גבעות קיבלה אישורים ל'מגד' 6,7 ו-8; הקידוח ב'מגד' 6 יתחיל ברבעון הראשון

גבעות בתגובה ראשונית לפרוטוקול מהוועדה המחוזית: "השותף הכללי אינו רואה ,בשלב זה, בתיקונים ובתנאים הנכללים בהחלטה דבר שיש בו כדי לגרום לעיכוב בביצוע הקידוחים"
אסדה, צילום: Getty images Israel
גבעות קיבלה את האישור המיוחל: הוועדה המחוזית החליטה לאשר את קידוחי "מגד" 6,7 ו-8. כך עולה מהפרוטוקול של הישיבה שהתקימה כבר ב-22 באוקטובר ושהגיע לידי השותף הכללי של גבעות יהש 0% גבעות יהש 1 0% גבעות יהש בסיס:1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: היום.

"השותף הכללי אינו רואה, בשלב זה, בתיקונים ובתנאים הנכללים בהחלטה דבר שיש בו כדי לגרום לעיכוב בביצוע הקידוחים ולכן כפי שדיווחה השותפות ב24 בספטמבר, הקידוח הראשון, מגד 6 צפוי להתחיל כבר ברבעון הראשון של 2013" נכתב בהודעת השותפות לבורסה.

על פי ההערכות הקידוח יוכל להתבצע רק סביב פברואר 2013. גבעות נדרשת לבצע עבודות תשתית לטובת הקידוח ובהן סלילת כביש גישה ובניית אתר לטובת הקידוח. עבודות שכאלו יימשכו כחודשיים. לאחר מכן יידרש קבלן הקידוח להקים את מגדל הקידוח.

כיום גבעות מפיקה למעלה מ-500 חביות של נפט קל מקידוח 'מגד 5' שבאזור ראש העין. בגבעות מקווים שהקידוח הבא יהיה מוצלח יותר וייאפשר להפיק אלפי חביות של נפט, זאת בעקבות הבנת מבנה הקרקע בקידוח הקודם אשר דומה באופיה לזו שבקידוח מגד 6. לאחרונה הודיעה גבעות כי היא שוכרת מתקן אשר מסוגל להכיל עד 300,000 חביות של נפט.
תגובות לכתבה(34):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 21.
    מומלץ להכנס לפני העליות (ל"ת)
    ליאור 10/11/2012 22:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 20.
    ברכות ל מר לוסקין על הצלחתו למרות הממסד
    הכי ותיק 38 10/11/2012 12:06
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ל מושקעים במחלת הנפט במיוחד שמן ו מודיעין ובחשבון הכי פשוט כל קידוח של 500/700 חב ביבשה הוא עדיף על קידוח בים שיביא תוצאות אפילו כפולות ו משולשות העלויות ביבשה זניחות לאומת הים אין לאף משקיע סיכוי לקבל דיוידנד מ קידוחים ימיים רק ההנהלה תשמין ואתם....כרגיל תתחילו לילל כ אחרון חתולי הרחוב
    סגור
  • 19.
    יש סבלנות.אני ביפנים (ל"ת)
    Kupjik 10/11/2012 11:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 18.
    גבעות
    לא מאמין 09/11/2012 10:11
    הגב לתגובה זו
    2 14
    אני לא מאמין למנייה הזאת בכלל .כולם שקרנים
    סגור
  • אז לך תאמין לנמרודי ודנקנר (ל"ת)
    דני 10/11/2012 13:36
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 17.
    לוסקין טוביה החולב צוחק תמיד בדרך לבנק (ל"ת)
    ראל000007 09/11/2012 06:15
    הגב לתגובה זו
    2 9
    סגור
  • 16.
    בהצלחה
    T 08/11/2012 20:22
    הגב לתגובה זו
    15 2
    למרות כל הסיוט הבירוקרטי יש התקדמות ובאשר לפרזיטים אני מאחל להם......
    סגור
  • 15.
    רק רציו יורדת (ל"ת)
    לא יאומן 08/11/2012 15:48
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 14.
    ואיך לוסקין הנוכל מתכוון לקדוח אם אין כסף בקופה
    eli 08/11/2012 15:06
    הגב לתגובה זו
    0 32
    כמובן הנפקה ועוד הנפקה עד שהשער ירד ל1 נקודה ......זהירות
    סגור
  • כנס למידע פיננסי על המניה
    משקיע ותיק 11/11/2012 12:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ותראה כמה אתה טיפש החברה לא מפסיקה להרוויח מאז Q3\2011
    סגור
  • טען עוד
  • כנס למידע פיננסי על המניה
    משקיע ותיק 11/11/2012 12:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ותראה כמה אתה טיפש החברה לא מפסיקה להרוויח מאז Q3\2011
    סגור
  • חלאה קטנטן אתה צריך לנשק ל מר לוסקין את הפטריות ברגלים
    אלון 09/11/2012 17:53
    הגב לתגובה זו
    9 0
    מר לוסקין בעקשנות שאין הרבה כ דוגמתה בארץ נלחם עשרות שנים להוכחת צידקתו ואכן הוא צדק והא ראוי לפרס ישראל כידוע לך בענף הנפט לא כל קידוח מביא לתוצאות ש הספקולנטים חולמים. תהיה שקט בנפשך החולה לוסקין יצליח הודות לידע לאמונה וגם ולמרות הפרזיטים מ הגנת הטבע
    סגור
  • הוא ימכור את הנפט
    מ 08/11/2012 18:00
    הגב לתגובה זו
    11 1
    ואז משהו יכנס לקופה
    סגור
  • חחח בסדר. החברה מפיקה ומוכרת נפט כבר שנה וחצי.
    SELF FUNDING PROJECT 08/11/2012 17:55
    הגב לתגובה זו
    18 0
    אז יש כסף בקופה לשני הקידוחים. עד שיגיע תורו של הקידוח השלישי (בעוד כי שנה בערך) אז יצטבר גם מספיק כסף עליו. גבעות זה: SELF FUNDING PROJECT
    סגור
  • 13.
    אני משקיע רק במגד 100 והלאה . (ל"ת)
    בא 08/11/2012 13:59
    הגב לתגובה זו
    4 12
    סגור
  • 12.
    מה הכי חסר לנו בכתבה?????
    הכי ותיק 38 08/11/2012 13:32
    הגב לתגובה זו
    17 5
    ההתנגדות של הפרזיטים מ הגנת הטבע ועוד אירגונים יפיי נפש שמקבלים תקציבים מ משלם המיסים כן כן יש אנשים שעובדים לפרנסתם ולא רק מחפשים היכן היום נעשה צרות לעם ישראל
    סגור
  • 11.
    שוב החלילן מהמלין מרמה את המשקיע. (ל"ת)
    אבי - מתנגד למחאה 08/11/2012 13:18
    הגב לתגובה זו
    0 9
    סגור
  • 10.
    " מי שמאמין לא מפחד
    בארותיים 08/11/2012 13:13
    הגב לתגובה זו
    20 0
    מי שמאמין יודע= " ממגד שמים רבצת מתחת"_תרגום,יש מלא נפט!
    סגור
  • 9.
    זה הזמן לקנות, הפראיירים יגיעו בהמשך (ל"ת)
    סוחר ותיק 08/11/2012 13:01
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 8.
    לפעמים חלומות מתגשמים !!!
    DBZ 08/11/2012 12:44
    הגב לתגובה זו
    28 1
    גבעות התגלתה למרות כל הדם הרע שזרם אליה מהתקשורת כחברה היציבה ביותר בסקטור גז / נפט... בלי הו אה ולמרות הביורוקרטיה "שסחבה" אותה שנה וחצי היא תוכיח עוד שהנפט יזרום ממנה בדיוק כפי שציפו ממנה אלה שכונו "הזויים"... אלה ההזוים עשירים יהיו...!!!
    סגור
  • איזה חלומות שהכסף באמת מתרסק (ל"ת)
    ראל0000007 08/11/2012 15:59
    הגב לתגובה זו
    0 9
    סגור
  • צודק בכל מילה- סבלנות משתלמת
    mmm 08/11/2012 13:22
    הגב לתגובה זו
    17 3
    ללא חובות ללא דיבורים...מפיקים נפט ועוד היד נטויה. אני אחד ההזויים שהולך להתעשר מגבעות שתהיה בשער דו/תלת ספרתי בקרוב
    סגור
  • יש עוד הרבה מקום לשיפור
    איתי 08/11/2012 13:48
    הגב לתגובה זו
    6 0
    זה נכון שבחודש האחרון רואים סימנים אופטימיים בקשר לחברה אבל אל תשכחו שרבים מהמשקיעים נכנסו בשערים פי שתיים יותר גבוהים ולכן הדרך לרווח עדיין רחוקה מאוד
    סגור
  • 7.
    סוף טוב הכל טוב
    מייקל 08/11/2012 12:39
    הגב לתגובה זו
    19 2
    כאחד שמתפלל מדי יום עם אחד משותפי שותפות גבעות עולם קיבלתי , ויותר מרמז לפני כשבוע שמשהו גדול עומד להתרחש בקרוב , ואכן , ידיעה זו מרמזת על מפנה שיכול להיות דרמטי.
    סגור
  • 6.
    ביזפורטל איפה אתם? תראו את הכתבה בבלומברג על פלוריסטם
    ממליץ בחום 08/11/2012 12:37
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כתבה קשה בבלומברג על פלוריסטם
    סגור
  • 5.
    בהצלחה רבה לכולם (ל"ת)
    אלישע 052-8928464 08/11/2012 12:22
    הגב לתגובה זו
    17 0
    סגור
  • 4.
    בהצלחה
    דוד 08/11/2012 12:16
    הגב לתגובה זו
    20 2
    כמה זמן היה צרייך לחכות לקידוח . אני מקוה שבבחירות ביבי יפסיד אוליי ראש הממשלה הבא יביא לזירוז הקידוחיים
    סגור
  • 3.
    מברוק לגבעות עולם !!
    ניקל 08/11/2012 12:13
    הגב לתגובה זו
    28 2
    הנפט בסוף יזרום כנגד כל המלעיזים של החברה והמשקיעים... כולם מדברים והם עושים... ללא חובות מפיקים 500 חביות ליום שצברו כבר 100 מיליון שקל בקופה למימון הקידוחים שאושרו... כל הכבוד, שווה השקעה !!
    סגור
  • 2.
    אלפי חביות !
    mosses 08/11/2012 12:10
    הגב לתגובה זו
    24 6
    בהצלחה לגבעות ולעם ישראל ! עצמאות אנרגטית ללא בירוקרטיה !
    סגור
  • 1.
    קול מבשר מבשר ואומר (ל"ת)
    עבד השם 08/11/2012 11:59
    הגב לתגובה זו
    28 1
    סגור
  • כל תקיעה 10 מיליון חביות (ל"ת)
    חיים מור 08/11/2012 12:39
    הגב לתגובה זו
    18 2
    סגור
  • מחכים לשופר (ל"ת)
    אופיר 08/11/2012 12:26
    הגב לתגובה זו
    16 1
    סגור
  • קול מבשר הנפקה בקרוב (ל"ת)
    עבדאללה 08/11/2012 12:21
    הגב לתגובה זו
    2 17
    סגור
  • לך חפש... (ל"ת)
    עידית 08/11/2012 12:52
    הגב לתגובה זו
    17 2
    סגור