נובל דרילינג באולטימטום לשות' מודיעין: העבירו לנו 21.2 מיליון דולר עד מחר

ספקית אסדת הקידוח מאיימת להכריז על הפרה בהסכם הקידוח. מודיעין מצידה מציבה אולטימטום נגדי לאדירה ובראונסטון להעביר את חלקם - 10 מיליון דולר עד מחר בתשע
צחי סולטן, צילום: אלבטרוס
קידוח 'גבריאלה' הולך ומתרחק משותפות מודיעין יהש -1% מודיעין יהש 883.4 -1% מודיעין יהש בסיס:892.3 פתיחה:900 גבוה:903 נמוך:867 תמורה:147,861 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . היום מספקת שותפות הנפט חדשות שליליות נוספות למשקיעים המגיעות מצד נובל דרילינג. מפעילת אסדת הקידוח הציבה למודיעין אולטימטום של 48 שעות להעמיד 21.2 מיליון דולר - אחרת יראה בהסכם הקידוח שהופר.

בידי שותפות מודיעין ישנם האמצעים הנזילים לטובת העמדת חלקה במכתב האשראי לטובת הקידוח בהיקף של 11.2 מיליון דולר. עם זאת, לשותפות שלה אדירה ובראונסטון אין מקורות כספיים כדי להעמיד את היתרה - 10 מיליון דולר נוספים.

בין הצדדים מתקיימים מזה כשבועיים דיונים מרתוניים בניסיון לגבש קונסורציום שותפים חדש אשר יעמיד את הסכום. עם זאת, עד כה לא נחתם הסכם מחייב בין הצדדים. אדירה אשר נחשבת למפעילת הקידוח הודיעה מצידה כי היא מפסיקה את ההסכמים למתן שירותים לטובת הקידוח.

לאור האמור, במודיעין פנו לאדירה ובראונסטון באולטימטום מצידם ועדכנו כי עליהן להעביר את התשלום בהיקף של 10 מיליון דולר עד מחר בשעה 9 בבוקר. במקביל, מנהלת מודיעין מגעים עם ספק אסדת הקידוח בכדי למזער את הנזקים.

מאדירה נמסר בתגובה: "אדירה אנרגיה הודיעה עוד בסוף חודש ינואר, כי באפשרותה להעמיד את סכום הכסף הדרוש מצידה. עם זאת, טרם העברת הסכום, דרשה אדירה להסדיר את כל המחלוקות הקיימות בין השותפים, הנובעות מהפרות ההסכם מצד מודיעין. אדירה אנרגיה פועלת בנחישות ליישוב המחלוקות, על מנת לקדם את קידוח גבריאלה."
תגובות לכתבה(25):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    ארור אתה סולטן שגמרת על החברה אפס מאופס (ל"ת)
    תום 13/02/2013 19:11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 17.
    נראה לכם שהקידוח לא יצא לדרך אחרי קבלת הרשיון??? (ל"ת)
    אופטימיסט. 13/02/2013 16:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    תזכירו לי כשמודיעין תגיע לאגורה
    שף 13/02/2013 14:43
    הגב לתגובה זו
    2 2
    פרצופים של גנבים-זה כנראה גנבים
    סגור
  • 15.
    צחי גלה אחריות למשקיעים
    חיים 13/02/2013 11:49
    הגב לתגובה זו
    7 2
    רכשנו את המניה והזרמנו לאחרונה 80 מליון שקל בידיעה שקידוח גבריאלה יוצא לדרך..אם בקידוח לא ימצא נפט זה חלק מהסיכון והפסד יהיה מובן לנו.אבל אין לרמות את המשקיעים ולקחת מליוני שקלים ולתקוע את הקידוח..צחי גלה אחריות פעם אחת..בלי משחקים..העבר את הכספים שהקידוח יצא לדרך..את המלחמות עם אדירה תמשיך ..אבל שהקידוח יתחיל כפי שהאמנו לך כשהזרמנו לחברה עשרות מליוני שקלים
    סגור
  • 14.
    מודיעין מתחילה להתפוצץ!!!
    שופינג 13/02/2013 11:42
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לא משחרר אותה לפני שתגיע ל 100 בע"ה
    סגור
  • 13.
    נמאס
    מפוכח 13/02/2013 11:01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא מאמין יותר במניה..מכרתי בהפסד כדי למנוע הפסד גדול יותר
    סגור
  • 12.
    הפוך גוטה הקידוח מתקרב מעמידים את אדירה לקיר
    אנונימי 13/02/2013 10:32
    הגב לתגובה זו
    7 1
    לא ישלמו הפעם שום תרוץ לא יעזור להם ויחולט חלקם.
    סגור
  • 11.
    זה הזמן לקנות !!!
    מורפיוס 13/02/2013 10:10
    הגב לתגובה זו
    5 3
    כל הבעיות כבר דיי מגולמים בשער המניה וכל הודעה חיובית יקפיצו את הנייר בעשרות אחוזים.. אני קונה! הפוטנטציל גדול מהסיכון והשווי מאוד קורץ לקניה..
    סגור
  • מודיעין נקנתה בזה הרגע :-)
    שופינג 13/02/2013 10:45
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אני רואה זאת כהזדמנות של פעם ב... לעשות רווחים מהירים ועצומים
    סגור
  • 10.
    רק בארץ מאשרים לחמור לנהוג ב מרצדס (ל"ת)
    הכי ותיק 38 13/02/2013 10:03
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    בקופה של מודיעין מעל לסכום החיוב היחסי שלה במיכתב
    אנונימי 13/02/2013 09:45
    הגב לתגובה זו
    5 3
    למרות שחלקה של מודיעין במיכתב אשראי 11.2 מיליון כ40 מיליון ש"ח למודיעין נותרו כ7-6 מיליון דולר בקופה אחרי התשלום שיכולים לשמש כערבות צד ג'' למיכתב ... מכוון שלפני ההנפקת זכויות האחרונה זה מהשהיה לה בקופה. אז נובל דרילינג יסתפקו גם ב17-18 מיליון דולר .
    סגור
  • 8.
    המלכהההההההההההההה הליוויתן ממש בקרובבבבבבבבבבבבב (ל"ת)
    תבינו רק רציו 13/02/2013 09:41
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • מה קרה? הורג אותך הדשדוש?
    אמיר 13/02/2013 20:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבקרוב שלך יתחיל להפיק ב2016. עד אז תראה קידומת 3 לפחות עד הקידוח לנפט שזה עוד עשרה חודשים לפחות. אז תיקח רגיעון ותפסיק לפמפם.
    סגור
  • 7.
    שיעמידו את ה 11 שיש להם ויבקשו דחיה נוספת לשאר (ל"ת)
    אבי 13/02/2013 09:29
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 6.
    ליפנות למר' שישינסקי למימון בבקשה (ל"ת)
    ארקדי 13/02/2013 09:27
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 5.
    רוסו???מי זה??
    נותן בראש 13/02/2013 09:23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עוד קורא בקפה?הקלות הבלתי נסבלת של ההקלדה הפלצנית כאן...אולי תיתן לי 6 מספרים בלוטו? אני מאוד אוהב את אלה שנותנים נפיחה ובורחים
    סגור
  • מעניין איפה הוא מיתחבא האדיוט... (ל"ת)
    אח שלי המניה ירוקה ! 13/02/2013 10:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    זה מה שקורה שנותנים לתפרנים וקבצנים רשיונות קידוח (ל"ת)
    איש הנפט 13/02/2013 09:22
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 3.
    מודיעין תתרסק היום ב35-40% בקרוב הנפקה נוספת ואיחוד הון (ל"ת)
    רוסו 13/02/2013 09:17
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • איך ידעת..??
    פששש.. חכם אתה... 13/02/2013 11:08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    המניה ירוקה..!!! אדיוט..!!!!
    סגור
  • 2.
    זה היה ברור 130 מיליון דולר זה גדול אפילו על נוכל גדול. (ל"ת)
    מני 13/02/2013 09:17
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 1.
    מודיעין תתרסק היום ב35-40% בקרוב הנפקה נוספת ואיחוד הון (ל"ת)
    רוסו 13/02/2013 09:16
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סגור
  • מה תגיד עכשיו ... יצאת טיפש כמו תמיד
    אבי 13/02/2013 11:02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה אתה מבין מהחיים שלך .. לך תמכור ירקות יה מסכן
    סגור
  • אתה והכתבות של קורנפלד כבר לא מפחידים (ל"ת)
    דון ג'ובאני 13/02/2013 10:39
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • שום היתרסקות... הכיוון למעלה.. הכל מגולם והנייר זול (ל"ת)
    תמשיך לדמיין... חחח 13/02/2013 10:12
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור