רגע היסטורי: החלה הזרמת הגז מ'תמר', "יוצאים פעם נוספת מעבדות לחירות"

כך לדברי יצחק תשובה. היום בשעה 16:00 החלה הזרמת הגז ובתוך יממה יגיע לתחנת הקליטה באשדוד ומשם ללקוחות בישראל
ניתוח, צילום: אלבטרוס
השותפים בפרוייקט 'תמר' מתחילים רושמים היום נקודה ציון היסטורית. בשעה 16:00 החלה הזרמת הגז מהמאגר לעבר החוף בישראל. בתוך כיממה יגיע הגז לעבר תחנת הקבלה באשדוד ומשם ללקוחות בכל הארץ. לפי הערכות, הגז הטבעי מתמר יחסוך לכלכלת מדינת ישראל כ- 13 מיליארד שקלים לשנה בעלויות אנרגיה.

יצחק תשובה, בעל השליטה בקבוצת דלק: "היום הזה מעורר גאווה רבה. החזון הפך למציאות. היום אנו יוצאים פעם נוספת מעבדות לחירות. מתלות במקורות אנרגיה זרים לעצמאות בגז טבעי כחול לבן. זהו הישג אדיר למשק הישראלי ותחילתו של עידן חדש".

עוד הוסיף תשובה: "הפרויקט הזה ישנה את פני המשק הישראלי ויבטיח עצמאות אנרגטית למדינה. זהו עידן חדש ומלא הזדמנויות עבור הכלכלה הישראלית, שתוכל לנצל את יתרונות הגז הטבעי במישור הסביבתי, הגיאו-פוליטי, החברתי והכלכלי ולהפוך את מדינת ישראל לשחקן בינלאומי חשוב".

יו"ר ומנכ"ל נובל אנרג'י צ'אק דיוידסון: "אני מברך את הציבור בישראל על ההישג הכביר הזה שיפחית את התלות בדלקים מיובאים ויקרב את המדינה באופן משמעותי לעצמאות אנרגטית. מדובר על הישג טכנולוגי וציון דרך מסחרי לנובל ושותפותיה".

בפרוייקט 'תמר' הושקעו כ-3.2 מיליארד דולר והוא כולל 150 ק"מ של צנרת תת ימית בעובי 16 אינטש מהמאגר לעבר אשדוד. פרוייקט 'תמר' כולל מאגר גז שהיקפו מגיע ל-10 טריליון רגל מעוקב (10TCF) והוא יספק ללקוחות מיליארד רגל מעוקב של גז טבעי מדי יום.
תגובות לכתבה(98):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 71.
    אתה צריך להיכנס לכלא, עושק ציבור- אלמנות ויתומים
    שחר 03/04/2013 10:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא שכחנו את דלק נדל"ן, לא שכחנו את הרווחים המוגזמים שלוקחת החברה המנהלת של השותפויות לחיפושי גז ונפט. היחיד שהרוויח מכל העניין הזה של הגז, זה תשובה, משפחתו ומקורביו. על כל אחד מאיתנו זה לא נוגע.
    סגור
  • 70.
    שמחת בית השואבה מתקרבת תפתחו את הארנקים לממן את זה
    למחזיקי מניות הגז 01/04/2013 12:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו לב בקרוב מניות הגז ירדו כבר עכשיו מיצו את עצמם . יום של עלייה או יומיים זה לא אומר כלום כמו שסנונית אחת לא מבשרת את בוא האביב. לידיעת זהבי העצבני
    סגור
  • 69.
    אנונימי הקשקשן
    זהבי עצבני 01/04/2013 12:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמוך אני אוכל לארוחת בוקר..אבל אתה לא הטעם שלי כי אתה סתם פלצן....ואל תישא אתץ שם איינשטיין לשוא..אהבל
    סגור
  • מה קרה בלעת גז עצבים? (ל"ת)
    זהבי ממש עצבני 01/04/2013 12:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 68.
    זה לא יעזור לך. עדיף פשוט לברוח ההנפקה תיעשה בודאות
    ל 62 הנאמן 01/04/2013 07:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין להם כסף להמשך השאיבה ואף הודיעו על כך מספר פעמים. במקום זה פשוט תברח. עדיף לקנות את מניות הגז כשהכל כבר בטוח. ולא לממן את הנבלות האלה. לברוח.................
    סגור
  • 67.
    ואנו בעלי האגח נשארים לעבודת נצח על שהאמנו בו תתתביש (ל"ת)
    תשובה יוצא לחרות 01/04/2013 01:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 66.
    ועכשיו זה הזמן לעבור לרציו. (ל"ת)
    רציונלי 31/03/2013 22:55
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 65.
    מי גאון של אמא? תתכונן למופלטה אחרי החג הטעם לא משהו (ל"ת)
    ל 60 31/03/2013 19:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 64.
    אתה לוזר שם טוב משןמן טוב איך אתה ישן בלילה ? (ל"ת)
    אות קין לדראון עולם 31/03/2013 19:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 63.
    גזל לי את הפנסיה שום מחילה כתם לכל ימי חייו (ל"ת)
    נבלה אמיתית 31/03/2013 19:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 62.
    בעלי מניות אבנר שימו לב דחוף
    הנאמן 31/03/2013 19:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתאריך 11/0413 מתקיימת האסיפה של בעלי מניות במלון אכדיה הרצליה לאישור הנפקה נוסף כמובן ש כולנו נגד .יואיל מר תשובה להתחיל להשתמש בכסף הזורם לחברה לצורך הפיתוח ולא בכספנו אנו שתרמנו מספיק מי שלא מתכוון להגיע לאסיפת בעלי מניות שיואיל ל הודיע לבנק בו הוא מחזיק את המניות על התנגדות להנפקה נוספת חג שמח לכולנו ובהצלחה
    סגור
  • 61.
    דלק נדל"ן תשובה רק במדינה כמו שלנו אתה לא בכלא
    איכפת לי 31/03/2013 18:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך מדינה מאפשר לטייקון לא לעמוד בהחזרת חובות שלקח מכספי הציבור וגם הפריד את החברה משאר החברות שלו בכדי להשאר רק עם הרווחים ואת ההפסדים שהציבור ישלם, איך תשובה לא בכלא ? מדוע לא מלאימים את כל מה שיש לו בכדי להחזיר את ההלוואות שלקח .? חוצפה רק במדינה שלנו זה אפשרי .. יאיר לפיד .. תשאל שוב איפה הכסף גם את תשובה!
    סגור
  • 60.
    אנונימי האהבל
    זהבי עצבני 31/03/2013 17:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי זה הטיפש שחותם כאן בשם אנונימי? עוד פלצך שמסתתר מאחורי ניקים מטומטמים..ביזפורטל-אולי תסננו את הטיפשים? למה אני צריך לסבול את התסכול ואת השטויות שלו? מי אשם בתסביכים שלו?איך אמר איינשטיין?.."הגאונות בניגוד לטיפשות היא מוגבלת"
    סגור
  • ל 60 בקרוב ממושקע תהפך לשקוע וגם תצטיין בתספורת (ל"ת)
    אנונימי 31/03/2013 19:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • איינשטיין התכוון אליך? (ל"ת)
    אנונימי 31/03/2013 19:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 59.
    שיתן לרופאים שיקטינו לו את הבטן שאכל לי את הפנסיה אמן (ל"ת)
    666 31/03/2013 15:19
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 58.
    כל מניות תשובה -מה הכיוון -ברור
    מושיקו 31/03/2013 14:03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לעולם לא אקנה מניה אחת ולא אגח אחד של תשובה. הוא הוכיח שמאחורי כל כתבות התדמית על אדם ישר ופשוט הוא בעצם נוכל שמצא בציבור בארץ קרקע של מטומטמים שאפשר בקלות לחלוב אותם ישירות או דרך המושחתים בקופות. הפסדתי הרבה מאוד כסף ולמדתי לקח חשוב בחיים
    סגור
  • למדת לקח אבל העמך רץ עכשיו למניות דלק ואבנר
    למושיקו 31/03/2013 14:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הם כבר רואים את הפנסיה שלהם בבבית אבות יוקרתי במלטה אבל חכה כמה ימים תראה איך המניות שלהם נשחקות העם מטומטם העם ישלם. מישהו צריך להגיש נגדו תביעה לשלם את חובו.
    סגור
  • 57.
    קראתי הרבה תגובות בכל מיני אתרים המסקנה היחידה היא
    אנונימי 31/03/2013 13:46
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שהרבה ממורמרים ולא מאמינים שיהיה טוב יותר מרגישים מרומים והאמת הם צודקים. הציבור לא יראה שקל בקרוב להפך מחזיקי המניות שמפנטזים על הפנסיה שלהם יאכלו אותה כשיסתבר להם שהמניות שבידיהם ערכם יורד ולא עולה והם מתבקשים להשתתף בשאיבת הגז. תנצלו את העליות למכירה במידה ויהיו המניות האלה סופם כמו בזן שהונפקו בקול תרועה בשער 300 ומעלה ומאז רק ירדו גם הדיבידנים שהובטחו נידחים שנים ע"ג שנים אין טעם להשקיע במניות של העשקנים האלה מה גם שהמדינה הזאת לא נותנת שקל לעם רק לוקחת. הכל דמגוגיה בגרוש לעבוד על המסכנים שקונים מניות זה יהיה להם כמו אפריקה
    סגור
  • 56.
    לפתח את ליויתן ואת גל של רציו (ל"ת)
    יאלה חזק קדימה 31/03/2013 13:44
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 55.
    מיליארדר ! שתוציא את הכסף לרופאים ותרופות! (ל"ת)
    רודף צדק 31/03/2013 13:06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 54.
    ביזפורטל תקוע?
    שואל 31/03/2013 12:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה קרה לביזפורטל??נתקעתם בהעברת התגובות? מאתמול אני קורא רק 24 תגובות....תתקדמו
    סגור
  • 53.
    ליוויתן הוא בדרך לאישור בממשלה שבוע הבא
    גד 31/03/2013 12:03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כנראה
    סגור
  • 52.
    מוכרים לנו חארטות
    תומר 31/03/2013 11:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ואנחנו ממשיכים לאכול אותה במיסים ... חכ לבאות מי שיהנה מפירות הקידוחים הם שכבה דקה שמקושרת .... והמיסים מחירי המזון והשרותים ימשיכו להתפוצץ ... בנוסף חברות ממשיכים לגלגל את הוצאות המעדנים שלהם כהוצאות מוכרות והשכירים ממשיכים לשלם על הכל בלי שום הוצאה מוכרת וגם עבור ההוצאות והחובות שלהם .
    סגור
  • 51.
    אחים לא להתפתות ולא למכור מניות
    משקיע 31/03/2013 11:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שימו לב אחים, בימים הקרובים תהיה התעניינות שיא מהמוסדיים מקרנות השקעה בינלאומיות וממשקיעים פרטים. זיכרו מה יש לנו ביד ואל תתפתו למכור לא ב20 אחוז למעלה ולא בחמישים אחוז למעלה אנחנו פה בשביל הדיבידנדים והמשך ההשקעה בשוק האנרגיה. אז מי אמר נפט ולא קיבל?
    סגור
  • תיזהר כי בקרוב תהיה שוקע!!!! ואם אתה לא מבין למה
    למשקיעי 31/03/2013 14:06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אז מגיע לך
    סגור
  • להפך למכור מיד את כל המניות (ל"ת)
    אנונימי 31/03/2013 13:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אשליות חכה לדילול המניות שלך 20% למטה
    אנונימי 31/03/2013 13:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ב 11.4. יש ישיבה שמטרתה לגייס הון לצורך השאיבה ע"י הנפקת מניות. עדיף לברוח
    סגור
  • 50.
    אף........
    מילה 31/03/2013 10:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למשקיע הישראלי הקטן שהתפתה ןקנה יחידות השתתפות לצורך הקידוחים ומשך עשרות שנים איבד את כספו לדעת .......מה תשובה ?! איך תשובה ?! שגייס את ההון מהציבור בבורסה .........הגז שייך למשקיעים ולא לתשובה איזה חוסר הגינות בישראל הדפוקה .......אני מקווה שאלוקים רואה את הדברים ויתקן אתם נכוכה ! הזעם הזה עולה השמימה ! כמו שזעקתם של בני ישראל שעבדו בפרך עלו השמימה ! מסתבר שפרעה נמצא בכל מקום כולל במדינת ישראל ! ונקווה שאלוקים בעזרת משה יוציא סוף כלסוף את עם ישראל מהעבדות לטייקונים ,לחופשי !
    סגור
  • 49.
    גבעות תלמד טוביה החולב
    ראל000047 31/03/2013 10:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא רק אתה וכל המשפחה צריכים להרוויח
    סגור
  • 48.
    הבוז לדיכאונים
    תפוז מחייך 31/03/2013 10:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    די נמאס מכל הבכיינים הדיכאוניים שכל הזמן מיללים לוזר תמיד נשאר לוזר..הוא תמיד ימצא את השחור והבכי ויעשה הכל כדי להשבית שמחה ולהעכיר מצב רוח ככה סתם מתסכול ובגלל שכך הוא התחנך(ראה זה שקורא לעצמו "אנונימי"..עדיף שיישאר כך) די..ארצנו הדלה והענייה..סוף סוף קצת אור וגם אותו רוצים לכבות אנשי החושך
    סגור
  • 47.
    יא גנב!!!!!!!תחזיר לי את הכסף שנתתי לך בדלק נדלן (ל"ת)
    האמנתי בתשובה 31/03/2013 10:14
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 46.
    דלק נדל"ן
    אריה 31/03/2013 09:45
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תחזיר לנו את הדירה שגנבת מאיתנו נשארנו מחוסריי כל מתאים לך להיות ספר מדינת ישראל צריכה להתבייש שנותנים לאדם כמוהו לעשות מעשה כזה איפה הצדק איפה?
    סגור
  • 45.
    תשובה לא מעניין אותנו השער בד אנרגיה
    שרלוק הולמס 31/03/2013 09:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו יודעים לחשב את ההכנסות רק מהתמלוגים בתמר שנכנסות לאנרג ה 9 מיליארד דולר
    סגור
  • 44.
    גבעות-טוביה החולב את המשקיעים תלמד
    ראל0000045 31/03/2013 09:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא רק אתה וכל המשפחה וחברים צריכים להרוויח .
    סגור
  • 43.
    רציו המלכה (ל"ת)
    רציו 31/03/2013 09:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 42.
    עכשיו תשובה, תהייה הגון ותחזיר את הכסף לבעלי האג"ח
    דוד א. 31/03/2013 08:59
    הגב לתגובה זו
    6 0
    עכשיו יהיה לך הרבה כסף, תהיי הגון ותחזיר את הכסף למחזיקי דלק נדל"ן שעשית להם תספורת עמוקה. זה יהיה הוגן ונכון מצידך!!!
    סגור
  • 41.
    הספר מתמר
    הספר מסביליה 31/03/2013 08:49
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל הכבוד על העמידה בתכנון ובלו"ז אבל זה כבוד "נקודתי" בלבד כי ספרת וגילחת הרבה מאזרחי ישראל ונתת דוגמא לדנקנר לחבס ללבייב לבן דוב ודומיהם.חבל שאינך לוקח דוגמא מביל גייטס מווארן באפט מסטף ורטהיימר ומדב לאוטמן.
    סגור
  • 40.
    תפרגנו לתשובה ולמשקיעים, שסיכנו את כספם ובריאותם,
    ארץ אוכלת יושביה 31/03/2013 08:48
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ובזכותם זכיתם להגיע לרגע הזה
    סגור
  • 39.
    מלון דן אכדיה הרצליה - אסיפה לגיוס הון המשך השאיבה
    11.4. 31/03/2013 07:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ע"י הנפקת מניות זה אומר לכל הגאונים דילול המניות שלהם וזה אומר ירידות .
    סגור
  • 38.
    למה בשבת למה ?לא תצליח אדון תשובה המחיר בקרוב (ל"ת)
    דן 31/03/2013 02:42
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 37.
    טיפש מה לא יכולת להמתין למוצאי שבת (ל"ת)
    אורן 31/03/2013 02:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 36.
    המלכה רציו מברכת את אחותה תמר לרגל האירוע החשוב!
    רציו-נל 31/03/2013 01:30
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ובקרוב המלכה רציו תעניק לממלכה את מתנת הזהב ( השחור) הגדולה.
    סגור
  • 35.
    תשובה, לא נשכח ולא נסלח
    מ 31/03/2013 01:14
    הגב לתגובה זו
    5 1
    על שוד יתום ואלמנה. מאחל לך שתשאר ערירי להינות מכל הכסף הזה, וגם זאת רק כדי שגם את המעט מהגזילה שהתחייבת להחזיר - תחזיר.
    סגור
  • 34.
    מרביץ לבכיינים
    נותן בראש 31/03/2013 00:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יעזור כלום..בכיינים ומתוסכלים ומייללים תמיד היו ותמיד יהיו בדיוק כמו האוהדים הפאנטים השרוטים של ביתר י-ם..לא חשוב מה מי -תמיד ישרפו את המועדון.....כזה למשל הוא זה שקורא לעצמו" אנונימי..."...סתם פלצן מתוסכל וכל חבורת הזבל שפשוט לא יודעיםן לשמוח ולראות אור אלא רק חושך כי הרי הם חיים בתוך הזבל כל חייהם..די נמאסתם
    סגור
  • 33.
    חג חירות
    דוד 30/03/2013 23:58
    הגב לתגובה זו
    1 2
    חג חירות שמח גז כחול לבן . ואנ י שותף. בהצלחה לדלק קבוצה. בעוד שנה נפט כחול לבן. בהצלחה לכולם.
    סגור
  • 32.
    ישראמקו, אבנר, דלק קבוצה, דלק"ד (ל"ת)
    בשעה טובה ומוצלחת 30/03/2013 22:55
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • מחזיק המניות האלה שישקלו למכר לפני שיפסידו (ל"ת)
    אנונימי 31/03/2013 14:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    תחזיר את הכסף שלקחת לרבים וטובים תאב בצע,אם לא אתה תפול
    איזו עזות מצח וחוצפה 30/03/2013 22:37
    הגב לתגובה זו
    3 1
    דלק נדל"ן הייתה שייכת לקבוצת דלק בזמן לקיחת ההלוואות,בלי כל החירטוטים והתעלולים !!! לא תחזיר , "גברת קארמה" תגיע לבקר יום אחד , תשאל את החברים שלך !!! עשיקת אלמנה ויתום !!
    סגור
  • 30.
    תשובה,אותי העברת מחירות לעבדות.
    מנפגעי תשובה 30/03/2013 22:15
    הגב לתגובה זו
    9 1
    השקעתי כסף שעבדתי קשה להשיגו במשך שנים בהלוואה לחברות שלכאורה היו צריכות להשיבו תוך תשלום ריבית, בין היתר אצל תשובה בדלק נדל"ן כי מי האמין שתשובה הטייקון לא ישלם? ההוא שמציג את עצמו כישר, שישלם את כל חובותיו, זה שדואג לעם ישראל, ובהגיע רגע האמת הסתבר שתשובה (ועוד כמה פוצים כמוהו) הוא פשוט נוכל קמצן שדואג רק לכיסו. בשעה שלי אין כעת אפשרות לסייע ללימודי ילדי באוניברסיטה הוא הנוכל מקיים חתונה לבנו ב 5 מיליון ש"ח לפחות, סכום שאני בעבודה קשה יחד עם אשתי לא אשיג בחיים. אז לפחות שיסתום את הפה הנוכל מנתניה ובטח לו לתת לו במה. תשובה-אתה מטונף.
    סגור
  • 29.
    איש רע (ל"ת)
    טלי 30/03/2013 21:55
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 28.
    אני לא מפרגן לא בגרוש,לקח לנו סכומים אדירים בלי למצמץ (ל"ת)
    גל צור 30/03/2013 21:55
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 27.
    נו תשובה,לא היגיע הזמן שתחזיר לנו מה שלקחת דרך דלק ? בו (ל"ת)
    תומר 30/03/2013 21:54
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 26.
    עכשיו נקווה לבשורות טובות מהכיוון של מודיעין (ל"ת)
    אופטימי 30/03/2013 21:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 25.
    כל הכבוד
    מוד_רציו 30/03/2013 21:25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל הכבוד לנובל אנרג' ויתר השותפים כל אחד עפ"י תרומתו , חזונו, ההתמדה והמוכנות לקחת סיכון. בברכת ישר כח!!!
    סגור
  • 24.
    תשובה, זה הזמן להחזיר 1.5 מיליארד שקל שלקחת מהפנסיות .
    ישראלי 30/03/2013 21:11
    הגב לתגובה זו
    43 3
    לא נשכח לתושבה שלקח לנו 1.5 מיליארד שקל מהפנסיות עם התיספורת של דלק נדל"ן. עד שלא יחזיר את הכסף אסור לשוק ההון להלוואת לו ולחברורת שלו כסף נוסף.
    סגור
  • 23.
    עבדים למשכנתה איזה חירות?? (ל"ת)
    אפי 30/03/2013 21:06
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • הבן שלי גר בשכ"ד למרות שיש לו כסף ויכול לקחת משכנתא
    אתה חייב משכנתא? 31/03/2013 07:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קטנה ולעמוד בהחזרים הוא לא רוצה לקנות דירה במחיר הזויי בינתיים רק הרויחו כי מחירי הדירות ירדו והכסף שלהם עלה בשיקולי רווח והפסד הרוויח. אם כולם היו עושים כמוהו אז מחירי הדירות היו יורדים מהר יותר. אבל במקום זה זוג צעיר לוקח מליון שח משכנתא וקונה דירה במליון וחצי באם המושבות משלמים 6000 שח לחודש ולזה הם קוראים חיים. הזוי.
    סגור
  • מסכן. רחמנות.
    ג 30/03/2013 23:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם שלומיאל וגם שלימזל. במקום להשקיע בדלק קידוחים נדבק לדלק נדל"ן
    סגור
  • נראה אותך עוד שבוע איך ימחק לך החיוך מהפרצוף שתבין
    ל ג 31/03/2013 14:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאכלת אותה וכל המניות שלך שוות לחצי תחת
    סגור
  • 22.
    תשובה בדרכו ליפול ולא להתאושש
    מנסיון העבר 30/03/2013 20:58
    הגב לתגובה זו
    21 6
    הוא גנב כספים רבים למחזיקי דלק נדלן, בטענה שאין לו כסף. אז הכסף שיקבל עתה מהגז יעלם במהרה והוא לא יהנה ממנו. ומה היה קשה לחכות כמה שעות, לצאת השבת ואז להזרים את הגז. כל מעשיו, מראים שהוא חושב שהוא כל יכול ללא צניעות חג הפסח לא מדבר אליו, ומי שמתנהג כך, בסוף מבין שצריך להיות צנוע. ואני חילוני ולא דתי, אך מהנסיון צריך לעזור לאחר ולהיות צנוע.
    סגור
  • התחילה לפני שבת ופשוט זה הגיע בשבת? מדינת הפרימיטיבים (ל"ת)
    אולי הזרמת הגז 31/03/2013 07:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • האם אתה צורך חשמל בשבת?
    עורב 30/03/2013 21:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם כן, מסתבר שצריך גז או דלק אחר כדי לייצר את החשמל.
    סגור
  • 21.
    תמר
    סבסטיין 30/03/2013 20:52
    הגב לתגובה זו
    10 5
    ראיתם את שתיניץ איך בין של זונה מנשק את יאיר לפיד כך שאין מה ליבנות על לפיד העם אכל אותה וגם המשקיעים אם כל הועדות והשקרים של שתיניץ שכיאילו דואג לעם ושהגז שיך לכל העם הנוכל הזה איפה המשקיעים שהפסידו במשך שלושים ש נה שלא גילו גז רק כישלנות היו בקידוחים שתיניץ אלק כל החבורה של הממשלה הקודמת נתנו יד להפיל את המשקיעים עכשיו לפיד לא יוכל לעשות כלום הוא רק מתנשק אם שתיניץ
    סגור
  • 20.
    קבוצת דלק
    רואה עתידות 30/03/2013 20:42
    הגב לתגובה זו
    10 7
    ללא ספק מניית העתיד לשנים רבות. רווח אדיר ללא תמר ולוויתן, תארו לעצמכם מה קורה עכשיו עם ההזרמה.
    סגור
  • הינך לא יכול לראות עתידות אם לא זוכר עבר לא רחוק
    הסתפרתי אצל תשובה 31/03/2013 11:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחרי דלק נדל"ן אין בתשובה אמון. הוא בעצמו ירוויח ,אבל למשקעיים ( הפראיירים) הוא שוב פעם יעשה "תספורת" . פעם גנב תמיד גנב
    סגור
  • עכשיו עם ההזרמה תטרך לממן את המשך השאיבה
    רואה שחורות 31/03/2013 07:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שהציבור מטומטם בחודש אפריל מתקיימת ישיבה של דלק ואבנר שמטרתה לגייס כסף מהציבור להמשך השאיבה ע"י הנפקת מניות דבר שיגרום ירידת ערך לבעלי המניות. מה לא הבנת?
    סגור
  • 19.
    נקווה שזה יעזור לאזרח הקטן (ל"ת)
    פסימי 30/03/2013 20:35
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 18.
    למה להתחיל בשבת ????
    שמואל 30/03/2013 20:34
    הגב לתגובה זו
    19 4
    לא יכולתם לחכות להתחיל במוצאי שבת אחרי צאת השבת קודש???? כולה ארבע שעות.......מה כל כך בער....
    סגור
  • כי הם כופרים בתורת עם ישראל גזל השבת וגזל העם כולו (ל"ת)
    גל 31/03/2013 02:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 17.
    עכשו בכל המרץ והכח לפיתוח ליויתן (ל"ת)
    יאלה נובל 30/03/2013 20:33
    הגב לתגובה זו
    16 0
    סגור
  • 16.
    כיצד יתרום פרוייקט זה להורדת המיסים והקלת עומס המחייה
    חנן שיף 30/03/2013 20:23
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מכובדי כיצד פרוייקט זה יתרום לנו , אזרחי ישראל מהבחינות הנ"ל אשמח לקבל תשובה במייל hshif@walla.co.il תודה
    סגור
  • זה לא יתרום כלום - המדינה תקח הכל ו2 החברות (ל"ת)
    איך זה יתרום? 31/03/2013 07:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    טוב לגנוב בארצנו
    משה 30/03/2013 20:11
    הגב לתגובה זו
    21 4
    זהו רגע היסטורי שבו מי שגנב מהציבור באמצעות חברת דלק נדל"ן ימשיך לחגוג באופן אישי ולהנציח שיטה שבה טוב לגנוב בארצנו.
    סגור
  • 14.
    ימכרו במחיר מלא לקונים
    מנויות אבנר וישראמקו 30/03/2013 20:04
    הגב לתגובה זו
    5 3
    ישראמקו ב 75 אבנר ב 320 . לא פחות. כל הכבוד לחברת נובל אנרגי והשותפים מישראל . ולמשקיעי הגז האמיצים שבזכותם עשו קידוחים.
    סגור
  • נסחרות כבר עכשיו מעל שווין עכשיו צריך שבעלי המניות
    אבנר ולדלק 31/03/2013 07:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יממנו את המשך השאיבה. אתה חי בסרט
    סגור
  • 13.
    גורל המדינה נתון בידי הקיסרית (ל"ת)
    מפקד ולוחם 30/03/2013 19:42
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 12.
    תיאורתית עשויה הזרמת הגז לעושש הבורסה - נמתין ליום ג' (ל"ת)
    בוגר כלכלה 30/03/2013 19:37
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 11.
    הבורסה תזנק סוף סוף ? כי לי נראה שנגמרו התירוצים
    לונגי 30/03/2013 19:28
    הגב לתגובה זו
    12 4
    זינוק כבר ומייד אחריי החג כי מי שסקפטי נשאר קרח
    סגור
  • מי שישאר קרח זה לונגי
    דקה 90 31/03/2013 11:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לונגי לא למד לקח מהעבר
    סגור
  • 10.
    מזל טוב
    חיים 30/03/2013 19:17
    הגב לתגובה זו
    7 9
    מזל טוב
    סגור
  • 9.
    יום שלישי הגדול בפתח !!!
    משקיע 30/03/2013 19:14
    הגב לתגובה זו
    13 8
    ישראמקו בדרך לעליות ועליות ועליות ודבידנדים !!!!!
    סגור
  • מניות הגז ירדו בקרוב דילול מניות דלק ואבנר - (ל"ת)
    דוד 31/03/2013 07:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    תשובה ודוידסון - דואגים רק לכיס שלהם (ל"ת)
    אנונימי 30/03/2013 19:06
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור
  • גם לכיס שלי. (ל"ת)
    ג משקיע 30/03/2013 23:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יהיה עמוק והיידים שלך יהיו קצרות חכה ותראה (ל"ת)
    הכיס שלך בעזרתם 31/03/2013 14:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    בושה שמראיינים את תשובה הספר (ל"ת)
    מושיקו 30/03/2013 18:53
    הגב לתגובה זו
    12 6
    סגור
  • 6.
    אנחנו עומדים לפני תוצאות בקידוח
    דני משקיע 30/03/2013 18:46
    הגב לתגובה זו
    9 6
    שמן +קידוח לויתן לנפט בסוף השנה ובינאם קידוח הגז של גלוב אקספלורישן שאם יצליח יתן תשואה דמיונית של 2000-3000 אחוז
    סגור
  • גלוב זה קישקוש (ל"ת)
    גד 31/03/2013 12:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    רגע היסטורי חזירים (ל"ת)
    קרמט 30/03/2013 18:30
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 4.
    הזדמנות כלכלית למי? למדינה ולטייקונים (ל"ת)
    תשובה 30/03/2013 18:24
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 3.
    תשובה ביום חירותינו דאגת להוריד את ד אנרגיה
    שרלוק הולמס 30/03/2013 18:11
    הגב לתגובה זו
    22 1
    ב7 אחוזים ניפגש איתך בהנפקה של דלק אשליות נראה מי המטומטם שיסכים להנפקה
    סגור
  • תספורת
    ds 30/03/2013 19:49
    הגב לתגובה זו
    10 2
    תשובה מה עם התספורת שכחת
    סגור
  • מניות הגז ירדו מה לא ברור פה? הצבור מממן את העשירים
    אוריה 30/03/2013 18:20
    הגב לתגובה זו
    6 4
    ואל תחכו ללפיד המשיח החדש של עם הטמבלים
    סגור
  • 2.
    שמחת זקנתי!!!
    אנונימי המקורי 30/03/2013 17:48
    הגב לתגובה זו
    12 19
    הצבור לא יראה שקל לא הנחות בחשמל ולא בשאר הדברים גם צבור המשקיעים במניות שמפנטזים על פנסיה לכל החיים יאכלו אותה . מניות הגז ירדו במיוחד אבנר ודלק .עקב גיוס כספי הצבור להמשך הקידוחים באמצעות הנפקת מניות לצבור הפריאר. היחידים שירויחו זה הבעלים והממשלה עם התמלוגים שלהם העיקר הם בוכים שמצב המשק לא טוב . שטיינמיץ בוכה שהמצב של המשק לא טוב בגלל המחאה. גן חינם מגיל 3 . כל ההטבות של טרטנברג בעצם דפקו את העם הטילו 25% מס על החסכונות זה היה ההזדמנות של ממשלת הגנבים הזאת לדפוק את העם עוד ועוד לפיד לא יושיע אתכם. הציבור צריך לברוח ממניות הגז ולתת למדינה ולמשקיעים להתבשל במיץ שלהם. שישיגו מימון בבנקים.
    סגור
  • 1.
    מזל טוב וסימן טוב
    בשעה טובה 30/03/2013 17:40
    הגב לתגובה זו
    33 11
    באמת מפרגן, פעם ראשונה שפרוייקט תשתית בכזה סדר גודל יוצא לפועל במועד. אכן מבורך למשק , לתעשייה וכלכלת ישראל
    סגור
  • זה היה בשבת בשעה 16:00 . תשובה ישלם על זה ביוקר. (ל"ת)
    דתי 30/03/2013 19:43
    הגב לתגובה זו
    18 7
    סגור
  • תשובה בוז לך ולקבוצתך !
    חץ 30/03/2013 22:13
    הגב לתגובה זו
    2 2
    תתבייש לך תשובה ! תחזיר קודם את הכספים שגזלת מדלק נדלן ומהתספורות של האג"ח שבשליטתך . עושה רווחים על הגב של החלשים . אף אחד לא יאמין לך יותר ולא ישקיע בקבוצתך , ובע"ה אתה גם נבול ותיפול זה עניין של זמן ,אלוהים לא סולח לאנשים כמוך ,תתבייש ! כל ההצגה של הגז זוהי תעודת עניות ולא לעולם חוסן, הגז הזה יסתיים הרבה לפני שחלמת שזה יסתיים.
    סגור