בפסגות מצננים התלהבות: "הדיסקאונט בשותפויות הגז נמוך יחסית"

נעם פינקו ממליץ על אבנר, דלק קידוחים, רציו, וישראמקו ב'החזק'. עם זאת נכתב. שווי מאגר תמר מוערך בכ- 10 מיליארד דולר ושווי לויתן מוערך בכ- 5.9 מיליארד דולר
 |  (28)
תמר, צילום: אלבטרוס
בית ההשקעות פסגות מפרסם היום (ד') עידכון המלצות והערכות למניות חברות האנרגיה בעקבות ההתפתחויות האחרונות בענף. האנליסט נעם פינקו מצנן את ההתלהבות מהסקטור ולא ממליץ על אף אחת מהשותפויות בהמלצת 'קנייה'.

השוויים "יוצרים דיסקאונטים נמוכים יחסית לשותפויות הגז על מחירי השוק לאור הראלי האחרון והמוצדק ולכן אנו ממליצים על מניות הסקטור – {אבנר יהש}, דלק קידוחים יהש +1.58% דלק קידוחים 1,095 +1.58% דלק קידוחים יהש בסיס:1,078 פתיחה:1,086 גבוה:1,097 נמוך:1,080 תמורה:6,790,849 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , רציו יהש -0.43% רציו יהש 274.9 -0.43% רציו יהש בסיס:276.1 פתיחה:276.3 גבוה:280.3 נמוך:274.9 תמורה:3,696,732 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , ו ישראמקו יהש +1.41% ישראמקו יהש 43.2 +1.41% ישראמקו יהש בסיס:42.6 פתיחה:42.5 גבוה:43.7 נמוך:42.4 תמורה:15,014,879 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בהחזק", נכתב. מחירי היעד לאבנר, דלק קידוחים, רציו וישראמקו הם 2.54 ש', 13.4 ש', 0.35 ש' ו-0.54 ש' בהתאמה. גם מניית דלק קבוצה +2.15% דלק קבוצה 66,950 +2.15% דלק קבוצה בסיס:65,540 פתיחה:65,600 גבוה:67,110 נמוך:65,600 תמורה:8,794,673 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , למרות שהדיסקאונט שם גדול יותר (גם תודות לעליה החדה בדלק ארה"ב) מומלצת בהחזק עם של 951 ש' "לאור הקשר בין מניית הקבוצה לשותפויות הגז".

שווי מאגר תמר מוערך בכ- 10 מיליארד דולר ושווי לויתן מוערך בכ- 5.9 מיליארד דולר. לגבי לויתן למרות האכזבה מקידוחי שמשון ומירה שאמורה להשפיע על האומדנים בוועדת צמח, ההערכה היא ש"גם אם היקף הגז שהותר לייצוא יוקטן, לא אמורה להיות השפעה שלילית מהותית על המאגר שייחל בייצוא הרבה לפני קידוחים אחרים".

ההתייחסות למיקום מתקן הייצוא היא כאל הנקודה הבעייתית של השותפויות: "הוועדה העניקה עדיפות מוחלטת להקמת מתקן ייצוא בשטח ישראל אך זהו סעיף בעייתי שכן אנו סקפטים לגבי היכולת למצוא מקום למתקן, לאור התנגדויות של הארגונים הירוקים והתושבים".
תגובות לכתבה(28):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 25.
    פסגות הרמאים. הסיכוי לנפט בלוויתן הוכפל. הפלתם משקיעים (ל"ת)
    תאכלו חרא 11/10/2012 16:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 24.
    פסגות
    אלי 11/10/2012 05:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רמה מאוד נמוכה של אנליסט אם תמר שוה 10 מיליארד אז לויתן שוה פי 5 אז מה כל החשוב המטעה?
    סגור
  • תגיד יש לך תעודת שיחרור???
    אלי אלי 11/10/2012 12:52
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לויתן שווה אפס מאופס אף אחד לא נתן תעודת ביטוח להצלחה ו העלויות הקידוח בלויתן נכון להיום נאמדות במחיר פי שלוש מינימום מ בעבר
    סגור
  • 23.
    פסגות ונעם פינקו - חמים - וקונים...מהמצוננים...!!!
    אבי קול 10/10/2012 23:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לעולם אל תאמינו לחברות השקעות...מצב הבורסה היום רק בגלל המלצות המצוננים.
    סגור
  • 22.
    פסגות קיבלו אומץ????לא מאמין
    yl 10/10/2012 20:08
    הגב לתגובה זו
    1 4
    כל האנליסטים יודעים מזמן את האמת על ענף הגז והנפט לעולם הציבור לא יראה אגורה רווח מהסיבה הפשוטה תמיד יש השקעות חדשות בענף ***ושידרוג הציוד*** וההנהלה תיגזור את הקופון ניצחי מעמלת נהול שמנה פלוס בונוסים שהציבור הפרימיטיבי לא מבין שהוכנסו מזמן להסכמים
    סגור
  • 21.
    ראו את העליות
    עושה נא לפסגות 10/10/2012 16:18
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מיד אחרי המים הצוננים של פסגות אנו רואים שמנייות הגז-אבנר..דלק קידוחים.. ישרמקו-עולים......לכו תמכרו קרח
    סגור
  • 20.
    המשפטים ההיא הזויים שקראתי אי פעם
    joshabr 10/10/2012 16:03
    הגב לתגובה זו
    10 2
    מאחר שהכתבה איננה מכילה את הנתונים וההחישובים שהביאו את המנתח להגיע למסקנה שלו, יש להתיחס אליה כאל פרסומת מוזמנת ומתוזמנת.
    סגור
  • 19.
    שונא שמחים לאיד
    המרביץ 10/10/2012 15:50
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יצא המרצע מהשק...15 סיפק את התשובה....פשוט יש לנו עסק עם חבורת פלצנים שמחים לאיד שפשוט מחכים בפינה כמו צבועים שתהיה מפולת ואז יחגגו על הדם..הם לא מסוגלים לפרגן או לראות מי שמצליח בהשקעתו..יעשו הכל לגרום לו לשקוע סתם אוכלי נבלות מסריחים
    סגור
  • 18.
    לפטר כל אנליסט שטועה
    זליג 10/10/2012 15:30
    הגב לתגובה זו
    7 0
    פינקו כדאי שתדבר עם ירון זר. נראה לי שהוא שוטף כלים ברוטשילד.
    סגור
  • הם לא טועים. הם מטעים באופן יזום לפי הזמנה (ל"ת)
    joshabr 10/10/2012 17:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • טען עוד
  • 17.
    פסגות זה לא האילו שהפסידו בקופות הגמל?
    רועה חשבון 10/10/2012 15:05
    הגב לתגובה זו
    9 0
    ושהלוו כספים לדלק נדלן,אפריקה,דנקנר,ועוד? קודם שיתחילו להרויח לנו כסף על קופות הגמל ויפסיקו לקחת דמי ניהול מופרזים ואח"כ ילמדו אותנו איפה להשקיע
    סגור
  • 16.
    הפוך על הפוך
    המלשין 10/10/2012 14:55
    הגב לתגובה זו
    9 0
    בפסגות התקבלה החלטה אסטרטגית להיכנס במניות הגז כדי לגרום לבהלה וירידות מחירים כדי שהם יוכלו לרכוש במחירים יותר נמוכים.......פשוט לא להאמין להם
    סגור
  • 15.
    למה אתם לא יכולים להפסיד בכבוד? דרכו לכם על הרגל (ל"ת)
    אתם בכיינים 10/10/2012 14:54
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 14.
    אתם כאלו מושפעים. למה אתם מתרגשים כל כך? (ל"ת)
    משקיע 10/10/2012 14:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 13.
    סתם פלצנים
    נותן בראש 10/10/2012 14:36
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סתם קשקוש.......כלצפלצן נהיה לי אנאליסט ומומחה... בו גוריון אמר שמומחים יש רק למה שהיה....אני חושב שבנובל אנרג"י יושבים יותר חכמים והם יודעים מה הם עושים.. אצלנו מפליצים שם עושים
    סגור
  • 12.
    מה פסגות מבינים בכלל ? חחחח
    Google 10/10/2012 14:30
    הגב לתגובה זו
    12 0
    כל יום המלצה אחרת לעדר . אבנר וישראמקו קנו ותרויחו לקראת הפקת המילארדים ממאגר "תמר"
    סגור
  • 11.
    הרי בסוף תאכלו את הכובע
    דוקטור 10/10/2012 14:26
    הגב לתגובה זו
    13 0
    נובל לא טיפשים ולא סתם משקיעים ללא גבול בקידוחים עמוקים עד ל-12 קילומטר... חוצמזה בקרוב ייכנס שחקן בינלאומי ללוויתן אז למה סתם לבלבל במוח ולנסות להראות שאתם באמת מבינים
    סגור
  • 10.
    רק במדינת ישראל לא מסייעים להצלחת הפרוייקט המדהים הזה
    Googel 10/10/2012 14:20
    הגב לתגובה זו
    11 1
    נותנים אגוזים למי שאין שיניים . הקינאה אוכלת את המתנגדים , למרות שזה גם לטובתם .
    סגור
  • 9.
    בושה לרמת האנליסטים..יש עידכון חזק מנובל
    חיים 10/10/2012 14:19
    הגב לתגובה זו
    15 0
    והם יודעים את זה.
    סגור
  • 8.
    מעניין איך האדון פינקו הנכבד הגיע לשוויים האלה.
    ששון גז 10/10/2012 14:16
    הגב לתגובה זו
    8 0
    האם אפשר לראות בדל של חישוב כדי שנוכל להבין איפה פינקו טועה כ"כ? לדוגמא, לפי פינקו שווי האחזקה של רציו בלוויתן בלבד הוא 3.5B שקלים. לעומת שווי שוק של כ2.3B היום. זה נותן לרציו שער 47 ולא 35. אז איך הוא הגיע דווקא למספר הזה? בקיצור, עוד אנליסט מטעם.
    סגור
  • 7.
    הם רוצים לקנות ולכן הם מצננים...שקוף
    דיל וזול 10/10/2012 14:16
    הגב לתגובה זו
    14 0
    אנליסטים ישראלים זולים
    סגור
  • 6.
    אז למה יש שם בלוגים למכירה????? (ל"ת)
    רציו החזק 10/10/2012 14:00
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 5.
    אחרי עידכון נובל הם ישנו התקליט שלהם ל "קנייה"
    ST 10/10/2012 13:57
    הגב לתגובה זו
    12 0
    STRUNG BUY
    סגור
  • 4.
    זה נכון האפסייד מאוד מוגבל העליות מאחורינו
    שחררו 10/10/2012 13:54
    הגב לתגובה זו
    1 13
    זו לא מציאה כזו גדולה!!
    סגור
  • פיספסת
    משקיע 10/10/2012 14:03
    הגב לתגובה זו
    9 1
    בטח פיספסת את הכניסה בירידות האחרונות
    סגור
  • 3.
    מעניין
    משקיע 10/10/2012 13:52
    הגב לתגובה זו
    17 1
    מעניין מה הם מחזיקים ? שיתחיל לזרום גז לתמר ושיכניסו שותף לליוויתן אז נראה אותם מביאים המלצות דביליות כאלו
    סגור
  • 2.
    שרלטנות
    יוסי 10/10/2012 13:47
    הגב לתגובה זו
    20 0
    הכתבה חסרת ידע כלכלי ומקצועי .מדוע פורסמה יום לפני שיחת וועידה של מנכ"ל נובל אנרגי
    סגור
  • 1.
    נפט ברציו-ים האפסייד בליויתן יהיה עצום.. (ל"ת)
    ח.עמי 10/10/2012 13:41
    הגב לתגובה זו
    16 1
    סגור