הערכות: עסקת וודסייד עלולה להידחות, הסיבה - עיכוב בהעברת המלצות 'צמח'

העסקה למכירת נתח של 30% מ'לוויתן' אמורה להיסגר עד סוף החודש אך הערכה היא שוודסייד לא יחתמו בלי וודאות לגבי היקף הייצוא
אסדת הסדקו אקספרס, צילום: אלבטרוס
העסקה למכירת נתח של 30% מ'לוויתן' לחברת וודסייד האוסטרלית עלולה להידחות. בדיווח מחודש דצמבר בעניין מתווה העסקה נכתב כי החתימה והתשלום הראשון (918 מיליון דולר) אמורים להיות עד סוף פברואר. עם זאת, בשל העובדה כי המלצות וועדת צמח עדיין לא עברו בממשלה, ל-Bizportal נודע כי החתימה עלולה להידחות.

צריך לציין שהעסקה עם וודסייד היא מלכתחילה עסקה בשלבים ושרק השלב השני בה מדבר על "הסדרה רגולטורית שתאפשר ייצוא גז טבעי מפרויקט לויתן". ובכל זאת, גם השלב הראשון לפיו אמורה וודסייד לחתום על העסקה ולהעביר 918 מיליון דולר עלול להתעכב.

לפי שעה לא יצאה כל הודעה פורמאלית מצד השותפות ב'לוויתן' או מצד וודסייד, ואולי מחר ניתן יהיה לקבל מידע נוסף בשיחת הוועידה שתקיים מחר נובל אנרג'י לאחר פרסום דו"חותיה.

כמובן שהערכה הרווחות היא שככה או אחרת, מסקנות ועדת צמח יעברו בכנסת שכן המדינה לא תוותר על ההכנסות מייצוא הגז (100 מיליארד שקלים ב-15 שנה) - השאלה היא מתי. ושאלה זו היא קריטית לעניין עסקת וודסייד כיוון שזו האחרונה לא תחתום ללא וודאות בעניין היקף הייצוא. במידה וצמח יעבור תוך חודשים ספורים, וודסייד לא תיברח, מעבר לכך - קשה לדעת. בהקשר זה, נזכיר כי רק היום דווח שארה"ב אישרה לייצא עד 8 מיליון טון גז טבעי בפרוייקט FLNG, כלומר התחרות בעולם סביב ייצור הגז עלולה להתגבר משמעותית.

מבחינת המשקיעים בת"א, בתחילת השבוע נכתב ב-Bizportal על הירידה החדות במניות הגז הגדולות , זאת בשל החשש לשינויים בדו"ח צמח. כך לדוגמה, מניית {אבנר יהש} רשמה עד יום א' האחרון 7 ימים רצופים של ירידות.
תגובות לכתבה(63):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 43.
    אישור ועדת צמח ודאי !!!! שלא יבלבלו את המשקיעים
    רועה חשבון 10/02/2013 11:04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    המדינה משואת להכנסות מיצוא הגז. גם עיסקת ווסטסייד סגור. יש עדיין זמן עד לתחילת יצוא הגז ולכן לא ממהרים באישור הדוח
    סגור
  • מי זה המדינה? הפקידים? אלה ששותים 2 כוסות תה
    ברנדון 10/02/2013 14:33
    הגב לתגובה זו
    4 1
    או אלה ששותים 1? אלה שנמצאים עכשיו בכינוס הבראה במלון שרתון או אלה שעשו טיול קבוצתי בסין?הסוציאליזם לא מסוגל באופן מובנה להניע שום דבר יעיל, מוצלח, הגיוני או רווחי. נקודה. מנגנון ממשלתי מסוגל רק לגדול עוד ועוד, זו הפעולה היחידה שהמדע הצליח לצפות ממנו, מפני שזה מבטיח לו חיי בטלה ארוכים יותר ונעימים יותר.
    סגור
  • 42.
    הליויותלן
    גו 09/02/2013 15:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    העיסקה תיצא לפועל ועל תעשו סיפור מיזה יוסי פינק האלק אפילו אם ידחו את זה כמה חודשים לא נורא חיקינו שלושי םשנה יוסי פינק אתה מבין אתה מחפש כותרות שליליות על העיסקה אם ו7ושסייד ביכדי שתוכל אתה ומי שמעביד אותך באחוזים ימושחת שכמוך תיתביש לך
    סגור
  • 41.
    ביום ראשון ירידות חזקות
    זהבי הצדיק 08/02/2013 23:00
    הגב לתגובה זו
    0 3
    המושקעים ברציו מוזמנים לאכול חינם ב בית תמחוי
    סגור
  • 40.
    ועדות צמח
    גו 08/02/2013 22:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עיסקת וודסייד מחכה לאישור נתניהו שישם את ועדת צמח בקרוב מאוד נתניהו יחתום ויאשר את ועדת צמח יתר הכתבות תרגילים והכנסות פני קה מיביזפורטל יוסי פינק ביכדי ליקנות בזול ליפני החתימה של נתניהו נקודה חברה לא להיות פריר ולימכור לנוכלים כמו יוסי פינק מביזפורטל
    סגור
  • 39.
    צמח
    סיו 08/02/2013 21:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מענין למה אתם בפה שלכם רק רציו מה אם אבנר ודלק קידוחים ודלק אנרגיה וקבוצת דלק מה כל אלה לא שותץפים בליויתן ינוכלים אתם מחפשים להכניס פניקה למשקיעים ביכדי ליקנות בזול נו אז מה קרא עיקוב של צמח אז מה קרא הגז ברח מהים ינוכלים מנסים לעבוד עליכם כמו שצריך אם כל הכתבות של ביזפורטל ועיתון הארץ כל הכתבות האלה הם של העיתונאים שמקבל כסף מיתחת לשולחן מושחתים שגורמים ומנסים ליגרום נזק למשקיעים זה ברור מי שמוכר פרייר את מניות הליותן אתם תיצתערו על זה שמכרתם על תהיו תיפשים מנסים לעבוד עליכם ביכד י ליקנות בזול את הסחורה
    סגור
  • 38.
    מה הפרוש רגלים קרות??ההההההה
    אלון הצדיק 08/02/2013 16:27
    הגב לתגובה זו
    2 3
    יש רק תשובה אחת ואמתית וודסייד עשתה חושבים ולא תעביר כסף לרציו התוצאה רציו עומדת להתרסק לשער הרבה יותר נמוך מ הרצפה מי שלא מאמין שישאל את עצמו מדוע משפחת לנדאו מכרה מניות רבותי המנכל לא פרייר רק הציבור הטיפש
    סגור
  • 37.
    צמח
    ני 08/02/2013 14:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה ליתחות בשביל שיוסי פינק אם כל החבורה שלו יוכלו ליקנות בזול יותר למשקיעי הליויתן לא לשים לב לכל הכתבות האלה כל זה תרגיל להפחיד אותכם שהם יקנו מימכם את המניות יותר בזול עבודה בעניים תחיה של צמח מרכיבים ממשל עוד שבועיים הכל יסתדר חיקנו שלושים שנה אז נחכה עוד חודש חודשיים עבל לא ליכנש לפניקה מנסים לעבוד עליכם כל העיתונים הם מקבלים כסף על הכת בות השליליות שהם כותבים יש להם אחוזים מיזה לא להיות פרירים שבת שלום
    סגור
  • 36.
    עושים סיפור
    דיו 08/02/2013 14:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אז מימתעקב אז מה הסיפור שלכם להכניס פניקה ביכדי ליקנ ות בזול ממש בושה חיקינו שלושים שנה אז אוד חודש חודשיים אז מה בשביל זה לא צריך מי שמביןליכנס לפניקה זה מה שביזפורטל רוצים אם יוסי פינק שימכרו להם בזול אז הם יוצאים בכתבה כזאת תיתבישו לכם
    סגור
  • 35.
    לכל המגיבים לתגובה 6 ובעיקרם אלון 1970
    באסה 08/02/2013 05:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שכולכם תקבלו אירוע מוחי אמן, חבורת ליצנים.
    סגור
  • טען עוד
  • 34.
    מצחיק מה שנכתב, ALON1970 כנס לכאן יא עלוב קטן, תלמד
    באסה 08/02/2013 05:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רציו ירדה היום? אן. צדקתי? כן. שאתה וכל משפחתך תתרסקו מבחינה בריאותית, זה מה שאני מאחל לך אלון 1970 הרקב, שתזכה לרק רע בחייך אמן סלה, ועוד מילה אחת נפרק אותך
    סגור
  • 33.
    וודסייד לא פריירים הבינו ש שילמו יותר מידיי ויקר
    הכי ותיק 38 07/02/2013 22:08
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לכן הם ייבשו את רציו עד ש תסכים לקבל הצעה יותר הגיונית אן לרציו הרבה אופציות פשוט אן מזומנים לכן ברור לאורך זמן רציו חייבת לרדת מתחת לשער 30 לאיזה שער? תלוי כמה הנפקות ממתינות בשער
    סגור
  • צודק 100 אחוז רציו בדרך ל שער 22 (ל"ת)
    בני 08/02/2013 15:41
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 32.
    שלום רב.
    לאנליסט האנרגיה 07/02/2013 13:21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נתת בעבר המלצת קניה להזדמנות ישראלית ושער יעד 38. מבקש לדעת האם חל עדכון בהמלצתך, ואם כן, מהי המלצתך כיום? בתודה מראש ובברכה, אחד מהקוראים.
    סגור
  • 31.
    וורן באפט---חחחח
    מומחה ללשון 07/02/2013 12:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וורן הנכבד...יידיש אתה יודע? תרגם לי לאנגלית את המשפט הבא גיי-קאקן...........ונא לשלוח את התרגום לפינק........חחחחחח
    סגור
  • 30.
    נקמת האירנים
    המוכיח בשער 07/02/2013 12:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מזמן התפרסמה ידיעה על אסון שקרה לאסדה אירנית שצללה למצולות עם הצוות שלה......ניראה לי שזה מה שמנסה פינק לעשות בסיוע האירנים-לגרום לאסדה הקטנה שלנו(והיחידה) לקרוס או לפחות לנסות להשחיל לה איזה טורפדו..... הבעיה היא שהאירנים יכולים להרשות לעצמם אבדן של אסדה אחת אבל אנחנו?????
    סגור
  • 29.
    רציו
    סיע 07/02/2013 11:55
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לרציו אין עמוד שידרה חזק כל פלצן כמו יוסי פינק שיצא בכתבה סתם לא נכונה מורידה את רציו ממש בושה
    סגור
  • 28.
    אמרתם שלום?אני אומר להתראות
    וורן באפט 07/02/2013 11:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הלוגו שלי בחיים תמיד היה-כשצועקים ןממליצים למכור אני קונה.... וצחק מי שצוחק אחרון...איך כותבים פינק באנגלית? אבל אנ י רוצה ללמד אותו משהו שאמרו החיפושיות: YOU SAY GOOD BYE AND I SAY GOOD BUY
    סגור
  • 27.
    בורחים מרציו מעניין מה יקרה
    תראו את המטומטמים 07/02/2013 10:21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כשיאשרו את ועדת צמח
    סגור
  • 26.
    כתבה מוזמנת אין בשום אתר ידיעה דומה תתבישו (ל"ת)
    שמוליק 07/02/2013 10:01
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • צודק אבל למי אכפת. למי שלא שחקן יום זה לא מזיז
    רציו-נל 07/02/2013 12:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רציו ההשקעה הכי טובה שקיימת ל 2013, 2014 לעומת כל אפיק אחר.
    סגור
  • אבל מעניין אותי מי הם המטוממים
    צודק אחי 07/02/2013 11:10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שמוכרים את המנייה ומורידים אותה
    סגור
  • 25.
    למה רק ביזפורטל?
    בוהה ותוהה 07/02/2013 09:41
    הגב לתגובה זו
    7 1
    מעניין למה העינים הזה מוזכר רק בביזפוטל ועוד בכותרת... חיפשתי בשאר העיתונים הכלכליים שם לא רק שאין כותרת אלא אין בכלל איזכור לעינין..ואז כמובן נפל האסימון שיש פה משהו מגמתי עם מטרה בתקוה שיהיו כמה אהבלים שיפלו ברשת......בואו נוכיח לפינק שלא כולם אהבלים
    סגור
  • 24.
    כשיש שר אוצר שכזה שמוכר את הגז גם ליצוא וגםלתחבורה אז ל
    ישראלי 07/02/2013 09:36
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא קורא דבר מלבד עצבים מתוחים למשקעים האדיוטים שבחרו בהדיוטים מחדש
    סגור
  • אתה סגור שזה רע? לפי דעתי יצוא שווה $$$€$€£
    אלון 08/02/2013 01:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    :-)
    סגור
  • 23.
    קורא לסדר
    פרופ ששניסקי 07/02/2013 09:30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אני קורא לסדר את כל אלה שמנסים לקעקע את העבודה הרבה שהשקעתי בניסיון לתת למדינה הענייה שלנו קצת קרן אור בתגליות בתמר וליויתן- ובנסיון להבריח גורמי חוץ מכל מינ שמועות לא אחראיות.....על שמועות לא אחראיות אני מזכיר פרצו מלחמות בהסטוריה וכבר נאמר שמה שטיפש אחד עושה אלף חכמים לא יתקנו.....
    סגור
  • צודק מר שישינסקי הנזק שאדוני גרם זה לדורות (ל"ת)
    ארקדי 07/02/2013 11:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 22.
    רק לצוק
    המלשין 07/02/2013 09:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חבר טוב מווודסיד מאוסטלרליה התקשר אלי ושאל אם אנחנו יודעים משהו שהם לא יודעים......אמרתי לו שהיו בחירות ונבחרה כנסת חדשה ומחכים לאישור צמח...הוא צחק ואמר שאת זה הוא כבר יודע..ואז שאל מי זה פינק? אמרתי לו..לא יודע.
    סגור
  • 21.
    פינק אמר למכור?..תקנו..!!!!!!
    האספן 07/02/2013 09:24
    הגב לתגובה זו
    9 0
    האף של פינק הלך ונתארך ..אז כמובן שאני עושה בדיוק להיפך וקונה קונה וקונה.....רציו..ישרמקו..אבנר..דלק קידוחים... הוא בעצמו אומר שאבנר נשחקה..אז לקנות..לקנות..!!! על זה נאמר לשטיא אגרופה ולחכימה ברמיזה
    סגור
  • 20.
    כתבה חלמאית
    זהבי עצבני 07/02/2013 09:21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אפילו בחלם היו מרימים גבות על הכתבה ההזויה הזו..... למר פינק "נודע" שהעינין עם האוסטרלים "עלול להתעכב" לזה קוראים חדשות? באיזה בית ספר לעיתונות למד המלומד ומי בכלל בביזפורטל מחליט על הכותרת ועל הניסוח? לא בושה להיות גבר ולבא ולאמר סליחה הדברים יצאו מהקשרם..בושה לכתוב דברים לא אחראים
    סגור
  • 19.
    בעלי עניין מנסים לעצור מומנטום חיובי במניות ליויתן
    רציו-נל 07/02/2013 09:12
    הגב לתגובה זו
    17 0
    רואים את זה גם במסחר למי שמבין ועוקב. מנסים להוריד דווקא כי דברים טובים עומדים בפתח . בפועל הכתבה לא הוסיפה ולא גרעה כלום רק מנסה בעזרת כותרות להשפיע לכיוון שלילי. יוסי פינק שליח שאינו חף מאינטרסי מפעיליו ( בלשון המעטה)
    סגור
  • 18.
    ועדת צמח
    גיו 07/02/2013 08:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה לא עושים ביכדי ליקנות בזול יוסי פינק את ירון זר שני מושחתים שגורמים נזק למשיעים של הגז מקבלים אלפי שקלים מיתחת לשולחן בשביל ליכתוב כתבות שליליות על ועדת צמח כל החבורה הזאת אינטרסנטים ומושחתים לא להאמין להם בשום מילה נוכלים מחפשים להוריד את מניות הגז של הליויתן נוכלים ושקרנים לא נובל דיברה ולא אף חברה שותפה בל ילויתן הודיעו משהו כך שכל הכתבה הזאת שלילית הערכות האלק הכל ביכדי להוריד את מניות הגז כך שהם יוכלו ליקנות בזול ולעשות אוד סיבוב על חשבון המשקיעים נוכלים
    סגור
  • 17.
    פרופסור שישינשקי ופרופסור פישר משרד האוצר בעד יצוא
    גרשון סופר 07/02/2013 08:48
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אז שלא יבלבלו את השכל בספינים וכותרות סרק
    סגור
  • 16.
    כתבה קלאסית של עיתון שמיצר חדשות
    יטי 07/02/2013 08:46
    הגב לתגובה זו
    7 0
    הוא יכל לכתוב את הכתבה לפני חודש או עוד חודש
    סגור
  • 15.
    רבותי צאו היום מרציו , אבנר ויתר מניות ליוויתן
    זיפו 07/02/2013 08:02
    הגב לתגובה זו
    5 13
    תקופה של ירידות לפניכם, והם יתחילו היום . זה ברור
    סגור
  • זיפו
    אור 07/02/2013 10:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה לצאת זיפו? אתה רוצה לקנות? שב בשקט סתום
    סגור
  • אתה חדש בשוק ?
    זיפו 07/02/2013 11:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש תקופות בשוק ההון. תקופות חיוביות שמלוות בכתבות דוחפות ותקופות שליליות שמלוות בכתבות מרסקות. ברור לגמרי שכעת זו התקופה השלילית לכן מומלץ לצאת עכשיו ולהיכנס בחזרה במחיר טוב יותר. בתקופה זו אני לא מחזיק מניות בכלל כי בקרוב מיד עם סגירת הקואליציה יתחילו שוב הדיבורים על אירן ומלחמה והשוק שלנו ירד יום אחר יום כמו שקרה בשנה שעברה עד חודש ספטמבר. למה הוספת קללה בסוף ? אתה תלמד דרך הכיס. בכל מקרה כל אחד שיעשה מה שטוב לו , זו דעתי ואף אחד לא צריך לפעול לפי דעתי אלא לפי דעתו בלבד.
    סגור
  • רציו היום ירוקה ..הפוך גוטה הפוך (ל"ת)
    תשוב שר 07/02/2013 08:44
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • 14.
    משקיעי רציו נשארים עם 15%מליויתן ונייר שלא שווה את הערך
    טלטל 07/02/2013 08:01
    הגב לתגובה זו
    1 10
    בו נסחר.נובל,ושות ללא רציו ילכו עכשיו לפיתוח בלוק 12 בקפריסין בנוסף ממשלת ארה"ב אישרה יצוא גז נוזלי בהיקף ענק מה שיוריד את מחירי הגז בעולם ואיתו את כדאיות פיתוח מאגרים בעולם.
    סגור
  • איזו שטויות (ל"ת)
    שמוליק 07/02/2013 09:29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 13.
    עיסקת וודסיד מחכה לאישור הממשלה
    יוסי פינק 07/02/2013 07:42
    הגב לתגובה זו
    22 2
    זו הכותרת שהיתה צריכה להיות בחרת שלילי במקום חיובי וזה מסביר הכל
    סגור
  • 12.
    ללחוץ על הממשלה וכדי
    כתבה מגמתית 07/02/2013 07:38
    הגב לתגובה זו
    15 0
    להוריד את רציו החכמים יקנו סחורה כי בסוף יאשרו את צמח
    סגור
  • 11.
    יוסי פינק הנכבד
    שרלוק הולמס 07/02/2013 06:57
    הגב לתגובה זו
    19 3
    מה חידשת לנו ? שהממשלה צריכה להחליט ? שוודסיד מחכה להחלטת הממשלה ? הכל נשאר אותו דבר הלא כן ? צק דווידסון לא הזכיר דבר בקשר לאיחור בחתימת העיסקה נכון ? אולי היה חסר לך כותרת ודרמטיזציה ? אולי אתה משרת את בעלי העיניין ולא את ציבור המשקיעים ?
    סגור
  • יוסי פינק
    אלי 07/02/2013 07:38
    הגב לתגובה זו
    8 1
    כרגיל יוסי פינק מחמם.מענין למה?
    סגור
  • 10.
    כל הכבוד למשפחת לנדאו גם מכרו וגם גייסו (ל"ת)
    אבי 07/02/2013 06:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 9.
    איזה חידוש יש פה?
    בוב 07/02/2013 04:54
    הגב לתגובה זו
    7 1
    עד שלא תהיה ממשלה לא יהיה אישור . זה ברור , לא ?
    סגור
  • 8.
    להיפך רציו תעלה מחר 50%
    רציו לא תרד 07/02/2013 04:03
    הגב לתגובה זו
    13 2
    מה קרה יוסי פינק? קיבלת חבילה יפה מתחת לשולחן? ממש מגמתי שאתה מחזיר את הכתבה לראש העמוד בכדי להרתיע משקיעים שיימכרו מחר....מחר רציו תקרוס אך ורק בגלל אמצעי התקשורת והפעם תור יוסי פינק ויזפורטל
    סגור
  • 7.
    לא אמור להיות שינוי ברציו!
    אבי 07/02/2013 00:19
    הגב לתגובה זו
    15 4
    שכן גם כשנחתמה העסקה, רציו לא עלתה.
    סגור
  • צודק לחלוטין וברור שביבי זקוק להמון כסף ולכן הכול יאושר (ל"ת)
    דוקטור 07/02/2013 09:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    נמאס כבר,יא אללה מחר רציו תתרסק 10%, חבל שלא מכרתי היום
    באסה 07/02/2013 00:18
    הגב לתגובה זו
    7 20
    בניגוד לכתבים אחרים, יוסי פינק איש אמין ולו אני מאמין, ולכן הכתבה הזאת תשפיע מאוד לצערי על רציו שתיפול מחר חזק. למה ההנהלה לא יוצאת בדיווחי הרגעה? הנהלה חלשה
    סגור
  • למה באסה
    אור 07/02/2013 10:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תמכור תמכור מהר עוד לא מאוחר חבר יאללה תמכור
    סגור
  • מטוס חלאס שקרים רציו היום ירוק
    אירפליין טאמבללו 07/02/2013 08:46
    הגב לתגובה זו
    2 1
    טמבלולו
    סגור
  • באסה
    אלי 07/02/2013 07:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה צודק אדיוט נשאר אדיוט תמכור מהיר ואחר תצטער
    סגור
  • אתה חלש, הנפט שיתגלה חזק. (ל"ת)
    גד 07/02/2013 06:54
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • אתה תתרסק יה מטומטם (ל"ת)
    Alon1970 07/02/2013 04:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    לא להתרגש
    דוד 07/02/2013 00:16
    הגב לתגובה זו
    8 3
    לא צריך להתרגש מהודעה כזאת,מכיוון שזה היה די צפוי שזה ידחה,ווודסייד הודיעה כבר אז שהכל תלוי בועדת צמח שתעבור את אישור הממשלה.
    סגור
  • 4.
    כתבה הגיונית ולא מיתלהמת שלכם יפה !! (ל"ת)
    אנונימי 07/02/2013 00:11
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • 3.
    מה שונה היום מאתמול(חוץ מהרצון להפיל המניות)
    יגאל 07/02/2013 00:10
    הגב לתגובה זו
    13 1
    כבר לפני הבחירות דובר על כך שהמלצות צמח יידחו במספר חדשים ועד אז לא תיחתם העסקה.מה שחשוב ,האוסטרלים ממשיכים להתארגן ולא הודיעו על הפסקת ההתקשרות.ואם אינני טועה הכלכלה שלנו רעבה יותר לכספי הגז והנפטכך שהעסקה תיחתם כך או כך לרצונה של החברה האוסטרלית.
    סגור
  • 2.
    זה שלא תהיה ממשלה בפברואר רק במרץ זו המתנה
    אנונימי 07/02/2013 00:07
    הגב לתגובה זו
    6 2
    החוזה דיבר על פברואר ולכן הודעה לקונית שחוזה ימתין לאישור במרץ /אפריל סה"כ כשהחוזה נחתם לא ידעו שהממשלה תיפול וילכו לבחירות. העיסקה תאושר בכול פורמט ממשלתי כניראה יתחילו ב40% לייצוא והגדלה בהתאם לתגליות עד 50%.
    סגור
  • 1.
    ענין - הזדמנות ישראלית
    מענין לענין באותו 07/02/2013 00:05
    הגב לתגובה זו
    5 1
    קראו נא את תגובתי המופיעה תחת הכותרת: "דריכות לקראת הדוחות של נובל" ותבינו היטב כיצד סידרו אותנו המשקיעים עד כה.
    סגור
  • להזדמנות ישראלית
    בהתייחס 07/02/2013 01:20
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לא מובן מדוע המניה נסחרת בהרבה מתחת לשווי ההוגן של הנייר? גרמו לריסוק המניה משער 29.2 בשיא לשער 11 בערך ללא שום היגיון כלכלי.
    סגור
  • הזדמנות ישראלית
    ממליץ לקרוא לגבי 07/02/2013 00:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את התגובות המופיעות בכתבה מתאריך 6.1.13 "תחרות עתידית? בהמתנה ל"צמח"...שתוכנן מדבר בעדן. בברכה לכולם ובשורות טובות.
    סגור
  • הזדמנות ישראלית
    תזכורת חשובה 07/02/2013 11:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באחת מהכתבות היום, נזכרו לפתע לפרסם כי הסקרים הססמיים מצאו כי רישיון יועד הדרומי עשוי להכיל כמות נאה של 2.5 TCF גז טבעי. מענין מאוד לדעת מדוע לא ראיתי פירסום כזה עד היום???
    סגור