הגז זורם: צפו בגלריית תמונות, וגם - מי בוחר לפרגן היום (ובגדול) לשטייניץ?

אתמול ב-16:00 החל הגז מ'תמר' לזרום. צפו ב-3 תמונות חדשות של הפלטפורמה. הנשיא פרס: "טעות להתחיל את ההזרמה בשבת"
 |  (77)
תמר, צילום: אלבטרוס
הזרמת הגז ממאגר 'תמר' החלה אתמול (יום שבת) בשעה 16:00. אחרי 4 שנים של עבודה מאומצת הלקוחות בישראל צפויים להתחיל לקבל את הגז בשעות הקרובות.

הנשיא שמעון פרס שערך היום את ביקור הפסח המסורתי אצל הרב עובדיה יוסף והרבנים הראשיים התייחס לעניין תיזמון התחלת ההזרמה ואמר כי הייתה זו שגיאה לבצע את התחלת ההזרמה במהלך השבת. לאחר מכן שוחח פרס עם תשובה בטלפון ואמר לו "בלעדיך המהלך לא היה קורה - עשית מעשה אדיר".

שוקי אורן, החשב הכללי לשעבר, בחר ביום תחילת ההזרמה לפרגן דווקא לשר האוצר לשעבר, יובל שטייניץ. וכך כתב אורן בדף הפייסבוק שלו: "בכל החגיגות האלה נשכח דבר חשוב אחד, אם זה היה תלוי בתשובה מדינת ישראל לא היתה רואה גרוש!!! ועכשיו המדינה תקבל מקידוח תמר 20 מליארד דולר יותר ממה שתשובה היה מוכן לשלם. וכל זה באמת רק בזכות אדם אחד- יובל שטייניץ. ביקורת לא חסרה לי משטייניץ (אמרנו כבר תקציב דו-שנתי?) דבר אחד אי אפשר לקחת ממנו. הוא האדם היחיד שגם לכך שישראל תקבל תמלוגים ראויים מהגז. אני נכחתי באותה ישיבה בה הוא שאל לראשונה את שאלת התם: "אבל הגז הוא משאב של המדינה למה אנחנו לא מקבלים כלום?" ומאז נלחם עד שהשיג זאת אפילו שבתחילה אפילו פקידי האוצר חשבו שהוא הזוי. ולא אתאר את כל הדרך ולא אפרט כיצד תשובה ושליחיו איימו כי אם יוגדלו התמלוגים לא יהיה גז. אז ביום כזה של חגיגות מגיע פרגון גדול לשר אוצר שהביא למדינה עשרות מליארדי דולרים".

שר האנרגיה והמים, סילבן שלום אמר אתמול כי "מדובר ביום עצמאות אנרגטי למדינת ישראל. פריצת דרך זו היא הסנונית הראשונה לשם היכנסן של חברות פרטיות נוספות למען חירות אנרגטית של מדינת ישראל".

גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו , מברך ולוקח קרדיט: "שבוע טוב לכולם. החלה הזרמת הגז ממאגר תמר, זהו יום חשוב לכלכלת ישראל. בחג החירות אנו עושים צעד חשוב לעצמאות בתחום האנרגיה. בעשור האחרון קידמנו את משק הגז בישראל, דבר שייטיב עם כלכלת ישראל ועם כל אזרחי ישראל."

יו"ר ומנכ"ל נובל אנרג'י צ'אק דיוידסון: "אני מברך את הציבור בישראל על ההישג הכביר הזה שיפחית את התלות בדלקים מיובאים ויקרב את המדינה באופן משמעותי לעצמאות אנרגטית. מדובר על הישג טכנולוגי וציון דרך מסחרי לנובל ושותפותיה".

יצחק תשובה, בעל השליטה בקבוצת דלק: "היום אנו יוצאים פעם נוספת מעבדות לחירות. מתלות במקורות אנרגיה זרים לעצמאות בגז טבעי כחול לבן. זהו תחילתו של עידן חדש שישנה את פני המשק הישראלי"

קרדיט: אלבטרוס
קרדיט: אלבטרוס


קרדיט: אלבטרוס
קרדיט: אלבטרוס


קרדיט: אלבטרוס
קרדיט: אלבטרוס
תגובות לכתבה(77):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 43.
    מדובר בהלאמה אז מה יש להתגאות בגזילת כספי משקיעים (ל"ת)
    הגז שייך למי שהיסתכן 01/04/2013 20:31
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 42.
    די ברור שכל מי שמלכלך על ועדת ששינסקי מדבר מהפוזיציה
    התגובות אינטרסנטיות 01/04/2013 15:31
    הגב לתגובה זו
    0 8
    כל הלכלוכים על ששינסקי ושטייניץ באים מצד מי שרצו לנצל את משאבי הגז של אזרחי ישראל ולהנות לבדם מהגז של כולנו. לא שווים התייחסות.
    סגור
  • די ברור שמי שרוצה לגזול את כספי המשקיעים הוא טפיל
    אלינור 01/04/2013 21:00
    הגב לתגובה זו
    9 0
    החי על העזתם ויזמתם של אחרים. לא לרוצה להסתכן אבל רוצה להתחלק ברווח. איכס. גם טפיל גם פחדן. צמד התכונות המאוס ביותר
    סגור
  • 41.
    למתנגדים לגיוס כספים בדלק ואבנר להשאיר אימייל פה (ל"ת)
    אופיר עו"ד 01/04/2013 14:21
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 40.
    מניות של ערסים ומהמרים בסוף יפסידו לא חשוב איך (ל"ת)
    מניות הגז 01/04/2013 13:53
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 39.
    תשובה לפני שתפליץ תחזיר כספי משקעים בדלק נדל"ן (ל"ת)
    הפעם נגנוב בגדול 01/04/2013 13:09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 38.
    חיימקה הגאון מן הפורום בספונסר
    עייני 01/04/2013 12:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זוכרים מה אמר חיימקה על הגז מתמר? לפני שנים? כל הכבוד לו . חבל שלא הקשבתי לו אז בטח הייתי מיליונר היום.
    סגור
  • טוב שלא הקשבת לו לא תתעשר מזה להפך
    מליונר בצרות 01/04/2013 13:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אחריו יומיים של אופוריה כולם יבינו שהם נדרשים להוסיף כסף לממן את השאיבה. עדיף לך למכר את מניות הגז.
    סגור
  • 37.
    דלק אנרגיה ירדה סתם לפני החג !!! טכנית או טעות
    אבי 01/04/2013 08:25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אחרי החג תגיב להזרמת הגז התקינה ! תשובה הייה מת להשתלט עליה ניסה כמה פעמים הצעעת רכש
    סגור
  • סתם זה לא ירד- עכשיו מניות הגז ירדו
    לאבי 01/04/2013 09:52
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מיצו כבר את העליות . עכשיו הצבור יזרים עוד כסף חחחחחחח
    סגור
  • טען עוד
  • גם אבנר ירדה ללא סיבה ביום חמישי. בהצלחה למחזיקים מחר (ל"ת)
    אני 01/04/2013 09:26
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • תעשה שיעורי בית ואז תבין למה (ל"ת)
    אבנר כבר הגיעה לשיא 01/04/2013 13:25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • כל עוד מעל 260 הכיוון מעלה מעלה:-) (ל"ת)
    אבנר אתם צרי עיניים 02/04/2013 14:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • השיא שלה יגיע והוא 288 300 לא לפספס (ל"ת)
    אבנר אתם צרי עיניים 02/04/2013 14:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    הגז שלנו
    מיקו 01/04/2013 03:58
    הגב לתגובה זו
    2 4
    עים כבר מדברים אז לתת לכל אזרח במדינה מנייה
    סגור
  • עכשיו בעלי המניות יצטרכו להוסיף כסף לממן את השאיבה לא
    לא רוצה שום מניה 01/04/2013 13:27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בא לי לממן את זה.
    סגור
  • 35.
    שאפו לשטייניץ שעמד בלחצים עצומים והעביר את הרפורמה (ל"ת)
    עשה עבןדה טובה 01/04/2013 02:44
    הגב לתגובה זו
    1 10
    סגור
  • בחייך, הלחץ מהטפילים היה גדול הרבה יותר. החל מהקרן
    אלינור 01/04/2013 21:02
    הגב לתגובה זו
    5 0
    להשמדת ישראל וכלה במלכיור ועתון הארץ
    סגור
  • 34.
    תשובה יקח הכל לכיס (ל"ת)
    תום 31/03/2013 22:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 33.
    גז,גז,גז
    לבנון מנחם 31/03/2013 20:27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חלמנו על מציאת נפט או גז או זהב והנה מצאנו, עצמאות כלכלית למדינת היהודים סוף סוף; וכולם מקטרים: מה יצא לי מכך, דבר אחד ימנע בביטחון מחנות ריכוז, והשמדה שהעולם הערבי מייחל כל יום מחדש.
    סגור
  • איזה קשקוש. הכסף ילך להתנחלויות ולחרדים
    מיליונים 01/04/2013 07:36
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ראה את שר השיכון החדש מטעם ישראל ביתנו מתנחל שהולך לחזק את ההתנחלויות כל המתנחלים רוצים להגדיל את ההתנחלות כדי שבניהם יגורו לידם. רק את תושבי המרכז הוא שולח לגור רחוק מההורים שלהם
    סגור
  • 32.
    ד"ר לפילוסופיה , ייובל שטייניץ
    ידידיה 31/03/2013 20:18
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אם ד"ר לפילוסופיה גרם למדינה לקבל 20 מילירד דולר , מי יודע מה נקבל מיאיר לפיד?..
    סגור
  • שטייניץ החריב את המדינה (ל"ת)
    אלינור 01/04/2013 21:11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 31.
    אני מקווה שיאיר לפיד ינהל את הנושא יותר טוב מיובל
    ירושלמי 31/03/2013 19:55
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אני מקווה שיאיר לפיד ינהל את הנושא האיסטרגי הזה יותר טוב ויותר נבון מיובל ש. בכל מקרה יאיר לפיד לא לוקח את הקרדיט לעצמו (כמו כל החבורה של המשטר הישן).
    סגור
  • 30.
    משקיעי הגז לא נכנסים לעומק השקעתם זה יגמר כמו אפריקה
    ל 27 31/03/2013 18:50
    הגב לתגובה זו
    1 4
    הרבה שנים בשפל או כמו בזן. מניות הגז עכשיו גמרו את הסוס לא שווה להשקיע בהם אלא רק כאשר הגז יזרום ללא תקלות והם יציגו רווחים כרגע הם כמו שרה נתניהו חור שחור שבולע.
    סגור
  • 29.
    תקרא את התגובה של 27- הוא רק טעה בתאריך 11.4 ולא 11.3
    אנונימי ל 25 31/03/2013 18:47
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בקרוב המניות שלך ישחקו לחצי לפחות צריך כסף לממן את השאיבה ואתה הפריאר התורן. כמו שאמרתי מי שירויח זה האוצר ותשובה וחברו מאבנר הם שותפים....חחחחחחחחחח
    סגור
  • 28.
    שוקי אורן-למה תשובה לא הציע לך ג'וב?
    חזי 31/03/2013 18:19
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כי הוא לא עידן עופר שמחלק ג'ובים חלומיים למשת"פים מהאוצר. מה לעשות, פקידי האוצר מתעצבנים...
    סגור
  • 27.
    הודעת חרום למושקעי אבנר
    הנאמן 31/03/2013 18:19
    הגב לתגובה זו
    16 2
    חובתכם לרוץ לבנק ולהגיש התנגדות לגזילת כספים נוספים בתאריך11/03/13 מתוכננת האסיפה במלון דן אכדיה הרצליה לאישור פתיחת הארנק של הציבור לגיוס כסף נוסף כמובן שכולנו נגד יואיל מר תשובה להשתמש במזומן שמתחיל מרגע זה לזרום לחשבון החברה ולא לגזור קופונים של מזומן מ כיסנו יש גבול לנוכלות ואנו על המשמר חובתו של כל אחד להגיש התנגדות ודחוף אחרת תשלמו בהצלחה לכולנו
    סגור
  • הנאמן אתה קשקשן. זכויות זה לא גזל (ל"ת)
    אלינור 01/04/2013 21:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • סליחה טעות בתאריך האסיפה
    הנאמן 31/03/2013 19:06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    האסיפת בעלי מניות אבנר במלון דן אכדיה בתאריך 11/04/13
    סגור
  • אתה צדיק אחד בסדום. השאר מטומטמים תברח ביום ג (ל"ת)
    כל הכבוד 31/03/2013 18:48
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 26.
    שוקי אורן, אתה רציני? לא ראינו גרוש רק הפסדנו
    חזי 31/03/2013 18:11
    הגב לתגובה זו
    9 0
    שנה שלמה פרוייקט תמר התעכב בגלל השטויות של יובל כולנו צרכני החשמל משלמים יום יום על הסולר והבור בתקציב חברת החשמל של 70 מליארד מחכה לנו אזרחי המדינה לתשלום. עד מתי פוליטיקאים יעלוזו?
    סגור
  • 25.
    יוסי ג או יוסף ק?
    נותן בראש 31/03/2013 17:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנה הבכיין התורן..לרגע חשבתי שזה הגיבור של קפקא יוסף ק בספרו המשפט.......תדעו לכם..אין הנאה יותר גדולה מלהרביץ לטיפשים.....חצי אורגזמה..תנסו....עוד חז"ל אטמרו "לשטיא באגרופא"....הוא מיילל כמו חתול שקנה שבוע שעבר....אם ירויח ובגדול נראה אותו בא ואוכל את הכובע.....
    סגור
  • בצדק הוא מודאג ! בעלי המניות יזרימו עוד הון לתשובה
    אנונימי 31/03/2013 18:41
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בקרוב דילול המניות
    סגור
  • 24.
    אנונימי האידיוט
    סטיבן סיגל 31/03/2013 17:11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שמישהו יעזור לי לחפש ולמצא את זה שקורא לעצמו " אנונימי" -אני מחפש חומר לאקשן לסרט הבא שלי...אנונימי יככב בתור שק חבטות עד שיהיה באמת אנונימי......כמה שטויות יכו ל מתוסכל אחד לכתוב? אגודת הפלצנים נתנה לו אוסקר
    סגור
  • תצטרף למקהלת המהללים שיאכלו אותה (ל"ת)
    לסטיבי 31/03/2013 18:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 23.
    כל הכבוד לאנרגי, תשובה שטיניץ ולשישינסקי שדאג לציבור!! (ל"ת)
    אליהו 31/03/2013 17:04
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 22.
    לוויתן ליצוא, מיליארדים יכנסו לקופה ממסים (ל"ת)
    הדבר הבא - רציו 31/03/2013 17:03
    הגב לתגובה זו
    15 1
    סגור
  • 21.
    שטיינץ שיקר ורימה ה'קטנים באמתלא שהם טייקונים
    זליג 31/03/2013 17:02
    הגב לתגובה זו
    16 5
    איש רע
    סגור
  • 20.
    עכשיו מניות הגז ירדו ב 50% - נידרש לממן את השאיבה
    יוסי ג. 31/03/2013 16:58
    הגב לתגובה זו
    4 14
    חבל שקניתי שבוע שעבר מאז הפסדתי 2% . בטח יהיו תקלות שאיבה הריווחיות של החברות עדיין לא רואים ממש. מנפיקים עוד מניות.. השאלה אם אכלתי אותה?
    סגור
  • מוכן לקנות ממך את כל המניות בפלוס שני האחוז שהפסדת
    משקיע גאה 01/04/2013 00:57
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תשאיר מסר טלפון.
    סגור
  • מה קרה? פיספסת את הרכבת? מחפש לקנות בזול? חחח (ל"ת)
    אלי 31/03/2013 17:23
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • מי שברח בימים האחרונים עשה בשכל . (ל"ת)
    מיליונים 31/03/2013 18:52
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • אתה על הרכבת תיזהר שלא תיזרק ממנה שבוע הבא
    יוסי ג 31/03/2013 18:43
    הגב לתגובה זו
    1 5
    תוך ריסוק ידיים ורגליים כי ראש אין לך
    סגור
  • 16% דיבדנד שנתי ותחושת סיפוק
    משקיע גאה 01/04/2013 00:56
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ואיך אצלך? ביום שלישי הרי כלבלבים כמוך ינסו לתפוס את הרכבת אבל אנחנו לא מוכרים! וחוץ מיזה תנסה לפרגן המירמור הרי ידוע כמזיק לעור הפנים. חג שמח
    סגור
  • לא רע לחיות באשליות 16% דיבידנד\איך חישבת את העושר
    אנונימי 01/04/2013 14:00
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הזה?
    סגור
  • תענוד סרט ורוד אולי זה הדבר היחיד שתהייה גאה בו בקרוב (ל"ת)
    למשקיע הגאה 01/04/2013 13:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אני גועה מצחוק- לפריארים כמוך מחכה תשובה והוא רוצה
    למשקיע הגאה 01/04/2013 13:57
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שתזרים עוד כסף לקופה כדי לממן לו את שאיבת הגז. ורק תתפלל שלא יהיו תקלות . יומיים של עליות זה לא אומר כלום.
    סגור
  • 19.
    רק........
    למי 31/03/2013 16:49
    הגב לתגובה זו
    6 0
    שבאמת מגיע לא נותנים דבר וזה לעשרות אלפי האזרחים שאיבדו את כל כספם בקידוחים יבשים........
    סגור
  • 18.
    אם היה תלוי בתשובה המדינה לא הייתה מקבלת אגורה
    אלי 31/03/2013 16:35
    הגב לתגובה זו
    9 8
    תשובה מציג עצמו כצדיק. אם לא שטייניץ וששינסקי המדינה לא היתה מקבלת מתשובה אגורה אחת. תשובה עדיין חייב 2.3. מיליארד שח לבעלי האגחים בדלק נדלן.
    סגור
  • 17.
    בזק תרד ל 450 ? (ל"ת)
    זאוס 31/03/2013 16:29
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • כן (ל"ת)
    מיליונים 31/03/2013 17:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 16.
    שוקי תשקיע בעצמך כסף ונראה אותך גיבור גדול עם שטייניץ (ל"ת)
    שוקי אורן 31/03/2013 16:25
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 15.
    שמעון פרס אתה מדבר שטויות מי שמזרים את הגז אלו גויים
    בר 31/03/2013 16:23
    הגב לתגובה זו
    14 3
    רצוי שלא תתערב בנושאים שאינך מבין בהם כ'ב הנשיא.
    סגור
  • 14.
    בגל יש עוד הרבה גז לא לסחבת (ל"ת)
    יאלה רציו 31/03/2013 16:18
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 13.
    כל הכבוד לשטייניץ
    א 31/03/2013 15:32
    הגב לתגובה זו
    8 18
    כל הכבוד שמדינת ישראל לוקחת תמלוגים על משאביה אך עדיין פחות מידי לעומת מדינות מתוקנת (תבדקו).
    סגור
  • 12.
    עם אלף שטייניצים ושישינסקים לא היה טיפה של גז.
    נזי 31/03/2013 15:28
    הגב לתגובה זו
    27 3
    המדינה חיפשה נפט וגז במשך 35 שנה והעלתה חרס
    סגור
  • תמר
    מ.ב.י 01/04/2013 07:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עם המדינה לא היתה מפתע את היזמים באחוזים שונים ונמוכים.לא היו מחפשים ומוצאים .כיהם בעצמם לא האמינו. לאחר שהושקעו מליונים הם הפכו כמו תמיד את הכערה.זה אופיני למדינהבכל נושא. חג שמח ויושרה.
    סגור
  • 11.
    יום ג מניות האנרגיה יזרמו
    הזורם 31/03/2013 15:22
    הגב לתגובה זו
    17 3
    במיחוד דלק קבוצה שקשורה חזק לתמר ! על האופ 6 של דלק קבוצה אני כבר לא אדבר תבדקו בעצמכם !
    סגור
  • אופ 6 קב דלק
    שאלה 31/03/2013 16:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני מעונין להשאיר את אופ 6 עד הפקיעה האם זה כדאי מבקש תשובה רצינית יש לי 10000שח באופ 6
    סגור
  • 10.
    נקווה שיגדילו את המיסוי על גנבי הגז! (ל"ת)
    שימי 31/03/2013 15:19
    הגב לתגובה זו
    0 22
    סגור
  • 9.
    עם כל הכבוד לנשיא שמעון פרס
    נאווי 31/03/2013 15:18
    הגב לתגובה זו
    21 1
    עדיף לבדוק את הפעילות בזמן שהמשק במנוחת חג כדי למנוע תקלות
    סגור
  • פרס חטף סטירה מהמרן (ל"ת)
    יוני 31/03/2013 15:43
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 8.
    עשק את משקיעי דלק נדלן. הכסף לתרופות אמן (ל"ת)
    הספר מבגדד 31/03/2013 15:16
    הגב לתגובה זו
    7 9
    סגור
  • אמן ואמן (ל"ת)
    זאוס 31/03/2013 16:32
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 43k שלי התאדו במניות דלק נדלן!!!! (ל"ת)
    זאוס 31/03/2013 16:31
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 7.
    עכשו בכל הכח והעוצמה לפתח את ליויתן ואת
    לביבי נתניהו 31/03/2013 15:12
    הגב לתגובה זו
    26 0
    גל של רציו במדינת ישראל יש עוד הרבה מאד גז ואפשר ליצא ולהכניס מיליארדים למדינה ויהיה אפשר לותר על מיסים
    סגור
  • ביבי ממש התרשם ובאמת יעשה כדבריך ממחר כמו לחרדים
    אנונימי 31/03/2013 19:34
    הגב לתגובה זו
    0 2
    פטור ממיסים ארנונה חשמל מים קופח נסיעות ואחזקת אוטו הכל עח המדנה
    סגור
  • 6.
    חוק שישינסקי הוא רמאות ואין להתגאות בו !
    חוק שישינסקי הוא רמא 31/03/2013 15:11
    הגב לתגובה זו
    23 6
    חוק שישינסקי הוא רמאות ואין להתגאות בו !
    סגור
  • רמאות ווחלמאות כיוון שיקח שנים עד שהמדינה תראה משהו (ל"ת)
    אזרחים נמקים 31/03/2013 19:56
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 5.
    שטייליץ וחבל מרעיו הרס את סקטור הגז (ל"ת)
    ללא שם 31/03/2013 15:10
    הגב לתגובה זו
    22 3
    סגור
  • 4.
    את הכסף סופרים במדרגות ומתשובה לא תראו שקל (ל"ת)
    אנונימי 31/03/2013 15:06
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 3.
    אין סיבה למסיבה מי שיתעשר זה המדינה ותשובה ואבנר
    אנונימי 31/03/2013 15:01
    הגב לתגובה זו
    13 5
    לא תזכו לראות שום הנחה ושום הוזלה וגם משקיעי המניות יאכלו אותה . בגלל זה כולם צריכים לברוח ממניות הגז ולתת למדינה להשקיע הם הטילו 25% מס על הבורסה אז שהם יממנו את שמחת השואבה שלהם . אבל פה העם מטומטם שלא מבין כלום אז בקרוב ילמדו לקח .
    סגור
  • 2.
    הגז זורם למרות שטייניץ וששינסקי המחבלים בכרמים
    מרי 31/03/2013 14:58
    הגב לתגובה זו
    32 7
    האיש היחיד שצריך להעלותו על נס זה את תשובה יחד עם אלפי אלפי המשקיעים שהעיזו
    סגור
  • 1.
    בלי תשובה - יחד עם אלפי המשקיעים לא היה גז למדינת ישראל
    ברנדון 31/03/2013 14:56
    הגב לתגובה זו
    28 12
    הפקיד שטייניץ יודע רק לגזול לעשוק לשדוד את פרי עמלם חריצותם יזמתם של אחרים. מה הקשר של שטייניץ למציאת הגז? שטייניץ פקיד בירוקרט ילדותי היודע אך ורק לחבל ולהרוס
    סגור
  • מה עם דלק נדלן? 43 k שלי במיניותה !!!
    זאוס 31/03/2013 15:09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מה יהיה עם הכספים שלי בדלק נדלן במיניותה ???? למה תשובה הפקיר אותנו ??????
    סגור
  • תשובה לאדון שאלה
    הרנגן 01/04/2013 08:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דלק קבוצה אופציה 6 פוקעת ב 09.09.2013 על כל 1 אחוז עליה במניה תקבל 4.13 אחוז באופציה! עכשו הכול לשיקולך בלבד!
    סגור