מה קורה בהומר פרינגטון? כתב Bizportal יצא היום לסיור באסדה

כתב Bizportal הצטרף לסיור באסדה המבצעת כיום את קידוח 'מירה1' כ-90 ק"מ מחופי ישראל
 |  (15)
הומר פרינגטון, צילום: יח"צ
אחד הקידוחים המסקרנים ביותר בשוק הנפט והגז מתקיים בימים אלו ברישיון 'מירה' שם מצפים השותפים למצוא מאגר של גז ונפט. השותפים ברישיון הם הכשרה אלפא 0% הכשרה אלפא 152.9 0% הכשרה אלפא בסיס:152.9 פתיחה:152.9 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , מודיעין יהש +0.56% מודיעין יהש 1,252 +0.56% מודיעין יהש בסיס:1,245 פתיחה:1,245 גבוה:1,260 נמוך:1,245 תמורה:75,752 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מקבוצת IDB וחברת צירון 0% צירון 23.9 0% צירון בסיס:23.9 פתיחה:24.4 גבוה:24.4 נמוך:24.4 תמורה:2 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . מפעילת הקידוח היא חברת GGR.

את הקידוח מבצעת אסדת ההומר פרינגטון. כתב Bizportal הצטרף היום (ג') לסיור עיתונאים באסדה הממוקמת ועובדת 90 ק"מ מחופי ישראל. בסיור נוכחיים מנכ"ל הכשרה אנרגיה אוהד מראני, מנכ"ל מודיעין יהש רון מאור, מנכ"ל IPC מולי רבינא ומנכ"ל GGR ישראל אבי בלין.

מנכ"ל אידיבי אחזקות חיים גבריאלי שגם הצטרף לסיור מסר טרם העלייה לאסדה: "אידיבי רואה במודיעין זרוע אסטרטגית ומנוע צמיחה ומתכוונת להרחיב את המיקוד שלה בתחום פעילות זה".
תגובות לכתבה(15):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    אין קשר בין התמונה לכתבה וחבל, די לחובבנות העיתונאית (ל"ת)
    אלי 18/07/2012 02:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 13.
    נו, טסתם עד האסדה ואתם לא כותבים על זה כלום?
    פרפרון 17/07/2012 14:45
    הגב לתגובה זו
    4 3
    בכותרת שואלים "מה קורה בהומר"? ובתוכן אין תשובה. אתם עובדים עלינו?
    סגור
  • 12.
    מפולתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת (ל"ת)
    המפולת של2008החלהההה 17/07/2012 13:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    יעד למודיעין5.2אג להכשרה אנרגיה 7.3אגורה בלבדדדדדדדדדדד (ל"ת)
    הנפט גמורררררררררררר 17/07/2012 13:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 10.
    את מודיעין זה ארון מתים (ל"ת)
    לא תצליחו להריץ 17/07/2012 12:50
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 9.
    יפה שמנסים
    אורן 17/07/2012 12:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כבר כמה ימים שגלובס וביזפורטל מנסים בכתבות עקרות לעורר עניין בקידוח....עד כה ללא הצלחה....כנראה שלציבור אין אמון גדול בצמד חמד [שמשון ויובב] סולטן ונמרודי.
    סגור
  • 8.
    לא קורה כלום משחילים את הכבשים במודיעין (ל"ת)
    לא קורה כלום משחילים 17/07/2012 11:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    לא קורה כלום משחילים את הכבשים במודיעין (ל"ת)
    עשר 17/07/2012 11:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    הכשרה עדיפה ,יותר אחוזים . (ל"ת)
    בא 17/07/2012 11:50
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 5.
    אנחנו כאן בשביל לממן את הטיסה
    עובד אדמתו 17/07/2012 11:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ואת הארוחה במסעדה אחרי.... במקום להשקיע במעריב, אם נוחי היה שם יין עלינו, היה קונה מודיעין...
    סגור
  • 4.
    גבעות ביבשה
    KLM 17/07/2012 10:54
    הגב לתגובה זו
    4 2
    גבעות עולם עם האפסייד הכי גבוה בשוק חדשות מרעישות בפתח
    סגור
  • 3.
    רק סבלנות ולב חזק וכשיגיע הזמן מודיעין תפציץ
    מביו 17/07/2012 10:51
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אם לא הייתי מאמין בזה לא היית נשאר במניה . זאת למרות החרה שמאכילים אותנו כבר הרבה זמן.
    סגור
  • 2.
    גבעות מתחממת
    אבידור 17/07/2012 10:49
    הגב לתגובה זו
    4 1
    האישור בדרך המחזורים עולים יש למה לצפות. בהצלחה למשקיעים הסבלנות כנראה משתלמת
    סגור
  • 1.
    חבל על הכסף שלכם התמלוגים הולכים לבעלי שליטה (ל"ת)
    הקידוח לא כלכלי נקוד 17/07/2012 10:48
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • מהיכן הידע המופלג הזה?!
    chaim.a 17/07/2012 11:02
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בדיוק ההפך ! כך מעיפים אנשים שלא מבינים כלום בסחר במניות נפט/גז לך תלמ ד כמה שיעורים בשוק ההון... יום טוב
    סגור