נפט עוד אין, בונוס יש: שמן אישרה מענק של 624,000 שקל ליוסי לוי

חברת הנפט רוצה להעניק למנכ"ל שלה בונוס של שישה משכורות עבור תרומתו בהשלמת גיוס ההון לטובת קידוח 'ים 3' ועבור פעילותו בשנים 2011 ו-2012
 |  (13)
יוסי לוי, צילום: Bizportal
חברת שמן נפט וגז 0% שמן נפט וגז 189.9 0% שמן נפט וגז בסיס:189.9 פתיחה:189.9 גבוה:189.9 נמוך:189.9 תמורה:95,334 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עדיין לא הגיעה אל השכבה של הנפט בקידוח 'ים 3' אך למרות זאת רוצה לתגמל את המנכ"ל יוסי לוי. הבוקר (ג') דיווחה חברת הנפט כי היא מבקשת להעניק ללוי בונוס של עד שישה משכורות בהיקף כספי כולל שלא יעלה על 624,000 שקל. המענק מותנה באישור של אסיפה כללית.

בחברת שמן מסבירים כי המענק יורכב משני חלקים. החלק הראשון - בהיקף של ארבעה משכורות יינתן ללוי עבור תרומתו להשלמת גיוס ההון לטובת קידוח 'ים 3'. מדובר במהלכים אותם הוביל לוי שבמסגרתם גייסה שמן כ-44 מיליון שקל ממשקיעים פרטיים ועוד סכום של 4 מיליון דולר משותפות פטרוטקס יהש -0.75% פטרוטקס יהש 52.8 -0.75% פטרוטקס יהש בסיס:53.2 פתיחה:53.2 גבוה:53.2 נמוך:51.1 תמורה:50,815 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . החלק השני של הבונוס, בהיקף של שתי משכורות צפוי להיות משולם ללוי עבור פעילותו ותרומתו בשנים 2011 ו-2012.

בחברת שמן נפט וגז מסבירים כי ללוי לא הוענקו מענקים מאז נכנס לתפקיד המנכ"ל באפריל 2011 (למעט מענק חתימה). בשמן מציינים כי ללוי רקע מקצועי, ניסיון ומוניטין מוכחים והוא ממלא את תפקידו בהצלחה מרובה ופועל לקידום עסקי החברה. בחברה טוענים כי המענק ללוי הינו סביר ביחס לתרומתו של לוי לחברה.

האסיפה לאישור שכרו של לוי תתקיים ב-21 בפברואר. על פי הארכות עד לשלב זה צפויה החברה לדווח על החלק הראשון של קידוח 'ים 3' - התוצאות בשכבת הגז. לא מן הנמנע, כי ההחלטה של בעלי המניות על הבונוס תושפע בין היתר מהתוצאות שיינתנו. נזכיר כי שמן מצפה לאתר בקידוח כולו מאגר שכולל 120 מיליון חביות של נפט ו-1.8TCF של גז טבעי.
תגובות לכתבה(13):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    תכף יחלקו בונוס גם לאישתו של אשכנזי .. על תרומתה..!!חרט (ל"ת)
    משה 16/01/2013 10:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    נראה כמו אכברים מחלקים את הגבינה בתרם טביעת האסדה (ל"ת)
    yl 16/01/2013 09:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    האם הוא התקשר למשקעים וגייס מהם את ההון בעצמו?
    משקיע קטן 15/01/2013 17:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזו תרומה בדיוק היתה לו לגיוס ההון. אם הוא רק עשה את עבודתו למה מגיע בונוס? הוא עובד בהיתנדבות?
    סגור
  • 8.
    עובד בהתנדבות
    רונן 15/01/2013 12:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כשה לי להבין את המושג של בונוסים עבור מאמץ יתר , הרי כל חודש הוא מקבל שכר שעבור רוב תושבי המדינה הוא בונוס , מה קורה עם הקפופים לו ?? הם בטח לא עבדו ולא התאמצו ,כי אחרת גם להם מגיע
    סגור
  • 7.
    האם הספינה טובעת שמחלקים בונוסים בתרם התגלה שפריצון
    הכי ותיק 38 15/01/2013 10:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הגיון בריא אומר ימתין מר יוסי לוי עוד כ חודשיים במידה ונקבל תוצאות טובות כלומר באר נפט*****מסחרית**** ולא 700/800 חב אלא כמה אלפים כל המשקעים ישמחו לאשר בונוס פי שלוש אחרת לצערי המשמעות היא אחת ומאשרת את הנחתי שהבעלים חיים ליבוביץ ברח/מכר כי הוא יודע את האמת
    סגור
  • 6.
    ב ז ן
    פרופסור מודן 15/01/2013 10:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ללוי אולי? מגיע , אבל ב ז ן זו מניית העשור
    סגור
  • 5.
    אנשים רעבים ואתם מחלקים מתנות..גועל אפשר להיסתפק
    בושה 15/01/2013 09:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    במשהו קטן יותר...ולמה כל דבר צריך להגיע לתיקשורת אם כבר אתם מחלקים בונוסים.כבדים שכאלה.
    סגור
  • 4.
    זה סימן ברור שהקידוח יבש, אחרת למה לא להמתין לתוצאות
    נפט 15/01/2013 08:37
    הגב לתגובה זו
    9 1
    ואז לתת בונוס? למה? כי איך יתנו אם הקידוח יצא יבש?????
    סגור
  • 3.
    אם ימצאו מגיע לו.אם לא אז לא (ל"ת)
    דני משקיע 15/01/2013 08:31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 2.
    יש להזכיר לכל המשקיעים
    ניקל 15/01/2013 08:28
    הגב לתגובה זו
    7 0
    יוסי לוי בהיותו מנכ"ל ישראמקו נטש את את קידוח שמן בהכריזו עליו כלא כלכלי. הפקת נפט בכמות כל כך קטנה בים היא אכן על סף הכלכליות להפקה... אז איך הופך מאגר לא כלכלי למאד כלכלי? האם יוסי לוי עושה לביתו על חשבון חלומות וכספם של המשקיעים?
    סגור
  • חוסר הבנה
    ניקול 1 15/01/2013 10:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ניקול מציע לך שתבררי את הנתונים. הסיבה שבה נטשו את הקידוח היה לחצי נפט חזקים שאיימו על האסדה בזמנו. כיום האסדות מתקדמות הרבה יותר ויכולות לעמוד בלחצים גבוהים הרבה יותר. לא סתם לווי חוזר לאותו קידוח כי מי כמוהו יודע מה מצאו בזמנו וכי היום האסדות החדשות יכולות להפיק נפט גם בלחצים גדולים.
    סגור
  • מי שלא ממש מבין זה אתה...
    ניקל 15/01/2013 11:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פשפש בהודעות ישראמקו דאז. הסיבה לנטישה ולמכירת הרשיון לא היתה טכנית. הסיבה היתה כ ל כ ל י ת, חוסר כדאיות כלכלית שהיא הסיבה גם היום. כנראה שהזאבים ממלאים את כרסם בכבשים שמנמנות לפני הקריסה והבריחה.
    סגור
  • 1.
    מדוע אי אפשר להיסתפק בשכר החודשי כספי הציבור הפקר (ל"ת)
    בנטוב 15/01/2013 08:20
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור