הדבר הבא של סולטן ונמרודי: במודיעין והכשרה סימנו מטרה - רישיון 'שמן'

אחרי האכזבות ב'מירה' ו'שרה', מודיעין והכשרה אנרגיה מנהלות מו"מ לרכישת כ-5% מהזכויות ברישיון שבו צפוי להתחיל קידוח החודש
 |  (33)
צחי סולטן עופר נימרודי, צילום: יח"צ; Bizportal
לאחר כישלון הקידוחים ברישיונות 'מירה' ו'שרה', חברת הכשרה אלפא 0% הכשרה אלפא 187.4 0% הכשרה אלפא בסיס:187.4 פתיחה:187.4 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ושותפות מודיעין יהש -0.91% מודיעין יהש 1,086 -0.91% מודיעין יהש בסיס:1,096 פתיחה:1,114 גבוה:1,117 נמוך:1,068 תמורה:242,328 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: לוטשות עיניים לעבר רכישת זכויות ברישיון 'שמן'. ל-Bizportal נודע כי כל אחת מן החברות מנהלת מו"מ לרכישת נתח מרישיון 'שמן' מחברת שמן נפט וגז -3.8% שמן נפט וגז 192.3 -3.8% שמן נפט וגז בסיס:199.9 פתיחה:185.1 גבוה:199.8 נמוך:185.1 תמורה:1,935 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . מהלך שכזה, אם יושלם ויאושר על ידי משרד האנרגיה יסייע לשמן בגיבוש חבילת חבילת המימון לקידוח 'ים 3' אשר צפוי להתחיל בהמשך החודש.

במסגרת העסקאות המתגבשות, צפויות הכשרה ומודיעין לרכוש כ-5% (או יותר) מרישיון 'שמן' מידי שמן נפט וגז. מרבית הנושאים בין הצדדים עדיין נמצאים במו"מ וטרם סוכמו באופן מלא. תג המחיר לעסקה צפוי להיות מעט יותר גבוה מזה ששילמה פטרוטקס יהש +1.15% פטרוטקס יהש 78.9 +1.15% פטרוטקס יהש בסיס:78 פתיחה:78 גבוה:78.9 נמוך:78.9 תמורה:3,945 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: כשרכשה 5% מהזכויות ברישיון (זכויות שטרם הועברו).

מהפרטים שכן ידועים עולה כי הכשרה אנרגיה צפויה לרכוש כ-5% מהזכויות ברישיון. מלבד מימון חלקה בקידוח (כ-5 מיליון דולר) היא תידרש לשאת בהוצאות נוספות של שמן בקידוח (ככל הנראה כ-3-4 מיליון דולר נוספים). ייתכן כי חלק מתשלום זה יבוצע באמצעות עסקת מניות שבה תקבל שמן מניות של הכשרה אנרגיה.

על פי הערכות, אחרי כישלון הקידוחים ב'מירה' ו'שרה' בקופת הכשרה אנרגיה ישנם מיליוני דולרים בודדים. המשמעות היא כי ייתכן והחברה תידרש לבצע גיוס או לאתר משקיע נוסף אשר יזרים לה הון. אפשרות נוספת שיכולה להתבצע הוא הנפקת זכויות.

מבחינת מודיעין המצב מעט טוב יותר. בקופת השותפות ישנם כ-25 מיליון דולר, כלומר אין לחץ מיידי לביצוע גיוס. עם זאת, כחלק מן העסקה עשויה מודיעין להציע ל'שמן' נתח מרישיונות אטרקטיביים בהם היא מחזיקה כגון 'גבריאלה' ו'ים חדרה' אשר נמצאים על מבנה גיאולוגי דומה לזה של שמן. מבחינת מודיעין, עסקה מול שמן עשויה ליצור פיזור נוסף ברישיונות.

הן בהכשרה אנרגיה והן במודיעין זקוקים לכסף. המשקיעים יודעים זאת היטב. נראה שבחברות מעוניינים בחשיפה לשמן אשר מחזיקה ברישיון שבו הופקו בעבר מאות חביות של נפט. אם שמן תאתר תגלית, נראה שגם נמרודי וגם צחי סולטן ירוויחו מכך, והיכולת לגייס כסף מהמשקיעים תגדל בצורה משמעותית.

לכתבות מעניינות נוספות

ירון זר: מרכיב הזמן קריטי לעניין ייצוא הגז, מ-2020 צפוי עודף היצע בעולם"

מסתכל קדימה: טדי שגיא מתכוון לגייס 50 מיליון דולר - למימון קידוחים נוספים

הנתון נחשף: סיכוי של 25% לתגלית נפט בעומק ה'לוויתן'
תגובות לכתבה(33):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 27.
    ממש שמשון ויובב
    שף 06/11/2012 14:16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ומי בסיפר הזה פינוקיו--יורדות לי דמעות
    סגור
  • 26.
    הזהרו
    אלי 06/11/2012 13:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    האנשים הנ"ל לא מעניין אותם הגאז אלא הם מחפשים כל מיני פראיירים שישקיעו במניות שלהם. הם עושים את הכסף במסחר של המניות שלהםץ---- היזהרו כמו מאש!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 25.
    עבודה בעניים
    תומר 06/11/2012 13:33
    הגב לתגובה זו
    3 2
    עובדים עלינו בעניים גז נפט הכל שקר וגם עם יהיה נראה לכם שאנחנו האזרח הפשוט יהנה מזה? נמרודי וכל התייקונים יישארו טייקונים ואנחנו נעבוד כמו חמורים כל החיים בכדי לממן אותם המניה תתרסק עד סוף השנה ואז ייתנו לנו החזרי מס {הכשרה אנרגיה ומודיעין יהש}
    סגור
  • 24.
    ניית ב ז ן
    מורה נבוכים 06/11/2012 10:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו לב המניה עומדת לעלות כ35% , הגז מגיע
    סגור
  • 23.
    מי מתעסק עם נמרודי (ל"ת)
    נמרודי הזה נוכל תזהר 06/11/2012 09:02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 22.
    הולכים ומסתבכים לא להתקרב הימור מסוכן (ל"ת)
    המקור 06/11/2012 08:39
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 21.
    102 מיליון $ לקידוח שצריך לעלות רק 20 מ$
    איציק 05/11/2012 16:20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חומר למחשבה
    סגור
  • 20.
    נו מי מצטרף לנימרודי וסולטן?
    לל 05/11/2012 15:25
    הגב לתגובה זו
    2 4
    יש פה עדיין פריירים? אולי רק אלה שלא ראו מה היה פה שנתיים אחורונות
    סגור
  • 19.
    רישיון שמן איכותי ביותר
    זה מוכיח ש 05/11/2012 15:18
    הגב לתגובה זו
    4 6
    כולם מנסים להצטרף אולטרה אקוויטי זרח אדן אנרגיה ועכשיו הכשרה ומודיעין. זה סימן טוב .
    סגור
  • תהיה רציני יוסי לוי מסתתר ומדוע?
    בני 06/11/2012 09:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא מפחד להודות שכמות הנפט קטנה ולא מכסה עלויות
    סגור
  • טען עוד
  • 18.
    בגלל זה הירידות היום בשמן!!! (ל"ת)
    רן רן 05/11/2012 14:50
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 17.
    גבעות - שימו לב למניה זו היטב היטב (ל"ת)
    אלישע 052-8928464 05/11/2012 14:27
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • שמנו לב. חרא של מניה. (ל"ת)
    זיו 05/11/2012 18:11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 16.
    מי יכניס כסף לקופת הכשרה? נמרודי ושות שמכרו מניות? (ל"ת)
    הגולש 05/11/2012 14:15
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 15.
    בשורה נהדרת למשקיעי הכשרה ומודיעין
    rugv jacui 05/11/2012 14:07
    הגב לתגובה זו
    2 8
    יעברו לעליות חזקות היום
    סגור
  • 14.
    מיסטר בדלאק אתה עם המזל המחורבן שלך שחרר אותנו ממך
    הכי ותיק 38 05/11/2012 14:01
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מי מוכן להיות שותף של נמרודי לא משנה באיזה תחום הכל למכירה????????? מר נמרודי יש דממה חזקה בשטח אף אחד לא מעוניין בך שחרר את עם ישראל נ.ב הבנתי שגם קפריסין לא מעונינת בך מוזר ואתה כו מוכשר ובעיקר צדיק הדור
    סגור
  • 13.
    היידה מודיעין לכיוון שער 60 (ל"ת)
    איציק 05/11/2012 13:52
    הגב לתגובה זו
    10 4
    סגור
  • חי בסרט
    TOM 06/11/2012 13:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לך תחזיר את הסרט שאתה חי בו על סמך מה אתה אומר שהיא תעלה מה נשאר להם עבדו עליינו כל השנים ובסוף כלום
    סגור
  • 12.
    סימפטום המהמרים
    שאול 05/11/2012 13:44
    הגב לתגובה זו
    5 1
    בהימור הבא נביא את המכה...
    סגור
  • 11.
    מעניין למה רציו החליטה לא להיכנס לשמן.......
    קאנרי 05/11/2012 13:39
    הגב לתגובה זו
    6 0
    בזמנו היה כתוב שנפגשו עם לנדאו מרציו , לא ? מעניין מה גרם לו להתרחק ? איך זה שתשובה לא שם כסף על השולחן שבשבילו זה כסף קטן ? מעניין שצריך את המסחרה הזאת כדי להוציא את הקידוח לפועל.
    סגור
  • 10.
    עובדים שעות נוספות בשביל להשחיל את הציבור
    סמי 05/11/2012 13:38
    הגב לתגובה זו
    13 0
    אחרי שפירקו את המניה ומכרו מניות הם שוב מפיצים ידיעות בכל האתרים. מוכרים זכויות לנובל (כאילו הם יקנו), יקנו זכויות בשמן (כאילו יש להם כסף) והם מוכרים. אתיקה עיתונאית הייתה מבינה זאת ולא כותבת את השטויות שהם מזרימים לשוק על מנת להחזיק את המניה כדי שיוכלו למכור עוד. המניה הכי מורצת במדינה
    סגור
  • מכיר את השיר של גידי
    הכי ותיק 38 05/11/2012 14:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין לי כסף אין לי
    סגור
  • 9.
    אתם כרשים אין גז יש מניות רק עולות בעה בבורסה (ל"ת)
    דוד 05/11/2012 13:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אם לא היית קרש, לא היית כותב כרש (ל"ת)
    איתי 06/11/2012 07:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    צוחקים על כולם בדרך לבנק (ל"ת)
    שועלי 05/11/2012 13:31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 7.
    חברים - לכו הביתה אם הכסף, נמאס לנו להפסיד אצלכם (ל"ת)
    מעמד הביניים 05/11/2012 13:30
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 6.
    הנפקות בהכשרה ובמודיעין ואיחוד הון זהירותתתתתתתתתתתתתתת (ל"ת)
    גל 05/11/2012 13:23
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 5.
    רק זה מה שהיה חסר למשקיעי שמן (ל"ת)
    דייייי 05/11/2012 13:22
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 4.
    האם זה ספין/ והזדמנות להקטין ? (ל"ת)
    אישימוטו+ואישהעמוטו 05/11/2012 13:21
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 3.
    חבורה של נוכלים איפה הרשות לניירות ערךךךךךךךךךךךךךךךך (ל"ת)
    זהירותתתתתתתתתתתתתתת 05/11/2012 13:21
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 2.
    חבורה של נוכלים יעשו הנפקה במחיר שחיטה ואיחוד הון (ל"ת)
    זהירותתתתתתתתתתתתתתת 05/11/2012 13:21
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 1.
    רשיון שמן
    מייק1 05/11/2012 13:16
    הגב לתגובה זו
    5 3
    בקרוב מתחיל קידוח שמן למטרות נפט, במקום כבר אובחן נפט בעבר רק לא היתה טכנולוגיה מתאימה להפקתו. תגלית הנפט בהסתברות גבוהה. זה הזמן להשקיע במנית שמן גז ונפט.
    סגור
  • מעניין מי מוכר לך אינפורמציה שיקרית
    הכי ותיק 38 05/11/2012 14:05
    הגב לתגובה זו
    4 2
    הטכנולוגיה קימת עשרות שנים אבל.....כמות הנפט קטנה מאוד לא מכסה עלויות שים לב לדממה בשמן יוסי לוי שותק יותר מ הדגים
    סגור