לטובת 'גבריאלה'? גרינסטון רוכשת את השליטה ב'צמיחה' ב-34.5 מ' ש'

לחברת צמיחה אין פעילות עסקית ובקופה שלה ישנם 38 מיליון שקל. בעבר חשף Bizportal כי גרינסטון מעוניינת לרכוש נתח מרישיון 'גבריאלה'. ייתכן והמהלך הנוכחי עשוי לרמוז על הייעוד של 'צמיחה'
אסדה, צילום: Getty images Israel
"ח ירון ייני וחברת פורסייט 0% פורסייט 271.1 0% פורסייט בסיס:271.1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מותחים עוד קצת את הפירמידה העסקית אותה בנו. היום (ד') מדווחת חברת דולומיט אחזקות 0% דולומיט אחז 23.4 0% דולומיט אחזקות בסיס:23.4 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הנמצאת תחת שליטתם על רכישת השליטה בחברת צמיחה 0% צמיחה 123 0% צמיחה בסיס:123 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מידי קלאב הוטל תמורת 34.5 מיליון שקל בעסקה מתואמת מחוץ לבורסה.

חברת צמיחה 0% צמיחה 123 0% צמיחה בסיס:123 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: היא חברה ללא פעילות עסקית שהנכס המרכזי שלה הוא קופת המזומנים שהכילה 38 מיליון שקל בסוף חודש ספטמבר. ככל הנראה חברת צמיחה נועדה כדי לאפשר לגרינסטון להיכנס אל תוך רישיון 'גבריאלה' אם וככל שייפתרו המחלוקות סביב הרישיון בין השותפים.

רכישת המניות מתבצעת תמורת מחיר של 5.78 שקלים, אפסייד של 54% על מחיר השוק. המחיר על פיו נקבעה העסקה נובעת מקופת המזומנים של החברה בתוספת מסוימת על השווי של החברה הציבורית.

לאורך החודשים האחרונים ביצעו ייני ואסיה פיתוח המנוהלת על ידי זילברמן מספר מהלכים עסקיים בתחום הנפט והגז כך שכיום הפירמידה העסקית שבנו בשוק ההון עולה שלב נוסף. על פי השרשור של הקבוצה, חברת סייפ-טי גרופ 0% סייפ-טי גרופ 321.1 0% סייפ-טי גרופ בסיס:321.1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שולטת ב אולטרה אקוויטי 0% אולטרה אקוו 163.9 0% אולטרה אקוויטי בסיס:163.9 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המחזיקה בשליטה ב דולומיט אחזקות 0% דולומיט אחז 23.4 0% דולומיט אחזקות בסיס:23.4 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: אשר רכשה היום את 'צמיחה'.

תגובות לכתבה(18):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    לתומר קורנפלד
    דני 14/02/2013 07:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לטובת גבריאלה אתה יודע או שואל? :)
    סגור
  • 10.
    חבל שלא רשמתה כמה אחוזים מצמיחה הם קנו
    אנונימי 13/02/2013 18:44
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני מניח שיותר מ50% כדי שיוכלו לנתב את הכסף כראות ענהם הרעיון הכללי מתוחכם לישלוט בקופה עיי סכום קטן ממנה כדי שייצר ערך מוסף.
    סגור
  • 9.
    איכס, ירון ייני
    אני 13/02/2013 17:21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שומר נפשו ירחק.
    סגור
  • 8.
    תודה לתומר על הכתבה
    מודיעין מהצפון 13/02/2013 16:34
    הגב לתגובה זו
    4 3
    מה שנשאר זה להרים את הכסף מהרצפה. מודיעין בשער 13.5(!)
    סגור
  • 7.
    כתבה מענינת ומחכימה!! שאפו. (ל"ת)
    אנונימי 13/02/2013 16:14
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 6.
    רמז לבאות:
    אייל 13/02/2013 15:35
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כתבות כאלה לא מעלים סתם. אין עשן בלי אש. טוב לשותפות בגבריאלה. יכנס כסף והקידוח יצא לפועל.
    סגור
  • 5.
    לא הבנתי דבר
    ישראלי 13/02/2013 14:42
    הגב לתגובה זו
    8 0
    השאלה היחידה עם הקידוח ניצל
    סגור
  • 4.
    הזדמנות ישראלית
    שותקים. 13/02/2013 14:38
    הגב לתגובה זו
    6 0
    שקט...... שותקים...... האם המו"מ לגבי גבריאלה כבר הבשיל לידי הסכם מחייב??? שקט.....שותקים......... האם יש תוצאות טובות בניתוח קידוח ישי??? שקט.... שותקים...... האם לא הגיע הזמן לעדכן את הציבור במה שקורה???
    סגור
  • לא מעדכנים כי אין מה לעדכן עדיין. הסבר:
    אחד שמכיר 13/02/2013 15:10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נתוני קידוח ישי עוד לא הגיעו מסקוט ריידר. כשיגיעו הם יפורסמו במיידי. לא חושב שיש הרבה למה לצפות שם. לגבי גבריאלה הזדמנות חתמה על הסכם שלפיו רק אם ממש יתבצע הקידוח ויתגברו על כל המכשולים הזדמנות תכנס. כל זמן שהקידוח מוטל בספק הזדמנות בחוץ שומרת על הכסף.
    סגור
  • שטויות.זה עדיין לא הועבר לסקוט ריידר
    אחד שבאמת מכיר 13/02/2013 19:39
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה עדיין בשלבים של לבדוק כדאיות
    סגור
  • ראה הודעה לבורסה מינואר של הזדמנות
    גם זה שטויות 13/02/2013 21:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לפיה הם צופים שניתוח התוצאות הסופיות, עוד לפני ההעברה למעריך הרזרבות המקצועי והמיומן, יתקבל בסוף ינואר 2013, או תחילת פברואר. הבעיה היא שהחברה אינה עומדת בדיבורה, הואיל ותחילת פברואר כבר עברה ואפילו אם נניח עדיין שהתוצאות טרם התקבלו, החברה היתה צריכה לדעתי, לצאת בהודעה לבורסה ולהודיע על העיכוב הבלתי צפוי. מאידך, יתכנו גם הפתעות טובות מאוד/מצויינות ובלתי צפויות מראש. הכל יכול לקרות, כולל גם ההיפך וצריך לקחת הכל בחשבון ובפרופורציות המתאימות. וכל אחד יפעל לפי הבנתו.
    סגור
  • אתה בוודאי מכיר
    לאחד שמכיר 13/02/2013 18:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    את הפיתגם:"יפה שתיקה לחכמים". אני מניח, שאינך דובר החברה או אחד אחר מעובדי החברה.
    סגור
  • 3.
    מי שלא נכנס לא אוהב כסף
    אנונימי 13/02/2013 14:36
    הגב לתגובה זו
    8 5
    מי שלא נכנס למודיעין עכשיו פשוט לא אוהב כסף. עד שבוע הבא המניה עולה לפחות לשער של 20 לגזור ולשמור
    סגור
  • אתה פתי גדול
    אור 17/02/2013 02:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ראינו 20...כבר 12..ביזיון.
    סגור
  • אני לא אוהב כסף
    למה אתה מריץ? 13/02/2013 16:21
    הגב לתגובה זו
    5 2
    ולא נכנס למודיעין. יש ניירות בהרבה יותר טובים להשקיע בהם.
    סגור
  • 2.
    אחלה כתבה תומר קורנפלד
    אלעד 13/02/2013 14:30
    הגב לתגובה זו
    7 6
    אם אתה כותב ש"צמיחה" לטובת גבריאלה אני מאמין לך. תמיד נתת לקוראים אינדיקציה טובה למה הולך להיות...
    סגור
  • 1.
    לא מבין-בקופה 38.5 מיליון וקונים ב 34.5 מיליון? (ל"ת)
    ציקי 13/02/2013 14:18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • קונים שליטה עדיין לא 100% תגובה ל -1 (ל"ת)
    DOVEDEN5 13/02/2013 15:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור