יחימוביץ' יוצאת למאבק: "אסור לאפשר לברוני הגז למכור את האוצר הזה ברחבי העולם - נילחם נגד מסקנות ועדת צמח"

יו"ר האופוזיציה נערכת למאבק כנגד מסקנות ועדת הייצוא. "חברי הועדה פשוט נכנעו לאינטרסים וללחצים של בעלי ההון"
 |  (74)
אסדה, צילום: אלבטרוס
הגז הטבעי ממאגר 'תמר' החל לזרום ביום שבת, ואחרי הברכות, זה הזמן להתנצחויות. יו"ר האופוזיציה שלי יחימוביץ' מפרסמת הערב פוסט לפיו היא מתנגדת נמרצות למסקנות וועדת צמח. "אבהיר בעדינות שתשובה לא ברא את הגז הטבעי שעל פני הארץ. כן, יש סיבה טובה לשמחה על הגז שהחל לזרום ממאגר תמר, אבל בין זה ובין מתקפת יחסי הציבור המתוזמנת וחסרת הטעם שהותקפנו בה בחג, שבה הושרו שירי הלל לבורא הגז תשובה, המרחק עצום". כך כותבת יחימוביץ' בעמוד הפייסבוק שלה.

"זה מאורע מקרו-כלכלי שיכול להשפיע בטווח הארוך בצורה מהותית על הכלכלה, התעשייה והסביבה בארץ: הוזלה דרמטית של מחירי החשמל ליחידים ולתעשייה, פיתוח תעשיות שלמות המבוססות על גז טבעי ותוצריו,
פיתוח ויישום של תחבורה נקייה לסביבה, פיתוח הון אנושי ומקומות תעסוקה בתחום האנרגיה, עצמאות אנרגטית מוחלטת. ועוד, ועוד, ועוד. אבל, וכאן יש אבל גדול. כל זה יקרה אם נשכיל לשמור אצלנו את האוצר הזה, לפני שנאפשר לברוני הגז למכור אותו ברחבי העולם וכך להגדיל את הכנסותיהם אבל לפגוע בנו."

יחימוביץ' ממשיכה לכותב כי "אסור לממשלה לאשר בלי דיון ציבורי את מסקנות ועדת צמח על יצוא הגז. הועדה התבססה על הנחות מאוד בעייתיות כשהחליטה להשאיר גז למשק הישראלי לשימוש מצומצם ל-25 השנים הקרובות בלבד. חברי הועדה פשוט נכנעו לאינטרסים וללחצים של בעלי ההון.
מה בוער להם לאשר יצוא לפני שאנחנו יודעים אם יש מספיק בשבילנו?
אנחנו נילחם נגד מסקנות ועדת צמח, ולטובת כל אזרחי ישראל."
תגובות לכתבה(74):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 67.
    עוד פופוליסטית שמחפשת כותרות בלי להבין בנושא כלום (ל"ת)
    תראי מה קרה לשאמה 04/04/2013 21:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 66.
    שלי תטפלי קודם במינוס בחשבונך בבנק
    את לא מבינה עדיין 04/04/2013 12:44
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אה ואל תשכחי לעשות תוכנית חיסכון למרות הכל .
    סגור
  • 65.
    גם העוגה הכי טובה נרקבת בסוף בארון
    מימי 03/04/2013 23:37
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מי שישמור את הגז באדמה 30 שנה לא ינצל את האפשרות להרוויח ממנו. עוד כמה שנים לא יהיה ביקוש לגז שלנו, העולם מוצף בתגליות גז חדשות שיפותחו בשנים הקרובות וימכרו במקום הגז הישראלי "השמור" , ובינתיים מפותחים גם מקורות אנרגיה מודרניים יותר שיחליפו את הגז והנפט.
    סגור
  • 64.
    יחימוביץ היא לא מבינה כלום בכלום,לא בממשל ולא בכלכלה
    שאול לא המלך 03/04/2013 21:19
    הגב לתגובה זו
    4 2
    גב. הלא חכמה כל כך, זו הזדמנות פז לגרום לכל מדינות ערב, ולתת להם להרגיש שגם אנחנו הכלום לפי דעתן גם יכולים לרכוש ולא מאהבה תמיכה מכל מיני מדינות ולגרום לשינוי גם בהצבעות באום וגם להשפיע על מדיניות בכל מיני נושאים. ברור שעל זה לחשבת. אבל, את גם כותבת על הוזלה לצרכן הישראלי, איך כי אני זוכר שאת תמחת על חוק שישינסקי שעל פיו הממשלה תיקח 60% כמיסוי ישי, עכשיו מאיפה אנחנו הצרכנים נשלם זול יותר עבור החשמל והגז לבישול. לכן אני חוזר באומר גב. את לא כל כך חכמה.
    סגור
  • 63.
    ומה עם המשקיע הקטן? זה שמשלם ליחימוביץ את המשכורת?
    KO 03/04/2013 15:57
    הגב לתגובה זו
    5 1
    הוא שוב נדק מכל הכיוונים?
    סגור
  • 62.
    פטור לתשובה ממס אבל למשקיעים
    69 03/04/2013 13:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אתם קופצים בעלי ההון מקבלים פטור ממס עד אשר יכפילו את ההשקעה שלהם לעומת זאת המשקיעים הקטנים משלמים מס מלא ואת ההשקעה עשו עם כספי הפנסיות...
    סגור
  • 61.
    חוק שישינסקי הונאת ענק של הממשלה
    דני 03/04/2013 11:40
    הגב לתגובה זו
    11 1
    אסור לשנות מיסוי לאחר תוצאות הימור ! מי שנכנס להימור בתנאים מסויימים חייב לזכות בהתאם לתנאים שהיו קיימים ! כל השאר זו רמאות נוכלות אינטרסים של הציבור ושל המפלגות !
    סגור
  • pupukhxyh,
    huxh 03/04/2013 13:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שולי אם תפצי אותי בגין ההפסדים שנגרמו לי בגין השקעות העבר בחברות לחיפושי גז ונפט. אתרום 80% מס על הרווחים. הפופולזים לא יעזור לך
    סגור
  • 60.
    לא בחרתי בשלי, אבל תומך בה בנושא זה (ל"ת)
    רון 03/04/2013 11:21
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 59.
    יחימוביץ, גז וועדת צמח
    זמיר 03/04/2013 11:00
    הגב לתגובה זו
    9 1
    תומכי העבודה הרבים המצטערים שהביאוך הלום, המנסה בכל יכולתה להרוס את מפלגת העבודה. בכל תחום הנקרה בדרכה. יעזרו לך בבוא היום ובמהרה למצוא את מקומך החוצה
    סגור
  • טען עוד
  • 58.
    קשה קנאה כשאול !!! (ל"ת)
    רם 03/04/2013 10:11
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 57.
    השתוקקת לחוק ששינסקי, קבלת יצוא. ככל שמחיר המכירה גבוה,
    גד 03/04/2013 10:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כך המס.
    סגור
  • 56.
    מוטב לה לצאת למאבק נגד אשכנזי שהולך להחליפה. (ל"ת)
    גד 03/04/2013 10:06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 55.
    אני עזרתי למדינה באמצעות השקעת כסף ואת?
    משקיע 03/04/2013 09:44
    הגב לתגובה זו
    11 0
    רק ניזונה מכספי המיסים שלי מייצרת כל חודש עוד ועוד הכנסות לעצמך והעם? שיקפוץ! את טפילה מהסוג הגרוע ביותר
    סגור
  • 54.
    אין לתשובה לכסף להעסיק טוקבקיסטים שהם לא תת-רמה?
    אחד 03/04/2013 09:13
    הגב לתגובה זו
    0 8
    לקרוא פה את הטוקבקים מטעם, זו פשוט בושה לתשובה, מילא אתה מעסיק טוקבקיסטים, לפחות שלא יהיו כאלה ארסים עם שפת רחוב. גם בזה אתה מעדיף לחסוף ולקחת את הכי זול?
    סגור
  • 53.
    לא היא לא נלחמת בשוד הקרקעות של הקיבוצניקים מהמדינה
    חולה נפט 03/04/2013 08:56
    הגב לתגובה זו
    9 1
    צבועה דוחה!
    סגור
  • 52.
    יחימוביץ מאימת לפגוע בהכנסות המדינה ממס
    יחזקאל 03/04/2013 08:55
    הגב לתגובה זו
    6 0
    היא לא מבינה מה היא אומרת!
    סגור
  • 51.
    אם שלי יחימוביץ' החליטה להלחם אז...
    ניקל 03/04/2013 08:45
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אישור מסקנות ועדת צמח הם עובדה מוגמרת. תם ונשלם...
    סגור
  • 50.
    את לא מתעסקת בזכויות המאבטחים שניגזל ההסכם מהם לאחרונ
    זה לא פיקנטי 03/04/2013 08:38
    הגב לתגובה זו
    7 0
    זה שעופר עיני זרק את המאטחים מתחת לגלגלי האוטובוס ולא עמד על זכויותהם וויתר למשרדי הממשלה והמועצות המקומיות זה לא מספיק סקסי לתיקשורת בשבילך.
    סגור
  • 49.
    שתחיה הקנאית ותסבול..באהבה לשלי ממשקעי הגז
    לפקה 03/04/2013 08:33
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אישה בלי שום משמעות ונוכחות מילבד רעש צילצולים. ו
    סגור
  • 48.
    נמאסת טיפשה
    הבורר 03/04/2013 03:38
    הגב לתגובה זו
    8 1
    את צבועה מגעילה וחושבת שכולם מטומטמים,,,הלא אם לא היו מוצאים גז את האחרונה שזה היה מעניין אותה אבל שהמשקיע צדק ואכן יש גז את רוצה להיות שותפה?לכי למכור בייגלה עם סומסום בתחנה המרכזית עדיף לך....את פשוט אישה קנאית וטיפשה ...עוד מעט יפסיקו להתייחס אלייך בכלל ואז גם יפסיקו לפרסם את דעותייך , בקיצור את לא שווה כלום.
    סגור
  • 47.
    תגלית היא אירוע נדיר. בדרך כלל הכסף יורד לטמיון. (ל"ת)
    מדר 03/04/2013 01:29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 46.
    תגלית היא אירוע נדיר. בדרך כלל הכסף יורד לטמיון. (ל"ת)
    מדר 03/04/2013 01:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 45.
    שלי , מי ? מצטער לא מכיר (ל"ת)
    גיחי 03/04/2013 01:24
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 44.
    במקום להגיד תודה למשקיעים ששרפו מיליארדים עד שמצאו גז
    שלטר 03/04/2013 01:14
    הגב לתגובה זו
    18 0
    במקום להגיד תודה למשקיעים ששרפו מיליארדים עד שמצאו גז משקרים וטוענים שהם שדדו את עם ישראל
    סגור
  • 43.
    מה עם אלו שהפסידו את כספם בדודות שרה ומירה
    מלטר 03/04/2013 00:55
    הגב לתגובה זו
    16 0
    מאה שלושים מליון דולר אם יש כאלה אנשים במדינה שמנסים להכניס מקלות בגלגלי הכלכלה הישראלית ומונעים הכנסות מיצוא של משאב שנמצא בזכות משקיעים פרטיים רק כדי לגרום להם נזק אז לדעתי יצחק תשובה "הקוסם" צריך לסגור להם את הברז המדינה לא ראויה למתנה שהתקבלה בזכות המשקיעים הפרטיים
    סגור
  • 42.
    הבחורה הזו לא הגיע לאורגזמה בחיים שלה
    סקסולוגית 02/04/2013 23:47
    הגב לתגובה זו
    15 3
    לא מסוגלת שטוב למישהו בחורה אומללה אפילו הוימברטור מקיא שהיא נוגעת בו
    סגור
  • 41.
    מטומטמת
    אילן 02/04/2013 23:43
    הגב לתגובה זו
    14 2
    תחזרי לניסים מישעל , מה את מבינה בכלכלה ... טוב שאת לא בממשלה ורק באופוזיציה ... מסכנים חברי מפלגת העבודה .. הרסת מפלגה טובה..
    סגור
  • 40.
    אישה חולנית ומסכנה (ל"ת)
    65 02/04/2013 22:50
    הגב לתגובה זו
    17 3
    סגור
  • 39.
    תתעסקי בזכויות סוציאליות של העובדים ולא במה שאינך מבינה
    גל 02/04/2013 22:38
    הגב לתגובה זו
    22 1
    יש גבול להתלהמות שלה.
    סגור
  • 38.
    רק במדינה שלנו
    שונא אותה 02/04/2013 21:48
    הגב לתגובה זו
    17 3
    רק במדינה שלנו נותנים לעיתונאי להיות שר אוצר. (יאיר לפיד). ונותנים למישהי שלא מבינה שום דבר בכלכלה להיות יו"ר מפלגת העבודה. היא לא מבינה שאי אפשר לתת את כל הכסף של מי שעובד קשה לעניים בסוף לאף אחד לא יהיה מספיק כסף לחיות.
    סגור
  • 37.
    כמה הפסידו לפני כן בחיפושים והמדינה לא נתנה פיצוי אז ..
    cvc 02/04/2013 21:05
    הגב לתגובה זו
    20 1
    להיות צר עין זאת תכונה רדודה . האמת שאני לא רוצה להתעסק אתך, כמו שאומר הפתגם עם "ציפור פצועה אסור להתעסק"
    סגור
  • 36.
    תודי שללא תשובה לא היה בכלל גז
    אפי 02/04/2013 20:42
    הגב לתגובה זו
    24 3
    וכל הויכוח לא היה מתקיים.זה חוכמה קטנה לתקוף טייקון אחרי שהשקיע המון ולמזלו הצליח,ובגללו כולנו נהנה.
    סגור
  • 35.
    מעולה אז הממשלה תשקיע בפיתוח לוויתן?
    אזרח 02/04/2013 20:04
    הגב לתגובה זו
    16 1
    מישהו צריך לממן את התשתיות ללוויתן זה יהיה או באמצעות כסף שיגיע מייצוא או באמצעות אג״חים שתנפיק המדינה או שלגברת יחימוביץ יש פיתרון אחר? אגב שלי מה נעשה עם חברת חשמל? מה תעשי עם מיקו צרפתי ? את מרגישה מאויימת ממנו או שאת ניזונה עדיין שההבטחות שלו לקולות בקלפי? מנהיג אמיתי לא מפחד מערס מצוי
    סגור
  • 34.
    שלי אם תצליחי כמו בבחירות מצבנו טוב מאד
    העורף 02/04/2013 19:54
    הגב לתגובה זו
    13 2
    את חסרת הבנה מגעילה דוחה ולוזרית נקודה.
    סגור
  • 33.
    בזויה ומושפלת
    צ׳ארלי טנגו 02/04/2013 19:40
    הגב לתגובה זו
    19 3
    בוקר טוב גברת יחימוביץ, בושה וחרפה שאלו הם נציגי הציבור שלנו, העם לא בחר בך הוא אינו מאמין או סומך עליך, התנהגותך הדרקונית סטייל כרמל שאמה הכהן אינה רצינית ושקופה כחלון ראווה . מה לך ולוועדת צמח מה לך ולמסקנותיה . שנים של חיפושים ומיליארדי שקלים ירדו לטימיון טרם לגילוי האדיר וכעת ברצונך להלאים את זכויותיהם של בעלי ההון , זכרי קטנת קומה שכמותך ע״י מאחורי בעלי ההון מאות אלפי משקעים אשר כספם נטחן עד דק בעקבות כותרותיך הקטנוניות .
    סגור
  • 32.
    יש מילה שנקראת פרגון, לכי ללמוד מה זה אומר יה טיפשה (ל"ת)
    שלי - זה לא שלך !!! 02/04/2013 19:29
    הגב לתגובה זו
    16 4
    סגור
  • 31.
    כשהיא שומעת גז או תשובה, היא נהית מרירה, כעוסה, ורעעעה (ל"ת)
    מי הטיפש שהצביע לה ? 02/04/2013 19:27
    הגב לתגובה זו
    18 4
    סגור
  • 30.
    יחימוביץ חיה בסרט, אכולת קנאה, צער, יגון, ודכאון, בעעעע (ל"ת)
    שכחו אותה בבית3 02/04/2013 19:25
    הגב לתגובה זו
    16 4
    סגור
  • 29.
    את עוד תקבלי התקפת לב מרוב רוע, קנאה, ורשעות שיש בליבך (ל"ת)
    יחימוביץ - לא חבל ? 02/04/2013 19:20
    הגב לתגובה זו
    18 4
    סגור
  • 28.
    הגיע הזמן שתפרגני לתשובה ולמשקיעי הגז, בזכותם יש גז (ל"ת)
    ליחימוביץ כואב הלב 02/04/2013 19:18
    הגב לתגובה זו
    16 4
    סגור
  • 27.
    שתילחם בינכה המשקיעים לא ירוויחו ראו הוזהרתם (ל"ת)
    אנונימי 02/04/2013 19:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 26.
    חה חה חה הפעם היא עוזרת לי
    יצחק תשובה 02/04/2013 19:03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בעזרת הכתבה אני מתכוון לקנות עוד יח ההשתתפות יוסי פינק הוא מלך בקרוב אסדר לו גוב לחבר שלו כבר סידרתי גוב בכלל של ירון זר ואת דלק אשליות אני מתכוון להנפיק בכלל
    סגור
  • 25.
    יחימוביץ נגד? או ביזפורטל נגד?
    שרלוק הולמס 02/04/2013 18:59
    הגב לתגובה זו
    20 0
    כולם יודעים מה העמדה שלה וכולם יודעים שהעמדה שלה לא קובעת אבל עכשיו אנחנו יודעים מה העמדה שלכם אני טוען לאורך זמן ביזפורטל הוא אתר שמייצג את בעלי העיניין לא את המשקיעים
    סגור
  • לפעמים צריך ריטינג באתר כלכלי אז רושמים
    יודע 02/04/2013 19:12
    הגב לתגובה זו
    8 0
    היא לא קובעת כלום למי אכפת..פחח
    סגור
  • 24.
    ב11.4. ישיבה שמטרתה דילול המניות שלכם
    למחזיקי אבנר ודלק 02/04/2013 18:52
    הגב לתגובה זו
    4 7
    גיוס בעלי המניות להשתתףבשאיבה ע"י הנפקת מניות. אתם רק תפסידו מי שלא ימכור יפסיד כסף .
    סגור
  • 23.
    בדבר אחד היא צודקת - עשו לנו שטיפת מוח כל החג
    מניות הנפט 02/04/2013 18:50
    הגב לתגובה זו
    5 9
    הציבור לא יראה מזה שקל הם מודים בזה עד שיהיו לנו הנחות יקחו שנתיים. בנוסף כל משקיעי אבנר ודלק הולכים לאכול אותה ידרשו להשתתף בשיאבת הגז
    סגור
  • 22.
    נו באמת, מצאה לעצמה עיסוק חדש.
    maorhz 02/04/2013 18:44
    הגב לתגובה זו
    16 3
    לדעתי היא באופן אישי תעלים את מפלגת העבודה לחלוטין. מבצעת את המלחמות שלה על מנת להזיק לאזרחי ישראל. בושה וחרפה!!
    סגור
  • 21.
    רציו
    רציו 02/04/2013 18:33
    הגב לתגובה זו
    21 5
    אם לא יהיה יצוא לא יהיה וודסייד מאיפה רציו תביא כסף לפיתוח ליוויתן
    סגור
  • 20.
    לא יאמן איזה אישה טיפשה!!יצוא זה טוב לאזרחים!! (ל"ת)
    יוני 02/04/2013 18:31
    הגב לתגובה זו
    31 5
    סגור
  • 19.
    מה זה משנה
    משה 02/04/2013 18:31
    הגב לתגובה זו
    14 1
    אם ימכרו למדינה או ללקוח בחו"ל? המדינה תקבל את הכסף שלה כך או כך, זו רק שאלה של "מתי". יחימוביץ מעדיפה שהגז והכסף ישאר קבור באדמה מאשר יועבר לידי הממשלה (כן , גם היזמים) ויועבר לטובת אותה קרן מופלאה שהבטיחו לנו שתוקם
    סגור
  • 18.
    חייבים ליצא
    טובה 02/04/2013 18:26
    הגב לתגובה זו
    17 4
    אני מחזיקה אבנר ודלק קדוחים לפנסיה אני מחזיקה אותם יותר מ12 שנים שהיו ב3-4 אגורות ואם נייצא יכנס הרבה כסף למדינה וגם לנו המשקיעים וכך נתעשר עוד אני ממליצה גם עכשיו להכנס למניות אלה לטווח ארוך זה פנסיה בטוחה
    סגור
  • בדיחה (ל"ת)
    מניות גז לפנסיה זה 02/04/2013 18:40
    הגב לתגובה זו
    4 8
    סגור
  • 17.
    למה בחרתי בה ? תסבירי מיפה הכסף יבוא לפיתוח ליוויתן ?
    אורון 02/04/2013 18:20
    הגב לתגובה זו
    25 3
    בלי יצוא לא יהיה כסף לפיתוח ליוויתן חשבת על זה ? למדינת ישראל אין כסף לפתח ואם מדינת ישראל משנה את חוקי המס בדיעבד הסיכוי שישקיעו כספים נוספים בתגליות או בצנרת מליוויתן קטנים. למה הייתי טיפש ובחרתי בה ?
    סגור
  • 16.
    אם שלי נגד, אני אוטומטית בעד
    ג'ו אלמליח 02/04/2013 18:08
    הגב לתגובה זו
    26 7
    חסרת הבנה מינימלית. מציע לסגור את הגרעון על ידי הגדלתו... צאי ולמדי מבכורתך ברית המועצות, איך זה נגמר. צריך להגיד תודה ושוב תודה, לחברת נובל אנרג'י על הצלת הכלכלה הישראלית...
    סגור
  • 15.
    צודקת בהחלט
    רונן 02/04/2013 18:08
    הגב לתגובה זו
    3 29
    מה שבעיקר צריך להנות הם אזרחי ישראל. לא יתתכן שרוב הרווחים יכלו לכיסם הפרטי של הטייקונים. הם גם ככה מרוויחים ומי שלא טוב לו שיילך להשקיע במקום אחר , נראה אם שם יתנו להם לעשוק כמו בישראל. ואל תספרו לי על ההשקעה , אם לא תשובה ...היה בא מי שהוא אחר. תשובה לא חייב להרווחי מיליארדים , גם מליונים זה מספיק.
    סגור
  • בקרוב המניות שלכם יהיו שוות פחות דילול המניות שלכם
    למחזיקי אבנר ודלק 02/04/2013 18:52
    הגב לתגובה זו
    1 10
    מי שלא מבין את המשמעות אז מגיע לו
    סגור
  • 14.
    המגיבים טועים.אתם תאבי בצע כסף דרך המניות.שלי צודקת.
    רן 02/04/2013 18:05
    הגב לתגובה זו
    4 16
    לפי כיוון חשיבתכם נמכור את האשלג וכן את הגז וכן את ת"א וכן את הגליל וכן את הנגב וכן את הבתים שלכם וכן כל מה שנותר מהמדינה.אז נבנה מדינה על העננים ונגור שם. אתם פשוט הזויים.
    סגור
  • לא השקעת לא הרווחת
    הגז שייך ימשקיעים 02/04/2013 23:56
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אם הגז כל כך חשוב למדינת ישראל אז איך זה שהמדינה לא השקיעה שקל בחיפוש? כל מה שהמדינה ידעה לעשות זה לבוא אחרי שהגז כבר התגלה באזור שהייתה מוכנה לוותר עליו, ולדרוש יותר מיסים ממה שכבר נקבע, תחת סיסמאות פופוליסטיות שהגז שייך לכלל אזרחי ישראל. אז איפה הם אותם כלל אזרחי ישראל ולמה הם לא משקיעים מכספם בחיפושים? רובם עסוקים בדברים אחרים, כגון לחיות על חשבון אנשים אחרים, על חשבון מעמד הביניים שהופך לעני מרוב המיסים שלוקחים לו, שכבר מאכיל את כל הפרזיטים, וכאשר הוא משקיע את המעט שנותר ולא מפסיד את כספו אלא דווקא מרוויח משהו אז גם כאן באים אליו ודורשים עוד. הגז שייך קודם כל למשקיעים. אם יהיו יותר משקיעים אז יהיו יותר חיפושים וימצאו יותר מאגרים.
    סגור
  • 13.
    יוסי פינק, בושה של כתבה (ל"ת)
    avigolf 02/04/2013 18:04
    הגב לתגובה זו
    22 2
    סגור
  • 12.
    שלי לא שלי
    צבריקו 02/04/2013 17:56
    הגב לתגובה זו
    13 2
    ואין לה הבנה בגרוש בכלכלה. ישראל צריכה הכנסות, וזה מה שיעמיד את המדינה כלכלית.
    סגור
  • 11.
    תכף יתחילו הטוקביסטים בתשלום מתטעם תשובה חחחח (ל"ת)
    מיכל 02/04/2013 17:55
    הגב לתגובה זו
    3 13
    סגור
  • 10.
    מחפשת תשומי
    עיתונאית 02/04/2013 17:50
    הגב לתגובה זו
    23 5
    רואה שלא סופרים אותה ממטר -אז אובססיבית על גז - מחר על מלח -יום אחרי חשמל חינם- אבל תמשיך לנסוע בתור חברת כנסת באוטובוסים חינם כשתזדקן -פנסיה ענקית -ועוד הטבות רבות ...
    סגור
  • 9.
    הבולשביקית דוהרת
    משה 02/04/2013 17:47
    הגב לתגובה זו
    26 6
    אם היתה חכמה היתה דורשת להלאים את כל הנכסים במדינה. בטיפשותה היא רוצה רק להלאים את לוויתן. תלאימי את כיל, ידיעות אחרונות, ואת הדירות של חברי כנסת מתל אביב. להלאים את צ'ק פוינט וטבע, בל"לל ובנק פועלים. הלאה הרכושנות של הטייקונים.
    סגור
  • 8.
    מממ...
    הרסט 02/04/2013 17:46
    הגב לתגובה זו
    14 5
    שלי.. סתמי כבר!!! סוף סוף יש למדינה אפשרות להכנסה רצינית ולא מנשק את צבועה ובעלת מאגר טמטום שהמונח TCF לא יכול לעמוד אותו לוזרית!!!
    סגור
  • 7.
    טוב שלא שמו כותרת גדולה יותר. שכחה שלא היא ראש הממשלה (ל"ת)
    1 02/04/2013 17:44
    הגב לתגובה זו
    18 4
    סגור
  • 6.
    יחימוביץ נזק מהלך ואסון כלכלי למדינה. ואין לצערי מניות (ל"ת)
    מחובר לגז ראשי 02/04/2013 17:43
    הגב לתגובה זו
    23 4
    סגור
  • 5.
    אישה רעה ומטוטמת ממש ומתעוררת רק שמציים גז...מה עם
    רצטי 02/04/2013 17:42
    הגב לתגובה זו
    24 4
    כי"ל? טיפשה שלא למדה מה היה במדינות אחרות שהקפיאו יצוא
    סגור
  • 4.
    מכשיפה שהיא נגד המדינה משום טיפשותה..שהרי ללא מוטיבציה
    רציונאל 02/04/2013 17:39
    הגב לתגובה זו
    26 4
    איזה חברה תסכים להסתכן ובסוף הגז יקבר באדה זה כבר קרה במיצרים והיום אין להם גז יותר
    סגור
  • 3.
    אז מאיפה יבוא כסף גברת שלי?
    אהה מהערבים חחחחחחחח 02/04/2013 17:38
    הגב לתגובה זו
    23 5
    נשתה גז חחחחחחחחחחחחחחחח איזה בורות........
    סגור
  • 2.
    פופוליסטית - איזה פרויקט הרמת בחיים ? פייסבוק.... (ל"ת)
    כמה צפוי כמה עצוב 02/04/2013 17:36
    הגב לתגובה זו
    25 4
    סגור
  • 1.
    איזה טיפשה האישה הזאת!!! (ל"ת)
    מקס 02/04/2013 17:34
    הגב לתגובה זו
    33 4
    סגור
  • התעוררה הנסיכה מהחופשה
    עלאק דואגת... 02/04/2013 17:53
    הגב לתגובה זו
    18 4
    עבדה קשה עד הפגרה של הכנסת
    סגור
  • פופוליסטית
    huxh 03/04/2013 09:30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שלי שכחה שהבחירות הסתיימו. משקיעים רבים עד למציאת הגז הפסידו כספים רבים יש שהפסידו כספי חסכונות .ממי יקבלו את הפסדם אם לא מהרווחים ממציאת הגז .
    סגור