צלילה פתאומית: מניות הכשרה אנרגיה ומודיעין קרסו - איבדו עד 15% מערכן

השותפות ב'מירה' ו'שרה' המשיכו לאבד גובה בהמשך לקשיים בו נתקל הקידוח למטרת הגז
 |  (37)
אסדה
מניות חברת הכשרה אנרגיה ושותפות מודיעין המחזיקות ברשיונות 'מירה' ו'שרה' החלו לאבד גובה במהירות בשעות הצהרים וסגרו את יום המסחר (ד') בירידות חדות, בעוד המשקיעים המשיכו לעכל את הנתונים אודות התקלה בקידוח 'מירה1'.

יחידות ההשתתפות של מודיעין יהש -0.27% מודיעין יהש 1,104 -0.27% מודיעין יהש בסיס:1,107 פתיחה:1,107 גבוה:1,147 נמוך:1,100 תמורה:235,022 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , המחזיקה ב-34.8% מהזכויות ברשיונות איבדו כ-12.3% מערכן והשלימו צניחה שבועית של 29.4% ושל 38% בשבועיים האחרונים. מניות הכשרה אלפא -3.25% הכשרה אלפא 163.5 -3.25% הכשרה אלפא בסיס:169 פתיחה:169 גבוה:168.9 נמוך:160 תמורה:4,549 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , המחזיקה ב-46.5% מהזכויות ברשיונות, צללו 14.8% והשלימו ירידה שבועית של 44% ושל כ-54% בשבועיים האחרונים.

הירידות היומיות בניירות לא הגיעו בהמשך לדיווח כלשהו ולמעשה היו המשך תגובה של השוק להשתלשלות האירועים האחרונים בקידוח אותו מבצעות החברות למטרת הגז ברשיון 'מירה'.

במסיבת עיתונאים שקיימו השותפות ב'מירה' ו'שרה' לפני יומיים ניסו בכירי החברות ובראשם אוהד מראני, מנכ"ל הכשרה אנרגיה, לפזר את הערפל סביב הקידוח ולהביע אופטימיות לגבי הצפוי בעתיד. "תקלות קורות, בקידוחים זה חלק מהביזנס, וזה חלק מעולם הקידוחים. ברור שהשוק לא אוהב את זה, ואנחנו לא אוהבים את זה אבל צריך להיות מוכנים לזה. יש לנו רישיונות מצוינים, גם 'מירה' וגם 'שרה', ואנחנו מאוד מאמינים ברישיונות הללו ומאוד מאמינים בפוטנציאל גם במטרות הגז והנפט, ולכן השקענו ונשקיע עוד הרבה כסף כדי להציע בפרוספקטים האלה", אמר מראני.

רשות ניירות ערך שעקבה מרחוק אחר מסיבת העיתונאים דרשה בתגובה מהשותפות להוציא הודעת הבהרה לבורסה בתל אביב בה הודגש כי הקדיחה בסטייה שמבוצעת הינה למטרת הגז ולא למטרת הנפט.
גרף יומי של מודיעין יהש
גרף יומי של מודיעין יהש

גרף יומי של הכשרה אנרגיה
גרף יומי של הכשרה אנרגיה
תגובות לכתבה(37):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 30.
    דויד
    פעם היה 15/08/2012 23:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קראו את הכתבה... http://www1.bizportal.co.il/article/245763
    סגור
  • 29.
    לכל זורעיי האימה הפסיביים...
    אנונימי 15/08/2012 21:45
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שאלה אחת לי אליכם : אם אין כלום למה עדיין השותפות בקידוח ממשיכות לקדוח בהון , לידיעתכם גם הם מושקעים מכספם. הסבלנות תנצח.
    סגור
  • 28.
    לדעתי הקידוח ממשיך - קידוח עוקף לוקח זמן
    GOE 15/08/2012 20:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז למה הירידות החדות ?
    סגור
  • 27.
    מודעין
    מבין הרבה 15/08/2012 18:05
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כך ברציו לפני שנתיים היה המניה צנחה ב 50%
    סגור
  • 26.
    לאן נעלמו האנליסטים ושערי ההמלצות שלהם?????
    הכי ותיק 38 15/08/2012 16:47
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אצלנו לא נהוג להזכיר שמות ולידרוך על המת אבל...... אני מקווה שהציבור למד רק קצת זה מספיק זכרו אנליסט ממלץ אז ליברוח
    סגור
  • 25.
    ישראל (ל"ת)
    לברוח תרד עוד הרבה 15/08/2012 16:06
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • זהירות
    yt 15/08/2012 17:30
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לכל מי שלא בפנים ותמים.תבינו שכל תגובה חיובית מצד כותבים זה אנשים ממורמרים שרוצים שתקנה בשביל שזה יעלה אז לא להאמין לכלום אין ולא היה ולא יהיה נפט בישראל (בסדר טיפה בגבעות והמניה צונחת)יש פיפי
    סגור
  • 24.
    סתם ניעור קניתי מליון (ל"ת)
    fghf 15/08/2012 15:58
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • פרייאר תתחיל לספור כמה אתה הולך להפסיד (ל"ת)
    ישראל 15/08/2012 16:04
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • 23.
    טיפשים כל פעם אומרים ניעןר ירדה כבר 40 אחוז אומרים ניעו
    שראל 15/08/2012 15:53
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ניעור תמשיכו ככה תשארו עם אפס שקלים גם תגידו ניעור אתם לא רואים ממש מול העיניים מוכרים כבר 3 שבועות בכמיות גדולות יודעים שכרגע הקידוח על הפנים יש בעיה רצינית אין גז ויש עוד זמן בקיצור לברוח יא אפסים טיפשים
    סגור
  • טען עוד
  • 22.
    בשעה 6 תצא הודעה בגלובס
    המבין 15/08/2012 15:34
    הגב לתגובה זו
    3 3
    היא דלפה והמקורבים מוכרים. על הרשות לחקור מי מכר ראשון ומה הוא ידע שאנו לא
    סגור
  • גז ונפט חול ןחולרה
    אלישע 15/08/2012 16:10
    הגב לתגובה זו
    3 4
    כאחד שנשרף בבורסה המנוולת הזו,ברצוני להגיד רק דבר אחד מי שרוצה להציל את כספו שיברח מהבורסה ,באחד העם יושבים אנשי תאווה חמדנים ללא שום רחמים,שקרנים בני שקרנים יעשו הכל כדי לגנוב את כספכם ואין למי לפנות תברחו הכל בלוף אחד גדול בסה''כ אנחנו מיצרים פרנסה לעובדים שם ולבנקים הגנבים .
    סגור
  • 21.
    מתחיל לדהור.........
    סוס לבן 15/08/2012 15:16
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כנראה שרק סוסים רואים טוב קדימה....אני מרגיש תחילה של דהירה.... ג.נ אוסף מודיעין והכשרה המחירים אפסיים
    סגור
  • 20.
    המוכרים הם שורטיסטים
    מודיעין הכשרה 15/08/2012 15:00
    הגב לתגובה זו
    5 6
    לונגיסטים לא ימכרו בכזה מחיר על בסיס שמועות. ואני בטוח שלקראת סוף המסחר הנייר יתקן מ21 ל22.5
    סגור
  • 19.
    חברה תתעוררו ניעור ניעור,פאניקה מיותרתמה ידענו היום שלא (ל"ת)
    עידו 15/08/2012 14:49
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 18.
    פאניקה מיותרת יש עודהרבה זמן עד התגליתפאניקה בכל השוק
    מודיעין 15/08/2012 14:44
    הגב לתגובה זו
    10 2
    מי שמוכר ודאי יצטער .............
    סגור
  • 17.
    חחחח איזה ניעור, הכבשים ברחו. זה תרגיל ידוע
    יהודה 15/08/2012 14:44
    הגב לתגובה זו
    9 3
    הקידוח ממשיך כמתוכנן הכל בסדר...
    סגור
  • 16.
    מדובר בניעור של המשקיעים הקטנים לטובת הגדולים רגע לפני
    נראה לי 15/08/2012 14:31
    הגב לתגובה זו
    20 6
    התגגלית.
    סגור
  • ומה זה יתן להם?
    החעחעח 15/08/2012 15:01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תפסיקו להאשים אחרים ביצר ההימורים שלכם. מניות נפט הם בסיכון גבוע. וחוץ מזה כל מי שהשקיע בנפט מאז ותמיד הפסיד .אז מי שקנה טיפש ולא להתלונן.
    סגור
  • אתם עוד ממשיכים את הטוקבק בתשלום הטפשי הזה? (ל"ת)
    חושבים שכולם טפשים? 15/08/2012 14:38
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 15.
    זו תופעה ידועה
    הפסיכולוג 15/08/2012 14:29
    הגב לתגובה זו
    14 4
    המניה יורדת כי אנשים השקיעו כסף בחברה, כסף טוב וחשבו שביולי-תחילת אוגוסט הם יקבלו דאבל או טריפל- עקב התקלה הם חלק נבהלו וזה כסף שהם צריכים. כגודל הירידות- במקרה של גז- תראו עלייה באותו סדר גודל ואף למעלה מזה. זה מבוסס על תיאוריות פסיכולוגיות
    סגור
  • 14.
    מה המטרה של הכתבה בעצם?
    דוד 15/08/2012 14:28
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אם לא ידוע לכם הסיבה , למה לצאת בכותרות??
    סגור
  • 13.
    חברה לא קרה כלום!! פאניקה מיותרת (ל"ת)
    יהודה 15/08/2012 14:24
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 12.
    במסיבת העיתונאים לא דובר שמצאו גז בעומק4500-4700 זהירות (ל"ת)
    חשוב 15/08/2012 14:24
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 11.
    לא להיכנס ללחץ מכינים לכם הנפקה מהסרטים (ל"ת)
    רוסו 15/08/2012 14:22
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 10.
    מחכה למודיעין ב4אגורה להכשרה ב5אגורה ארון מתים הנייר (ל"ת)
    רוסו 15/08/2012 14:22
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 9.
    מה לעזאזל קורה שם?????????????
    מוטי 15/08/2012 14:20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מישהו יכול לדעת באמת?????????.
    סגור
  • 8.
    מה עכשיו ? הזוית לא חדה מספיק ? (ל"ת)
    אנונימי 15/08/2012 14:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 7.
    נטשו את הקידוח (ל"ת)
    בטוח 15/08/2012 14:18
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 6.
    מצאו תגלית 50פחיות רד בול בעומק4950מטר (ל"ת)
    הודעה מעולה 15/08/2012 14:17
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 5.
    הגיעו לעומק 4700 לא מצאו כלום מה חשבתם ? (ל"ת)
    gal878 15/08/2012 14:17
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 4.
    כנראה שאין גם גז ויוצאים להנפקה (ל"ת)
    מריח לא טוב סירחון 15/08/2012 14:15
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • oscar.rosman@gmail.com
    OR 15/08/2012 14:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה אתה אומר ?
    סגור
  • 3.
    תודה רבה לכם,רצחתם אותנו
    מופסד 65% 15/08/2012 14:15
    הגב לתגובה זו
    29 8
    אין זה כבר לא הגיוני כל הנפטים מתפרקים כל יום...האמת מרוב שאני מופסד ומיואש אני מעדיף שלא יוציאו טיפה אחת של גז ושל נפט,ואמן ותהיה מלחמה וכל העולם יעלה באש!!!ממני אחד שהפסיד את הכל בשוק האנרגיה כחול לבן(שחור בעיניים ודם מהכיסים)לכו לעאזל כולם
    סגור
  • אף אחד לא רצח אותך פשוט החזירות ו...האשליות (ל"ת)
    yl 15/08/2012 14:53
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • 2.
    הסיפור של גלוב אקספ חוזר במודיעין הלך הכסף (ל"ת)
    נירו אקספרס 15/08/2012 14:15
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • 1.
    מקווה כולם כבר מכרו את זה (ל"ת)
    לל 15/08/2012 14:08
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור