גבעות הגישה תשקיף מדף ומדגישה: "גיוס טעון אישור אסיפה כללית"

גבעות עולם הגישה לרשות ני"ע תשקיף מדף אך לעת עתה אין בכוונתה לבצע גיוס מניות. יתרה מכך, גבעות נדרשת לבצע איחוד יחידות כדי להפעיל את תשקיף המדף כדי להעלות את שער היחידה
גבעות קידוח יבשתי
שותפות גבעות יהש 0% גבעות יהש 1 0% גבעות יהש בסיס:1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: היא אחת מבין חברות רבות אשר הגישו לרשות ני"ע מדף. בגבעות מסבירים כי למרות תשקיף המדף אין כוונה לבצע גיוס מיידי. אם וכאשר זה יקרה, נדרשת גבעות לבצע שני מהלכים: לקבל את אישורם של מחזיקי היה"ש לגיוס וכמו כן לבצע מהלך של איחוד מניות כדי שמחיר היחידה יהיה גבוה מ-10 אגורות בהתאם לדרישת הבורסה.

גבעות עולם נערכת להתחיל בחודשים הקרובים את קידוח 'מגד 6'. לשותפות ישנם כל האמצעים הנזילים לטובת הקידוח, בין היתר בשל חיובי מהפקת נפט מקידוח 'מגד 5'. עם זאת, לקידוחים הבאים המתוכננים בשדה מגד בהמשך השנה ובשנת 2014 אין עדיין מקורות כספיים וייתכן כי בגבעות יבקשו לגייס כסף בעתיד לטובת קידוחים אלו.

תשקיף המדף של גבעות תקף לפרק זמן של שנתיים. בגבעות הודיעו בעבר כי הם מעוניינים לבחון גם את האפשרות לגייס מהמשקיעים. עם זאת, לעת עתה גבעות החליטה לזנוח את המהלך מכיוון שהדבר לא הגיע לידי בשלות. בגבעות, ככל שתבוצע תהיה אם כך אך ורק בדרך של שבמסגרתה המחזיקים יידרשו להביא כסף מהבית על מנת שלא להיות מדוללים וכדי לממן את הפעילות של השותפות.
תגובות לכתבה(28):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 20.
    הייתי אומר מבקש את הלחי השניה של המשקיעים (ל"ת)
    ראל0000047 03/03/2013 17:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    אורניום
    שמעון 02/03/2013 15:54
    הגב לתגובה זו
    0 2
    יש בנגב הרבה אורניום
    סגור
  • אתה מתכוון הרבה סרטן (ל"ת)
    אבי 02/03/2013 19:00
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 18.
    גוליבר
    יעקב 01/03/2013 21:39
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בקרוב מאוד ימצאו אורניום מרבצים גדולים בנגכ
    סגור
  • יעקב הצדיק אין תחליף לאורניום מ קונגו
    דן 02/03/2013 12:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אגב עדיין לא נמצא אדם אחד בארץ שמוכן לעבוד עם חומר שגורם ל יצירת מפלצות מוטציות---בעברית --- מפלצות בעצם יש אחד והוא עבר השתלת כבד
    סגור
  • 17.
    שמן גז ונפט
    אמנון 01/03/2013 21:37
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בקרוב מאוד הודעות משמחות בקשר לתוצאות בשמן גז ונפט
    סגור
  • בדיחה טובה לשבת אתה חושב שמשהו יתעשר אצל הגרוזינים
    דן 02/03/2013 12:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אפילו גבעות כבר עדיף
    סגור
  • 16.
    קדימה מגד 6. בהצלחה. לא נצטרך איחוד הון
    ליאור 01/03/2013 10:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם מגד 6 ינצל את כל התקציב שלו, זה אומר שמצאו נפט ולכן שער המניה כבר יראה את 10 ומעלה, כנראה. אז גם אם ינפיקו כ-10% בתנאים טובים למשקיעים לא ייגרם נזק וקדימה למגד 7, 8, 9.... בהצלחה לכולם.
    סגור
  • לוסקין מת על משקיעים תמימם כמוך (ל"ת)
    דן 02/03/2013 12:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • גם אני מת עליהם. אז נצטרך לחכות מס' חודשים
    ליאור 02/03/2013 19:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תזכיר לי בעוד חצי שנה, אני מניח שכבר יהיו לנו תשובות מי תמים ומי לא.
    סגור
  • טען עוד
  • 15.
    גבעות כנופיה של נוכלים לפי מה?
    ראל0000047 01/03/2013 05:22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הזקנים של טוביה החולב והשני העורך דין.וכמובן העניים הכחולות של האלוף האגדי שמראה תמימות אשכנזית .שאגב לפי זה אכלו את המדינה וברצפת כזה גייסו את האלוף האגדי .גם זקנים גם כיפות עניים כחולות .זה המתכון הכי טוב לעבודה בעניים (כן זה הביא הרבה עניים בגבעות)
    סגור
  • 14.
    טוביה החולב איפה יועצך האלוף
    ראל000047 28/02/2013 16:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כמה יש לכם מקופת גבעות?
    סגור
  • 13.
    השתן עלה לראש להנהלה????
    הכי ותיק 38 28/02/2013 12:01
    הגב לתגובה זו
    5 1
    רק לפני מספר ימים קיבל לוסקין שפו מה קרה חסר מזומן? לפי לוסקין ****באר תממן באר נוספת*** אז למה לשקר לציבור? פשוט שילחו מייל לWWW GIVOT.CO.IL כיתבו שאתם מתנגדים בצרוף אישור על המניות שלכם נקודה אגב תבדקו היחידה שמחזירה מניות ובעלת עיניין זו נוגה בן דוד כנראה שכל ההנהלה מכרה מזמן את המניות****הם לא פריירים של הציבור 7.5% מ ההוצאות פלוס 20.5% מ הכנסות הנפט ברוטו ברוך השם לא צריך יותר ל 120 שנה הקרובות
    סגור
  • כתובת נוספת למשלוח התנגדות
    בן שלמה 28/02/2013 13:02
    הגב לתגובה זו
    5 1
    גבעות---- רח שלמה הלוי מס 5 ירושלים מיקוד 91451
    סגור
  • 12.
    הרגע עודכנתי שביום ראשון ההודעה החשובה בכן פייט
    שמוליק 28/02/2013 11:07
    הגב לתגובה זו
    4 2
    שיהיה במזל ...
    סגור
  • 11.
    לא נסכים להנפקה ללא הורדת תמלוגי העל של הכללי (ל"ת)
    מנור 28/02/2013 11:05
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 10.
    שימו לב לפריצה בכלכלית ירושליים !!!!
    TAM 28/02/2013 10:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יעד 3800 יודעי דבר מוסרים
    סגור
  • יעד 2800 התבלבלת ... זה גם מה שנרשם בשירות האיתותים (ל"ת)
    שמוליק 28/02/2013 11:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    כל הסקטור הקטן חי על חשבון המשקיעים...לא לתת (ל"ת)
    רק כסף כסף 28/02/2013 10:01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 8.
    בושה, לפני מספר ימים היתה כתבה בגלובס עם טוביה לוסקין
    רועי 28/02/2013 09:24
    הגב לתגובה זו
    7 1
    והוא הצהיר שלא יהיו גיוסים, יש כסף בקופה וכל באר תממן קידוח של הבאר הבאה.
    סגור
  • 7.
    היה צפוי כרגיל
    ותיק 28/02/2013 09:22
    הגב לתגובה זו
    9 1
    לא נסכים להנפקה ללא הורדת תמלוגי העל של הכללי !!!! זאת תהיה מלחמת התשה ולא מעניין מה יקרה ליהש , נמאס לנו מהסחטנות הזו ללא קבלת תמורה הולמת .
    סגור
  • 6.
    למה עכשיו תומר? גבעות עלתה בשני פיפסים אז זה מוגזם?
    huri 28/02/2013 09:19
    הגב לתגובה זו
    5 2
    כן מה שכתוב פה ידוע ופורסם כבר מזמן, השאלה היא למה לפרסם זאת שוב עכשיו? ומטעם מי?
    סגור
  • 5.
    כתבת יפה תומר! (ל"ת)
    אבי 28/02/2013 08:55
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 4.
    ההבדל בין המשקיע הכבשים בגלוב לגבעות שהכללי
    גולן 28/02/2013 08:54
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לא יכול לבצע הנפקה מתי שהוא רוצה בלי אישור המשקיע בגבעות בגלוב זה בית זונות הנפקות מתי שהם רוצים על חשבון הכבשים
    סגור
  • 3.
    גבעות תתרסק כמו גלוב אקספ (ל"ת)
    אלישע קוקיס 28/02/2013 08:53
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 2.
    איחוד הון הלך הכסףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף (ל"ת)
    אלישע קוקיס 28/02/2013 08:49
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 1.
    הביום הנייר מתרסק 20 אחוז לפחות (ל"ת)
    אליהו 28/02/2013 08:39
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 80% למה רק 20? (ל"ת)
    אייל 28/02/2013 09:53
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור