אכזבה קשה בפלאג'יק: קידוח 'ישי' הגיע לעומק הסופי, עובי השיכבה - רק 15 מטר

בקידוח שברישיון 'ישי' ציפו השותפים לאתר מאגר של 3.7TCF, אבל התוצאות אכזבו. המנייה הגיבה בקריסה של 26%
 |  (93)
צחי סולטן, צילום: אלבטרוס
אכזבה קשה לשותפות פלאג'יק. הערב פרסמה שותפות הזדמנות יהש -0.39% הזדמנות יהש 128 -0.39% הזדמנות יהש בסיס:128.5 פתיחה:128.5 גבוה:128.5 נמוך:128 תמורה:255,947 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: את תוצאות הקידוח ברישיון 'ישי' בו היא שותפה. מהתוצאות עולה כי השותפים ברישיון הצליחו לאתר סימני גז משמעותיים אבל ביחס לציפיות מדובר בכישלון גדול מאחר ולפי הדיווח - עובי שכבת הגז מסתכם ב-15 מטר בלבד. המשמעותי היא ככל הנראה מאגר של פחות מ-1 TCF שהכדאיות הכלכלית שלו מוטלת בספק.

הציפיות היו למאגר של 3.7 TCF והשותפות לא סיפקו מידע מוקדם לגבי הצפי לעובי שיכבה . עם זאת, ניתן להשוות את השכבה שנמצאה (כאמור - 15 מטר) לאיתור גז בקידוחים אחרים באזור. כך לדוגמה, בתגלית 'דלית' מ-2009, עובי השכבה בדיווח הראשוני עמד על לפחות 33 מטר ובסופו של דבר מדובר בתגלית של 0.5 TCF. דוגמה קרובה יותר היא התגלית בקידוח הסמול 'ישי' אבל בצד השני של הגבול (קידוח 'אפרודיטה 1' שבבלוק 12 הקפריסאי) בה נמצא מאגר של 7TCF ועובי השכבה עמד על 94.5 מטר.

השוואה נוספת יכולה להתבצע מול קידוח 'שמשון' שבו ציפו השותפים לאתר מאגר של 2TCF ועובי שכבת הגז הוערכה ב-82 מטרים. בסופו של יום, מצאו השותפים שכבת גז בעובי של 19 מטרים בלבד וגודלו של המאגר התכווץ ל-0.55TCF של גז טבעי. חשוב להדגיש שנתון זה שלבדו אינו מספיק כדי להצביע על גודלו של המאגר, מאחר ושטח האזור שבו אמורה להיות תגלית בכל אחד מן המאגרים - אינו ידוע.

קידוח 'אפרודיטה 2' ברישיון 'ישי' הגיע לעומק סופי של 5,187 מטרים מתחת לפני הים ובשכבת המטרה ביצעו השותפים בדיקות חשמליות, סייסמיות, רדיואקטיביות ומגנטיות. מניתוח הממצאים הצליחו השותפים להוכיח כי מדובר בתגלית. עם זאת, ככל הנראה השותפים ציפו לשכבת גז בעובי מוערך הגדולה משמעותית מזו שנתגלה.

בהתבסס על ממצאי הקידוח, השותפים יעבירו את המידע הרלוונטי לידי חברת ייעוץ חיצונית שתפקידה יהיה לאמוד את סך המשאבים במסגרת הקידוח. האסדה אשר ביצעה את הקידוח, אסדת ההומר פרינגטון צפויה לבצע אטימה של הבאר ולעזוב את האתר בשבועיים הקרובים

אייל שוקר, מנכ"ל הזדמנות ישראלית: "אנו שמחים שנתגלו סימני גז טבעי בקידוח. ההשתתפות שלנו ברישיון ישי היא חלק מהאסטרטגיה הכללית של החברה לבנות פורטפוליו של נכסי נפט וגז ולשם כך יש בקופת החברה למעלה מ- 30 מיליון דולר".
תגובות לכתבה(93):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 57.
    נראה כי השוק מסמן תחתית...
    ששון גז 07/01/2013 21:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנית השותפות סגרה את היום בירידה קלה בלבד לאחר שבמהלך המסחר התוך יומי ירדה עד 8% בקירוב,נראה כי פעילי השוק מזהים היטב את מצבה השונה של שותפות הזדמנות ישראלית הנסחרת בדיסקאונט עמוק ביחס לשווי המזומנים שנותרו בקופתה עם תום קידוח האקספלורציה ברישיון ישי אשר אמורים להספיק למימון חלקה של השותפות בלפחות שני קידוחי אקספלורציה נוספים.
    סגור
  • 56.
    כל החכמה היא לדעת איפה לקדוח
    זיפו 06/01/2013 20:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נובל מצאו גז בכמויות משמעותיות בכל הקידוחים שביצעו , 100% של הצלחה . GGR נכשלו בכל הקידוחים. איך יכול להיות שבאפרודיטה 1 עובי שכבת הגז 95 מטר ואילו באפרודיטה 2 רק 15 כאשר המרחק ביניהם כל כך קטן ?
    סגור
  • צודק בהחלט
    אברהמלה 07/01/2013 16:58
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תראה ששון גז ידע איפה לקדוח למשל...הוא קדח בכספי המשקיעים האומללים הבטיח הרית את הזי״ש השכם וערב צירף אליו איזה אדיוט גמור בשם אלירון ויחד הם מריצים את הזי״ש בפורום תפוז ההזוי.האא כן שכחתי להזכיר את וורשיפ המפגר שנתנו לו לנהל פורום ובכך השתיקו אותו כנראה עלה על משהו מסריח.צא ולמד איך קודחים אין ספק שששון גז הוציא הרבה גז חהחהחהחהחה
    סגור
  • 55.
    העתיד עוד לפנינו...
    ששון גז 06/01/2013 19:10
    הגב לתגובה זו
    6 0
    רבותי,היו סבלניים,תנו לדוח של החברה החיצונית לומר את שלו,וגם אם נכשלנו בקידוח זה זה לא סוף העולם,יהיו קידוחים אחרים שחלקם יש להניח יוכתרו בהצלחה,תנו להנהלה המצויינת של השותפות לומר דברה,עוד חזון למועד,כל העולם מונח לרגלינו,סוף מעשה במחשבה תחילה.
    סגור
  • 54.
    איפה הגז-יה רמאים !!!!
    חוזה 06/01/2013 14:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שצפונה ודרומה משדה תמר/גלית מכיל שאריות בלבד !!! ראה הקידוחים האחרונים של חב' ישראליות !!!!! חבל על הכסף -יה הוזים ,חולמים וחלמאים !!!!
    סגור
  • 53.
    חובה לקידוח נוסף
    הכי ותיק 38 06/01/2013 12:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יתכן ואף סביר שלא נבחרה נקודת קידוח נכונה לכן אני לא מהסס להגיד חובה לקדוח בנקודה נוספת יתכנו הפתעות
    סגור
  • קדוח נוסף ??-
    חוזה 06/01/2013 14:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על חשבונך ??- ניגמרו הפריירים !!!!
    סגור
  • אצל היהודים פריירים לא נגמרים רק מתחלפים
    הכי ותיק 38 06/01/2013 18:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תראה כמה מטומטמים מושקעים בהכשרה- מודיעין - שמן -זרח- ולא במניות שיכניסו כסף רב כמו דלק אנרגיה /קידוחים /ואבנר כולם בקזינו של השוטים
    סגור
  • 52.
    לדעתי צריך לעצור את הנהלת הזדמנות על הדלפת מידע פנים...
    יועד 05/01/2013 16:09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שיילכו לעזאזל חבורה של מושחתים, אין כלום בישי והם ידעו את זה גם שהזדמנות הייתה ב-29 והריצו אותה סתם. ממש מרגיז וליבי עם משקיעי הזדמנות שנשארו עד שער 11.9 וסיכוי גבוה שהיא תבדוק גם את שערים 9-10(מקווה מאוד שלא). גילוי נאות-נמכרה כל האחזקה בהזדמנות בשער 18.9 במפולת של הכתבה של עמירם לפני שבוע-חשבתי שאולי טעיתי אך מסתבר שזה היה מהלך נכון, הפסדתי 120 אלף שקל אך אם הייתי נשאר ההפסד היה כמעט מוכפל. את הכסף מהמכירה של הזדמנות שמתי בביוליין כי אני מאמין שהיא תחזיר לי את ההפסד בהזדמנות בריבית דריבית ולהזדמנות אחזור בשערים יותר נמוכים מהיום.
    סגור
  • 51.
    הפסדים על הנייר...
    ששון גז 03/01/2013 20:18
    הגב לתגובה זו
    3 8
    חשוב להדגיש בפני כל כי ההפסדים שחווינו בשבועיים האחרונים במניה הינם על הניר בלבד כך שכל מי שלא מכר את מניותיו בשותפות ולא מימש את ההפסד בעצם לא הפסיד אפילו שקל אחד שחוק ורבים הסיכויים שבעתיד יהפכו הפסדי נייר אלו לרווחי נייר ואף לרווחים אמיתיים אם יבחר המחזיק במניות שותפות זו למכור את מניותיו ולממש את רווחיו בפועל.
    סגור
  • טען עוד
  • 50.
    לכל המלעיזים,למרות ציפיות השוק למפולת בשער מנית הזדמנות
    ששון גז 03/01/2013 16:31
    הגב לתגובה זו
    3 8
    המניה עמדה היטב בלחץ וסיימה בירידה של 25.63% בלבד,ועל כך יאמר: אל תהיה חוגר כמפתח,שבת שלום ומבורך לכולם ובשורות טובות לכל עם ישראל.
    סגור
  • כן 25.63% יא אדיוט נמוך יומי של כל הזמנים חחחחחחח (ל"ת)
    אברהמלה 03/01/2013 16:49
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 49.
    נראה כי כל אלה שציפו היום לירידות בשיעורים של 50% ויותר
    ששון גז 03/01/2013 15:55
    הגב לתגובה זו
    8 6
    ייאלצו לאכול פעם נוספת את הכובע שכן מניות השותפות הוכיחו היום שוב לכל המפקפקים כי השוק חושב אחרת.
    סגור
  • 48.
    אני שוב רוצה להתנצל בפני כולם . טעיתי טעיתי טעיתי
    ששון גז 03/01/2013 15:13
    הגב לתגובה זו
    5 5
    אני מרגיש כל כך מסכן וכואב לי בישבן !! כנראה בגלל ההנהלה שהכניסה לנו וגם די הרבה חברה ששמעו היום בבוקר את התוצאות ואז הגיעו לביתי תפסו אותי הפשיטו אותי ו... השאר כבר הסטוריה..... אני כל כך מסכן אין ספק שהיום יצא מישבן של ששון גז . אלירון ו - WORSHIP אתם הייתם הכי טובים .... אחרכם בהפרש זניח דוד D007D007 תודה לכולכם נהניתי וסבלתי באותה מידה תודה תודה תודה
    סגור
  • פחחחחחחחחחחחח - גדול. הרגת אותי (ל"ת)
    fff 06/01/2013 09:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 47.
    ששון גז תחזור לפורום תפוז יא אפס אתה לא רצוי פה (ל"ת)
    אברהמלה 03/01/2013 15:09
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 46.
    קופה של 120 מיליון במזומן נסחרת לפי 90
    אזרח ישראלי 03/01/2013 15:02
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לא צריך לקדוח כדי לעשות כסף :)
    סגור
  • מאת מיליוני השח המונחים בקופת השותפות עם תום הקידוח
    אברהמלה 03/01/2013 15:46
    הגב לתגובה זו
    3 7
    נועדו לממן את הקידוחים הכושלים העתידיים של השותפות כך שבעלי יחידות ההשתתפות של השותפות בכל מקרה לא יראו גרוש מקופת המזומנים של שותפות כושלת זו.
    סגור
  • 45.
    תסתכלו במאיה
    אזרח ישראלי 03/01/2013 14:59
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הזדמנות רכשה היום מניות של עצמה בכחצי מיליון ש"ח. בעלי השליטה לחוצים כי מספיק בשער הזה לקנות ב9 מיליון כדי לקבל שליטה.
    סגור
  • מאת מיליוני השח המונחים בקופת השותפות עם תום הקידוח
    אברהמלה 03/01/2013 15:30
    הגב לתגובה זו
    1 3
    נועדו לממן את הקידוחים הכושלים העתידיים של השותפות כך שבעלי יחידות ההשתתפות של השותפות בכל מקרה לא יראו גרוש מקופת המזומנים של שותפות כושלת זו.
    סגור
  • על איזה שליטה אתה מדבר,השותף הכללי בכל מקרה שולט
    אברהמלה 03/01/2013 15:20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בשותפות המוגבלת מכח היותו השותף הכללי ולא מכח אחזקותיו הישירות במניותיה...
    סגור
  • 44.
    חחח בטח גם מודיעים הביעו אמון
    אברהמלה 03/01/2013 14:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מתי תקלוט שהקידוח יבש יא אפס מאופס שכמוך תפרוש ...
    סגור
  • המציאות שוב תופחת על פני כל המטילים ספק בעתידה המזהיר
    ששון גז 03/01/2013 15:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    של שותפות הזדמנות ישראלית לאחר ששוב הוכח היום כי השותף הכללי אינו מהסס להכניס יד לכיס בכדי להביע את אמונו המוחלט בשותפות פנטסטית זו.
    סגור
  • אנשים פראיירים
    אזרח ישראלי 03/01/2013 15:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קונים ב21 ומוכרים ב13
    סגור
  • 43.
    הזדמנות ישראלית...סבלנות נדרשת...
    ששון גז 03/01/2013 14:32
    הגב לתגובה זו
    5 1
    עוברים עלינו ימים קשים אך אל לנו לשכוח את הפוטנציאל העצום הטמון בכלל רישיונותיה של שותפות זו ולכן בימים טרופים אלה עלינו לשנס מותניים ולהתכונן לבאות...חיזקו ואמצו...עוד לא אבדה תקוותנו...שם המשחק הינו: סבלנות,סבלנות ועוד פעם סבלנות.
    סגור
  • צודק !! ב- 2094 תראה רווח חחחחחח יא מריצן (ל"ת)
    אברהמלה 03/01/2013 14:57
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 42.
    השותף הכללי מביע אמון בשותפות...
    ששון גז 03/01/2013 14:00
    הגב לתגובה זו
    3 1
    http://maya.tase.co.il/bursa/report.asp?report_cd=787821
    סגור
  • 41.
    ליצנים שכמותכם
    מאיר 03/01/2013 12:30
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אין כזה דבר לדעת מראש יש או אין גז או נפט. ההימור הוא מאה אחוז וכל השאר ספקולציות. מי האמין או ידע שבתמר יש כל כך הרבה גז?
    סגור
  • 40.
    D007 - דוד מפורום תפוז כן כן אתה חהחהחהחהחהחהחה
    אברהמלה 03/01/2013 12:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עכשין תלמד להעריך את אברהמלה מה קרה ששון גז לא מנחם אותך ? חהחהחהחהחהחהחהחה טיפש היית וטיפש תישאר
    סגור
  • 39.
    ששון גז תחזור לתפוז נראה לי הפורום מתפרק חהחהחהחה (ל"ת)
    אברהמלה 03/01/2013 11:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 38.
    הודעת הבהרה
    אברהמלה 03/01/2013 11:06
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הטינה שאני רוחש לששון גז נובעת מכך שבעבר רכשתי מניות הזדמנות ישראלית בסכומים משמעותיים וספגתי הפסדים גדולים בעקבות מימוש המניה במחירים נמוכים דאז של 15 עד 16.5 נקודות ומאז אני נזהר ממניות שותפות זו כמו שנזהרים מאש והיות והוא ממשיך לעודד השקעה במניה זו באמצעות פורום הזדמנות ישראלית באתר תפוז אני מוצא לנכון לתקוף אותו כל אימת שמתאפשר לי,אם מישהו מבין שאר המשקיעים נפגע מהתנהלותי זו אני מבקש את סליחתו.
    סגור
  • התגובה הזו היא מתחזה של אברהמלה
    ששון גז 03/01/2013 11:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני מכיר את אברהמלה מצויין . הוא יצא ברווח מזערי מהזי"ש וראה את המפולת מזמן אני חומר שלא שמעתי בקולו ויותר מזה הפלתי משקיעים תמימים סליחה מכולם . רק אברהמלה התותח , מחל לי אברהמלה
    סגור
  • 37.
    מטוס - כל הכבוד על פרישה מפורום תפוז ההזוי (ל"ת)
    אברמהלה 03/01/2013 11:04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 36.
    אולי הזדמנות נכשלה אבל חברת שמן תעלה עוד הרבה (ל"ת)
    ששון גז 03/01/2013 10:46
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 35.
    הייתי תמים - מתנצל בפני כל מי שהטעתי (ל"ת)
    ששון גז 03/01/2013 10:42
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • למרות שהערכה שלי אליך שואפת לאפס
    אברהמלה 03/01/2013 10:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שאפו על הווידוי הכנה אם הוא באמת כנה ולא מגיע ממניעים נסתרים
    סגור
  • 34.
    ששון גז - אישי כנס
    אברמהלה 03/01/2013 10:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחה אדיוט ושוב חהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחה
    סגור
  • 33.
    כמה אברהמלה הזהיר את המשקיעים התמימים
    אברהמלה 03/01/2013 10:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תביעות אפשר להגיש נגד ששון גז המריצן מספר 1 . החחהחהחהחהחה ששון גז האדיוט מחק את כל כספו ועדיין מנסה לשכנע את כל הכבשים שמדובר בתגלית. מה זה תגלית חבל על הזמן בגלל זה המנייה מגיבה בירידה של למעלה מ- 20% . כי זו תגלית חהחהחהחהח, תגלית במוח שלך ששון גז אפס מאופס היית ואפס מאופס תשאר
    סגור
  • 32.
    ככלות הכל השד לא נורא ואנו חווים ירידה מתונה יחסית בשער
    ששון גז 03/01/2013 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    המניה כך שגם השוק הפנים כי עתידה של שותפות הזדמנות ישראלית צופן בחובו עוד הפתעות רבות וומוקדם להספיד שותפות זו.
    סגור
  • נכשלתי, זהו אני מוכר הכל (ל"ת)
    ששון גז 03/01/2013 10:33
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • תגובה זו אינה שלי ואינה על דעתי,מדובר בשימוש שקרי
    ששון גז 03/01/2013 10:45
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בכינוי שלי.
    סגור
  • עכשיו יש לך פיצול אישיות .? חהחהחהחה (ל"ת)
    אברהמלה 03/01/2013 11:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • שוב את משקר ? (ל"ת)
    אברהמלה 03/01/2013 10:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • להודות בטעותך זה גם משהו (ל"ת)
    אברהמלה 03/01/2013 10:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • על מי אתה עובד ? מכרת הכל ב -28 יא מריצן (ל"ת)
    אברהמלה 03/01/2013 10:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אתה באמת על סמים האא ? מפגר 18.75% ירידה
    אברהמלה 03/01/2013 10:30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זו ירידה מתונה ? תפסיק עם הסמים מהר......
    סגור
  • אם תקרא חלק מהתגובות המופיעות מטה תוכל לראות כי חלק
    ששון גז 03/01/2013 10:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא מבוטל של המשקיעים ציפה לירידה של עד 50% בשער המניה,ציפיות שהיום אנו רואים כי אינן עומדות במבחן המציאות.
    סגור
  • נכון - חחחח 20% לא מספיק ? חחחחחחח
    אברהמלה 03/01/2013 11:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להזכירך לפני חודש נשקת לשער 30 !!!!! היום אתה בשער 13 חהחהחהחהחהחהחה
    סגור
  • 31.
    חב'רה,אולי הקידוח הזה נכשל אבל שותפות הזדמנות ישראלית
    ששון גז 03/01/2013 09:12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    נמצאת בתחילת דרכה ובאמתחתה כ-8 רישיונות ובהם ישי,יועד,יהב,ללה,עדיתיה,עוז ,רועי ונטע ועוד לא דיברנו על השכבות הנמוכות בכל רישיונות פלאג'יק כך שצפויים לנו עוד קידוחים רבים{והוצאות בצידם}.
    סגור
  • תמשיך לחלום מריצן אף אחד לא יתקרב להזי"ש עם מקל (ל"ת)
    אברהמלה 03/01/2013 10:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • ההתבוננות בעתידה הכלכלי של השותפות צריכה להיות אך ורק
    ששון גז 03/01/2013 10:43
    הגב לתגובה זו
    2 1
    על בסיס כלכלי ולא על בסיס חלומות מחד או על בסיס גיבוש דעות שליליות לא מבוססות מאידך,על פי מספר הרישיונות המצויים באמתחתה של שותפות זו צפויות לה בעתיד גדולות ונצורות.
    סגור
  • תמשיך לשכנע את עצמך חהחהחהחה איזה הזוי אתה (ל"ת)
    אברהמלה 03/01/2013 11:00
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 30.
    הלך הכסף-הוראת מכירה מיידי על הבוקר !!!
    הסף של קרן הצבי!! 03/01/2013 09:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    השם יעזור מה אני יגיד לכם.יש פתגם "כסף הולך כסף בא"-אבל בבורסה זה כתוב בדיוק הפוך.
    סגור
  • אל תלהיט את הרוחות,אסור לשכוח כי מדובר בתגלית של...
    ששון גז 03/01/2013 09:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עד חצי TCF גז טבעי טהור.
    סגור
  • התגלית קיימת רק בדמיון המופרע שלך ששון גז
    אברהמלה 03/01/2013 09:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לך תקבל טיפול דחוף ותפסיק להפיל משקיעים תמימים בפח!!! אתה מחפש לצאת בכל מחיר אז מנסה לפמפם ולהריץ כדי לדחוף כבשים חדשות בית הקברות שנקרא הזי"ש תתבייש לך איך את חי עם עצמך נוכל
    סגור
  • קידוח אחד אינו מהווה אינדיקציה לשוויה של שותפות נפט
    ששון גז 03/01/2013 10:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    המחזיקה בבעלות על 8 רישיונות חיפוש כך שאפילו אם התוצאות של בדיקת החברה החיצונית שתתפרסמנה בעוד כחודשיים יראו כי אין מדובר בתגלית גז כלכלית לא מדובר בסוף פסוק מבחינתה של שותפות הזדמנות ישראלית ועתידה צופן בחובו גדולות ונצורות.
    סגור
  • אף אחד לא קונה את השטויות שלך מריצן
    אברהמלה 03/01/2013 10:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתקעת בהזי"ש תחכה 5 שנים אולי תצליח להוציא את הקרן אל תנסה למשוך משקיעים תמימים תאכל את החרא לך לבד
    סגור
  • 29.
    בתמר עם 10 TCF עומק כולל לשכבה 144 מטר
    דור 03/01/2013 09:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אז 15 מטר שווים 1 TCF אבל יותר חשוב האם יש חיבור לאפרודיטה.
    סגור
  • 28.
    הנייר יתרסק היום 50-80% הלך הכסף כמו במודיעין (ל"ת)
    Zקוקי בלאטה 03/01/2013 08:41
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 27.
    הנייר יתרסק היום 50-80% הלך הכסף כמו במודיעין (ל"ת)
    Zקוקי בלאטה 03/01/2013 08:40
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 26.
    רק רציו (ל"ת)
    רק רציו חברים 03/01/2013 08:15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 25.
    מימצא הגז-שלא יעבדו עליכם!
    אורי 03/01/2013 07:42
    הגב לתגובה זו
    7 1
    בצד הקפריסאי 94 ס"מ=7 tcf.אז הימצא הוא לפחות 1 tcf.זה מעלה שווי הנייר פי 2.5.
    סגור
  • 24.
    גם 1 tcf אמור לשלש שווי הזדמנות ישראלית!
    עזרא 03/01/2013 04:30
    הגב לתגובה זו
    8 1
    שווי תמר 28.6 מיליארד שקל עפי 9 tcf .לכן שווי 1 tcf הוא 3.1 מיליארד שקל . שווי הזדמנות 120 מיליון שקל בלבד והיא מחזיקה 10 % בקידוח .
    סגור
  • 23.
    מהדורה חוזרת של קידוח שמשון...
    שועל ותיק 03/01/2013 02:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין ספק כי תוצאות קידוח ישי מקבילות לתוצאות קידוח שמשון בו נתגלו סימני גז אך בגלל הכמות המזערית של הגז שנתגלה הפקתו לא משתלמת כלכלית.יש להניח שמחיר מנית הזדמנות ישראלית ינוע בחודשים הקרובים{עד לקידוח הבא באחד מרישיונות השותפות} בטווח 10-13 נקודות שמגלמים 70-100 אחוז משווי המזומנים שנותרו בקופת השותפות בסיום קידוח זה[כ-100 מיליון שח].
    סגור
  • 22.
    הכסף בקופה זה שער 15, התגלית עוד 10
    יואל 03/01/2013 02:00
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לפי 100 מליון ש"ח ל-TCF - אם באמת יש אכזבה מדובר על שער 25. גלובס נתנו הרגשה כאילו מקרה מודיעין חוזר על עצמו והוא ממש לא.
    סגור
  • 21.
    מזל טוב. ציטוט ממאיה
    משה 03/01/2013 01:18
    הגב לתגובה זו
    3 4
    הקידוח הגיע לעומק של כ- 5,652 מטרים מפני הים (כולל עומק מים של כ- 1,707 מטר). בהתבסס על דיווחי המפעיל, המתבססים על בדיקות שבוצעו במהלך הקידוח ולאחריו, השותפות הגיעה למסקנה כי בחולות בשכבת נתגלו סימני פטרוליום (גז טבעי) משמעותיים.
    סגור
  • 20.
    מה שטוב לקנדים טוב לכל משקיע
    ירון 03/01/2013 00:42
    הגב לתגובה זו
    15 4
    הקנדים קונים הזדמנות ישראלית כבר כמעט שבוע ובסהכ מחקו מהשוק יותר מאחוז אחד . הם בדרך ל 10 אחוזים . יש גז ויש מאגר משותף . ויש כסף לעוד 3 קדוחים . ויש את נובל עם קדוח למטרות נפט בחינם . במתנה . עכשיו תנסו להפעיל את הראש ולנסות להגיע למסקנה טובה . מזל טוב להזדמנות וברכות לנורבגים שהעבירו קדוח לא קל ללא שום תקלה תוך חיסכון בזמן . דרך אגב הכתב לא מעודכן לא צריך מבחני הפקה ומראש הודיעו שלא יהיה מבחני נפקה .
    סגור
  • 19.
    אני חוזר ואומר רק ליוויתן ותמר השקעה בטוחה!
    מן הישוב 02/01/2013 23:54
    הגב לתגובה זו
    5 3
    עם תשואה עתידית פנטסטית, פנסיה מכובדת לכל החיים !
    סגור
  • 18.
    jשימשון...חחח (ל"ת)
    חהל 02/01/2013 23:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 17.
    לקנות מהר מהר
    SVNT 02/01/2013 23:39
    הגב לתגובה זו
    5 5
    יש שם של מנייה טובה בשם Savient Pharmaceuticals, Inc. סימול SVNT היא הייתה שווה 20 $ למנייה לפני שנה וקצת אבל נובריטס ובריסטל מאיירס בסוף לא רצו לקנות את התרופה שלה ולכן המנייה כולל דוחת מאכזבים ירדה עד מחיר שפל של כל הזמנים 0.48 $ למנייה לפני 3 חודשים SVNT הגישה דוחות מצוינים עלתה באותו יום 24$ והגיע עד שעה 2.95$ שזה היה ביום כיפור המנייה אחרי זה הגישה דוחות מאכזבים וכיום היא שער 1.15 המנייה מחכה לאישור שיווק התרופה באירופה ממליץ לקנות אותה היום המנייה עלתה 9.52 % ופתחה את השנה ברגל ימין
    סגור
  • סוחר
    ניסים 03/01/2013 16:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניייה חזקה ביותר אחי יש לי 25000 מניות בשער 0.65$
    סגור
  • 16.
    מצאו גז ! זה לא קידוח יבש
    יותר טוב מכלום 02/01/2013 23:34
    הגב לתגובה זו
    14 4
    הנפילה משער 30 גילמה קידוח יבש . הכמויות פחות מהמצופה אז העליות יהיו מינוריות.
    סגור
  • 15.
    לא ברור
    אנונימי 02/01/2013 23:32
    הגב לתגובה זו
    10 4
    בגלובס ובכלכליסט כתבו ההיפך - לתשומת ליבכם.
    סגור
  • 14.
    נא לרשום
    יוס 02/01/2013 23:12
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מסחר חכם בשוק ההון, בפי1סבוק ! אתם מוזמנים
    סגור
  • 13.
    עדיין יש סיכוי שהמניה תעלה
    עילוי ירוק 02/01/2013 23:08
    הגב לתגובה זו
    7 7
    תקדחו עוד קצת
    סגור
  • 12.
    אכלנו נקניק חברי. הלך הכבף דלי במודיעין. (ל"ת)
    א 02/01/2013 22:27
    הגב לתגובה זו
    10 4
    סגור
  • 11.
    טעות - בהודעה כתוב שהקידוח הגיע ל 5600 מטר.
    x 02/01/2013 22:26
    הגב לתגובה זו
    4 7
    מי אמר שניתן להשליך שמטר אחד שווה לאותה כמות במאגרים שונים
    סגור
  • 10.
    טעות - בהודעה כתוב שהקידוח הגיע ל 5600 מטר.
    x 02/01/2013 22:25
    הגב לתגובה זו
    2 8
    מי אמר שניתן להשליך שמטר אחד שווה לאותה כמות במאגרים שונים
    סגור
  • 9.
    נו ההוזים בתפוז עדיין משוכנעים שישי כלכלי
    אברהמלה 02/01/2013 22:21
    הגב לתגובה זו
    6 6
    שכבה בגובה 15 מטר תיתן 0.3tcf אולי..... החלק של הזדמנות הוא 10 אחוז נשארנו עם מאגר מאד לא כלכלי לפחות עבור הזדמנות לדעתי השותפים בפלאג׳ק הבינו זאת הזדמנות לא נחתכה סתם ב50 אחוז בשבוע ימים ששון גז האידיוט תמשיך להיות אופטימי הרי אתה גם שהזי״ש תהיה בשער 1 אג׳ תשכנע את כל הכבשים שאי אפשר להפסיד בהזיש.....חחחחחח הקטע המצחיק הוא שעוד תצליח למצוא כי לצערי כבשים לא חסר
    סגור
  • אברמלה,לידיעתך ייש סיכויים לא קטנים שהמאגר מכיל
    ששון גז 03/01/2013 09:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    0.5 TSF של גז ובכל מקרה יש עוד את יועד,גל,עוז ועוד לא דיברנו על הנפט בשכבות התחתונות של רישיונות פלאג'יק,אנא ממך המתן להמשך ההתפתחויות ברישיונות השותפות לפני שאתה מגבש את דעתך הסופית עליה.
    סגור
  • לי אין דעה בכלל זה השוק שאמר את דברו (ל"ת)
    אברהמלה 03/01/2013 10:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    היה צפוי
    אחלה הזדמנות 02/01/2013 22:20
    הגב לתגובה זו
    6 4
    מצטער בשביל המחזיקים בהזדמנות...... בקידוח אפרודיטה 1 של נובל נמצאה שכבת גז של 310 רגל שהם 94.5 מטרים. מי שרוצה לעשות חישוב קר יגלה שהמאגר שנמצא מכיל כ-0.3TCF של גז טבעי. יש לי הרגשה שמישהו בנובל צריך לשבור את הראש מה לעשות עם התגלית הקטנטנה הזאת......
    סגור
  • תעשה חשבון קר ותגלה שאתה מבלף
    יואל 03/01/2013 02:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה יוצא 1TCF...
    סגור
  • 7.
    תומר מבקשים חיובי
    אברהם 02/01/2013 22:19
    הגב לתגובה זו
    6 4
    תומר רוצים שתתחיל לחשוב חיובי, שנים אחרונות אתה כותב רק דברים שלילים, פעם היית בצד שלנו, תן המלצה ניתוחים חיובים על מניות, די נמאס אברהם
    סגור
  • 6.
    ימכרו תחלק שלנו לצד הקפריסאי באיזה כמה מאות מליונים
    גבר 02/01/2013 22:13
    הגב לתגובה זו
    7 5
    עוד כסף לקופה של הזדמנות
    סגור
  • 5.
    יש גז בישי וכרגע מדווח על שכבה של 15 מטר. מה זה אומר?
    גז, ששון גז 02/01/2013 22:06
    הגב לתגובה זו
    9 9
    זה אומר שצריך לדעת עוד פרטים כדי לקבוע. מה הנפח המדויק של מאגר הגז? מה הלחצים שבו, אולי גדולים יותר מבצד הקפריסאי? מה השטח הכולל, היתכן שהוא גדול יותר מבשמשון? אולי יש שכבות נוספות שינסו להגיע אליהן כי סה"כ דווחו מספר שכבות בסקרים אבל ממצאים רק מאחת. האסדה תשהה שם עוד שבועיים. הפענוח עוד ייקח זמן. מה שבטוח זה שהשוק כרגע מתמחר את ישי כשווי אפס והיום הוכח שיש לו ערך רב מאוד. כל כמות שתמצא תיוצא דרך קפריסין במחירי חו"ל. גם 1 TCF יהיה שווה מיליארדי דולרים עוד כמה שנים.
    סגור
  • מירצן היית ומרצין תשאר תחזור לתפוז!!!
    אברהמלה 02/01/2013 23:09
    הגב לתגובה זו
    3 3
    ואל תצא משם עד שאני יגיד לך
    סגור
  • אברהמלה,חסמנו את גישתך לפורום הזדמנות ישראלית באתר
    ששון גז 03/01/2013 09:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תפוז ועתה באת להטריד את מנוחתנו גם כאן,אנא הפסק זאת מיידית ומצא לך עיסוקים מועילים יותר.
    סגור
  • ששון גז בתפוז הצלחת להשתיק אותי
    אברהמלה 03/01/2013 10:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פה לא תצליח וכמו שאמרתי . או שתתן לדיון להתפתח לשני הכיוונים דהיינו ישמעו את דעתי ולא רק את דעתך או שארדוף אותך בכל מקום ואספר בדיוק מה אתה עושה !!!!! החלטה שלך
    סגור
  • 4.
    תומר מה נסגר איתך?
    תומר ק. 02/01/2013 22:03
    הגב לתגובה זו
    13 4
    בשביל מה להשוות לשמשון ואחר כך להגיד שאי אפשר להשוות כי השטח לא ידוע? כמה צהוב אפשר להיות?
    סגור
  • 3.
    הכל מודלף ודולף כמו הגז שדלף... (ל"ת)
    דני 02/01/2013 22:03
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 2.
    בשביל מה יש מאיה? (ל"ת)
    אבי 02/01/2013 22:02
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 1.
    גלובס דיווחו את זה לפני שבוע
    אבי 02/01/2013 22:01
    הגב לתגובה זו
    17 1
    בשביל מה יש מאיה?
    סגור