בהצלחה ותלמדו מ הטעויות של שמן
    הכי ותיק 38 08/04/2013 09:51
    הגב לתגובה זו
    10 1
    מי שמחלק שכר של 100000 מאה אלף שח לחודש עבור משרה חלקית לפני שמצאו ליטר נפט אן ספק ש ההשגחה תדאג לכישלון צורב מה אמרת יוסי???? לא שומעים תחזור שנית
    סגור
  • ומה לגבי חברה שכבר מכרה חצי מיליון חביות??
    קורא בין השורות 08/04/2013 10:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שם כדאי להשקיע?
    סגור
  • למי שלא הבין הכוונה ל שמן שנוהגת בפזרנות בכספי הציבור (ל"ת)
    דודו 08/04/2013 11:00
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 16.
    הנפקה בדרךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך (ל"ת)
    הנפקהההההההההההההההה 07/04/2013 21:59
    הגב לתגובה זו
    0 10
    סגור
  • 15.
    הצלחה למשקיעי גבעות
    מנהל הגז 07/04/2013 21:25
    הגב לתגובה זו
    8 1
    למרות האכזבות הרבות והדחיות הרבות בהמשך הקידוח-בתור משקיע בישראמקו-מאחל לכם, שתקבלו הצלחה כמו תמר-מגיע לכם. אולי גם אני אמכור 20 אלף ש"ח ישראמקו ואשקיע בגבעות בקטנה.
    סגור
  • טען עוד
  • אני לא מאמין השקעת כסף אצל קובי מימון הנוכל?
    החוקר 08/04/2013 18:53
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שים לב אפילו בית המשפט אמר זאת לאחרונה הוא ניסה לרמות את נציגי קווי אשראי מזל ש השופט בכבודו ובעצמו תפס את הנחש אז.....אתה עדיין מאמין שתראה אצלו אגורה????
    סגור
  • 14.
    הקרובים, הזדמנות תפרסם כמובטח, דוח הערכת משאבים לגבי
    להערכתי,בתוך 7 ימים 07/04/2013 21:20
    הגב לתגובה זו
    8 2
    קידוח ישי. הריני להדגיש בזה כי הערכה זו מבוססת אך ורק בהסתמך על הודעת החברה לבורסה מיום 14.2.13. מעבר לזה, לא ידוע לי שום דבר!
    סגור
  • האם מר שוקר והנהלת הזדמנות יפתיעו אותנו בגדול? (ל"ת)
    שאלת המפתח 08/04/2013 22:31
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 13.
    איזה פרצוף יש לטוביה החולב ולאלוף האגדי
    ראל0000046 07/04/2013 20:39
    הגב לתגובה זו
    6 11
    מאיפה החוצפה .משקיעים האלימים כבר היתאדו הם חשבו שהעיתונאים אשמים .היום מובן שטוביה החולב והאלוף האגדי עובדים כולם
    סגור
  • 12.
    גבעות - הדבר הגדול הבא!! אם תהיו בפנים לפני תהיו אחרי..
    דוגלאס אדמס 07/04/2013 19:18
    הגב לתגובה זו
    8 1
    ובשערים אחרים לגמרי.. מוזמנים לפורום המשקיעים להכיר קצת יותר לעומק - http://forum.bizportal.co.il/NewSite/ForumMain.asp?ForumID=77
    סגור
  • 11.
    שווה להשקיע ב 5 קידוחים יבשתיים בגבעות ולא שמן
    הכי ותיק 38 07/04/2013 18:58
    הגב לתגובה זו
    18 1
    תסכימו איתי כמה היה חכם לייבוביץ שברח עם 77 מליון שח אפילו אני עם נסיון דל בענף הנפט רק של עשרות שנים לא חלמתי ש קידוח שמן יתקדם המקדח מטרים בודדים ליום האם יתכן ש מקדח חדיש היה כו חלש?? אפילו המר לפני כ 30 שנה קדח יותר מהר אבל העיקר ש גבי מקבל 100000 שח לחודש עבור משרה חלקית
    סגור
  • 10.
    שלום שער 10
    ותיק 07/04/2013 18:39
    הגב לתגובה זו
    9 6
    הולך להיות מאוד מעניין בתקופה הקרובה ...
    סגור
  • 9.
    המפגש יענה על שאלות משקיעים
    צופה שקט 07/04/2013 18:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לקריאת הערכות שונות של משקיעים הינכם מוזמנים לפורום גבעות עולם בדיבורסה http://forum.bizportal.co.il/NewSite/ForumMain.asp?ForumID=77
    סגור
  • 8.
    תחזית שלי לגבי המפגש
    gg 07/04/2013 17:18
    הגב לתגובה זו
    11 17
    לא יהיה שם אשכנזי אחד
    סגור
  • גם גזען וגם טועה (ל"ת)
    jonyanay 07/04/2013 18:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    תמר מול גבעות
    Harel 07/04/2013 17:04
    הגב לתגובה זו
    10 9
    הנה הנה זה בא... לסבלנים של תמר על נגזרותיה היה שווה לחכות או לא ? אם כן ולא שמים משהו עכשיו על הנייר הזה אז אני לא מבין מה כן... יגידו רמאים-יגידו נוכלים - אני לא חסיד של גבעות או לוסקין או של אף חברה או נייר ערך אחר. אני משקיע מן העמחא מה שנקרא במשך כעשור-ולי אישית נראה כי זה הזמן המתאים. מי שלא ספקולנט שישקיע בדברים אחרים... אין מי האמור לעיל אינו המלצה להשקיע/לא להשקיע בנייר זה או אחר
    סגור
  • 6.
    מעניין שהתגובות התחילו עם שני שורטיסטים חחח
    zur5 07/04/2013 16:39
    הגב לתגובה זו
    11 5
    זה סימן חיובי אצלנו כי מי ירוץ אחרי העליות אני יודע על שניים. http://forum.bizportal.co.il/NewSite/ForumMain.asp?ForumID=77
    סגור
  • 5.
    אני משקיע ממגד 20 והלאה . (ל"ת)
    בא 07/04/2013 16:38
    הגב לתגובה זו
    2 20
    סגור
  • 4.
    איזה בלוף הפעם יחלק לוסקין בצנצנת? כסף של מונופול אולי
    הסקפטי 07/04/2013 16:33
    הגב לתגובה זו
    8 17
    קודם כל הפגישה הקודמת הייתה לפני 2 וחצי . מאז טחנו לוסקין וחבר מרעיו את המשקיעים לאבקה . לקחו משכורות עתק ניפחו את כ"א חיו כמו גבירים והעשירו את המוגבלים בסיפורי סרק. גם הפעם כמו תמיד יהיו כמה עשרות פראיירים שיאמינו ללוסקין ויסכימו שהוא משה רבנו. מוגבלים תאכלו את כל הכיבוד כי הוא על חשבונכם.
    סגור
  • 3.
    זה הזמן לאסוף ולהתעשר
    הקודח 07/04/2013 16:31
    הגב לתגובה זו
    14 7
    לאסוף ולחכות.....בדוק
    סגור
  • 2.
    די אנשים הנייר הזה גמור
    סוחר 07/04/2013 16:14
    הגב לתגובה זו
    12 25
    אין מה לחפש שם היה כיף שזה התחיל אבל עכשיו זה סיפור עצוב וגמור נתראה בשער 2
    סגור
  • תמשיך לחכות בשער 2
    jonyanay 07/04/2013 16:33
    הגב לתגובה זו
    19 9
    בסוף תקנה ב 20
    סגור
  • יוני אמרת את זה כבר בשערים 12,8,6,5,4 ובסוף
    הקונה החכם 07/04/2013 17:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    נתקעת על 4.6 במשך שנה . אז אל תתרברב כי עד עכשיו הוכחת שאתה לא מבין בבורסה ובטח לא בגבעות , אני לעומתך מכרתי הכל ב12 עשיתי סיבובים וקניתי לפני חודשים ב3.7 וממתין עם לימיט להעיף אתה היהש"ים בקרוב. בטח זה תהיה אתה שיקנה ותכתוב כמו כל חבריך ההזויים באיגוד תודה למי שמכר לי .
    סגור
  • 1.
    הכל יבש שםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם (ל"ת)
    חבל על הזמן 07/04/2013 16:07
    הגב לתגובה זו
    9 24
    סגור