מודיעין והכשרה: הקידוח ב'מירה1' המתבצע כעת הוא למטרת הגז בלבד

הרשות דרשה מהשותפות בקידוח 'מירה 1' להוציא הבהרות בהמשך למסיבת העיתונאים
 |  (20)
אסדה
בהמשך למסיבת העיתונאים שקיימו, השותפות ב'מירה' ו'שרה' שיגרו הבוקר, לבקשת רשות ניירות ערך, הודעת הבהרה לבורסה בתל אביב בה הם מדגישים כי הקדיחה בסטייה שמבוצעת כעת הינה למטרת הגז ולא למטרת הנפט, כאשר הקידוח לנפט, ככל שיוחלט לבצעו, יבוצע באמצעות אלטרנטיבות
קידוח אחרות ולאחר השלמת הקידוח למטרת הגז.

השותפות בקידוח 'מירה', הכשרה אלפא -3.25% הכשרה אלפא 163.5 -3.25% הכשרה אלפא בסיס:169 פתיחה:169 גבוה:168.9 נמוך:160 תמורה:4,549 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו מודיעין יהש -0.27% מודיעין יהש 1,104 -0.27% מודיעין יהש בסיס:1,107 פתיחה:1,107 גבוה:1,147 נמוך:1,100 תמורה:235,022 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , כינסו אתמול (ב') מסיבת עיתונאים בכדי להבהיר את מהות התקלה שאירעה בקידוח והביאה לירידות חדות של עשרות אחוזים במניות השותפות. בין הדוברים היה אוהד מראני שאמר: "תקלות הן חלק מהביזנס וברור שהשוק לא אוהב את זה, אבל הייתה כאן תגובת יתר. יש לנו רישיונות מצויינים. אנחנו מאמינים בפוטנציאל הן במטרות הגז והן במטרות הנפט".

בין הדגשים בהודעת השותפות מהיום:
1. תקציב הקידוח המקורי יחד עם התוספת לתקציב הקידוח בסך של כ-4מיליון דולר מיועדים לקידוח למטרת הגז בלבד.
2. הפער שנובע בין עומקי המטרות החזויים ע"פ הסקרים סיסמיים של שכבות המטרה לבין העומקים בפועל נובע מ: פער בין אומדנים סייסמיים לבין נתוני קידוח בפועל; מיקום המטרה בקידוח בסטייה הינו בנקודה עמוקה יותר מאשר היה אמור להימצא בקידוח המקורי.
3. מובהר, כי אין כל וודאות בדבר הימצאם של "חולות תמר" בעומקים, וכי ככל שהקידוח יגיע אל "חולות תמר" אין כל וודאות שיימצא בהם גז או חומר הידרוקרבוני אחר.
4. המפעיל, GGR, מעריך כי מטרת הגז בקידוח בסטייה הינה חלק מאותו מאגר שאליו תוכנן הקידוח מלכתחילה.
תגובות לכתבה(20):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    בלב כבד יצאתי היום סופית ממודיעין
    זיפו 14/08/2012 18:49
    הגב לתגובה זו
    3 3
    נכנסתי למודיעין לפני יותר משנתיים , מיד כשיצאה משימור . לצערי התאוריה שלא ניתן להרוויח בחברות של נוחי מתבררת נכונה בצורה מדהימה. מה שקוקה עכשיו עם "מירה" כבר עברתי עם "שרית" של מודיעין . גם שם בתחילה הודיעו שיש תקלה , גם שם הודיעו שהגיעו לשכבת מטרה וטרם מצאו דבר , גם שם הודיעו שממשיכים לקדוח ובסוף הודיעו אין כלום. הפעם יצאתי סופית ממודיעין. השקעתי 70 אלף שח , יצאתי עם 42 אלף בלבד אחרי יותר משנתיים. באמת האמנתי שמודיעין תיהיה הרציו הבאה שם הייתי משער 4 ויצאתי סופית עם רווח של 30 אלף שח. בגבעות הרווחתי בשנה שעברה 20 אלף . בלפידות חלץ הפסדתי עם אותה שרית 16 אלף שח ובזרח הפסדתי 4 אלף שח. במאזן כללי טעיתי שהשקעתי בגז ונפט. אני כמעט בטוח שמודיעין יקשקשו משהו על 0.5 TCF גז במירה ויעברו לקדוח בגבריאלה. טוב למניה זה לא יעשה. בהצלחה לאמיצים שנשארו אני נשברתי היום סופית.
    סגור
  • לא נורא זיפו
    נוחי דנקנר 15/08/2012 10:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפחות תתנחם בזה שקניתי בכסף שאתה הפסדת סבונייה חדשה מזהב טהור לשירותי אורחים באחוזה שלי...
    סגור
  • תודה לך על הוידוי האישי.אין הרבה כמוך !
    משקיע שוקע 14/08/2012 22:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רק על מה שכתבת, רוב המשקיעים חושבים בדיוק כך. מאחל לך בהשקעה הבאה רווחים נאים.
    סגור
  • מאחל לך המון הצלחה בהמשך (ל"ת)
    דניאל 15/08/2012 10:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    לא נורא לוקח לנו להבין קצת יותר מידי זמן שההודעה טובה
    מאיר 14/08/2012 10:24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ומי שממהר להסיק מסקנות תמיד אוכל את הכובע .
    סגור
  • 12.
    אין עשן ללא אש,כנראה הקידוח יבש (ל"ת)
    אין עשן ללא אש,כנראה 14/08/2012 09:13
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 11.
    הודעה שחשוב להבין!
    המשקיף 14/08/2012 09:08
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ההודעה שיצאה בעצם אומרת בפשטות שהכל לפי היעדים שהוצבו וכל הספקולנטים יכולים לקפוץ. למי שמחזיק אז שיחכה בסבלנות זה ישתלם ומי שבחוץ בהחלט נקודת כניסה טובה. שווי המניה של הכשרה יעמוד על 65-70 תוך שבועיים. כשיודיעו כמה גז יש תבוא הקפיצה. בהצלחה לכולם.
    סגור
  • 10.
    מי שיש לו שכל כבר ברח! מדובר בנוכל עבריין מורשע
    יועץ חצר המלך 14/08/2012 08:48
    הגב לתגובה זו
    1 4
    צילמו אותו אוכל נירות בבית משפט זוכרים?? מי שמאמין לו ישלם ביוקר!
    סגור
  • 9.
    מודיעין והכשרה-ביום ג' הודעה שיש גאז והרבה נפט מסחרי (ל"ת)
    קוראת בקפה 14/08/2012 08:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 8.
    ס ב ל נ ו ת !!!!!
    סוס לבן 14/08/2012 08:40
    הגב לתגובה זו
    13 0
    חברים לימדו אותי שבחיים מותר לטעות אך אסור לחזור פעמיים על אותה טעות... התקשורת נוטה להעצים כל מילה וכל תו במסמך שמופץ ע"י החברות אל תתנו להם את הכסף שלכם בזול שוב פעם כמו ביום א' בתחילת השבוע וברשותכם אני אחזור ואומר:"כל עוד לא מימשת לא הפסדת...." תזכרו זאת. ב ה צ ל ח ה
    סגור
  • 7.
    מזל ...... למשקיעי הכשרת אנרגיה
    גילי 14/08/2012 08:38
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כולנו במתח, מישהו יכול לספר מה פירוש ההודעה
    סגור
  • 6.
    אין גז ואין נפט יש כולירה (ל"ת)
    ירדן 14/08/2012 08:35
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סגור
  • 5.
    אמרתי לכם שאין נפט מצאו 40 פחיות רד בול בעומק 4500מטר (ל"ת)
    קוקי בלאטה 14/08/2012 08:31
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 4.
    אמרתי לכם שאין נפט מצאו 40 פחיות רד בול בעומק 4500מטר (ל"ת)
    קוקי בלאטה 14/08/2012 08:31
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 3.
    הלך הכסף התרסקות טוטאללללללללללללללללללל (ל"ת)
    anrkhbd 14/08/2012 08:30
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 2.
    תיראו את הכותרת בגלובס ותיראו פה
    אסף 14/08/2012 08:28
    הגב לתגובה זו
    8 0
    איך הם מנסים ליצור זעזוע...טוב הבנו שקודחים בכדי למצוא גז...אם היו מראש יודעים שיש אז לא היו מחפשים לא?מרשעים.
    סגור
  • 1.
    כיצד GGR ירדה מיום חמישי רק כ-5% והכשרה אנרגיה כ-40% ?
    למבינים בלבד 14/08/2012 08:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האם הישראלים הם עדר מטומטם?
    סגור
  • ל-GGR אין עוד הרבה לאן לרדת (ל"ת)
    עונה 14/08/2012 09:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • GGR ירדה כבר יותר מ 50%
    פבין חלקי 14/08/2012 09:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הייתה לפני פחות מחודש בשער 0.49 וכעת רק 0.17 אז יש עוד לאן לרדת לצערי
    סגור
  • חופשי עדר מטומטם...
    המוכשר 14/08/2012 09:21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הרצון להגיע לתוצאות כמה שיותר מהר, חוסר הסבלנות, העצבנות, החובבנות, חוסר ההבנה, תחבר את כל זה ואז תבין למה .
    סגור