סוף הדינמיקה? כמעט חודש לקידוח ב'מירה', מודיעין והכשרה אדומות

מניית מודיעין רשמה ירידות ב-9 מתוך 10 ימי המסחר האחרונים. הכשרה אנרגיה משלימה היום נפילה של 15% מתחילת החודש. צפו בגרפים...
 |  (30)
המתנה באדום
ב-23 לחודש יוני דיווחו השותפות ברישיון 'מירה' כי אסדת ה'הומר פרינגטון' הגיע ב-22 לחודש לנקודה ואמורה להתחיל בקידוח תוך מספר ימים. מאז כמובן שוררת דממה בכל הקשור להתקדמות הקידוח, אך בכל הקשור לביצועי המניות - שם, בניגוד לדינאמיקה אליה התרגלנו מקידוחים קודמים שבהם המניות טיפסו בהמתנה לתוצאות, הניירות דווקא מאבדים גובה.

צריך לציין כי באותו הדיווח מה-23 ליוני, עדכנו השותפות כי משך הקידוח צפוי להיות כ-70 יום, כלומר נכון לנקודת הזמן הנוכחית - הוא עדיין בשלב יחסית התחלתי.

מניית הכשרה אלפא 0% הכשרה אלפא 152.9 0% הכשרה אלפא בסיס:152.9 פתיחה:152.9 גבוה:152.9 נמוך:152.9 תמורה:307 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרת כעת בירידה של 2.8% למחיר של 70.5 אגורות. הכשרה משלימה בכך ירידה של 21% תוך פחות מחודש (18 ימי מסחר) ונודעת בשפל של תחילת מאי האחרון.



מניית מודיעין יהש -0.64% מודיעין יהש 1,244 -0.64% מודיעין יהש בסיס:1,252 פתיחה:1,228 גבוה:1,244 נמוך:1,228 תמורה:12,329 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מאבדת כעת 0.3% ונסחרת במחיר של 31.6 אגורות, שפל מאז תחילת מארס כאשר מתוך 10 ימי המסחר האחרונים, 9 נסגרו בירידות.



ברמת החודשית, מדד הגז-נפט איבד מתחילת יולי 5.8% מערכו בעוד מודיעין איבדה כ-8.5% והכשרה איבדה כ-15%. המעו"ף מתחילת החודש דווקא עלה כ-1%.
תגובות לכתבה(30):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 22.
    לאחר שעקץ את דנקנר במעריב
    נמרודי 21/07/2012 14:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוצה לעקוץ אותנו אם הכשרה אנרגיה
    סגור
  • 21.
    מודיעין השקעה בטוחה
    אופטימי חזק 16/07/2012 11:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הכל יעלה בריבוע .סבלנות יש כרישים שמנסים לשחק בנו הקטנים להבריח אותנו ואז לקנות בזול .לא ניתן להם אל תצאו.בקרוב תוצאות מרשימות .יש גז זה בטוח .במידה וימצאו סימני נפט גם אז החגיגה תתחיל ואני רוצה להיות בפנים לא לקנות ביוקר ולמכור בזול.
    סגור
  • 20.
    אין אמון בבורסה ובשטייניץ (ל"ת)
    עגום 15/07/2012 17:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 19.
    צחי סולטן
    צבריקו 15/07/2012 16:27
    הגב לתגובה זו
    8 2
    חתם ושותף במודיעין, גרף מליונים בגיוס כספים הא הא הכסף אצלו בכיס והציבור מחכה לנסים
    סגור
  • צחי סולטן
    משקיע לא קטן 15/07/2012 19:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    דע לך שהוא גרף מליונים בגיוס ובהנפקות אולם מה שכאב זב ההפסדים שהוא גרם בהזדמנות יהש כבעל עניין ובהנפקות מודיעין, אולם גם אני אשם, הייתי תמים ולא ידעתי ולא זיהיתי את הערמומיות שלו, אולם עדיין אני שואל את עצמי: כמה כסף הוא רוצה? כמה הוא צריך? למה לדפוק אחרים במניפולציות של בעחיי עיניין???? אין פחד וטיפת מוסר לאנשים - לא נורא שימשיך לטחון סטייקים, זה טעים לא בבטן.....
    סגור
  • מה שסולטן הלבנוני עשה בהזדמנות הוא עשה גם בהכשרה השבוע
    למשקיע לא קטן 15/07/2012 20:40
    הגב לתגובה זו
    3 0
    קנה ב-67 אג' וימכור בעוד חודש - חודש וחצי שהמניות יופשרו בשערים 85-95
    סגור
  • פורסם בכתבה שהוא שווה 100 מיליון ש"ח
    נכון 15/07/2012 19:15
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ודופק את כל מי שמסביבו בנחמדות, זה מה שהיה כתוב, וגם לא סופר את נוחי-הם לא חברים, רק קולגות.
    סגור
  • 18.
    מה מפתיע? תמיד בקידוח יש ירידות .
    c60590 15/07/2012 15:09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    היו מספיק קידוחים כדי לדעת זאת לא רוצים להיות תלויים בתוצאת המקדם ובורחים החוצה בדרכלל היו ירידות גדולות ושבועיים לפני תוצאות נכנסו המהמרים אם לא יהיו ירידות גדולות לכל היותר תהיה התעורות קלה אך גם היא ללא הצדקה
    סגור
  • 17.
    הסקפטיות הזאת מעולה
    זה שיודע 15/07/2012 14:46
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ככה יותר לא ניראה את המפולת שהייתה אחרי מסיבת העיתונאים ביוני שנה שעברה . תחום הגז התבגר והפך להיות אחראי יותר, כל המתלהבים עברו לביומד, שיריצו שם מניות על אוויר, על כלום . המשקיעים בתחום הגז מתחילים להיות שחקנים נבונים וחכמים ולכן מחכים קצת יותר להודעות טובות ולא ניזונים מסתם שמועות . כל הכבוד, ניתראה בשער 210 .
    סגור
  • 16.
    שיירדו גם עוד 20 אחוז, את הכסף סופרים במדרגות..
    הצופה 15/07/2012 14:10
    הגב לתגובה זו
    6 4
    במירה סיכוי של 40 אחוז למאגר נפט-סיכוי עצום יחסית לקידוחים בעולם. אם יימצא מאגר נפט סיכוי של 40 אחוז לנפט בר הפקה-גם אחוז גבוה.במבנה המוזר לא יודעים מה יש-אני משער שהטיטאניק נמצאת שם-הקידוחים הללו יהיו הפתעה חיובית.והכשרה תעלה פי 3 ממה שמודיעין תעלה-אך שתיהן יעלו הרבה.צחי סולטן בוכה על כך שנתן חינם לנוחי 50 אחוז מנויה-האיש אוכל את עצמו. מרטין שלאף יגנוב לשניהם אחוזים מנויה-מודיעין תושפע מזה לרעה-להכשרה ונמרודי זה לא יזיז. גילוי נאות מחזיק רוסטה גרין עם הרבה ראסטפאן מאן
    סגור
  • טען עוד
  • 15.
    תודה לכרוז ראינו לבד אין צורך להזכיר כנ"ל רציו (ל"ת)
    אנונימי 15/07/2012 13:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 14.
    שביתה אין בריררה
    יובל המבולבל 15/07/2012 13:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כולנו ביחד צריכים להפסיק כל פעילות בבורסה מיבחינתי אפילו אם אני לא אהיה שותף לרוחים שמחזורי המיסחר לא יעברו את המאה מיליון ואז ניראה את שטייניץ הגבר מוריד לנו את מס הבורסה
    סגור
  • 13.
    בשרה ומירה ימצאו נפט!
    מגדת עתידות 15/07/2012 13:33
    הגב לתגובה זו
    9 5
    רבותיי אני מייעצת לאנשי עסקים ואחדים מהם פנו אליי ושאלו על שרה ומירה. עניתי להם שיש שם לא רק גז בכמויות אדירות אלא גם נפט שיתפרץ ויעשיר את המחזיקים במאגרים הללו. בזאת אני תורמת מידע שאחרים שילמו עבורו הרבה כסף.
    סגור
  • 12.
    אני מאמין ב איי.פי.סי לאורך טווח -הבעלים תמימים שמה (ל"ת)
    ג"ימי 15/07/2012 13:25
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • תסתכל על המשכורות +2% מהרווח למנכ"ל, לא מספיק ששינסקי?
    רמי 15/07/2012 22:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איי פי סי הבורסאית שותפה רק בחצי מ- 13%. למרות שהיא לא קובעת היכן יקדחו ומי יקדח וכו' המנכ"ל אחרי שמכר חלקים גדולים מאחזקותיו ברווחים גדודלים, לוקח לעצמו שכר גבוה ובנוסף, 2% מרווחי החברה. כאילו הוא יכול להשפיע ע רווחיות החברה.
    סגור
  • 11.
    אוי צחי צחי
    משקיע 15/07/2012 13:24
    הגב לתגובה זו
    9 2
    אייל גולן אמר פעם בהקשר אחר, כמה אפשר לאכול כל יום סטייק? אהה צחי? כמה אפשר? כמה סטייקים? לא נורא, תמשיך לטחון סטייקים מהסיבובים שעשית עלינו..... לא לעולם חוסן
    סגור
  • 10.
    אוי צחי צחי
    משקיע 15/07/2012 13:24
    הגב לתגובה זו
    7 5
    אייל גולן אמר פעם בהקשר אחר, כמה אפשר לאכול כל יום סטייק? אהה צחי? כמה אפשר? כמה סטייקים? לא נורא, תמשיך לטחון סטייקים מהסיבובים שעשית עלינו..... לא לעולם חוסן
    סגור
  • 9.
    אוי צחי צחי
    משקיע 15/07/2012 13:21
    הגב לתגובה זו
    8 5
    איזה חוסר אמינות יש בפנים שלך, איזה תחושת גועל של חזירות,, לא נורא.....אייל גולן אמר בהקשר אחר כ
    סגור
  • 8.
    זה מצויין
    נימי 15/07/2012 13:10
    הגב לתגובה זו
    7 3
    הם צריכות להגיע לתוצאות בשערים האלה ואז יטוסו בהתאם לתוצאות. הכשרה כמובן הרבה יותר. מה רציתם ראלי עד התוצאות ואז מכרו בידיעה? השוק התבגר וזה מצויין.
    סגור
  • 7.
    הכבשים כבר אינן תמימות, מרימים את הנייר לקראת
    האנליסט 15/07/2012 13:05
    הגב לתגובה זו
    8 0
    התוצאות ובתוצאות (אפילו מעולות) מפילים את הנייר עד שמעוניינים להנפיק ואז מעלים אותו. מושחתים כולם, לא תראו אגורה!!
    סגור
  • 6.
    גנבים
    מדינת הגנבים 15/07/2012 12:39
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ככה זה אם מחר יודיעו שיש 50 טי סי אף ונפט 5 מיליארד הנייר יפול בעוד חמישים אחוז כולם זבלים
    סגור
  • 5.
    לא נשכח לא נסלח..
    אופצ' 7 15/07/2012 12:28
    הגב לתגובה זו
    15 2
    מקווה שמעכשיו רק יפסיד עד שיאבד לגמרי את כל הכסף שהרוויח על חשבון משקיעים תמימים שחשבו שבאמת מדובר פה בחברה שרוצה להצליח ולא במסחטת כספים על מנת להעשיר את הבעלים דנקנר והליצן השני על חשבון הציבור והפנסיות שלנו לכל מי שמשקיע ...מקווה שרק תרוויחו יש מספיק דרכים שהנוכל הזה עוד יפסיד את הכסף
    סגור
  • 4.
    זה מניפולציה של סוחרים וכמובן הבעלים (ל"ת)
    אבי 15/07/2012 12:20
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 3.
    מה עובד פה בדיוק???? (ל"ת)
    גל 15/07/2012 12:16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 2.
    ברור הציבור עייף מהנפקות תפסיקו להשתתף בהם רק הראש מרוו (ל"ת)
    אדירה 15/07/2012 12:16
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 1.
    חוסר אמון
    משקיע 15/07/2012 12:10
    הגב לתגובה זו
    13 1
    כי הם איבדו את אמון המשקיעים שקל וחצי לא הייתי שם במניות שלהם
    סגור
  • אם כבר עסקינן בחוסר אמון
    הלו 15/07/2012 16:08
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הכשרה קיבלה ב-7.7 120 מיליון ש"ח מהקרן השוויצרית להשקעות בז ונפט קרן VNG לפי מחיר 79 אג'. עד כה הכשרה אפילו לאטרחה להוציא הודעה במאיה כבר מעל שבוע שהעסקה חתומה! ואני שואל למה לא מפרסמים? נמרודי וחבריו רוצים לקנות בזול הא? בשערים 71-72 אג'? הרי ברור שהיום או מחר תצא ההודעה והכשרה תנסוק חזרה ל-79..אז למה לרמות את המשקיע שמאמין בכם? בכל אופן חיזקתי היום ב-121,500 אלף ש"ח, שערים שלא יחזרו.
    סגור
  • נמרודי וחבריו לא רוצים לקנות, אין להם כסף
    ב 15/07/2012 16:43
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הם מציעים את הסחורה לכל דורש, ואין דורש. אם חיזקת אז אתה הפרייר הנוכחי שהתחלף עם הפרייר הקודם. זו לא טפשות? הרי אם הקידוח יכשל, ורק טיפש לא חושב על כך, הלך הכסף!
    סגור
  • אני מוכן להמשיך להיות פראייר ולחזק גם מחר הכשרה ב-71
    ל-ב 15/07/2012 19:13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אם הקידוח ייכשל אז לא קרה כלום כי להכשרה יש כמעט 20 אחוז משמואל, יש לה כמה שדות נפט בהודו עם פוטנציאל נפלא דרך ג'יג'יאר ויש לה 3 רישיונות מבטיחים באלבניה בהן מחזיקה 51 אחוז ועברו אישור של ממשלת אלבניה שמחזיקה 49 אחוז מהן, קילומטרים בודדים מ-3 הבלוקים הללו מצאו האיטלקים 22 TCF גז ככה שאני בונה על שדות אלבניה יותר ממירה ושרה. אז הכי קל להיות מטומטם כמוך אדון "ב" ולקפוץ בראש ולומר דברים שאינם קשורים למציאות. בסוף אתה תהיה הפראייר שיאמר למה אני בחוץ? תראה לי מנייה שיש לה ביקוש כרגע כשהמחזורים הם סביב ה-300 מיליון ש"ח. מה בעצם אני מתייחס לאיש הזוי ומפגר כמוך? הכשרה אנרגיה אימפריה, רק בתחילת הדרך והמחיר שלה כרגע הוא בגדר בדיחה, אגב גם מודיעין ורציו.
    סגור
  • מסכים לכל מילה. מעבר לכך, אין סיכוי לכישלון מוחלט בשרה
    ד 15/07/2012 21:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מירה וכל כישלון יחסי בלאו הכי כבר מגולם בריבוע בשערי המניות המצחיקים. על כל פנים, הלוואי שגם לי היה עוד כסף לחזק בשערים האלה, כואב הלב...
    סגור