מאחורי הנפילה ביום ה': נמרודי ו-2 בכירי הכשרה אנרגיה מכרו מניות אחרי התיקון

לאחר כישלון קידוח שרה קרסה הכשרה אנרגיה ב-60% אך מאז רשמה התאוששות מרשימה. בכירי הכשרת הישוב ניצלו זאת כדי למכור מניות
עופר נמרודי (צילום: יח"צ), צילום: יח"צ
בצהריי יום חמישי כתבתו ב-Bizportal על התיקון החד שביצעה מניית הכשרה אלפא +2.59% הכשרה אלפא 210 +2.59% הכשרה אלפא בסיס:204.7 פתיחה:210 גבוה:210 נמוך:210 תמורה:50 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מאז הנפילה שבעקבות כישלון קידוח "שרה, תיקון מעלה שהסתכם בעד 106%, והנה באותו היום "בכירי קבוצת הכשרת הישוב +0.05% הכשרת הישוב 3,798 +0.05% הכשרת הישוב בסיס:3,796 פתיחה:3,831 גבוה:3,831 נמוך:3,798 תמורה:5,374 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ניצלו את ההתאוששות ומימשו מניות בכ-3 מיליון שקל. מכירת המניות ככל הנראה עצרה ביום חמישי את ההתאוששות המרשימה במניית הכשרה אנרגיה, וזו סגרה בירידה של 5.4% תוך שהיא מרכזת מחזור של כ-20 מיליון שקל.

לאחר המסחר התברר כי מאחורי המחזור החריג עומדת פעילות של בעלי עניין בקבוצה. עופר נמרודי, בעל השליטה בהכשרת הישוב מכר 7.4 מיליון מניות לפי 13 אגורות ובסה"כ קיבל לידיו כ-970 אלף שקל. אוהד מראני, מנכ"ל הכשרה אנרגיה מימש 5 מיליון מניות לפי מחיר של 12.5 אגורות וקיבל לידיו כ-625 אלף שקל. כמו כן, אלי כהן המכהן כסגן יו"ר הכשרה אנרגיה מכר 11.5 מיליון מניות לפי מחיר ממוצע של 13.5 אגורות וקיבל לידיו 1.55 מיליון שקל.

למרות מימוש המניות שבוצע על ידי בכירי קבוצת הכשרת הישוב, הם לא חיסלו לחלוטין את השקעתם. נמרודי מחזיק באופן ישיר ב-4.8% ממניות החברה, מראני מחזיק ב-0.5% מהמניות ואלי כהן מחזיק ב-1.1% מהון המניות. חברת הכשרת הישוב מצידה לא מכרה מניות ביום חמישי וזו מחזיקה בכ-55% מהזכויות.

חברת הכשרה אנרגיה ספגה מכה קשה לפני כשבועיים בעקבות כישלון בקידוח "שרה". מניית החברה צללה בכ-60% ושווי השוק שלה התכווץ ל-70-80 מיליון שקל בלבד. מאז רשמה המנייה התאוששות מרשימה וכיום השווי של החברה מסתכם בכ-126 מיליון שקל. על פי הערכות בקופת החברה ישנם מיליוני שקלים בודדים, אשר אינם יכולים להספיק לקידוח נוסף וכל פעילות אקספלורציה עתידית עשויה לחייב את החברה בגיוס כספים.
תגובות לכתבה(26):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 21.
    נמרודי משך את כל מה שהוא השקיע אין לו מה להפסיד יותר
    נתן חצים 04/11/2012 12:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה אומר שהוא לא מאמין במניה שלו. רק אחד שלא מאמין בחברה מוכר את סכום ההשקעה שהוא שם בהתחלה. נפלתם על נוכל ממדרגה ראשונה עכשיו שהוא בחוץ עם ההשקעה שהשקיע תראו איזה אופטימי הוא יהיה פתאום חחחח
    סגור
  • 20.
    הוציא את מילותיי!נמרודי לא סתם מכר 3 מיליון ש"ח בחמישי!
    קיראו את תגובה 9!!! 04/11/2012 01:08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הוא מכר בחסר, מכר בהשאלה, ז"א נמרודי נכנס לשורט בשערים 13-14 על הכשרה אנרגיה כי הוא הולך להביא אותה לשערים 4-5. כמו שברח עם מכריו שידע שאין במירה כלום בזכות מידע הפנים שלו! איפה מר שמואל האוזר???? תעשו כבר משהו רשות לני"ע תעשו כבר משהו חבורה של כלומניקים!!!! אני זועק לעזרתכם ואיתי עוד אלפי אנשים!!!!!! תעצרו את עופר נמרודי וצחי סולטן שני הנוכלים!!! בבקשה מכם!
    סגור
  • 19.
    מוהל, חמין, אזהרות, וטיפשים קונים. רבותי תפסידו הכל
    השאירו אותכם לבד 03/11/2012 23:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הציבור כמו בשיר של שלום חנוך.... לא לומד וממשיך שלים כסף כשהוא רואה עליות גם אם אין שום צידוק כלכלי - רק שמועות מחר יום הדין הגדולים ברחו אחרי הרצה מטורפת מעניין מי נכנס ביום חמישי - כסף לא יראה
    סגור
  • 18.
    מחר צלילה כמו אחרי הכישלון בקידוח,נפילה של 60%
    וואו 03/11/2012 21:27
    הגב לתגובה זו
    5 2
    נמרודי ומראני דפקו אותכם.
    סגור
  • 17.
    חצופים
    יוני 03/11/2012 21:25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    קודם שיחזירו לי את אלפי השקלים שהפסדתי מי מנהל את הבורסה קבינימט???????????????????????????
    סגור
  • 16.
    אידיוט מי שקונה את המניות שלו (ל"ת)
    י 03/11/2012 15:50
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 15.
    אסתר - מה קורה בבית? תתפטרי! (ל"ת)
    ירון 03/11/2012 15:45
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 14.
    עשו בשכל - הוציאו כסף בשביל הגיוס ויזרימו אותו
    אבי 03/11/2012 15:44
    הגב לתגובה זו
    7 1
    כדי לא להיות מדוללים.
    סגור
  • 13.
    מודיעין כנסו
    מודיעין כנסו 03/11/2012 13:46
    הגב לתגובה זו
    10 7
    מה שאומר שהירידות במודיעין היו בגלל אפקט העדר ועכשיו כשבנו מה הסיבה הן יטוסו למעלה גם ים חדרה וגם גל בקרוב לא שכחנו
    סגור
  • הצחקת אותי
    סולטן 03/11/2012 20:34
    הגב לתגובה זו
    0 3
    עוד מניית זבל שתקבל בראש
    סגור
  • טען עוד
  • 12.
    בורסה מקום מסוכן, שלא תמיד מתנהל ביושר. (ל"ת)
    סוחרי סוסים 03/11/2012 13:32
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 11.
    ידוע מראש
    דודי 03/11/2012 13:17
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מי שלא הבין זאת אין לו מקום בבורסה .פריירים לא מתים רק ....!!!!???
    סגור
  • 10.
    אכשרה אנרגיה
    דור 03/11/2012 13:17
    הגב לתגובה זו
    5 7
    חברים לא למכור בהפסד רק בשנה הבאה הסיבה לאפשר קיזוז הפסדים מכירה השנה איו קיזוז הפסדים שנה הבאה בגין הפסדים של השנה פשוט מאוד סבלנות נימרודי לא אמר את המילה האחרונה
    סגור
  • 9.
    הבטיח לאנשים לקדוח לנפט אחרי הכישלון ומיד מימש ואיפה המ
    תום 03/11/2012 13:05
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הממונה על רשות ניירות הערך האימפוטנט הזה בפעם הראשונה נימרודי הריץ את המניה כשאמר "לא מזמינים מוהל אם אתה לא בטוח שיש לך בן" ואחרי הקידוחים הכושלים המשיך להריץ אותה כשאמר שיקדח לנפט ומיד אחרי כן מכר מה שיש לו בעל חברה שלא מאמין בחברה שלו אבל ממשיך להריץ אותה על ידי שמועות ברשת
    סגור
  • 8.
    גם הפקידה מכרה...... האם מוראני כיוון אל עצמו
    הגולש 03/11/2012 13:02
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בדבריו אלו: אוהד מראני: "מי שלא מסוגל להתמודד עם קידוח יבש, שלא יכנס לעסק הזה" http://www1.bizportal.co.il/article/340118 ולמה התכוון נמרודי בדבריו אלו: נמרודי אחרי הכישלונות ב'מירה' ו'שרה': "מי שמכיר אותי יודע שאני נחוש להמשיך במלאכה - כדי שנגיע לימים טובים יותר" http://www1.bizportal.co.il/article/339255 גם הפקידה באנרגיה מכרה רק הכשרת הישוב עצמה לא מכרה - האם על בעלי מניות הכשרת הישוב לבא בטענות ? והאם לבעלי יחידות השותף הכללי יש עילה כנגד נמרודי ומראני? נראה כי על הברסה להתערב
    סגור
  • 7.
    אחלה תרגיל
    co007 03/11/2012 11:52
    הגב לתגובה זו
    9 1
    בסוף אפשר לשאול מי הגאון הפיננסי, שהאמין לסיפורי ההתאוששות ,קנה את היהלומים, שנמכר לו ע"י בעלי עיניין.
    סגור
  • 6.
    כמה צפויי
    אנונימי 03/11/2012 11:46
    הגב לתגובה זו
    13 2
    בעל העניין המרכזי בהכשרה אנרגיה ידוע מאוד ביכולת המניפולציות והרמאות. כמה עצוב שבמדינת היהודים נותנים לגיטמציה להונות את החלשים.
    סגור
  • הלו תתעורר
    co007 03/11/2012 12:08
    הגב לתגובה זו
    5 2
    במשחק בשוק ההון יש טורפים ונטרפים. מי שאין לו כוח לטרוף שיברח כמו מאש, ולא יבכה ויקטר כמו ילדון בפעוטון.
    סגור
  • 5.
    כמה זה מספיק ?
    ע. 03/11/2012 11:31
    הגב לתגובה זו
    9 1
    ושוב פעם עושים סיבוב על הציבור. שוק ההון בארץ חולה.
    סגור
  • 4.
    אם האישה עקרה...למה הזמנת מוהל? (ל"ת)
    קליפ 03/11/2012 11:20
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 4 - גמרת אותי מצחוק (ל"ת)
    אנונימי 03/11/2012 13:33
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 3.
    הם מכרו בשביל להישאר בת"א 100
    רונן 03/11/2012 11:03
    הגב לתגובה זו
    4 18
    צריך להפיץ מניות לציבור כדי שתישאר בת"א 100 ולכן מכרו. כמו כן צפוי בקרוב מאוד להכניס שותף בינלאומי שמתמקצע בנפט לקראת קידוח נפט לשרה ומירה. אני מניח שתמשיך לזנק
    סגור
  • אני פשוט לא מאמין שאתה אומר את זה!
    אבי 03/11/2012 21:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יצא לך לראות את השווי שוק של הכשרה אנרגיה? היא צריכה לעלות עו משהו כמו 200 אחוז כדי אולי להישאר בתא 100. האבסורד הוא שגם ביתר 50 וביתר בכלל היא ממש לא במקום גבוה. למעשה אני מאוד בספק על הכניסה שלה ליתר 50.
    סגור
  • תקנה שעון מעורר
    co007 03/11/2012 11:53
    הגב לתגובה זו
    8 1
    עוד אחד שנרדם בשמירה על כספו.
    סגור
  • 2.
    לברח ממניות הגז ולקנות מניות ביומד
    כלכלן 03/11/2012 10:41
    הגב לתגובה זו
    6 1
    עובדים על הציבור !!!
    סגור
  • 1.
    אכשיו יותר ברור מדוע קפריסין לא רוצה ישראלים
    הכי ותיק 38 03/11/2012 10:20
    הגב לתגובה זו
    13 2
    אין מוסג יותר ברור מ המילה****ישרא-בלוף*** מילה שמשקפת ואומרת מה זה ומה זה ***איש עסקים ישראלי**** ליפני מספר ימים פורסמו תמונות של אנשי ***עסקים ישראלים**** ש ניסו לזכות במכרז בקפריסין האמת מי לא צחק אפילו בקפריסין למדו ש לישראלים אין כסף ללחם יבש אז לקידוחים???? ההההההה שם אין ציבור וממשל פרייר
    סגור