צ'אנס לנמרודי וסולטן? הסיכוי למציאת נפט וגז בשכבות העמוקות לא השתנה

למרות הקידוחים היבשים שנמצאו ב"שרה" ו"מירה", מאשר דוח חדש של NSAI כי הההסתברויות למציאת נפט וגז בשכבות העמוקות - נותרו ללא שינוי. החברות בוחנות אפשרות לצרוף מפעיל בינלאומי חדש
צחי סולטן עופר נימרודי, צילום: יח"צ; Bizportal
בשורה מעודדת ל הכשרה אלפא -1.3% הכשרה אלפא 205.1 -1.3% הכשרה אלפא בסיס:207.8 פתיחה:208 גבוה:208 נמוך:200 תמורה:1,147 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ול מודיעין יהש +2.31% מודיעין יהש 695.3 +2.31% מודיעין יהש בסיס:679.6 פתיחה:679.6 גבוה:704.1 נמוך:670 תמורה:181,240 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: התקבלה מחברת NSAI, המעריך הבלתי תלוי של רשיונות "שרה" ו"מירה", אשר שלח חברות מכתב ובו הוא מעריך כי למרות הקידוח היבש, הההסתברויות למציאת נפט וגז בשכבות העמוקות - נותרו ללא שינוי. זאת לאחר ש-NSAI סקרה את תוצאות הקידוחים שבוצעו לאחרונה, וכשלו.

במכתב מצינת NSAI כי "משאבי הנפט הפרוספקטיביים ברשיונות מירה ושרה בשכבות ה- Upper Jurassic ומשאבי הגז הפרוספקטיביים ברשיון שרה בשכבת ה-Lower Cretaceous וה-Cretaceous Fan, אשר הוערכו במסגרת דוח המשאבים, נותרו ללא שינוי".

המעריך הבלתי תלוי הוסיף עוד במכתבו כי "החולות המקבילים לחולות תמר נחשבים בעלי מקור ביוגני בעוד שהמקטעים הפרוספקטיביים העמוקים הם ככל הנראה טרמוגנים ומקורם בסלעים מגיל Senonian או .Jurassic. לאור ההבדלים במקור החולות והעובדה שמקטעים אלה לא נחדרו על ידי הקידוחים, לדעתה כמויות המשאבים הפרוספקטיביים של מקטעים אלו ברשיונות נשארו כפי שצוינו בדוח המשאבים".

הכשרה אנרגיה ומודיעין הגיעו למסקנה כי דוח NSAI מהווה מידע חשוב ומהותי למשקיעים, ולכן מצאו לנכון לפרסמו. המניות מגיבות בעליות של כ-8%.

הכשרה אנרגיה מתכוונת לבצע קידוחים נוספים למטרות הנפט והגז העמוקות יותר, אולם אין עדיין מועד ברור לביצוע הקידוחים. נזכיר כי לאחרונה דווח כי הכשרה אנרגיה בוחנת את האפשרות לצרף מפעילים בינלאומיים גדולים, ובינהם דובר גם על נובל אנרג'י, שיעזרו בביצוע הקידוחים למטרות הנפט והגז העמוקות יותר ובמימונם.

ההערכות הן כי בשל כוונת החברות לעשות שימוש בתשתיות הקידוח שכבר בוצעו במהלך הקידוח הכושל, יהיו עלויות הקידוח נמוכות יותר מעלות של קידוח רגיל. ההערכות הן כי הקידוח הנוסף יהיה זול בכ-30%-40%.

תגובות לכתבה(41):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 36.
    אז מה היתה הבעיה עד היום
    ישראלי 10/11/2012 22:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוצים לסחוט את הלימון ועד היום לא היה מיץ עםפ יכול להיות כי אין לימון כנרה שכן
    סגור
  • 35.
    איך הם העסיקו את GGR חברה כושלת שלא מצאה דבר בחייה???
    יעקב 09/11/2012 08:55
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איך לעזאזל ??? למה??? יש להם חברה מטר מהבית שקדחה את תמר ולויתן אז למה לא ללכת על בבטוח??? זה מה שהפליא אותי ה NSAI לא יכולים לטעות בצורה כל כך בוטה. נניח שהיו מוציאים כמויות קטנות אז זה חלק מהעניין אבל לא למצוא בכלל??? נראה שהעובדים של GGR קודחים קלונסאות לעומק של 28 מ' ולא ל5 ק"מ. נמרודי וסולטן ודנקנר עם כל הנסיון שלכם נפלתם בפח והפלתם אנשים שהאמינו בכם. הדבר הכי חשוב אצל אנשי עסקים כמותכם הוא השם - ואם לא תתקנו אותו אתם תמחקו אצל הציבור. מקווה שהאמונה שהפגנתם בקידוחים היתה באמת תאורה. ומקווה מכל שאלוקים איתנו. 150K להפסיד בשלוש שנים??!!! נמחקו לי 12 שנה של חיסכון. אחחחחחחחחחחח
    סגור
  • 34.
    מחזיק 50K מודיעין מ9.7 מאתמול נראה יום ראשון
    איש השנה 08/11/2012 22:50
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הממש כניראה בסיבוב קצר
    סגור
  • מודיעין
    מודי 10/11/2012 10:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא לשכוח יום חמישי איחוד הובכנראה , אני יצאתי בהפסד כי צפוי תנודות חזקות במנייה עקה איחוד ההון שים לב בכמה המנייה תפתח בראשון וביקוש היצע מצד שני אם הכשרה עוברת לגל עליות אז בעיבותיה מודיעין
    סגור
  • 33.
    תראו את שיא הנוכלות
    זיפו 08/11/2012 19:33
    הגב לתגובה זו
    3 3
    להכשרה אין דבר, אין כסף בקופה ומנהליה מכרו את האחזקות שלהם כי ידעו שבקרוב המניה תהייה סביב 1-2 אג . מודיעין ללא אופק בזמן הקרוב , המניה לפני איחוד הון ואולי הנפקה שיורידו אותה 40-60 אחוז ושתי המניות עולות 7אחוז ואילו הזדמנות שהחלה לקדוח בישי עם סיכוי של 77אחוז להצלחה ירדה ב-3 ימי מסחר אחרונים 12 אחוז משער 28 ל-25. שיא הנוכלות אמרנו ?
    סגור
  • 32.
    גם אני
    zeeviq 08/11/2012 18:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש , מנסיוני , שיטה בפעילות הבורסאית של נמרודי. עשו לעצמכם טובה והתרחקו ממנו ככל יכולתכם. ולמרות תעלוליו הנהלת הבורסה לא עושה דבר - וזה עוד גרוע יותר
    סגור
  • 31.
    הילכו שני נוכלים יחדיו בלתי אם נועדו? הונאה חדשה בדרך! (ל"ת)
    מוסדי אלמוני 08/11/2012 16:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 30.
    נוכלים
    tom 08/11/2012 14:35
    הגב לתגובה זו
    2 5
    במדינה אחרת הם היו יושבים בכלא והיו לוקחים להם את כל הרכוש שיש להם שני נוכלים נפלנו פעם אחת לא עוד.אני מוכן גם להשתתף בתביעה ייצוגית נגד שני הנוכלים לנצח ולתרום את הכסף לאנשים שאין להם אז שלא יעבדו עלייכם שבת שלום
    סגור
  • במה בדיוק תאשים אותם ?!
    מודיעין 08/11/2012 15:28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חוץ מזה אתה נראה מהמר שכלל לא מבין את נושא חיפושי הגז והנפט.
    סגור
  • 29.
    מודיעין
    gali333 08/11/2012 14:08
    הגב לתגובה זו
    0 3
    משקיעים כמו צון לתווך...............
    סגור
  • טען עוד
  • 28.
    כל התמונה לגבי הפוטנציאל במים רדודים משתנה לדעתי
    פול נפט/גז 08/11/2012 12:38
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זרח שמן הזדמנות מקבלות אצלי קניה חזקה מאוד כשל שוק
    סגור
  • 27.
    צמד נוכלים זהירות לא להיתקרב
    max 08/11/2012 12:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אחרי שמצאו מים בים ומכרו את רוב האחזקות מנסים להריץ את מה שנישאר צמד נוכלים ורמאים זהירות עובדים עלכם .אין שקל בקופה .
    סגור
  • 26.
    לקחתי עוד פרוסה מהעוגה של מודיעין
    רועה חשבון 08/11/2012 12:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך אני אוהב מניות שנמצאות בתחתית אחחחחחח....כיף גדול
    סגור
  • מסכים איתך זו האסטרטגיה בימים אילו (ל"ת)
    איש השנה 08/11/2012 22:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    קידוחיים
    דוד 08/11/2012 11:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם נובל ממשיכה ליקדוח עוד לעומק. יכול ליהיות שיש אמת בכתבה ומי שלא רוצה להיצטרף שישאר ניראה לכם שנובל הייתה משלמת 500000 אלף שח ליום קידוח .
    סגור
  • 24.
    נמרוד וסולטן בישלו דיסה .... (ל"ת)
    הרב מחפוד 08/11/2012 11:28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 23.
    המוהל עם הקסדה משחיז שוב את הסכין (ל"ת)
    אורי 08/11/2012 11:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 22.
    עוד תקוות,יגייסו,המניה תעלה,הם ירוויחו,קידוח יבש... (ל"ת)
    הייתי שם 08/11/2012 11:09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • גם אתה יכול להצטרף לחגיגה
    איש השנה 08/11/2012 22:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בעצם כל אחד יכול לעשות כמה אחוזים בלי נפט וגז
    סגור
  • 21.
    העיקר שאתמול הורידו כדי להעלות היום ;) (ל"ת)
    הרב מחפוד 08/11/2012 11:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 20.
    הערכות הקדמות כשלו למה לחזור לאותו חברה שכשלה
    ישראלי 08/11/2012 11:01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לו היה מוטב לקבל חוות דעת מחברה אחרת את חוות הדעה של החברה הנוכחית אנו יודעים הרבה תמיהות בגישה של מודעין והכשרה
    סגור
  • 19.
    שוב מסובבים את גלגל הרולטה
    co007 08/11/2012 10:32
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שוב חוזר לו הסיפור, לאחר ירידות במניות הנ"ל, מריצים מחדש את המניות בתקווה שפראיירים חדשים יצטרפו. במקום לקנות את החלומות שיקנו שעון מעורר.
    סגור
  • 18.
    למה לא החלפתם חברה??????
    שראלי 08/11/2012 10:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    החברה המעירכה הזאת כשלה מדוע לחזור עליה שנית יש משהוא המסתתר אחרי החברה הזאתאולי אי יותר נוחה אולי היא יותר זולה מה שבטוח שהיא כבר נכשלה
    סגור
  • 17.
    הצ׳אנס של נמרודי וסולטן לזרוק ולמכור את ניירות בהשחלות (ל"ת)
    אין חכם כבעל הנסיון 08/11/2012 10:23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 16.
    גם אם יתנו להם לחפש מים מלוחים בים התיכון הם לא ימצאו (ל"ת)
    יוסי 08/11/2012 10:11
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 15.
    חייבים להתנתק מ-GGR כמפעיל. אין מקום לחובבנים בים (ל"ת)
    פול 08/11/2012 10:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 14.
    בגלל זה הבעלים והמזכירה מכרו את המניות
    רחובות 08/11/2012 10:04
    הגב לתגובה זו
    6 1
    חפשו פראיירים חדשים
    סגור
  • 13.
    מודיעין
    משקיע 08/11/2012 10:03
    הגב לתגובה זו
    6 6
    מודיעין לידיעת המשקעים הולכת לטוס להיכנס חזק ובכל הכוח קנייה מצויינת משקיע אמיתי ויועץ
    סגור
  • מודיעין
    תשובה למשקיע 08/11/2012 10:26
    הגב לתגובה זו
    3 5
    יש משהו במה שהוא אומר
    סגור
  • 12.
    רק נובל הוכיחה שהיא יודעת למצוא את הגז
    אבירם 08/11/2012 10:00
    הגב לתגובה זו
    5 3
    שיחתמו איתם
    סגור
  • 11.
    גועל נפש שיחפשו מי שישקיע אצלם--לא מאמין להם! (ל"ת)
    רועי 08/11/2012 10:00
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 10.
    תודה למגיבים
    אי 08/11/2012 09:57
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כל הכבוד לאחדות הדעות כנגד חבורת הגנבים שרק שלשום ברחו עם הכסף
    סגור
  • 9.
    מחפשים כבשים חדשים לשרוף להם כסף! (לת) (ל"ת)
    מחפשים כבשים חדשים ל 08/11/2012 09:45
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 8.
    כן כן כן ממש אני מזמין מוהל שקרנים עלובים (ל"ת)
    שועלי 08/11/2012 09:45
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 7.
    מחפשים כבשים חדשים לשרוף להם כסף! (לת) (ל"ת)
    מחפשים כבשים חדשים ל 08/11/2012 09:44
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 6.
    נמרודי ושותפיו בהכשרה מכרו מניות במליונים בהכשרה אנרגיה (ל"ת)
    זהירותתתתתתתתתתתתתתת 08/11/2012 09:41
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 5.
    בקרוב הנפקה ואיחוד הון 1:10 במודיעין הלך הכסףףףףףףףףףףף (ל"ת)
    רז 08/11/2012 09:39
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 4.
    דרושים כבשים נוספים להשחלה בהנפקה הקרובה ההנפקה לא
    רז 08/11/2012 09:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כוללת וזלין ראה הוזהרתם
    סגור
  • 3.
    זהירות
    רן 08/11/2012 09:37
    הגב לתגובה זו
    2 1
    על מי אתם עובדים , הבנאדם מכר 80% מהמניות שלו במחיר הפסד של 80% ......תזהרו מלכודת
    סגור
  • 2.
    בדיחה רעה פחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    ניר 08/11/2012 09:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    זהירות ימחקו לכם את הכסף באיחוד הון1:10 הודעה במאיה