ברקליס מעלה מחירי יעד לשותפות תמר: מי מקבלת אפסייד של 25%?

האנליסט דיוויד קפלן ממשיך לזהות אפסייד בשותפות הגז, וחוזר על המלצת "תשואת שוק" לשותפות אבנר ודלק קידוחים
 |  (21)
קידוח, צילום: Getty images Israel
שותפות מאגר הגז 'תמר', {אבנר יהש}, דלק קידוחים יהש +3.39% דלק קידוחים 915 +3.39% דלק קידוחים יהש בסיס:885 פתיחה:882 גבוה:916.2 נמוך:871 תמורה:13,490,006 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו ישראמקו יהש +3.83% ישראמקו יהש 38 +3.83% ישראמקו יהש בסיס:36.6 פתיחה:36.8 גבוה:38.1 נמוך:36.4 תמורה:13,930,376 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזו את עיקר תשומת הלב בתקופה האחרונה, זאת לאחר שהגז הטבעי הוזרם לראשונה מהמאגר. בנק הההשקעות ברקליס לא משתהה ובוחר להעלות את מחירי היעד לשותפות 'תמר', זאת לאחר שהגדיל את סיכויי ההצלחה של המאגר מ-95% ל-100%.

להערכת האנליסט דיוויד קפלן, הזרמת הגז הטבעי שהחלה כמתכונן ב-1 לאפריל צפויה להשפיע לחיוב על שותפות הגז ועל הפרויקטים העתידיים באופק, ובראשן על ישראמקו שמחזיקה ב-29% מהמאגר, בה מזהה קפלן אפסייד של 25% על מחיר השוק. לגבי יתר השותפות ב'תמר', באבנר קפלן מזהה אפסייד של 17.4% ובדלק קידוחים אפסייד של 16.7% על מחירי השוק.

קפלן מתייחס בפרוטרוט לעדכון מחירי החשמל שמיוצרות על ידי תחנות כוח פרטיות, שמתבססות בעיקרן על עלות הפקת החשמל מפחם, סולר, גז טבעי ומקורות אחרים. להערכת קפלן, הזרמת הגז צפויה להביא לעלייה במחירי החשמל, צעד שהינו חיובי לשותפות 'תמר', ובשלב זה אינו נכלל במודלים של האנליסט.

קפלן מזהה קטליזטורים נוספים שצפויים לתמוך בשותפות אבנר ודלק קידוחים. הפרויקט הבא העומד בפני השותפויות הוא "כריש" הממוקם צפונית מערבית למאגר 'תמר', ובעל פוטנציאל של 2 TCF, עם סיכויי הצלחה שנעים בין 77%-33%. בהמשך השנה, עיקר המוקד צפוי לעבור למאגר 'לוויתן', שם הקידוח לשכבות העמוקות מתוכנן לסוף 2013.

בשורה התחתונה, ולאור הזרמת הגז מ'תמר', העלאת סיכויי ההצלחה במודלים והתוצאות הכספיות לשנת 2012 קפלן בוחר להעלות את מחירי היעד לשותפות 'תמר'. אבנר מומלצת ב"תשואת שוק" ובמחיר יעד של 3.17 שקל, דלק קידוחים מומלצת ב"תשואת שוק" במחיר יעד של 18.29 שקל וישראמקו מומלצת ב"תשואת יתר" ובמחיר יעד של 0.84 שקל. נציין כי דלק קבוצה +1.7% דלק קבוצה 52,600 +1.7% דלק קבוצה בסיס:51,720 פתיחה:51,990 גבוה:52,710 נמוך:51,470 תמורה:6,903,216 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זוכה להמלצת "תשואת יתר" ובמחיר יעד של 911 שקל, מחיר אשר נמוך ב-11% על מחיר השוק.
תגובות לכתבה(21):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    מרביץ לבכיינים ותשובה למיכל
    זהבי עצבני 03/04/2013 14:59
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מיכל- אל תקשיבי לפלצנים מסוגו של אנונימי.....כבר כתבתי לו שאיינשטיין אמר שבהבדל מהטיפשות הגאונות מוגבלת והוא לא הבין..עכשיו לעצם שאלתך- אין לך מה לחשוש מהמושג דילול מניות כי הם סתם מנסים לזרוע בהלה. חברה שרוצה לגייס הון להתרחבות או השקעה או כדי להימנע מגיוס הלוואות יש בפניה מספר אשפרויות שבגינן יתרחש "דילול מניות"(הקטנת אחוז ההחזקה במניות עקב כניסת משקיע חדש). אפשרות אחת היא הנפקה חדשה- ובמקרה של אבנר ודלק קידוחים אין חשש שתשובה ינפיק במחיר הפסד שממנו גם הוא יפסיד(מקסימום בכמה אחוזים בודדים פחות שיחזירו את עצמם). אפשרות שניה- היא המרת אופציות או אג"ח אם קיימים כאלה. אפשרות שלישית היא המרת שטרי הון למניות אם יש כאלה. מבדיקה של אבנר ודלק קידוחים מסתבר שהאפשרויות 2 ו-3 לא קיימות במקסימום ייכנס משקיע חדש שיזרים כסף להוזלת עלויות ואולי תהיה ירידה קלה בשער המניה אבל לטווח קצר בלבד ולאחריה בעלי המניות רק ירויחו כי החלופה היא לגייס הון מהלוואות יקרות. אז עכשיו שאנונימי וחבורת הזבל שלו תשתוק קצת
    סגור
  • בלעת גז עצבים? עוד גאון של אמא? תמשיך לחיות באשליות (ל"ת)
    אנונימי 03/04/2013 17:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 12.
    למה ברקליס חייב לקלקל את החגיגה
    YL 03/04/2013 14:04
    הגב לתגובה זו
    0 3
    למי שלא יודע ברקליס מעורב במתן הלוואות במיוחד ל ישראמקו אבל כ כותרת ענק אין כמעט שערוריה שהבנק הזה לא היה מעורב ולכן שאני רואה המלצה של הנוכלים נדלקת אצלי מנורה אדומה זהירות
    סגור
  • לי היה ברור מהתחלה שאין להתייחס אליהם בכלל (ל"ת)
    אנונימי 03/04/2013 15:14
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 11.
    אלון גז =ישראמקו בחצי מחיר,מחזיקה 4% מתמר
    אנליסט 03/04/2013 13:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נסחר 58 אג שווי מינימום 88 אג'
    סגור
  • 10.
    ושוב אנונימי
    מיכל 03/04/2013 13:21
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אדון נכבד...איך אמרו פעם למי שתמיד רק מאשים?אם יש לך משהו אמיתי לאמר אז תאמר..אם אין לך פשוט תשתוק..אתה צועק "דילול מניות"..אולי תסביר אדוני המלומד מה כוונתך? קל מאוד להצטעצע במילים..בוא..אני נותנת לך כאן צאנס להסביר מה זה דילול מניות ולמה אני כמשקיעה בשותפיות עלולה להינזק........אם תשכנע אותי אני הראשונה שאברך אותך..אם תתחמק פשוט תיעלם
    סגור
  • כשאת קונה מניה אז רצוי גם לבדוק לאן את נכנסת
    למיכל 03/04/2013 13:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ב11.4. במלון דן בהרצליה יש אסיפה של בעלי המניות של דלק ואבנר מטרת האסיפה היא גיוס כספים להמשך הקידוחים ע"י הנפקת מניות נוספות. אם יש יותר מניות ערך המניות שביידייך יורד. בעלי המניות ידוללו. או שתצטרכי להשקיע עוד בחברה כדי לקנות מניות נוספות לשימור ערך אחזקתך הכספי.
    סגור
  • 9.
    מנסה להבין
    מיכל 03/04/2013 13:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני לא מבינה מניין יש לאנונימי את ההחלטיות הזו שצועקת למכור.... מילא צועק..אבל תסביר..!!!!יש לך הסבר???יש לך טיעון?..סתם כך לזרוק כותרת ולברוח? אני קוראת לא אחת את הצעקות שלך ובאמת מנסה להבין פעם אחת אם יש לך נימוק הגיוני ולא אמוציונאלי וצעקני למה אתה תמיד צועק למכור..לפעמים אני חושבת שאני נמצאת בשוק ואני שומעת את מוכרי האבטיחים שרוצים למכור......מילא הם אני מבינה רוצים להתפרנס..אבל באמת אני שואלת אותך: אחת ולתמיד...למה תמיד אתה צועק למכור? יש לך טיעונים משכנעים?אז תאמר אותם...אתה לא בפנים?אז אוקי..תהיה מאושר..אז מה כפת לך מאחרים?שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה עם הכסף שלו...אבל..די לצעוק....פשוט די...ותזכור שהדברים הכי משנעים נאמרים כמעט בלחש..ולא זורקים נפיחה ובורחים
    סגור
  • 8.
    עוד פעם בכיינים?
    שפוי 03/04/2013 12:57
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שוב יש בכיינים כמו אנונימי שצועקים למכור?יודעים מה? אני רק מחכה לכאלה..ואני קונה....נמאס מרואי השחורות שיודעים רק לבכות....ולא מבין למה כאלה שמסתתרים מאחורי מסיכות(אנונימי??) פתאום דואגים לכיס שלי..לא מצאמיןצלאף מילה שלהם
    סגור
  • אז תקנה והרבה - רק אל תבכה לנו אח"כ שידללו לך את המניות
    אנונימי 03/04/2013 13:09
    הגב לתגובה זו
    1 12
    11.4. בהרצליה אתה מוזמן לפגישה חחחחחחח
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    ירוק כהה לא לפספסססססססס הכיוון 310 (ל"ת)
    אבנר סוף יום 03/04/2013 12:49
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • הכיוון של אבנר ודלק זה רק למטה והרבה!!!!
    חי באשליות? 03/04/2013 12:57
    הגב לתגובה זו
    2 4
    תעשה שיעורי בית בקרוב יהיה לך דילול במניות . תישאר באבנר ותאכל אותה.
    סגור
  • 6.
    המלצות חשודות ומנופחות (ל"ת)
    אנונימי 03/04/2013 12:43
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 5.
    למכר מניות דלק ואבנר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    אנונימי 03/04/2013 12:31
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • אנונימי
    אלי 03/04/2013 13:01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בחור טיפש לך לישון
    סגור
  • 4.
    תשואת שוק לדלק ולאבנר? הם ירדו יותר שכח להגיד
    אנליסט שקרן 03/04/2013 12:29
    הגב לתגובה זו
    1 4
    שהמניות יומדות להיות מדוללות שיוציא המלצה בהתאם. שקרן
    סגור
  • 3.
    מחזורים נמוכים מידי
    אורון 03/04/2013 12:24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חשוד ביותר (מישהו אמר וועדת צמח ?)
    סגור
  • 2.
    ישראמקו שווה יותר מ-100
    pan 03/04/2013 12:15
    הגב לתגובה זו
    10 4
    במיוחד בהשוואה עם אלטרנטיבות אחרות בת"א
    סגור
  • 1.
    דלק ואבנר צפויות לרדת לאחר דילול המניות שלא יעבדו עליכם (ל"ת)
    אנונימי 03/04/2013 12:02
    הגב לתגובה זו
    3 8
    סגור
  • אנונימי