מודיעין נפלה 5.4%: סולטן - "בקידוח 'מירה' הכל מתקדם לפי התוכנית"

מדד הגז-נפט צלל 2.95%. רציו עם התרסקות של 19% מתחילת החודש, אבנר של 14%. מי היחידה שמחזיקה מעמד? צפו בטבלה...
 |  (27)
אסדה (קרדיט: Getty images Israel)
סקטור הגז-נפט בבורסה בתל אביב נסחר היום (ב') בירידות שערים חדות בהובלת יחידות ההשתתפות של מודיעין אנרגיה שאיבדו כ-5.3%. מדד הגז-נפט נפל 2.95% והוא המדד הגרוע ביותר היום באחד העם.

קידוח 'מירה1' ברשיונות 'מירה' ו'שרה', בו שותפות מודיעין יהש 0% מודיעין יהש 1,107 0% מודיעין יהש בסיס:1,107 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו הכשרה אלפא 0% הכשרה אלפא 169 0% הכשרה אלפא בסיס:169 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , החל לפני סביב ה-22 לחודש יוני. מניית מודיעין משלימה היום 10 ימי ירידות מתוך 11 ימי המסחר האחרונים. ברקע לירידה, אמר היום בשיחה עם Bizportal צחי סולטן, מבעלי השליטה במודיעין: "אני רואה את התנהגות המניה. מבחינת הקידוח - הכל מתנהל כרגיל ולפי התוכניות שלנו כאשר עדיין לא הגענו לשכבות המטרה".

אבל לא רק מודיעין חוטפת, מניית {אבנר יהש} איבדה 3.6% למחיר של 1.85שקלים, רמת שפל מאז ספטמבר 2011. רציו יהש 0% רציו יהש 265.1 0% רציו יהש בסיס:265.1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מאבדת 2.1% למחיר של 23.4 אגורות אחרי שאתמול נפלה ב-4.8% וגם היא השלימה 10 ימי ירידות מתוך 11 ימי המסחר האחרונים. ישראמקו יהש 0% ישראמקו יהש 42.4 0% ישראמקו יהש בסיס:42.4 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: אומנם יורדת כעת ב-2.95% אך נמצאת בסנטימנט מעט שונה ומתחילת החודש הסתפקה בירידה של 1.5% בלבד (לעומת ירידה של 13% באבנר ו-19% ברציו).

5 המניות הסחירות בסקטור הגז-נפט נכון לשעה 15:00

תגובות לכתבה(27):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    אופטימי במודיעין
    שרון 17/07/2012 10:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מאמין שיש נפט וגז .מודיעין עוד תפתיע ןלתפארת מדינת ישראל .בקרוב ישועות.
    סגור
  • 17.
    נפט וגז וכל השער
    מנו 16/07/2012 19:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סולטן,שטייניץ,תשובה וכל החבורה ידאגו שתקבל אפס בריבוע.
    סגור
  • 16.
    בדבר צחי סולטן
    סוס לבן 16/07/2012 18:58
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אני לא מצליח להבין את אלו שכותבים בגנותו של צחי סולטן, הרי הוא רוצה להרוויח בדיוק כמוכם, אבל רוצה אני להאיר את עינכם בכמה הבדלים "קטנים" בינו לבינכם: 1. האיש הוא זה שמנווט את הספינה (בעל הון) ולא אתם, הרי אדם כמוכם שמושקע בלחץ 150K ש"ח חושב באמת שהוא יוכל להשפיע... 2. להבדיל מכם האיש יודע דברים בצורה אמינה יותר ממני ומכם, ושוב הוא רוצה להרוויח בדיוק כמוכם. אין אני רואה בזאת פסול, רק מה שמציק הוא שאין אתם מבינים כ"כ בעולם ההשקעות, הרי אנשים כמוכם מנסים לעשות "סיבוב" רק חבל שאין סבלנות ואתם רצים מיד לחפש אשמים, בבורסה אין אשימים יש עצבים מברזל.... ומילה אחרונה על אלו שמדברים כאן על "כבשים" ו- "שועלים/זאבים" לשומת ליבכם: "וגר זאב עם כבש..."
    סגור
  • צחי סולטן
    משקיע לא קטן 17/07/2012 14:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דע לך איש יקר, אין לי בעיה שצחי רוצה להרוויח, יש לי חבר טוב בשוק ההון שמקורב לאחת משותפויות הנפט - הרבה מהלכים של "בעליי עניין" במודיעין והזדמנות יה"ש היה השחלה של אותם בעליי עניין למשקיעים "הקטנים" - וזה הרבה יותר מ 150K היו מרבה מניפולציות על חשבון המשקיעים הקטני0 - לא נורא שימשיך לאכול כל יום סטייק, הוא אוהב את זה , כל יום......
    סגור
  • יש לי מודיעין ואני רגוע
    סוס לבן 17/07/2012 20:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבר אם לא הבנת אותי אז המסר שאני מנסה להעביר הוא שיש לי מודיעין ואני מאוד רגוע... אם אתה מושקע במניה המלצתי אליך היא שאתה בהחלט יכול לישון בשקט ולהיות רגוע ולא מטורד... ב ה צ ל ח ה !!!
    סגור
  • 15.
    הכשרה עדיפה ממודיעין . (ל"ת)
    בא 16/07/2012 17:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 14.
    מיתכוון הכול בסדר ההנפקה בזמן וגם התמלוג על כבר בפנים.
    אנונימי 16/07/2012 16:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תהיו רגועים עכשיו אני אהיה יותר מליארדר.
    סגור
  • 13.
    הירידות החדות רק בארץ
    ברוך 16/07/2012 15:40
    הגב לתגובה זו
    2 3
    השקנים ממשיכים להכות בשחקני הבורסה הבלוף הישראלי ממשיך ללא מפריע בכל העולם כמעט איו ירידות ואם כן קטנות מאד
    סגור
  • 12.
    מה קורה עם גבעות?
    שמיל לא החתול 16/07/2012 15:08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    משהוא יודע מה קורה האם כדאי לקנות או זה סוס מת?
    סגור
  • זה לא סוס מת זה גל עצמות.
    הלוחש לסוסים 16/07/2012 15:32
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זו החברה היחידה שההנהלה שלה חיה טוב יותר מהוצאות מאשר מההכנסות הקטנות של הבאר האומללה של מגד 5.
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    כ"כ פשוט מה חשבתם שיהיה כמו סיבוב שעבר לעשות 100 אחוז
    סוחר יומי 16/07/2012 14:47
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ניראה לכם יש פראיירים בבורסה אין פראיירים היה ברור שכולם יכנסו חודש לפני הדוחות שהמניה כאילו תעלה ואז למדתם לקח מפעמים קודמות למכור בהודעה ולא מכרתם עכשיו אתם חושבים שהפעם תצליחו יותר אז הכניסו את כולכם לבפנים עכשיו מה ש שנישאר זה להפיל את המניה
    סגור
  • 10.
    צחי סולטן תגיד את האמת למשקיע יש הנפקה בקרוב תתבייש (ל"ת)
    ri 16/07/2012 14:29
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 9.
    במירה יש הרבה נפט - כנסו
    יוסטס 16/07/2012 14:11
    הגב לתגובה זו
    16 2
    בפגישה האחרונה עם הגיאולוג של מודיעין הוא אמר כי שכבת הנפט של מירה דומה למשקה קוקה-קולה, כלומר חומר נוזלי שחור שכולל בתוכו הרבה גזים. במירה יש הרבה נפט בהסתברות גבוהה וזה מה שחשוב, אחרי כל מי שחלש ומוכר יש קונים הרבה קונים הם יודעים למה הם קונים, מה שיזניק את המודיעין זה הנפט שאין אותו לחברות הגז האחרות. תהיו חזקים
    סגור
  • קשקשן לפי מאיה בורסה סיכוי לנפט במירה 16% פחות מלויתן
    אנונימי 16/07/2012 15:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא זאת ועוד לפי מאיה בורסה ורק לפיה בשרה סיכוי ל23% הנפט אבל זה רק אחרי מירה וגם זה לאור כישלון שיכבת האוליגאוקון התחתון בלויתן היה נהופרך כי השכבות במדף קרקע זה לא אומתו והם רק בגדר השערה קלושה ולכן הסיכוי ירד משמעותית אז חדל קשקשת
    סגור
  • התכוונת הסתברות נמוכה. בשרה ההסתברות גבוהה (ל"ת)
    רן רן 16/07/2012 15:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    אני קונה שבועיים לפני סוף הקידוח ,למה לסבול . (ל"ת)
    בא 16/07/2012 14:11
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 7.
    מי שמשקיע בצחי סולטן יפסיד את כל כספו... (ל"ת)
    האנליסט 16/07/2012 14:06
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סגור
  • 6.
    אוי אוי צחי סולטן
    משקיע לא קטן בעברו ב 16/07/2012 14:01
    הגב לתגובה זו
    10 5
    מי אתה צחי? גיאולוג מומחה? רובנו כבר יודעים ומריחים אותך מרחוק, אולם אתה יודע יותר טוב מאיתנו שהעדר לא מפסיק לרוץ, גם אם נחלש לפעמים ותמיד תמיד נוספות כבשים חדשות, חצי תמימות אולם מלאי תקוות לנסות להרוויח קצת ולנסות לכסות קצת הפסדים שגרמת אולי תקנה כמה אחוזים ממודיעין??? אני למדתי שלא משנה מה קורה ומה אומרים - השוק אומר את דברו ובסופו של יום השוק תמיד צודק ויתרה מכך שועלון ערמומי יודע זאת טוב ממני ומאחרי. אנשים יקרים - צאו משם - מניסיון אישי מחברות שסולטן קשור אליהם וגם ממודיעין - תחשבו כך; עדיף לחתוך הפסד ב 80 90% ולא למחוק 100% (ראה ערך כתבי אופתיה במודיעין והזדמנות יה"ש), אולם לא נורא, תתעודדו משקיעים שכמעט נמחקו במודיעין והזדמנות, כואה הוא להפסיד חסכונות וקרן השתלמות ולהבין שאתה כבש שמרומה ע"י שועלון ערמומי, הבריאות חשובה יותר וממשיכים הלאה. שמרו על כספכם מנוכל זה
    סגור
  • 5.
    סולטן עובד בחכמה
    דניאל 16/07/2012 13:56
    הגב לתגובה זו
    6 3
    יש שם הרבה גז 9 צריך לעבוד לעת
    סגור
  • 4.
    ציטוט: קנינו מספיק - אפשר להודיע שהכל בסדר (ל"ת)
    צחי 16/07/2012 13:43
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 3.
    יש לי מודיעין ואני רגוע
    סוס לבן 16/07/2012 13:38
    הגב לתגובה זו
    14 11
    אין סיבה מהותית לפאניקה, מה שכן מי שמוכר היום יקנה מחר בזול, ג"נ אני אישית חיזקתי היום בכמות יפה בשער 29.4. והכי חשוב זיכרו, לא מימשת לא הפסדת! בהצלחה לכולם, ואלו שבוכים עשו טובה לעצמכם אם אין לכם עצבים חזקים לבורסה צאו ממנה אבל אל תבכו כי אף אחד לא הכריח אתכם להיכנס, רוצה להאמין שאתם ילדים גדולים.
    סגור
  • תודה על ההרצאה היה מעניין (ל"ת)
    לל 16/07/2012 15:02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • דברי הבל טפשיים (ל"ת)
    סוס שחור 16/07/2012 14:03
    הגב לתגובה זו
    8 8
    סגור
  • את הכסף סופרים .... תבין לבד! (ל"ת)
    סוס לבן 16/07/2012 14:42
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 2.
    מידע
    יוסי 16/07/2012 13:36
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אם כן מדוע שערי המניות יורדות בחדות[.האם נוכלים השתלתו על הבורסה]
    סגור
  • כי כל הגז יורד
    אלי 16/07/2012 15:49
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שאל את שישינסקי שטייניץ נתניהו ושאר הבירוקרטיים
    סגור
  • 1.
    למה נותנים לו כותרת, בזכותו הירידות...
    עובד אדמתו 16/07/2012 13:34
    הגב לתגובה זו
    10 1
    בתור מי שייסד השותפות, חוסר האמון שהפגין שרץ לקנות הכשרה, המניפולציות שהוא מכניס לתקנון על מנת לייבש את המוגבל מכל רווח אפשרי בעתיד, כל אלה גורמים לכל מי שעיניו בראשו לברוח ממאורת הגנבים הקרויה מודיעין.
    סגור