הזרם נחלש: גבעות הפיקה 560 חביות ליום בלבד ב-Q2, הרוויחה 2 מיליון דולר

הכנסות החברה ברבעון השני הסתכמו ב-4.04 מיליון דולר. 51 א' חביות הופקו במהלך הרבעון. ב-Q3 קצב ההפקה נחתך ל-526 חביות ביום
אתר מגד 5 (צילום: BizTV)
שותפות גבעות יהש 0% גבעות יהש 1 0% גבעות יהש בסיס:1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שמפיקה נפט מבאר 'מגד 5' שליד ראש העין מדווחת הבוקר על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2012. בשורה התחתונה, השותפות הרוויחה 2.034 מיליון דולר ברבעון וזאת על הכנסות של 4.04 מיליון דולר. בקופה של גבעות יש כעת סכום של 17.8 מיליון דולר.

מבחינת מספר החביות, במהלך שלושת החודשים של הרבעון השני הופקו 51 אלף חביות נפט מבאר 'מגד 5', זאת מול 55 אלף חביות ברבעון הראשון (מספר הימים זהה). ברמה יומית זה אומר הפקה של 560 חביות נפט ב-Q2. ברבעון הראשון קצב ההפקה היומי עמד על 604 חביות ליום.

לאחר תקופת הדו"ח לרבעון השני קצב ההפקה רק הולך ופוחת, מה-1 ביולי ועד ה-7 באוגוסט הופקו עוד 20 אלף חביות, כלומר הפקה יומית של 526 חביות בלבד ונציין כי בתחילת הדרך הופקו כ-800 חביות ליום מבאר 'מגד5'.

נציין כי הערכה בשוק היא כי ניתן להגביר את קצב ההפקה של הנפט אך בשותפות מעדיפים לתת לנוזל השחור לזרום ולהכניס כסף לקופה לטובת קידוחים עתידיים מבלי לבצע כל פעולה שתסתכן את קצב ההפקה הקיים.
תגובות לכתבה(40):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 33.
    למה השקעתי בחברה הזאת ???
    שלום 30/08/2012 16:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שנתיים מזורגגות אני מחכה לשינוי לטובה , יש לי סבלנות , אבל נמאס לי , אך אני לא מוכר עד שיקרה משהו חיובי בחברה הזאת
    סגור
  • 32.
    גבעות-מה נאחל לטוביה שחלב אותנו כל השנה
    ראל035000 28/08/2012 22:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני רוצה לראות איחולים .למשל אני מאחל לו ולאיילנד שהטיל האירני יפגע רק בהם .ולא במשפחות שלהם .וכמובן שאף אחד לא יהנה מהכסף .זה כסף גזל
    סגור
  • 31.
    יוסי פינק? צריך להיות יוסי בלק
    יוסי אחר 21/08/2012 23:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתב כלכלי? ככה תאדיר את שמך על חשבון כותרות כאלה? תסקר את כל הנתונים ותרשום את כל הממצאים, ככה תקבל הערכה. לך ללמוד אצל חבריך במערכת - אריאל אטיאס והאיש והאדם הנערץ ושלמה. אל תהפוך את ביז לצהובון זול עם כותרות שלא משרתות או תורמות דבר.
    סגור
  • 30.
    משלמים תמלוגים למדינה??? חובה להחליף את משרד ראה חשבון
    הכי ותיק 38 14/08/2012 19:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כנראה באמת הנהלה תמימה מדוע לא משלמים ***על חשבון*** לחברות קידוחים לקידוח מס 6-7- 8 תמורת חשבונית הוצאות??? במקום להעביר רווחים למדינה???לצערי באמת הנהלה לא חכמה בלשון עדינה כאשר ***אין**רווחים לא משלמים תמלוגים
    סגור
  • מדובר בתמלוג על. גם גבעות גובה 20%תמלוג על (ל"ת)
    לפני כל תשלום אחר 15/08/2012 01:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    כמו שאמרתי
    המנהיג 14/08/2012 15:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אבל הורידו אותי גם מספונסר מנהלי גבעות ישנים בזמן שמירה תישאלו את גיורא גם הוא נירדם להזכיר לכל מי ששכח ברמז להרחיב את החור וליקדוח צמוד צמוד ל5
    סגור
  • 28.
    שער המניה לא ירד למרות הכותרת השלילית
    אלישע 052-8928464 14/08/2012 15:21
    הגב לתגובה זו
    9 1
    הקבועה שהאתר מוציא לכל אורך הדרך על גבעות
    סגור
  • 27.
    הסבלנות תשתלם ובענק (ל"ת)
    אלישע 052-8928464 14/08/2012 15:13
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • 26.
    שערים מצויינים לכניסה וחיזוק (ל"ת)
    אלישע 052-8928464 14/08/2012 15:13
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 25.
    שיא הגועל כאן,היה כשכתבו:"עשינו חישוב והשווי של גבעות
    מיכא 14/08/2012 13:39
    הגב לתגובה זו
    10 0
    צריך להיות אגורה" וזאת,לאחר שהחב' כבר החלה להפיק נפט!!! - לפי הגיונם ההזוי,יכלו לכתוב שגם השווי של ישראמקו,רציו וכל היתר,אינו שווה יותר מאגורה,כי הרי בינתיים,יש להם רק הוצאות כבדות וללא שום הכנסות ,אולם הם ניטפלים רק לגבעות וכרגיל ,גם היום,בחרו בכותרת משמיצה. - אנשים רעים ועלובים שסיבותיהם נלוזות ולא מובנות.
    סגור
  • טען עוד
  • 24.
    תתעוררו מנסים להרוויח על בורתכם
    אנונימי 14/08/2012 11:43
    הגב לתגובה זו
    7 0
    כל הודעה כזו או שמועה שמים את המשקיע ההדיוט והלא מבין לכלי משחק בידי הטייקונים שעל גבינו מרוויחים הון של כסף.תפסיקו לפחד והתנהג בפאניקה.תנהגו בחכמה ותלמדו להרוויח ( מי לש איודע להפסיד לא ידע לעולם להרוויח).
    סגור
  • 23.
    ברבעון הבא ידווחו על 300 חביות ביום
    eli 14/08/2012 11:32
    הגב לתגובה זו
    5 9
    ובסוף השנה ידווחו שהבאר התרוקנה לגמרי ככה זה עם הנוכל לוסקין ....אכלתי אותה אני קניתי את המניה בשער 11
    סגור
  • 22.
    הכותרת עושה עוול
    פפיטו 14/08/2012 10:51
    הגב לתגובה זו
    15 2
    526 חביות ביום=210000 ש"ח ביום=6,300,000 ש"ח בחודש=75,6000,000 ש"בשנה ,וזאת משאיבה ללא כל המרצה משכבה אחת וחצי מתוך 8 ובסך הכל מקדוח אחד מתוך כ40 מתוכננים.אם זה לא טוב אז מה כן???!!!
    סגור
  • אלה הכתבים שיש לנו באתרי הכלכלה
    קובי 14/08/2012 11:07
    הגב לתגובה זו
    13 0
    מה לעשות?? היחידה שמפיקה נפט בר קיימא ואף פעם לא קיבלה מילה טובה על התמדה ודבקות במטרה! אפילו שהיא מייצרת כבר רווח זה שני רבעונים או שלושה!! בושה!!!!
    סגור
  • 21.
    יוסי... כנס
    יאיר 14/08/2012 10:21
    הגב לתגובה זו
    12 2
    בוא נתחיל מ17.8 היה ברבעון שעבר כרגע זה 19.3 ועוד הבדל קטן בין דולר לשקל ואם כבר אתה נכנס להסביר של ירידה בקצב אז לך תלמד על ירידה בקצב הפקת נפט בבאורת בעולם ואז תדבר...
    סגור
  • 20.
    מי עוד מפיק משהו? תזכירו לי...
    הדרך 14/08/2012 10:20
    הגב לתגובה זו
    11 1
    אחחח... האינטרסים.... העלבון.... אחד כבר שתה נפט בשידור חי, זוכרים? יום נפלא
    סגור
  • 19.
    כנסו בבקשה....
    מיכאל 14/08/2012 10:16
    הגב לתגובה זו
    22 2
    אני אינני מושקע במניה, אך ברבות השנים למדתי כי אתר זה יחד עם אתרים כלכליים אחרים, הנו אתר מגמתי אשר אינו מסוגל לבוא ולהודות ש"גבעות, היא למעשה החברה היחידה המפקיה נפט כחול לבן, תוך שמפעם לפעם בכל כתבה הם בוחרים להדגיש את הנק' הלכאורה חלשות של החברה באופן החוטא לאמת העובדתית והיא 550 חביות נפט ביום לאחר יישור קו תפוקה ומתוך באר אחת מפיקה עת נמצאות 20 בארות במיועדות להפקה. לעניות דעתי כותבים ו/או עורכים אלו צריכים לקום מכיסאם ולהתפטר שכן אין המדובר בעיתונות ראויה מצדם, אלא לכל היותר בהתנהגות של צהובון זול!!!
    סגור
  • 18.
    @ אינטרסנטים מגמתיים - דיי לעבוד על הציבור @
    אחד העם 14/08/2012 10:16
    הגב לתגובה זו
    12 1
    כל כתב מציג לפי האינטרסים העומדים מאחוריו ! מדוע לא מזכירים את עקומת קצב ההפקה בשנתיים הראשונות ? מדוע לא מזכיר הכתב כי מדובר מהפקה מחצי מיקטע אחד מתוך 8 מיקטעים ? להזכירכם זוהי הפקה מווסתת ע"י החברה משיקולים עיניינים ובעיקר כדי לשמור על רצף הפקה עד הקידוחים הבאים של פיתוח השדה ! בקיצור חברים - מי שמתעניין כדאי שילמד ברצינות את הנתונים של שדה מגד ורק על סמך הנתונים יקח החלטת השקעה בנפט !
    סגור
  • 17.
    הכנסה של 2.8 מיליון $ לאחר 1.4 מיליוןS תמלוגים למדינה (ל"ת)
    צבי 14/08/2012 10:12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 16.
    לאון מה טוב? הרי כל יום שיעבור יפחת הכמות ככה זה עובד (ל"ת)
    חיים 14/08/2012 10:10
    הגב לתגובה זו
    0 9
    סגור
  • המניה הכי יציבה בשוק (ל"ת)
    לאון 14/08/2012 11:04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 15.
    תתכוננו לגיוס הון לצאת ומהר (ל"ת)
    הלך הכסף 14/08/2012 10:09
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סגור
  • 14.
    מזומנים 17.8 מיליון $ לא ש"ח - תלמד לקרוא דוחות (ל"ת)
    צבי 14/08/2012 10:08
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • תלמד גם אתה .רשום 86 מליון שח שהם 22 מליון דולר (ל"ת)
    אלי תגובה לצבי 14/08/2012 10:43
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 13.
    יוסי פינק היקר
    אבי3 14/08/2012 10:03
    הגב לתגובה זו
    20 0
    נשאר לך לומר רק--שלום מגד -5 ימותו הקנאים (ביזפורטל)
    סגור
  • 12.
    17 מיליון דולר לא שקל! (ל"ת)
    צ'ארלי 14/08/2012 09:59
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • צארלי יש להם 86 מליון שח זה 22 מליון דולר (ל"ת)
    חיים 14/08/2012 10:10
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 11.
    חברה מדהימה-אפילו את המעט שהם מפיקים הם לא מחלקים
    gg 14/08/2012 09:59
    הגב לתגובה זו
    6 8
    רק ערס ישקיע בחברה שבא שסוף סוף מוצאים איזה טיפונת נפט לא מחלקים לפי חוקי היהש. רק ערס יקבל את הרעיון המטומטם של מבחני הפקה של שנה. עבדו עליכם ערסים מטומטמים.
    סגור
  • 10.
    לאלישע השחלתם אותנו בארון מתים הזה בלוףףףףףףףףףףףףףף (ל"ת)
    רז 14/08/2012 09:57
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 9.
    מחכה לה באגורה (ל"ת)
    רז 14/08/2012 09:57
    הגב לתגובה זו
    1 13
    סגור
  • 8.
    יופי יוסי, כל הכבוד. כפיים ליוסי!! (ל"ת)
    אמא 14/08/2012 09:56
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 7.
    חוסר הבנה מוחלט של הכתב בנושא קידוחי הנפט
    קול ההיגיון 14/08/2012 09:55
    הגב לתגובה זו
    31 1
    חבל. ירידה בתפוקת באר זה דבר טבעי . לפי הפתיח הנפט בעוד שנה יגמר במאגר וזאת שטות גמורה. כפי שניתן להיווכח בדוח עצמו גבעות מודיעה כי נתוני הפקה אלה אינם משקפים את הכמות הצפויה בהפקה מסחרית - די לחכימא ברמיזא. דבר שני קיימת טכניקה סטנדרטית של "הרמה מלאכותית" - אשר מגדילה באופן משמעותי את התפוקה ודבר זה לא מצויין - חס וחלילה (אני בטוח שהכתב מודע לכך) . ולסיום - מדוע לא להשביח את הדיווח באיזה דעה חיצונית של מומחה או נציג החברה ולהשאיר את הדיווח הלקוי הזה ? לי ברור מדוע .
    סגור
  • 6.
    למה אף כתב לא לומד מהו עקומת
    מרמלדה 14/08/2012 09:53
    הגב לתגובה זו
    20 0
    קצב הפקה ידוע שנתיים ראשונות ירידה של 40 אחז ולאחר מכן קו ישר
    סגור
  • 5.
    חשבתי שזרם ירד ל500 אז מצב טוב (ל"ת)
    לאון 14/08/2012 09:47
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • לאון מה טוב? הרי כל יום שיעבור יפחת הכמות ככה זה עובד (ל"ת)
    חיים 14/08/2012 10:07
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 4.
    וכל זה מחלק בבאר אחת בשדה מגד (ל"ת)
    כבוד 14/08/2012 09:46
    הגב לתגובה זו
    14 0
    סגור
  • 3.
    דווקא זרם הרווח התגבר ולא נחלש (ל"ת)
    רואה חשבון 14/08/2012 09:45
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • 2.
    יילה פרקת!! זה הזמן לשמור כסף זמין 3-4 חודשים והכל בזול (ל"ת)
    שלא יעבדו עליכם 14/08/2012 09:45
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 1.
    יש עוד חברות בארץ שמפיקות נפט?
    משקיע בגבעות 14/08/2012 09:45
    הגב לתגובה זו
    24 3
    עושה רושם שלא גבעות עולם היחידה שמפיקה כל יום נפט לעומת כל החברות בסקטור
    סגור
  • הבעיה המרכזית של הענף ושל מדינת ישראל כולה, ששינסקי!
    ב 14/08/2012 10:04
    הגב לתגובה זו
    19 1
    כל השאר שולי וטפל, הקרן לישראל חדשה דחפה לראש הפירמידה יו"ר עם מנטליות של גנב כדי שידאג להרס הענף ולהרס מדינה ישראל כולה
    סגור