המלצה רודפת המלצה: גם UBS שוריים, "הסיכון ירד" - אפסייד של 45% ברציו

שווי מאגר 'תמר' הוקפץ ל-10.4 מיליארד דולר. "אנחנו מצפים שהירידה בסיכון תימשך אל תוך 2013". צפו במחירי היעד החדשים...
 |  (16)
אסדה, צילום: Getty images Israel
סקטור הגז-נפט בת"א מקבל המלצה חיובית שלישית תוך מספר ימים, אחרי לאומי שוקי הון ודש ברוקראז' - היום הגיע תורה של מחלקת המחקר ב-UBS להמליץ למשקיעים על מניות הגז ולעדכן מעלה את מחירי היעד.

האנליסט רוני בירן מ-UBS כותב כי "אנחנו מצפים שהירידה בסיכון תימשך אל תוך 2013". בירון מעלה את שווי מאגר 'תמר' ב-10% ל-10.4 מיליארד דולר וגם את שווי 'לוויתן' ב-10% ל-6 מיליארד דולר. בעבודה מציין בירון כי הוא עדיין לא שילב את העסקה עם וודסייד במודלים שלו אך מציין כי להערכתו העסקה נעשתה נעשתה סביב המחיר הקיים במודלים.

{אבנר יהש} מקבלת 'קניה' והעלאת מחיר היעד מ-3.13 שקלים ל-3.29 שקלים. דלק קידוחים יהש +3.39% דלק קידוחים 915 +3.39% דלק קידוחים יהש בסיס:885 פתיחה:882 גבוה:916.2 נמוך:871 תמורה:13,490,006 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מקבלת קניה והעלאת מ-17.3 שקלים ל-18.5 שקלים. דלק קבוצה +1.7% דלק קבוצה 52,600 +1.7% דלק קבוצה בסיס:51,720 פתיחה:51,990 גבוה:52,710 נמוך:51,470 תמורה:6,903,216 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מקבלת קניה במחיר יעד של 1,050 שקלים. רציו יהש +2% רציו יהש 234.1 +2% רציו יהש בסיס:229.5 פתיחה:228.7 גבוה:235 נמוך:225.4 תמורה:3,036,674 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מקבלת קניה עם מחיר יעד שהוזז מ-50 אגורות ל-51 אגורות (האפסייד הגבוה בסקטור) ורק ישראמקו יהש +3.83% ישראמקו יהש 38 +3.83% ישראמקו יהש בסיס:36.6 פתיחה:36.8 גבוה:38.1 נמוך:36.4 תמורה:13,930,376 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מקבלת 'ניטרלי' כשמחיר היעד הוקפץ מ-55 אגורות ל-66 אגורות.
תגובות לכתבה(16):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    לא מאוחר למי שבחוץ ! הפצצה ברבעון שני הנפט
    אז אי אפשר יהיה לגעת 12/01/2013 12:55
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אבל הטיפשים יושבים בחוץ ומחכים שקודם ימצאו ואז הם יקנו כי הם חכמים יותר....
    סגור
  • 9.
    אופציה רציו
    שני 12/01/2013 00:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מישהו יכול להסביר קצת על האופציה/זכויות לאופציה והאם עדיין ניתן לעשות איתה משהו?
    סגור
  • 8.
    רציו מניית השנה
    אריאלה 10/01/2013 23:16
    הגב לתגובה זו
    3 1
    רציו קרובה לשטח מיצרים ולכן הסיכוי גדול למציאת מאגרי נפט מי שלא היה ברציו בפעם הראשונה חבל ש לא יקבל אותה בפעם השניה זה עומד להתחיל אל תגידו שלא אמרתי
    סגור
  • 7.
    אבנר אבנר אבנר !
    אני 10/01/2013 11:55
    הגב לתגובה זו
    10 1
    היעד ברור לכולנו
    סגור
  • 6.
    תמר וליוויתן פנסיה לכל החיים,סבלנות ! (ל"ת)
    מן הישוב 10/01/2013 11:37
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • 5.
    כמה כתבות מצויינות
    לא יאומן 10/01/2013 11:23
    הגב לתגובה זו
    6 2
    ורציו לא זזה למהההההההההההההה
    סגור
  • 4.
    אותי תמיד מענין מה האינטרס של כל החברות או האנליסטים
    לוקו 10/01/2013 10:32
    הגב לתגובה זו
    2 3
    לידע את כלל העם אם יש או אין זהב ( גז נפט ) או כמה זה שווה , אני יהודי ואם הייתי מוצא זהב ..לא חושב שהייתי מספר לכולם או להפך. מה שמענין שתמיד ..אבל תמיד אחרי הצלות טובות יבואו המלצות פחות טובות.....ותחשבו על זה.
    סגור
  • קידוח ישי
    לתשומת לב 11/01/2013 11:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ניתן לראות את תגובתי בהמשך מתחת לכותרת הגזמות. בברכה לכולם.
    סגור
  • 3.
    אכן נפט (ל"ת)
    צוללן 10/01/2013 10:24
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 2.
    יש נפט
    בנטע של רציו 10/01/2013 10:12
    הגב לתגובה זו
    7 4
    רציו לשער 100 עד הקיץ
    סגור
  • 1.
    הגזמות
    אי 10/01/2013 10:00
    הגב לתגובה זו
    2 16
    הגופים הגדולים מושקעים במניות אלה ופשוט מעודדים קניה אבל לא יעזור כלום כי מי שרוצה לעשות כסף גדול ישקיע בחברות הקטנות כמו גוליבר זרח או הזדמנות שאם יגלו משהו שם יהיו קפיצות גדולות ולא ברציו שכבר שווה מיליארדים על הנייר
    סגור
  • קידוח ישי
    לתשומת לב 11/01/2013 11:00
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני מסכים רק לחלק מהדברים שציינת. לגבי הזדמנות, יש הפתעות בחיים והתוצאות הסופיות טרם נותחו ע"י המומחים, למרות שרוב הכתבים הספיקו כבר לקטול את המניה!
    סגור
  • תודה למגיבים
    אי 10/01/2013 11:03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    קודם כל לא יפה לקרוא לי טיפש כי זה קצת מעליב אבל מה לעשות שאני לא כל כך צעיר ומהניסיון הדל שלי בגבעות שהייתי תקוע איתה שנה בשער 1 בלי אפשרות למכור אותה אבל פתאום עם הגילויים שלה מכרתי בשער 10 אבל לצערי לא היה שם הרבה כסף בכל אופן נקווה שיום אחד אני אצדק ואחת מהשלושה שהזכרתי תקפוץ בגדול ששם יש לי כמה אלפי שקלים
    סגור
  • צריך להיות טיפש ברמה
    זאב 10/01/2013 10:25
    הגב לתגובה זו
    4 4
    בשביל לדבר כאלה שטויות. אני למשל לא הייתי משקיע אגורה באחד כמוך, למרות שאם פעם תגיד דבר חכמה, הערך שלך יעלה במאות אחוזים.
    סגור
  • שווה עוד הרבה מה שלא מתומחר (ל"ת)
    שמיל 10/01/2013 10:17
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • טיפש (ל"ת)