הנתון נחשף: סיכוי של 25% לתגלית נפט בעומק ה'לוויתן' - צפו בפרטים ראשונים

חלום הנפט של ישראל. Bizportal מביא נתונים ראשוניים על התוכנית של נובל אנרג'י לשכבות התחתונות ב'לוויתן'. איך הגיבו המניות?
אסדת הסדקו אקספרס, צילום: אלבטרוס
חברת נובל אנרג'י חושפת היום טפח משמעותי מהתוכנית האסטרטגית שלה לשנים הקרובות בתחום חיפושי הנפט במזרח התיכון. בחברת האנרגיה מגלים היום כי התוכנית האסטרטגית של החברה כוללת פיתוח של מאגר 'לוויתן' באופן שייאפשר הפקה של 120,000 חביות ביום החל משנת 2018. נובל המחזיקה ב-40% מהזכויות צופה כי תייצר 1.5 מיליארד דולר בשנה מהפקת נפט.

כחלק מן התוכנית של נובל, החברה מתכננת לבצע שמונה קידוחים עמוקים באגן הלבנט, ארבעה קידוחי אקספלורציה וארבעה קידוחי אימות. פעילות.

מבחינתה של נובל, תחילת העבודות צפויות להתבצע באמצעות חזרה לקידוח 'לוויתן 1' אשר הופסק לפני כחצי שנה. בנובל מציינים כי לאור המידע הסייסמי שבידם, ההסתברות למציאת נפט עלתה ל-25%, זאת לעומת הנתון הקודם יותר שהיה ידוע ופורסם על ידי השותפות הישראליות רציו, אבנר ודלק קידוחים שעמד על כ-13%.

הנתונים הסייסמיים הנמצאים בידי נובל מצביעים כי במסגרת קידוח 'לוויתן 1' ישנו פוטנציאל למציאת 210 מיליון חביות במינימום (P75ׂ) ו-1.49 מיליארד חביות במקסימום (P25). העומק הסופי של הקידוח מתוכנן ל-21,350 רגל שהם 6.5 קילומטרים.

בתוך כך, במצגת למשקיעים מציינת נובל כי בכוונתה לבצע קידוח אימות ב'לוויתן' החל מהרבעון הרביעי של השנה. בהמשך, מתכננת החברה לבצע קידוח אימות ב'בלוק 12' שבקפריסין, אשר יתבצע ברבעון השני והשלישי של השנה.

לאחר פרסום הנתונים, המסחר בשותפויות התנהל בעצבנות ובתנודתיות גבוהה. בסיכום יומי, רציו טיפסה ב-2.9% לאחר שכבר ירדה בלמעלה מ-2%, אבנר השילה 0.6% מערכה ודלק קידוחים איבדה 1.7%.

רקע

בימים האחרונים התרבו הספקולציות סביב הנושא. היום מתברר כי לנובל ישנה תוכנית מסודרת ואסטרטגית לפיתוח מאגרי הנפט באגן הלבנט. בתחילת 2012 הודיעה נובל על הפסקת קידוח 'לוויתן 1' שבו קיוותה להגיע למטרות עמוקות של נפט. נובל ציינה שבקידוח נתגלו סימנים גיאולוגיים מעודדים ושבכוונתה לחזור ולבחון את השכבות העמוקות בניסיון להגיע לשכבות שבהן עשויים להימצא חביות רבות של נפט.

לפני כשבועיים חשפה נובל כי העבודות צפויות להתחיל ברבעון הרביעי של שנת 2013 על ידי אסדה ייעודית הנבנית על ידי חברת דייהו. האסדה, אשר תקרא atwood advantage הינה בעלת יכולות קידוח עמוקות של עד 12 ק"מ. נובל מתכננת לחכור את האסדה לתקופה של שלוש שנים במחיר של 584 אלף דולר ביום, מחיר הגבוה משמעותית מהמחיר אותו היא שילמה עבור כל אחת מן האסדות הפועלות באזור.

על פי הפרסומים בכלי התקשורת בחו"ל, סמנכ"ל בנובל אנרג'י התייחס לנושא חיפושי הנפט במים העמוקים וציין שהאסדה מתוכננת לחזור אל הקידוח 'לוויתן 1' שבו שותפות פרט לנובל גם {אבנר יהש}, דלק קידוחים יהש +0.05% דלק קידוחים 981 +0.05% דלק קידוחים יהש בסיס:980.5 פתיחה:980.5 גבוה:987 נמוך:978 תמורה:5,569,933 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו רציו יהש +0.44% רציו יהש 229.1 +0.44% רציו יהש בסיס:228.1 פתיחה:228.1 גבוה:230.9 נמוך:228 תמורה:3,631,163 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . הבכיר ציין כי לאחר מכן ייתכן והאסדה תעבור לקפריסין ושם ייבדקו שכבות עמוקות במסגרת 'בלוק 12'.

נובל אנרג'י חשפה בעבר את פוטנציאל הנפט ברישיונות שבהם היא מחזיקה באגן הלבנטיני וסיפקה מספרים מרשימים של עד 4 מיליארד חביות. יהיה מעניין לראות היום בשיחת המשקיעים מהו האומדן החדש של נובל באשר לפוטנציאל הנפט במזרח התיכון וכיצד הוא מחולק על פני הרישיונות השונים.
תגובות לכתבה(109):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 63.
    אל תשכחו את מפרץ מקסיקו
    אבנר 05/11/2012 09:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני רק לא רוצה לחשוב מה יקרה אם ימצאו נפט, ותהיה דליפה כמו במפרץ מקסיקו. זהו הים התיכון ולא האוקיינוס
    סגור
  • 62.
    יום שני רצוף של ירידות..........מה ההסבר? (ל"ת)
    אלון 15/10/2012 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 61.
    החיפזון מן השטן, לא לשכוח...
    יעקב 15/10/2012 13:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עד לסןף שנה זו אמור להכנס שותף אסטרטגי מן המעלה הראשונה, לכן לדעתי יש להמתין ולראות, לדעתי הפריצה בדרך ובגדול !
    סגור
  • 60.
    נובל חברה סופר רצינית --אני איתם!
    רועה חשבון 14/10/2012 14:47
    הגב לתגובה זו
    8 5
    עד הסוף לגז,לנפט ולכל מה שימצאו
    סגור
  • עלATP אמרו אותם מילים והיום
    דודו 14/10/2012 15:00
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כונס נכסים אגב שותפה ומפעילת קידוח של ישראמקו
    סגור
  • 59.
    אם אחרי המצגת המניה יורדת, אני מרים ידיים ויוצא בהפסד!!
    ארליך 14/10/2012 14:00
    הגב לתגובה זו
    8 2
    שנתיים וחצי נתתי למניה הזו. אם היום היא יורדת ב 5%, משהו כאן מסריח. אני יוצא. אתם לא צריכים לראות את דבריי כהמלצה. כך אני עושה וכל אחד שיעשה מה טוב לו.
    סגור
  • אל תצא בבקשה האמת תיברח
    לב 14/10/2012 14:44
    הגב לתגובה זו
    8 1
    לויתן כשמו כן הוא הוא יבלע לכולם את הכסף
    סגור
  • 58.
    רק הגז נותן תעריך של 60 !!!! הנפט זה בונוס (ל"ת)
    שוקי 14/10/2012 13:44
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • שוקי שלום, שער 69 שהיה שיא כל הזמנים , כלל ציפיות לנפט
    ירון 14/10/2012 13:57
    הגב לתגובה זו
    5 1
    והיה לפני שששינסקי. היום אנחנו אחרי ששינסקי, וכמות הנפט ירדה לפי מנכל נובל. המניה כרגע נסחרת במחיר שלא ברור אם היא שווה אותו. אז למה להטעות??? אולי שער 35 יותר נכון? אולי 20?
    סגור
  • 57.
    אם רציו תמשיך לצלול כדאי לקנות בשער נמוך מ 15. (ל"ת)
    חזי 14/10/2012 13:42
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • טען עוד
  • 56.
    לא עזרה המצגת של יום חמישי
    דדי 14/10/2012 13:38
    הגב לתגובה זו
    7 0
    הציבור לא מטומטם והנה הוא מוריד את שער המניה למנכל נובל החביב. לא נתת מידע חדש? לא הבטחת? שער המניה יורד! לאטיפשים המשקיעים.
    סגור
  • 55.
    למה רציו נופלת? לאחר המצגת ביום חמישי
    אפריים 14/10/2012 13:30
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ציפיתי שהמניה תזנק! מה קורה? דובר על שער 40 ואנחנו יורדים? מישהו יודע?
    סגור
  • כמו בשיר אפרים יקיר לי
    לב 14/10/2012 14:49
    הגב לתגובה זו
    5 1
    כל מילה מיותרת רוץ לקנות עיתון ידיעות קרא רק מה שכתוב בממון על הבור שבלעעעעעע 60 מליון$ אני בטוח שאחרי שתקרא תתחיל למכור בשורט חזק
    סגור
  • אני לא מתקרב למניה הזו, אפילו לא בשורט. (ל"ת)
    מנכל נובל 15/10/2012 07:01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 54.
    ליויתן
    גו 14/10/2012 12:20
    הגב לתגובה זו
    3 4
    כן כן מבינים אותך אבירם אני מוכר לך בו יזבל פיתאום ידיעות אחרונות הכלכלנים של ידיעות החרונות אוד מומחים גדולים כאילו של א מצליחים ליסתום את בור הקידוח בליויתן 2 מענין רק בידיעות מפרסמים את זה העיתון הכי מבין בכלכלה אלק לכו תחפשו מי שינענעה אותכם נוכלים נו קניתם ב5 למטא יזבלים יחנסתםפניקה ל משקיעים נוכלים לכל משקיעי סקטור הליויתן לא לימכור עובדים עליכם בעניים אתם תיצטערו על שמכרתם מחר הסקטור יעלה ואתם תוכלו את הלוקש שידיעות אחרונות עשתה לכם אם יוסי פינק מביז פורטל שדיבר בלילה כלכלי אוד פלצן שמשחק אותה מבין מתי הוא ראה בחיים שלו או שמע על קידוח כזה עמוק שהולך ליתבצע בסקטור הליויתן באיזו מדינה קדחו לעומק כזה לכן הם בונים אסדה מיוחדת ל עומקים כאלה סתם הם לא היו בונים אסדה כזאת שבכל יום קידוח תעלה ארבע מאות אלף שקלים ליום קידוח כך שמנסים לעבוד עליכם שתימכרו להם סחורה בזול זה שם המישחק כל יום מחפשים הודאות שליליות כמה שיותר ביכדי שהרכבת לא תיברח להם לנוכלים האל ה
    סגור
  • 53.
    כל מושקעי רציו חובה לקרא כתבה בידעות בממון
    אבירם 14/10/2012 10:09
    הגב לתגובה זו
    10 0
    היום יום א חובה לכל מושקעי הנפט ובמיוחד רציו לקרא מה מתרחש בניסיון סגירת בור קידוח שניכשל ב ליויתן שרפו 60 מיליון דולר ו ניכשלו נכון ש חברות הביטוח משלמות עלוית אבל הערכות צנועות מדברות על עוד מאות מליוני דולרים עד לסגירת בור הקידוח *** אני תקווה ש תקבלו לפחות חלק קטנטן מ אזהרתי לגבי רציו*** אל תהיו פריירים של מחלקת פרסום זולה כמו שנאמר במקורותינו בזול ביוקר
    סגור
  • ברור שזה יכול להוריד את שער המניה ל15 ואף למטה מזה
    ירון 14/10/2012 13:35
    הגב לתגובה זו
    7 0
    כבר עכשיו רואים ירידות שערים חדות בניגוד מוחלט לציפיות אחרי המצגת. מעניין שכל החכמים מהבוקר שחזו שהיום ייקבע שער 40 נעלמו.
    סגור
  • 52.
    תחזית כמות הנפט ירדה, והסיכוי שלא יימצא כלום הוא 75%
    דובי 14/10/2012 08:25
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אז לפי כללי ההגיון המניה צריכה לרדת. תסבירו לי בבקשה למה אני צריך להמשיך ולהשקיע?
    סגור
  • 51.
    השבוע רציו צניחה חופשית. המנכל לא חידש שום
    חיזקי 14/10/2012 08:23
    הגב לתגובה זו
    8 1
    דבר בשיחת המשקיעים שלו. לא חידש? המחיר שלה צונח ,זה חוק טבע.
    סגור
  • 50.
    ל....מר 43
    אבירם 13/10/2012 18:54
    הגב לתגובה זו
    10 5
    חמוד לצערי כמו שחשבתי לא הבנת כלום זה פשוט גדול על שכמותך. שהיה ברור אני מאמין שיש גז ואו נפט אבל..... יש מה שנקרא עלויות ובמקרא הזה מדובר בסכומים שרק בחלום אפשר לחשב אותם ברור לך ש לרציו אין את עשירית מ הכסף הדרוש??? לכן אתה ושכמותך תידרשו פעם אחר פעם להכניס עמוק את היד לכיס על חשבון אוכל והשכלה של הילדים וגם אז תזכור טוב טוב הנהלת רציו בקומבינה תמכור חלק מ הזכויות ורוב הכסף ישאר אך ורק לרשות ההנהלה ראה קומבינות מ עבר כדוגמה עם הקבלן מ הדרום
    סגור
  • אבירם, ייתכן שאתה צודק וייתכן שלא, אבל אנשים שמשקיעים
    דינו 14/10/2012 07:55
    הגב לתגובה זו
    9 0
    בנפט. לא אוהבים לשמוע נתונים שליליים (בעיקר אם הם נכונים). אוהבים לראות רק את הצד החיובי אבל לא את השלילי (רוצים לשמוע ש 25% סיכוי לנפט, אבל לא מוכנים לשמוע ש 75% אין נפט למרות שזה אותו דבר). ראה מקרה גבעות שהפסידו את המכנסיים ואת מניית מודיעין שכיסחה למשקיעים את הצורה. תן להם לחטוף את המכה. נ.ב כשהם חוטפים מכה, כולם נעלמים מהפורומים והטוקבקים
    סגור
  • 49.
    פרשנות
    פרשן 13/10/2012 18:45
    הגב לתגובה זו
    3 2
    היכן הפרשנים? "ה........מומחים"?,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,חחחחחחחחח
    סגור
  • 48.
    הבנתםםםם חולי רציו
    גדי 13/10/2012 18:18
    הגב לתגובה זו
    15 6
    הפרשנות מאד פשוטה 75% אחוז שאין שום כלום זה לאחר ש.....ינקנקו את כולכם ב עוד ועוד הנפקות
    סגור
  • קנאי (ל"ת)
    א.א 13/10/2012 21:27
    הגב לתגובה זו
    2 12
    סגור
  • למה קנאי? 25% סיכוי זה שווה ערך לזה ש 75% אין סיכוי.
    אלון 14/10/2012 07:47
    הגב לתגובה זו
    20 0
    אולי זה אתה שעוצם עיניים?
    סגור
  • קנאי כי...
    אודי 14/10/2012 08:17
    הגב לתגובה זו
    2 7
    אתה לא מכיר את נובל! וגם כשיש 7 אחוז הסתברות, יש החלטה לקדוח. נובל לא תעשה השקעה ענקית בהזמנת אסדה שתעלה מיליארד דולר, אילמלא הייתה משוכנעת שיש נפט. קטני אמונה ושורטיסטים תמיד ימצאו, מתוך בורות, דרך להפחיד. שבוע טוב
    סגור
  • אודי, כל מה אתה אומר נכון!! אבל זה לא סותר את העובדה
    אלון 14/10/2012 08:52
    הגב לתגובה זו
    25 1
    ש 25% סיכוי לנפט שקול (זהותית) ל 75% סיכוי שאין נפט. מדוע אתה מסרב לראות את האמת????
    סגור
  • 47.
    לפני המצגת של נובל, היו ספקולציות רבות אבל
    יעקב 13/10/2012 16:35
    הגב לתגובה זו
    17 1
    להמשיך עם הספקולציות אחרי שהורידו את הכמות? (כן העלו את ההסתברות יופי) . אתם עוורים?
    סגור
  • 46.
    נו? מה חידש מנכל נובל? כלום?? עוד לא הבנתם שהוא טוב
    אפי 13/10/2012 16:33
    הגב לתגובה זו
    14 1
    בדיבורים אחרי כל השנים הללו? תוציאו הכסף ולכו למסעדה במקום לתת לאיש החביב הזה לסבן אתכם
    סגור
  • 45.
    כבר ראינו ושמענו מצגות לרוב. בסוף רציו ירדה מ 69 ל 21
    ירון 13/10/2012 16:31
    הגב לתגובה זו
    13 4
    אז מה אתם חוגגים? להזכירכם ש 69 שיקף שווי עם נפט (כמות יותר גדולה והסתברות קטנה) והכי חשוב : זה היה לפני ששינסקי!!! היום ששינסקי זו עובדה!!! אז על מי אתם עובדים אם לא על עצמכם???? צאו מהסרט!!! אף אחד לא ניער את הפחדנים!! מי שיצא הפסיד פחות!!! אתם חיים בסרט שהייתי בו במשך שלוש שנים. אני יצאתי. רוצים להישאר טוב, רק אל תדברו על שער 100, 200. ייהיה נס אם יישאר מעל 20 אחרי הוועידה.
    סגור
  • 44.
    אל תדאגי
    לגלמור 13/10/2012 15:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כשרציו תעלה אקח אותך למסעדה
    סגור
  • 43.
    תכנס בבקשה
    לאבירם שבת שלום 13/10/2012 08:01
    הגב לתגובה זו
    20 10
    על פי התגובות הבנתי שאתה לא מאמין ברציו- ותודה רבה לך שאתה מזהיר את כולם שלא יתקרבו למניה אבל חלאס !!! אתה לא מפחיד ולא מעניין-סע לים
    סגור
  • 42.
    מוזר
    ע 12/10/2012 10:32
    הגב לתגובה זו
    9 4
    איך זה יכול להיות שגלובס וביזפורטל אשר סיקרו את אותה וועידת המשקיעים של נובל הגיעו לממצאים כל כל שונים? לדוגמא כמות הנפט לפי גלובז מיוחסת לחלקה של נובל בלבד ואילן לפי ביזפורטל ככל הנראה מדובר על על המאגר כמו כן האם הגיוני שמדובר על 120000 חביות ביום לפי ביז מדובר על 500000 מוזר ביותר. לסיום אני לא מבין איך אין סיקור המשך לפני הוועידה הוציאו 30 כתבות אחרי הוועידה סיקור אחד לקוני וייבש.
    סגור
  • 41.
    למה דווקא לקנות הזדמנות?
    זיו סגל 12/10/2012 09:58
    הגב לתגובה זו
    7 2
    מהנתונים שפורסמו ניתן להבין כי הפוטנציאל למציאת נפט וכמעט בוודאות גז בבלוק 12 הוא הגבוה מכולם. הזדמנות שנסחרת סביב המזומן שלה עם שווי שוק נמוך מאוד ועם עוד המון כסף לפחות ל2-3 קידוחים , נראת כמבטיחה ביותר. טכנית - פריצה של 20 יכולה להביא את המניה בקלות ובמהירות לשערים 28-30 איוורו קל ומשם לשער 38 נחכה לראות את יום המחסר הקרוב לאחר עיכול ועיבוד הנתונים בהצלחה.
    סגור
  • 40.
    נפט בליויתן
    גו 12/10/2012 06:03
    הגב לתגובה זו
    13 9
    אני חושב שנובל אמרה את התוכניות שלה נקודה כן ברבעון הרביעימיפני שהם בונים אסדה מיוחדת ללחציםגבועים ואסדה כזאת לוקח ליבנות בערך קרוב לתישעה עשרה חודשים לכן מיניסיוני שעבדתי בבנית אסדות לוקח זמן זה לא גן ילדים שבונים אסדה בפסטלינה זאת חתיחת עבודה לכן שלא יבואו כל מיני פלצנים ויתחילו אם הסיפורים של הם ביכדי להכניס שוב פעם פניקה כי זה לא יעזור נובל אמרה את התוכניות שלהלשנה הקרובה נקודה וצריך לחקות בסבלנות ויהיה טוב למשקיעים ולא לישמוע לכל פלצן שמנסה ליצור פניקה ביכדי ליקנות בזול את המניות ששיכות לליויתן כל פלצן נהפך למןמחה עלק די מספיק יסרחתם תנו לעבוד בשקט ושכל משקיעה יחליט בעצמו מה לעשות נקודה ++++++++++++++++++++++
    סגור
  • אני לא מאמין אחד שמבין ולא סהרורי כמו כולם
    אבירם 12/10/2012 10:52
    הגב לתגובה זו
    8 7
    לצערי רוב מושקעי רציו הם מהרובד הנמוך ביותר במדינת ישראל שלא מסוגל ליבדוק באינטרנט וחבל
    סגור
  • אני רואה חשבון , יש לי עסק גדול בחו״ל ואני
    Alyaron38 14/10/2012 02:37
    הגב לתגובה זו
    0 8
    קניתי רציו לפני חודשיים בערך בשער ממוצע 25 , יחזיק כמה שנים ולא ישחרר לפני שער 100 , פי 4 אני יעשה על רציו ואם יהיה נפט אז פי 8 .
    סגור
  • איך שער 100? הרי לפני וועדת ששינסקי
    ירון 14/10/2012 08:10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    השער היה 69 בשיא וגילם גם ציפיות לנפט. תסביר לנו בבקשה אדוני המלומד איך אחרי ששינסקי יגיע ל100? מי שוכר שירותים של רו"ח כמוך? אתה לא רו"ח. היית שוכר אותך כ ש.ג מקסימום
    סגור
  • למבין הגדול
    יוסף לא מהרובד הנמוך 13/10/2012 08:08
    הגב לתגובה זו
    2 8
    אני גר בחול ומשקיע ברציו
    סגור
  • 39.
    עם 6.5 קילומטר של קידוח הם עוד יגיעו לסעודיה, ואירן (ל"ת)
    שאול 12/10/2012 00:51
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • 38.
    חזור ואמור- רציו 2012 כפול 10 לפחות שווה רציו 2013 - (ל"ת)
    מבין 11/10/2012 23:50
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • מחלה ארורה כמו וירוס--- אשליות חולניות (ל"ת)
    אבירם 12/10/2012 10:47
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • 37.
    בערך פי 4 מהיום - כ-120 אג' (ל"ת)
    רציו שווה 4 מ' דולר 11/10/2012 19:56
    הגב לתגובה זו
    13 7
    סגור
  • חמוד להקפיד לקחת את הכדורים כל בקר (ל"ת)
    אבירם 12/10/2012 10:53
    הגב לתגובה זו
    8 5
    סגור
  • רציו הגיעה בשיא ל69 אג' אז על מה אתה מדבר? היום היא
    אדי 13/10/2012 16:26
    הגב לתגובה זו
    6 1
    שווה 30 וזה השווי שלה
    סגור
  • 36.
    היום נובל הודיעה בשפה שלה שיש נפט בלויתן, נא להתעורר
    לכל הרדומים שלום 11/10/2012 18:28
    הגב לתגובה זו
    31 8
    היה היום ניעור הפחדה קלאסי, במקום לאסוף דלק קבוצה, דלק"ד, אבנר, רציו, הדגיגונים ברחו ואילו הכרישים אספו. מניות לויתן לונג, יש למה לצפות, יש חלום, תקווה, ואופטימיות. זו דעתי בלבד, ולא המלצה לקנית מניות. סופ"ש נעים.
    סגור
  • הדגיגונים ש"ברחו" בשער גבוה מ 50 יצאו ברווח
    ירון 14/10/2012 08:12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כרישים כמוך הפסידו הכל. כריש אלכ.
    סגור
  • זו לא השקעה ליום אחד, ימים יגידו (ל"ת)
    חמר 14/10/2012 19:41
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 35.
    מציע לשים לב היטב היטב לגבעות (ל"ת)
    אלישע 052-8928464 11/10/2012 18:04
    הגב לתגובה זו
    7 12
    סגור
  • 34.
    מיליארד חביות מספיק = 100 מיליארד דולר ברוטו!!!!!!!! (ל"ת)
    עזרא 11/10/2012 17:58
    הגב לתגובה זו
    12 6
    סגור
  • 33.
    למה להיכנס למכונית חונה ,רק בסוף 2013 ,אבל כמובן
    בא 11/10/2012 17:15
    הגב לתגובה זו
    5 7
    שהמניות אין חכמים ,לכן יתכן שזו הזדמנות ,או שהזדמנות היא המועדפת ,אין חכמים בהימורים .
    סגור
  • 32.
    יש! 530 מיליון חביות נפט בפלאג'יק בהמשך ללויתן.הזדמנות! (ל"ת)
    גדי 11/10/2012 16:39
    הגב לתגובה זו
    9 8
    סגור
  • 31.
    כמה שווה הנפט בלוויתן?
    י.ה 11/10/2012 16:34
    הגב לתגובה זו
    13 4
    אם נניח שממוצע הוא חצי מילארד חביות, ברווח של 50 דולר לחבית (כלומר אחרי הוצאות והיוון וכדומה) ונכפיל ב 12% (הסיכוי שעלה) נקבל שהחלק של רציו הוא מעל 1.5 מילארד שקל. מדוע המניה לא קופצת בעשרות אחוזים? גם אם ניקח 50% אי ודאות (תקלות גם האסדה החדשה) עדיין צריכה להיות כאן השפעה משמעותית על שווי המניה...
    סגור
  • שכחת את ששינסקי
    מוטי 11/10/2012 19:27
    הגב לתגובה זו
    2 4
    מחישוב גס שעשיתי יוצא שרציו צריכה לעמוד על 3 מליארד לפחות בשלב הזה.
    סגור
  • אני מבקש, בכל פעם שנאמר "שישינסקי" להוסיף "הגנב". (ל"ת)
    יאיר 12/10/2012 05:16
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 30.
    ניערו את הפחדנים היום בנפילה
    רציו 11/10/2012 16:31
    הגב לתגובה זו
    17 5
    סגרנו פצצה.שער 40 הוא כמעט ודאי נכון לסגירה היומית...יום א נקפוץ ל 33
    סגור
  • הכי הרבה שער 15. ואז כל אלה שאתה
    אלון הפחדן 14/10/2012 08:13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    קורא להם פחדנים ייכנסו. (כולל אותי)
    סגור
  • 29.
    לא הבנתם למה הלוויתן יהיה שווה הרבה מאד??
    איש המים 11/10/2012 16:28
    הגב לתגובה זו
    11 7
    נדבר אחרי המלחמה - אם בתי הזיקוק נפגעים = כל מקורות האנרגיה נמצאים בלוויתן
    סגור
  • 28.
    נראה שבין השורות דווקא הזדמנות לקחו את כל הקופה
    לא מומחה גדול 11/10/2012 16:26
    הגב לתגובה זו
    8 2
    בלוק 12 ופלאג'יק.. ברכות למי שמחזיק ובהצלחה לעם ישראל
    סגור
  • 27.
    גזפרום ייקנו את כל היצע אופצ 7 ביום ראשון שזה היום האחר
    וואוווו 11/10/2012 16:14
    הגב לתגובה זו
    1 4
    איזה תרגיל מלוכלך הם עושים למחזיקי ישראמקו.,. אך כנראה מאמינים שיש נפט בתמר ולכן גם ישתלטו על חלקים בישראמקו,. חכמים הרוסים האלה.
    סגור
  • 26.
    מה משתולל ברציו? שני אחוז לכאן או לכאן? אתם רציניים ? (ל"ת)
    עורב 11/10/2012 16:12
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 25.
    50000 חביות זה 5 מליון דולר -בכל יום!
    אחד 11/10/2012 15:58
    הגב לתגובה זו
    15 3
    זאת כמות כסף בלתי נתפסת בכלל.
    סגור
  • זה לא רווח..רק הכנסות.
    כגגגד 11/10/2012 16:41
    הגב לתגובה זו
    5 5
    הרווח נמוך משמעותית.
    סגור
  • 24.
    רבותיי הסטוריה,יש לנו נפט!
    סוחר 11/10/2012 15:57
    הגב לתגובה זו
    19 13
    רציו תשלש את הערך תוך שנה יעד 80-120
    סגור
  • יש נפט? רק 25% סיכוי. אבל אפשר לומר
    אלי 14/10/2012 08:15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שאין נפט בהסתברות 75%.
    סגור
  • 23.
    קדימה שישינסקי הנוכל,תכנס ועדה חדשה.יש
    אנונימי 11/10/2012 15:56
    הגב לתגובה זו
    17 5
    מישהו שהולך חס וחלילה להרויח.
    סגור
  • 22.
    וסיכוי 75 אחוז שלא יגלו אפילו חבית אחת ,אולי עוד
    בא 11/10/2012 15:49
    הגב לתגובה זו
    8 20
    מערה ,כמו בהכשרה ,מערת עליבבא 2 .
    סגור
  • חישובאורחי שוב
    אור 11/10/2012 18:45
    הגב לתגובה זו
    1 2
    25% זה לא כמו בכיתה ג שלא סיימת...! יש 5 פרמטרים שמכפילים זה בזה
    סגור
  • החישוב לא נעשה כך וחוצמזה אתה משווה את נובל למפעיל שם? (ל"ת)
    בוב 11/10/2012 16:02
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 21.
    גזפרום בדרך להשתלטות עויינת בישראמקו דרך אופציות 7-סקופ
    אנדרי 11/10/2012 15:48
    הגב לתגובה זו
    4 6
    כידוע לכם אופציה 7 ישראמקו נסחרת לפי שער 1 אג' ויש היצע עצום ובגזפרום מזהים זאת ומתכננים לקראת יום המסחר האחרון באופציה שיחול בקרוב לקנות את כל היצע אופציות 7 ובכך להגדיל אחזקה בישראמקו משמעותית מבלי להעלות את מחירי המנייה בצורה דרסטית אם היו קונים דרך השוק, לפי אותו בלוגר רוסי המקושר לגזפרום החברה מוכנה לשלם פרמייה של 15-20 אחוז ולהחזיק ישראמקו בכמות משמעותית לפי שער 60 שער המרת האופציה כאשר השער היום 52. כל מה שנאמר נכתב באתר רוסי בכיר והכותב שם זוכה לאלפי עוקבים מידיי יום. אינני יודע לגבי אמיתות הדברים אך לפי מה שנראה לי גזפרום הולכת לבצע מחטף אופציות 7 ישראמקו ביום האחרון לסחירות
    סגור
  • אם זה נכון יש מצב ליותר מאגורה
    חולה נפט 12/10/2012 08:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מלחמה או לא?
    סגור
  • 20.
    25% סיכוי ?
    co007 11/10/2012 15:48
    הגב לתגובה זו
    5 7
    כלומר 75% לכשלון....חחחחחחחח.... :-))
    סגור
  • 19.
    בכל היסטורית בורסות העולם לא אמרו בועידה משהו מענין
    gg 11/10/2012 14:11
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אם היה משהו מעניין להגיד היו מפרסמים בבורסה ורק אחר כך ועידה
    סגור
  • נכון, זו בסך הכל שיחה שנועדה להעיר את המשקיעם שנרדמו
    אפי 11/10/2012 14:22
    הגב לתגובה זו
    15 0
    כי לא קורה כלום
    סגור
  • 18.
    מעניין באיה צבע הוא יצבע את המצגת הפעם?
    ירוק 11/10/2012 13:19
    הגב לתגובה זו
    13 1
    זה הדבר היחיד שמשתנה.
    סגור
  • 17.
    לפני שאתם חוגגים תזכירו לרציו שבשיא כל הזמנים
    דוב 11/10/2012 13:07
    הגב לתגובה זו
    19 2
    היא עמדה על שער 69 (וזה כולל ציפיות לנפט). אבל אחרי ששינסקי היא הגיעה גם ל 20. רק תחשבו על זה ואל תתחילו לשיר שירי הלל עם שערים של 100 , 200 ו 400.
    סגור
  • תן לי 40 מי רוצה 300 :) (ל"ת)
    אלי 11/10/2012 15:02
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • אני רוצה 300, אבל אסתפק גם ב-200 (ל"ת)
    אחד 11/10/2012 15:59
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 16.
    יש לי תחושה שהפעם המניה הולכת לטוס ישר
    אדי 11/10/2012 13:03
    הגב לתגובה זו
    15 22
    למטה!!! לכיוןן האפס!!! חה חה!!!
    סגור
  • חה חה חה!!! תמשיך לצחוק, ואנחנו לספור אפסים מימין (ל"ת)
    אודי 11/10/2012 22:37
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור
  • אולי תספור רק את האפסים שיישארו לך בחשבון?
    אלי 14/10/2012 08:16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    חה חה חה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • נו..מי צוחק אחרי המצגת שהשחילו לכם??? חה חה!!! (ל"ת)
    אדי 13/10/2012 16:23
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 15.
    9-קשקשן
    הכי אמיתי 11/10/2012 13:02
    הגב לתגובה זו
    13 7
    הטיפש היומי להיום הוא מספר 9......על איזו התחיבות הוא מדבר? כמה טיפש יכול להיות פלצן? בוא נדבר עובדות ולא למה שיקרה בעוד שנתיים:: נכון להיום......נובל משקיעה למעלה מחצי מיליון דולר ליום בהאת האסדה שתקדח לעומק 12 ק"מ תגיד פלצן- אתה חושב שהם סתם ציונים מזוכיסטים? אתה מזלזל בחברה שקוצרת הצלחות בכל מיני קידוחים בעולם? אז קפל את הזנב ושב בפינה....
    סגור
  • עוד שבוע רציו בשער 4 ואז נקנה ממנה בכיף (ל"ת)
    רלקו 11/10/2012 13:16
    הגב לתגובה זו
    12 8
    סגור
  • 14.
    לא רוצים לשמוע יותר מסיבות עיתונאים!! שביאו נפט או
    דינו 11/10/2012 13:00
    הגב לתגובה זו
    12 1
    שיהו בשקט לנצח!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 13.
    למה לא מתחת לתמר? (ל"ת)
    ב 11/10/2012 12:59
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 12.
    או! אז הפעם קוראים לאסדה atwood advanta !!!
    יורם 11/10/2012 12:58
    הגב לתגובה זו
    12 2
    נו אז עם שם כזה, בטח שיש נפט.
    סגור
  • 11.
    כל שיחת משקיעים שלאחריה לא קורה דבר
    גורי 11/10/2012 12:57
    הגב לתגובה זו
    9 3
    רק ממחישה כמה כספים נשפכים על כלום (אסדות ומקדחים). אם היה קורה משהו אחרי השיחות, הייתי נשאר. אבל כמו שהוא בא כך הוא הולך ויש שקט ולא קורה דבר. עדיף שלא היה בא
    סגור
  • 10.
    כמו תמיד כגולד הציפיה כך גודל האכזבה
    אפי 11/10/2012 12:47
    הגב לתגובה זו
    8 9
    מנכל נובל ייתן את אותה מצגת עם התרשים שמראה את הנפט בקרקע הים+ תמונות של הים התיכון+ תאריכים כלהם+גורמי סיכון ולא יענה על שום דבר מהותי. כמו תמיד כולנו נראה בזה סימנים טובים לעתיד ונמהר לקנות ולהפסיד את הכסף כי המקדח יישבר. שבת שלום
    סגור
  • פסימיים זה חתיכת עם... רואים לקצר (שורט) (ל"ת)
    אודי 11/10/2012 22:39
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 9.
    לכל מושקעי רציו היום תנסו להוציא התחיבות לתאריך
    הכי ותיק 38 11/10/2012 12:46
    הגב לתגובה זו
    12 12
    ומה תקבלו???? טוב שהבנתם לדעתי חובה לזרוק את הנייר ורק אם בעזרת השם בעוד מינימום שנתיים יתגשם החלום יתכן והיה כדאי להשקיע שנית
    סגור
  • הוא לא נותן אף פעם תאריך. וגם אם נותן- אז המקדח נשבר
    ארליך 11/10/2012 13:18
    הגב לתגובה זו
    13 2
    ןצריך לחכות עוד שנה
    סגור
  • אני זרקתי אותו. מוכן להתקרב אליו בשער 10. (ל"ת)
    חזי 11/10/2012 12:53
    הגב לתגובה זו
    11 5
    סגור
  • 8.
    נקנה כמה מיזה, נראה לי שהולך להיות שמח
    עילוי ירוק 11/10/2012 12:44
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אם כן אני תורם חצי מהרווח לביז
    סגור
  • 7.
    תיזכרו כמה פעמים שמענו את מנכל נובל עם הבטחות
    ירון 11/10/2012 12:40
    הגב לתגובה זו
    14 6
    ומצגות בשלוש שנים האחרונות? התרחיש שלפני כן : אופטימיות, עליות 5%, טוקבקים שמבטיחים שהפעם המניה תטוס. התרחיש לאחר מכן: בד"כ עליות ביום המסחר הבא ואז דישדוש, לא קורה כלום ורידות עד שהאדון מנכל מזמן מסיבת עיתונים חדשה או עד ש"מגיעה אסדה" (עוד מונח דבילי). עוד לא הבנתם שהכל שיווק? עד שטוביה צפיר לא צועק "אבולה בולה איפה את?" אני לא מאמין
    סגור
  • 6.
    בוא נקטין ציפיות סך הכול עד היום נובל לא חידשה בשיחות
    אנונימי 11/10/2012 12:26
    הגב לתגובה זו
    11 4
    משקיעים כלום וגם היום יחזרו על סקירה לקונית של האתרים המיועדים ללא חידוש משמעותי...עד היום מאז לויתן היו מעל 8 שיחות משקיעים ובכולם אכזבה מהחוסר מידע החדש כך שאין הרבה למה לצפות גם היום.
    סגור
  • צודק, בסך הכל מצגת של איש נחמד של רוצה שיברחו לו
    חזי 11/10/2012 12:53
    הגב לתגובה זו
    10 4
    אבל מעבר לזה- אין שום חדש.
    סגור
  • 5.
    מי שלא יקנה רציו עושה טעות היא הולכת לטוס ל-40 (ל"ת)
    מוחמד אבו זובי 11/10/2012 12:24
    הגב לתגובה זו
    10 10
    סגור
  • שמענו את זה יותר מידי פעמים
    אלון 11/10/2012 12:42
    הגב לתגובה זו
    10 4
    בכל מיני שערים. והנה ירדנו מ 70 ל 20. לא מאמין יותר
    סגור
  • 4.
    זה ביזפורטל שסגר את כל השורט על רציו?
    משקיע 11/10/2012 12:21
    הגב לתגובה זו
    14 2
    התחיל בזמן האחרון לפמפמם את רציו מה שלא אופייני לו ..... שימשיך לפמפמם אני לא מתלונן:)
    סגור
  • 3.
    הזדמנות ישראלית
    דני דין 11/10/2012 12:20
    הגב לתגובה זו
    10 5
    מניה עם פוטנציאל לאפסייד גבוה מאוד נסחרת מתחת למזומן שלה ומספיק לכמה קידוחים במידה והיום יתנו עדכון חיובי לבלוק 12 המנייה טטוס למעלה לכיוון 32-35 אג' בהצלחה למשקיעים ולסוחרים
    סגור
  • קניות גדולות מאוד במניה
    אורן 11/10/2012 12:44
    הגב לתגובה זו
    11 1
    אני רואה שהמחזורים עלו בימים האחרונים כנראה שיש סיבה לכך
    סגור
  • 2.
    הפעם זה הסיפור האמיתי. נובל עומדת לגלות הכל על הנפט.
    ותיק בשוק 11/10/2012 12:17
    הגב לתגובה זו
    15 10
    המטרה - העלאה מסיבית של מחיר הכניסה לשותפה האסטרטגית החדשה. התוצאה - טיסה של רציו וסקטור הגז והנפט בכלל. רק שימו לב גם להזדמנות ישראלית הקטנה. לפי הסקר בפלג'יק 530 מיליון חביות זולגות מלוויתן לפלג'יק ו170 מיליון מאפרודיטה. כמה פרמיה השוק נותן לה על זה? אפס.
    סגור
  • עכשיו הבנת? חחח (ל"ת)
    ותיק בשוק 11/10/2012 16:40
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סגור
  • ואתה חושב באמת שהם יחשפו "הכל". ואם זה חדשות לא טובות?
    אלון 11/10/2012 12:45
    הגב לתגובה זו
    14 5
    אז יחשפו הכל? וכולם יברחו להם? נראה לך שחברה בורסאית תגלה הכל? די להתממות הזו!
    סגור
  • לפעמים כדאי לחשוב גם לפני שכותבים תגובה, אלון.
    ותיק בשוק 11/10/2012 14:01
    הגב לתגובה זו
    7 8
    האם העובדה שנובל חוכרת אסדת על לקידוחים עמוקים לשלוש שנים ושולחת אותה ללוויתן קודם כל נשמעת לך כמו חדשות טובות או רעות?
    סגור
  • ותסביר לי מה הקשר בין האסדה לחשיפה או אי חשיפה
    אלון 11/10/2012 14:18
    הגב לתגובה זו
    8 5
    של עובדות בכנס? הרי זו הייתה טענתך "שיחשפו הכל". תחליט על מה אתה מדבר? חשיפה או אסדה? חוצמזה ביקרו כאן כבר כמה אסדות שנשכרו בלא מעט כסף, ומה היה הסוף אדוני המלומד?
    סגור
  • נובל עד עכשיו לא חשפו את המידע החדש והרב שאגרו בקידוח
    ותיק בשוק 11/10/2012 15:05
    הגב לתגובה זו
    10 8
    לוויתן האחרון למטרת הנפט. זה עשוי להיות מידע רב ערך מאוד. בעיקר לאור העובדה שנובל עורכים "טקס" לכבודו. בקשר לאסדות שביקרו, למרות שנובל "בזבזו" כמאה מיליון דולר רק על הקידוח של הנפט הם עדיין רוצים לחזור קודם כל ללוויתן והפעם עם אסדה מיוחדת הנבנית בשבילם לעומקים גדולים. אם אתה לא מבין בעצמך את המשמעות של זה אז באמת חבל עליך. לפחות תדלל את השורטים על רציו. כל השאר כבר נפטרו מהם.
    סגור
  • 1.
    ביזפורטל - די להגזים עם הדרמה כדי לחפש כותרות (ל"ת)
    דודי 11/10/2012 12:15
    הגב לתגובה זו
    9 8
    סגור