מסתכל קדימה: טדי שגיא מתכוון לגייס 50 מיליון דולר - למימון קידוחים נוספים

ל-Bizportal נודע כי שגיא מסתכל מעבר לקידוח 'ישי' ואמנם חושב על הנפקה, אבל כבר כעת רוצה לראות כסף. על איזה שווי מדבר שגיא?
טדי שגיא, צילום: יח"צ שרף
איש העסקים טדי מחפש שותפים שיזרימו כסף לחברת האחזקות שלו בתחום הנפט והגז הנקראת ג'נסיס. על פי הערכות, שגיא מנסה לגייס מהמשקיעים כ-50 מיליון דולר לפי שווי של 150 מיליון דולר לפני הכסף. בשלב מאוחר יותר, אם תימצא תגלית של גז ברישיון 'ישי' מתכנן שגיא להנפיק את החברה בבורסת לונדון.

לא הרבה פרטים ידועים אודות חברת ג'נסיס שבאמצעותה פועל שגיא בתחום הנפט והגז ומבנה האחזקות שלה. עם זאת, בין הנכסים של החברה נמצאת היישות המשפטית Frendum אשר מחזיקה במספר רישיונות בישראל. הנכס המרכזי הם חמשת רישיונות פלאג'יק (33.5%). אחזקה נוספת ישנה ברישיונות 'עוז' (31.5%) ו'אריה' (6%) אשר מוכרים יותר כרישיונות 'בנימין' לשעבר.

את הסכום אותו מתכנן שגיא לגייס הוא מייעד לטובת מימון הפעילות ברישיונות 'עוז' ו'אריה' אותם הוא מחזיק יחד עם לפידות חלץ יהש +0.99% לפידות חלץ 132 +0.99% לפידות חלץ יהש בסיס:130.7 פתיחה:130.7 גבוה:132 נמוך:131 תמורה:168,045 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שבשליטת יעקב לוקסנבורג. הסכומים הכספיים של קידוח 'ישי' אשר החל לפני מספר ימים כבר שולמו על ידי החברה ובו מצפים השותפים למצוא מאגר גז של 3.6TCF.

בעבר רצה טדי שגיא להנפיק את החברה בלונדון ואף שכר את בית ההשקעות Canaccord. למרות שבסביבתו של שגיא לא דיברו על שווי להנפקה, הוא תכנן לעשות זאת לפי שווי של 400-500 מיליון דולר, אך נראה ששגיא לא קיבל את מבוקשו וההנפקה בוטלה. ככל הנראה שגיא סמוך ובטוח בקידוח ברישיון 'ישי' ובממצאיו באופן שרק לאחר תגלית גז משמעותית הוא יפנה מחדש למשקיעים, ואלו יהיו מוכנים לשלם את השווי המבוקש.
תגובות לכתבה(15):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    הזדמנות תעשה ב2013 כמו רציו ב2010. גזרו ושמרו. (ל"ת)
    ראובן 04/11/2012 21:25
    הגב לתגובה זו
    7 6
    סגור
  • 10.
    מה צפוי לנו באופ 4 עד סוף השנה????? יהיה הארכה? (ל"ת)
    הזדמנות 04/11/2012 20:08
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • הארכה באופ 4 בדרך. הודעה עוד כמה ימים. (ל"ת)
    אחד שיודע 04/11/2012 21:23
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 9.
    זה מיליארדר זה?
    חני 04/11/2012 19:45
    הגב לתגובה זו
    4 3
    לפני שבוע הופיעה כתבה שהוא מהמיליארדרים הישראלים ברמה עולמית. אז 50מליון דולר-זה כסף לסיכון בשביל מיליארדר? חבל לשים עליו אגורה. הכתבה כנראה לוקה באי דיוקים רבים. שימו ברציו. זוהי השקעה לטווח ארוך.
    סגור
  • 8.
    מחפשים את הכסילים התורנים
    כמה זה מספיק 04/11/2012 19:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי קופץ בראש ?
    סגור
  • 7.
    יצא לנו שם של פריירים..כולם באים לעשות תספורות.. (ל"ת)
    תשובה 04/11/2012 19:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    טדי שותף עם חברת "הזדמנות ישראלית" ב6 קידוחים
    אמיד 04/11/2012 18:58
    הגב לתגובה זו
    7 2
    הזדמנות ישראלית שווה היום 180 מליון שקל לפני קידוחים דיי בטוחים לתגליות ענק , תגיע לשווי של רציו יום מן הימים טדי שגיא והלמן אלדובי עוד היו יחד בעסקים בתקופה שלפני הבלגאן שבגז ושוב האיחוד חוזר עם החברת גז של הלמן אלדובי הזדמנות ישראלית
    סגור
  • 5.
    הוא יצליח
    אבי 04/11/2012 18:51
    הגב לתגובה זו
    0 4
    2 אתה טיפש מושלם קנאי !טדי בן אדם מושלם איש עסקים אמיתי שיודע להניע כל דבר שזז איפה שהוא דורך צומח דשא אליל הבן אדם ואתה אדיוט קנאי
    סגור
  • הוא: עבריין מורשע שישב בכלא על מניות
    אבי האורגינל מ 2 04/11/2012 19:10
    הגב לתגובה זו
    7 1
    הוא אולי חבר מושלם. גם משפחתו לא משהו: אח, רונן, רצח אבא רמאי תן להם את הכסף, אל תידאג...לא תיראה אותו יותר. להמשיך? חיפוש קל באינטרנט ותקרא את הכתבה מ 2009 מדה מרקר!
    סגור
  • 4.
    האם הוא מוגדר כתושב חוזר ? (ל"ת)
    משה 04/11/2012 18:24
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • הוא בקפריסין - לא פרייר (ל"ת)
    איפה הכסף 04/11/2012 19:11
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 3.
    לפידות חלץ - שווה קנייה במחיר נוכחי? (ל"ת)
    יוסף 04/11/2012 17:58
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • להזהר מהם שרפו 5 אופ עד היום כלום לא יצא מהם
    ירון 04/11/2012 18:16
    הגב לתגובה זו
    4 3
    חוץ מהפסדים.
    סגור
  • 2.
    עבריין שוק אפור - הרצת המניות בבנק דיסקונט
    אבי 04/11/2012 17:45
    הגב לתגובה זו
    7 2
    שהורשע בפרשת הרצת המניות בבנק דיסקונט - ישב בכלא. איך בכלל יתנו לו לגייס?!
    סגור
  • 1.
    הזדמנות יהש- מניה השנה !!
    אנונימי 04/11/2012 17:21
    הגב לתגובה זו
    20 9
    זכרו מה שקראתם
    סגור