בהמתנה לעסקת וודסייד: בעלי השליטה ברציו מכרו יחידות בכ-30 מיליון שקל

שותפות הנפט דיווחה הבוקר כי מנכ"ל רציו יגאל לנדאו ואביו מכרו מניות בעסקה מחוץ לבורסה בדיסקאונט של 2%. לנדאו: "אין בכוונתי למכור עוד מיחידות רציו"
 |  (27)
יגאל לנדאו, צילום: Bizportal
בשעה שמחזיקי היחידות של רציו יהש +0.28% רציו יהש 284.1 +0.28% רציו יהש בסיס:283.3 פתיחה:282 גבוה:288 נמוך:282 תמורה:5,918,929 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ממתינים לחתימה על עסקה עם ענקית הגז האוסטרלית וודסייד, מבצעים בעלי השליטה ברציו מהלך אסטרטגי. יגאל לנדאו, ואביו ישעיהו לנדאו מכרו בעסקה מחוץ לבורסה יחידות של רציו לגוף מוסדי בהיקף של 30 מיליון שקל.

במסגרת העסקה מכר לנדאו 80 מיליון יחידות השתתפות אותם החזיק באופן ישיר. אביו, ישעיהו לנדאו מכר 4 מיליון יחידות השתתפות באותם התנאים. העסקה בוצעה לפי שער של 34.7 אגורות, הנחה של 2% על מחיר השוק בבורסה. גורמים המקורבים לרציו סירבו למסור מי הגוף המוסדי אשר רכש את היחידות.

למרות שהעסקה בוצעה על ידי יגאל וישעיהו לנדאו, חשוב להדגיש כי בעלי השליטה ברציו פועלים יחד ברכישה ומכירה של יחידות. רק לפני שבועיים במסגרת הנפקת הזכויות הזרימו בעלי השליטה סכום של 8 מיליון שקל. שכמו כן, אם ימומשו כתבי האופציות שהונפקו - יזרימו בעלי השליטה עשרות מיליוני שקלים נוספים. ככל הנראה, מכירת היחידות מאפשרת ללנדאו ולרוטלוי לממן את ההשקעה בזכויות בעלות אפס.

יגאל לנדאו מסר כי "לאור פניה מגוף מוסדי גדול, החלטנו להיענות להצעה ולמכור חבילת יח' השתתפות בעסקה שמחוץ לבורסה. אנו עדים לאחרונה לעניין גובר ולהצעות אטרקטיביות מצדם של גופים מוסדים במניית רציו, אך אין בכוונתי למכור עוד מיחידות רציו. אנו כבעלי רציו תומכים במדינות של השתתפות עקבית בכל סבבי , בהתאם לאחזקתנו ויש להסתכל על עסקה זו כחלק ממדיניות זו".
תגובות לכתבה(27):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 27.
    למר ירון זר הנכבד
    בקשה לניתוח נייר 13/01/2013 20:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מבקש התייחסותך לגבי הזדמנות. בנוב' 2012, נתת לנייר הנ"ל המלצת קניה ויעד שער 38. מאז ועד היום, המניה ספגה חבטה חזקה מאוד. מעונין לדעת מהו שוויה האמיתי של המניה כיום. בתודה מראש ובברכה, אחד מהקוראים.
    סגור
  • 26.
    טיפשים אין ברשיון גל כלום כנראה בגלל זה הנוכלים מכרו (ל"ת)
    תום 13/01/2013 18:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 25.
    רק לפני כמה המלצה..אז יש פה אי הבנה. מהכתבים
    רציו כנסו: 13/01/2013 13:46
    הגב לתגובה זו
    4 1
    http://www1.bizportal.co.il/article/348965
    סגור
  • 24.
    עידכון - ממוצע 30,000 ש"ח לעסקה
    נחום 13/01/2013 12:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בימים מדשדשים הממוצע - 10000 בקושי. יש היום משקיעים כבדים. מי שמוכר, אלו העדרים הרגיליםֿ, שכל כותרת מרושעת של גלובס/ביז מטיסה את הלב שלהם ישר להחלטה לברוח. לבריאות
    סגור
  • 23.
    הכל כדי שסוחרים או בתי השקעות יכנסו חזק לקראת הודעה (ל"ת)
    רציו המלכה לזכור 13/01/2013 12:15
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 22.
    ממוצע 27,000 ש"ח לעסקה... מי נכנס היום לרציו?
    נחום 13/01/2013 11:10
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אלו שלא עמדו בתור לקנות מלנדאו, קרי מוסדיים ב'
    סגור
  • 21.
    עומן-טיפש תורן
    מרביץ לטיפשים 13/01/2013 11:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    והפלצן הטיפש התורן הוא עומן.....סתם עכבר מבוהל ששמע יללה של איזה חתול.....בסוף היום כשהמניה תסיים בעליות אני מצפה מהעכבר שיתנצל ויודה שהוא סתם טיפש
    סגור
  • 20.
    לנביאי הזעם - שום התרסקות... תור קונים משתרך
    אודי 13/01/2013 11:01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ותור המוכרים לא שש לשחרר. יהיה טוב
    סגור
  • 19.
    מעולה. גם המוסדיים שעד עתה נמנעו מלהיכנס נכנסים
    רציו-נל 13/01/2013 10:55
    הגב לתגובה זו
    9 0
    לנדאו חייב להנזיל כספים כדי לממן את רכישת הזכיות שלו.
    סגור
  • 18.
    שגוף מוסדי רוצה להיכנס ברציו זה מעולה והמבין יבין (ל"ת)
    ilan 13/01/2013 10:42
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • טען עוד
  • 17.
    גילוי נאות
    עושה סדר 13/01/2013 10:37
    הגב לתגובה זו
    7 0
    למה לא אומרים מי המוסדי שקנה? אני חושב שעושים טעות כי זה היה דוקא מחזק את המניה להראות איזה מוסדי(שלרוב זה אומר משהו סולידי) קנה...אם כבר מדווחים על מכיר שידווחו על קניה....ולמשקיעים הקטנים :לא קרה כאן כלום שקשור להבעת או אי הבעת אימון במניה....מי שנבהל שיילך..
    סגור
  • 16.
    רציו
    עומן 13/01/2013 10:36
    הגב לתגובה זו
    1 9
    עכברים בורחים כאשר האוניה טובעת פניטו לה קומדיה של רציו
    סגור
  • 15.
    תמכרו אהבלים..אני קונה
    אספן 13/01/2013 10:31
    הגב לתגובה זו
    9 0
    עוד כותרת פלצנית כדי להבהיל קצת את העדר..ואותו פלצן צוחק וקונה שנחיר נמוך..מתעסקים בשטויות......מי שטיפש שימכור... וחוץ מזה.....איפהמ יש חוק שאוסר על הבעלים קצת לממש רווחים? מה זה..חתונה קתולית? אז הוא מכר רסיס אחוז מההחזקות...והחוקים מחייבים אותו לדווח על כך..אבל מישהו שכח שהיה איזה מוסדי גדול שקנה......אוחחח כמה מטומטמים יש אצלנו ואני שואל..למה????
    סגור
  • 14.
    רציו
    אלי 13/01/2013 10:13
    הגב לתגובה זו
    7 2
    שלא יעבדו עליכם הכל בסדר מכפסים פריירים בכדי לקנות בזול רציו עד סוף היום עולה
    סגור
  • 13.
    גל ,אים הכול טוב בגל אז למה מוכרים . (ל"ת)
    בא 13/01/2013 10:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 12.
    מהומה בליליפוט
    גוליבר 13/01/2013 10:06
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אז הוא מימש קצת רווחים..נו?????עכשיו הגמדים בלילפוט יברחו? תארו לעצמכם כותרת קצת בנוסח שונה:"גוף מוסדי גדול רכש מניות רציו ב-30 מיליון שח.....".......את מי זה היה מענין באיזה מחיר הם קנו? הם קנו כי הם מביעים אימון.......לנדאו רצה להגדיל את מצבת המזומנים שלו..או לקבל הלוואה בתנאים מועדפים מאותו מוסדי שקנה או השד יודע מה...יודעים מה? גמדים..תברחו גוליבר כאן
    סגור
  • 11.
    רציו
    סם 13/01/2013 10:04
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מי אלו שקנו ברור שהמוסדיים לנדאו מכר כדי לעשות סיבוב על האופציות ולשלשל לכיסו מליונים חמדן שאינו מתחשב במשקיעיו מחפש רווחים קלים פשע לאור היום
    סגור
  • 10.
    הגז התנדף מהמכלים כנראה זאת הסיבה לבריחה (ל"ת)
    מנשקה 13/01/2013 10:02
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 9.
    חיפה
    ארקדי 13/01/2013 10:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה? הסבר
    סגור
  • 8.
    חיפה
    משקיה 13/01/2013 09:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עצל מי שליתה
    סגור
  • 7.
    כולא 30 מיליון מתוך 900,000,000 זה זניח
    גלי 13/01/2013 09:57
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ולצורך ההנפקה
    סגור
  • 6.
    אז מה?
    אנליסט 13/01/2013 09:55
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אז הם היו צריכים מזומן מכל סיבה שהיא..אז?????לא מבין למה זה צריך בכלל להבהיל מישהו..הרי לכל מטבע יש צדדים..כשיש מוכ יש גם קונה...אותו גוף מוסדי שקנה- הוא טיפש? הוא שם כספו על קרן הצבי???רבותי..קצת פרופורציות..כאן רגילים כבר לראות בכל דבר כזה אפוקליפסה..אתם מוכרים?? אני קונה
    סגור
  • 5.
    כנראה עוד גיוס הון ענקי במחיר שחיטה בדרך (ל"ת)
    ניר 13/01/2013 09:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    משהו מסריח כאן זהירותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת (ל"ת)
    רון 13/01/2013 09:47
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 3.
    מניית רציו
    ליאור 13/01/2013 09:44
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הם מחרו שהיה להם כסף למימוש האופציות
    סגור
  • 2.
    היום רציו תתרסק 25-50% אי אמון בחברה זה מה יש (ל"ת)
    התרסקותתתתתתתתתתתתתת 13/01/2013 09:43
    הגב לתגובה זו
    0 11
    סגור
  • 1.
    היום רציו תתרסק 25-50% אי אמון בחברה זה מה יש (ל"ת)
    התרסקותתתתתתתתתתתתתת 13/01/2013 09:42
    הגב לתגובה זו
    0 10
    סגור